Η θέση της μοτοσυκλέτας στην Ιαπωνία..

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ήμουν απόλυτα σίγουρος για την επιφανειακή, επιδερμική θα έλεγα προσέγγιση.
Δεν είμαι κοινωνιολόγος, δεν είμαι διανοούμενος, έχω ρίξει μια ματιά στην ιστορία της Ιαπωνίας και με τα λίγα που ξέρω μπορώ να πω μπουλ σιτ
Θα μπορούσα να γράψω την δική μου άποψη φυσικά αλλά ειλικρινά δεν αισθάνομαι να μιλάω για θέματα που δεν γνωρίζω
Ας περιοριστώ μόνο να πω πως είμαστε πολύ κωλόφαρδοι.... Που δεν ζούμε ΕΚΕΙ και δεν έχουμε αυτά τα μυαλά. (εκ πείρας)
Έχω γνωρίσει Γιαπωνέζους που έφυγαν από εκεί μετανάστες χωρίς να συντρέχει κανένας λόγος. Απλά γιατί δεν άντεχαν τη ζωή. Τους έχω ρωτήσει γιατί έφυγαν και τους είδα να βουλιάζουν στη λύπη
Έχω γνωρίσει Ιάπωνα τραπεζίτη που έμενε σε πανσιόν και δωμάτιο μικρό για φοιτητή
'Ήμουν φίλος με το ΓΓ της Μιτσουμπίσι στο Μιλάνο, που όταν μάθαινε Ιταλικά, επέστρεφε τα λεφτά που δεν χάλασε στην εταιρεία (αν δεν το έβλεπα στην τράπεζα δεν θα το πίστευα)
Αυτοί οι άνθρωποι οι τόσο υπέροχοι και οι τόσο φρικτοί συνάμα....
Μην δώσετε καμία αξία σε όσα λένε
Είναι ΟΛΑ άκυρα
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Όμως ειδικά με έναν ολο και πιο γερασμένο πληθυσμό εκφράσεις όπως ο μοτοσυκλετισμός που περιέχουν μια επαναστατική νότα,
Οι άνθρωποι στην Ιαπωνία δεν επαναστατούν Αυτοκτονούν.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
θα σου πω με την ευκαιρία αυτή τι δεν μου αρέσει στους Ιάπωνες. Είναι δεδομένο πως είναι μια κοινωνία βαθιά συντηρητική και σε πολλές εκφάνσεις καταπιεστική. Διατηρουν σαν κοινωνία φυσικά αυτή τη συνοχή, έχουν υψηλή ηθική σε μεγάλο βαθμό και συνείδηση. Όμως ειδικά με έναν ολο και πιο γερασμένο πληθυσμό εκφράσεις όπως ο μοτοσυκλετισμός που περιέχουν μια επαναστατική νότα, είναι μια έκφραση ελευθερίας και αυτονομίας αποκτούν περισσότερους πολέμιους. Δεν αρέσει σε τέτοιες κοινωνίες η μοτοσυκλέτα και αν όχι σε όλους μάλλον στους περισσότερους. Το γεγονός πως οι κυβερνήσεις τους τις τελευταίες δεκαετίες είναι όλο και πιο εχθρικές προς την μοτοσυκλέτα με διάφορους νόμους που αναφέρθηκαν είναι το στίγμα που βγάζει η Ιαπωνία προς τα έξω ως έθνος και η μειοψηφία όπως φαίνεται των παθιασμένων δεν αρκεί για να αλλάξει αυτή την εικόνα σε επιπεδο κράτους.

Αυτό τί σημαίνει. Σημαίνει πως ο ηγέτης στην μοτοσυκλέτα των τελευταίων δεκαετιών ρίχνει το μπαλάκι σε όλου του κόσμου τους συντηρητικους και τους πουριτανούς να βγάλουν το μίσος τους προς το διαφορετικό, προς την ελευθερία και προς τα δικαιώματα των ανθρώπων να αυτοπροσδιορίζονται και να κάνουν επιλογές για τον εαυτό τους και την ζωή τους. Στις Βρυξέλες και σε όλη την Δύση ενδεχομένως και τον πλανήτη υπάρχουν πολλοί τέτοιοι που δουλεύουν όλο και προς την καταπίεση των ελευθεριών, όλο και προς την τετραγωνοποίηση της ζωής. Αυτοκίνητα που οδηγούνται μόνα τους, σκοπος για μηδενικά θανατηφορα μέχρι το 2050, αύριο πιθανώς έλεγχος ακόμα και των διατροφικών επιλογών ή των κοινωνικών επιλογών των ανθρώπων με πρόφαση την δική σου ασφάλεια, το δικό σου καλό!! Για το καλό μου που τραγουδάει ο Μηλιώκας...

Η Ιαπωνία λοιπόν και κυριολεκτικά και μεταφορικά δουλευει ακατάπαυστα απο χρόνια για την ρομποτοποίηση της ανθρωποτητας και φυσικά έχει και συμμάχους, άλλους απλά με συντηρητικά προσωπεία και άλλους πιο ισχυρούς ενδεχομένως με την απώτερη στοχοποίηση του ευρύτερου κοινωνικού ελέγχου σε μαζικό επίπεδο.

Αυτό που μας σώζει όσο οξύμωρο και αν ακούγεται μέχρι ΄τωρα είναι η ιδιοτητα μας του καταναλωτή!! Και ο καταναλωτής στον καπιταλισμό είναι χρήσιμος! Δεν θα αγοράσεις αμάξι με 600 άλογα αν το όριο είναι 110 και δεν θα αγοράσεις μοτοσυκλέτα 150 άλογα αν δεν μπορείς να πας στον επαρχιακό με πάνω απο 50. Μόλις βρουν τον τρόπο να διατηρήσουν τα κέρδη τους χωρίς να εξαρτώνται με τις αγορές πάθους μας τότε θα είναι πιο κοντά στην ισοπέδωση και άλλων ελευθεριών και ελευθεριών επιλογών. Πιο κοντά στη φορμόλη, πιο κοντά στην ρομποτοποίηση για το καλό μας!!

Συνεπώς με αυτό το σκεπτικό προσωπικά εγώ ότι εχει να κάνει με τέτοιες πολιτικές και προσεγγίσεις με βρίσκει όχι μόνο αντίθετο αλλά και σε πανικό καθώς στη τελική αν επιλέξω να ρισκάρω, αν επιλέξω να ζήσω πιο έντονα απ ότι θεωρούν κάποιοι αποδεκτό, αν επιλέξω το αντισυμβατικό ατό πρέπει να είναι επιλογή μου ελευθερη και όσο πάει πάμε προς τον έλεγχο και τον εκφασισμό όλο και περισσότερο των χωρών και της δύσης.. Και ο ρόλος της Ιαπωνίας σε αυτό δεν μου αρέσει καθόλου απο ένα σημείο και έπειτα.
Τα βαζεις με τους Ιαπωνες ? Θα σου θυμισω οτι η Ευρωπη σκοτωσε τον διχρονο κινητηρα ,οπως προσπαθει να σκοτωσει και τον κινητηρα εσωτ. καυσεως γενικα. Οσο για τις κυβερνησεις τους ειναι κατα μεγαλο βαθμο πιονια μετα τον ΒΠΠ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ήμουν απόλυτα σίγουρος για την επιφανειακή, επιδερμική θα έλεγα προσέγγιση.
Δεν είμαι κοινωνιολόγος, δεν είμαι διανοούμενος, έχω ρίξει μια ματιά στην ιστορία της Ιαπωνίας και με τα λίγα που ξέρω μπορώ να πω μπουλ σιτ
Θα μπορούσα να γράψω την δική μου άποψη φυσικά αλλά ειλικρινά δεν αισθάνομαι να μιλάω για θέματα που δεν γνωρίζω
Ας περιοριστώ μόνο να πω πως είμαστε πολύ κωλόφαρδοι.... Που δεν ζούμε ΕΚΕΙ και δεν έχουμε αυτά τα μυαλά. (εκ πείρας)
Έχω γνωρίσει Γιαπωνέζους που έφυγαν από εκεί μετανάστες χωρίς να συντρέχει κανένας λόγος. Απλά γιατί δεν άντεχαν τη ζωή. Τους έχω ρωτήσει γιατί έφυγαν και τους είδα να βουλιάζουν στη λύπη
Έχω γνωρίσει Ιάπωνα τραπεζίτη που έμενε σε πανσιόν και δωμάτιο μικρό για φοιτητή
'Ήμουν φίλος με το ΓΓ της Μιτσουμπίσι στο Μιλάνο, που όταν μάθαινε Ιταλικά, επέστρεφε τα λεφτά που δεν χάλασε στην εταιρεία (αν δεν το έβλεπα στην τράπεζα δεν θα το πίστευα)
Αυτοί οι άνθρωποι οι τόσο υπέροχοι και οι τόσο φρικτοί συνάμα....
Μην δώσετε καμία αξία σε όσα λένε
Είναι ΟΛΑ άκυρα
Νομίζω σε γενικές γραμμές τα είπες όλα, εφόσον και οι ίδιοι οι Ιάπωνες δεν αντέχουν σε μεγάλο βαθμό την ίδια τους τη χώρα και την καταπίεση αυτό και αν είναι ένδειξη πως κάτι δεν πάει καλά. Εγώ αν πρόσεξες είπα πως το κύριο πρόβλημα όπως φαίνεται είναι οι κυβερνήσεις τους και όλο το κοινωνικό τους σύστημα. Συνήθως ο λαός είναι το θύμα του συστήματος. Υποθέτω πως αυτές οι αγκυλώσεις, αυτη η καταπίεση, αυτός ο πόλεμος προς την αθρωπινη φύση ενδεχομένως σε κάποιο βαθμό έχει κουράσει και φέρει σε κατάθλιψη μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού.

Νομίζω πως οι Ιάπωνες και στο δικό μου μυαλό είναι διττοί. Τόσο εκπληκτικοί πολλές φορές και τόσο φριχτοί άλλες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα βαζεις με τους Ιαπωνες ? Θα σου θυμισω οτι η Ευρωπη σκοτωσε τον διχρονο κινητηρα ,οπως προσπαθει να σκοτωσει και τον κινητηρα εσωτ. καυσεως γενικα. Οσο για τις κυβερνησεις τους ειναι κατα μεγαλο βαθμο πιονια μετα τον ΒΠΠ
Οι μεγάλες αποφάσεις παίρνονται κατα βάση απο τους G7 και η Ιαπωνία είναι μέλος. Δεν αποφάσισε μόνη της η E.E. να πολεμήσει τους ΜΕΚ. Άσχετα αν υπο την σκεπή περιβαλλοντικών λόγων έχει προωθηθεί πολύ το ζήτημα. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια και ο δίχρονος κινητήρας που απο την φύση του είναι ρυπογόνος και υψηλής κατανάλωσης.
 
Top Bottom