Δυναμομετρηση πριν και μετά την ρυθμιση του καρμπυρατερ. Οι μετρήσεις έγιναν με σιγαστήρα και δεν μπήκα καν στον κόπο να το μετρησω χωρις γιατι ο Κώστας δεν εχει σκοπό νατο οδηγει χωρις σιγαστηρα οποτε οι ρυθμίσεις και μετρήσεις έγιναν έτσι.
Στην πρώτη δυναμομετρηση ο αναλυτής έδειχνε χαμηλα 11αρια έως και 10αρια με πολυ πλουσιο το μειγμα σε όλο το φάσμα.
Χρειάστηκε να βάλω αρκετα μικρότερο κύριο ζιγκλερ να κατεβάσω 2 σκάλες την βελονα και να βάλω επίσης μικρότερο ζικλερ στην αντλία επιτάχυνσης έτσι ώστε τα νούμερα της αναλογίας καυσίμου-αέρα να έρθουν σε σωστές τιμές τις οποιες λογω αεροψυξης τις αφησα λιγο πλουσιες...
Τα κομπιασματα στις χαμηλες στροφες εξαφανιστηκαν και σιγουρα η οικονομια καυσιμου εχει βελτιωθει αισθητα.
Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk