Η μάχη της μεσαίας κατηγορίας

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχει μια μοτοσυκλέτα πασπαρτου για πόλη,ταξίδι άσφαλτο και χώμα σε τιμή 4000-4500€ κάτω από τα tenere-tuareg-transalp-800 strom και λέγεται VOGE 650DSX. Με ένα δοκιμασμένο σε πολλά bmw μονοκύλινδρο μοτέρ καταγωγής Rotax,συμπαθεστατο και με πολλά θετικά επάνω του. Σαφώς ανώτερο σε αίσθηση στο δρόμο λόγω ροπής από τα δικυλινδρα 500αρια πάντως.



Από εκεί και έπειτα και πέρα από τις εύκολες και οριακά βαρετές επιλογές όπως το cb500x υπάρχουν ξεχωριστές μοτοσυκλέτες με ιδιαίτερο χαρακτήρα απλά ο Έλληνας γενικά τολμάει δύσκολα.
Το dsx το χει γείτονας και απ όσο έχω καταλάβει είναι αρκετά ευχαριστημένος κι απο το μηχανάκι και απ την αντιπροσωπεία. Ωραίο από κοντά αν εξαιρέσεις την σέλα που με χαλάει όπως και κρίμα να μην έχει 21 μπροστά αφού υπάρχει το ds με τις χυτές για πιο ασφάλτινο. Δυστυχώς δεν το χω οδηγήσει για να έχω άποψη αλλά φάινεται από τα πιο ενδιαφέροντα μηχανάκια της κατηγορίας.
Όσο για τα κολλήματα , στην Ελλάδα αν τους πεις για μονοκύλινδρο on/off βγάζουν αφρούς.
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Ωραιο είναι και με την ακτίνα και τα νεα γραφικά. Αλλάζει τιποτα αλλο σε σχέση με τα προηγούμενα;;

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχει μια μοτοσυκλέτα πασπαρτου για πόλη,ταξίδι άσφαλτο και χώμα σε τιμή 4000-4500€ κάτω από τα tenere-tuareg-transalp-800 strom και λέγεται VOGE 650DSX. Με ένα δοκιμασμένο σε πολλά bmw μονοκύλινδρο μοτέρ καταγωγής Rotax,συμπαθεστατο και με πολλά θετικά επάνω του. Σαφώς ανώτερο σε αίσθηση στο δρόμο λόγω ροπής από τα δικυλινδρα 500αρια πάντως.



Από εκεί και έπειτα και πέρα από τις εύκολες και οριακά βαρετές επιλογές όπως το cb500x υπάρχουν ξεχωριστές μοτοσυκλέτες με ιδιαίτερο χαρακτήρα απλά ο Έλληνας γενικά τολμάει δύσκολα.

Royal enfield interceptor 650. Ένα από τα πιο γλυκά σε αίσθηση μοτέρ και σασμάν που έχω οδηγήσει,πολύ όμορφη και ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα για τα πάντα και με πολύ ελαφριά αίσθηση



Αλλιώς χωρίς καν να περάσεις τα 5 χιλιάρικα σε τιμή 300cc scooter παίρνεις ένα bajaj 400 dominator touring και έχεις από παπί για αστικές περιαστικές μετακινήσεις με την ασφάλεια και το στήσιμο και άνεση μοτοσυκλέτας μέχρι δυνατότητα για οποίο ταξίδι θες αρκεί να ταξιδεύεις μεχρι 120-130 με το ίδιο μοτεράκι που έχουμε δει στα ktm 390 με μικροαλλαγες χαρακτήρα.

εχεις εμπειρία οδηγική απο το 650 Dsx ? Ωραιο θα ηταν να είχες κ απο το παλιο καλο bmw για να δουμε διαφορές.. ενδιαφέρουσες προτασεις κ οι άλλες δυο. Προσωπικα το Bajaj δεν θα το κοιτούσα λόγω εμφάνισης κ μονο.. προτιμω τα ξάδερφια του σε ktm και husky..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραιο είναι και με την ακτίνα και τα νεα γραφικά. Αλλάζει τιποτα αλλο σε σχέση με τα προηγούμενα;;



εχεις εμπειρία οδηγική απο το 650 Dsx ? Ωραιο θα ηταν να είχες κ απο το παλιο καλο bmw για να δουμε διαφορές.. ενδιαφέρουσες προτασεις κ οι άλλες δυο. Προσωπικα το Bajaj δεν θα το κοιτούσα λόγω εμφάνισης κ μονο.. προτιμω τα ξάδερφια του σε ktm και husky..
Έχω ναι. Ένα απλό test ride βέβαια. Πολύ ενδιαφέρον μηχανάκι ελαφρύ σε αίσθηση αρκετά,κλασσικός ο μονοκύλινδρος λίγο με ξένισε η μεγάλη διαδρομή του λεβιέ στην αλλαγή των ταχυτήτων και η λιγο σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων για τον χαρακτήρα αλλά δεν έχω ιδέα πόσο αέρα είχαν μέσα τα λάστιχα και αυτές οι λεπτομέρειες πάντα αλλάζουν την αίσθηση στο τέλος. Αν το έπαιρνα θα βελτιωνα τη σέλα του οδηγού καθώς ήταν αρκετά σανίδα και θα την φούσκωμα λίγο να δέσει και καλύτερα οπτικά. Πάντως από ποιότητα γενικά η Voge και μαζί και το συγκεκριμένο δίνουν πολύ καλά στοιχεία σε απτή ποιότητα βαφές φινίρισμα.

Σε σχέση τώρα με το f650gs η τελευταία εμπειρια που είχα από αυτό ήταν σε χώμα δανεικό και με βελτιωμένες αναρτήσεις. Έχουν περάσει χρόνια αλλά οκ παρόμοια φιλοσοφία μοτοσυκλέτες προφανώς, πιο σύγχρονο πλέον το voge σε εμφάνιση όργανα και λίγο πιο πλατύ σε αίσθηση από το στενό 650gs. Νομίζω πως συνεχίσει αυτή ακριβώς του τη φιλοσοφία και αν έπρεπε να έχω μια μηχανή για όλα μέχρι 7 χιλιάρικα θα την έπαιρνα. Πασπαρτου εργαλείο.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Πάντως παίζει να πουληθεί τώρα στα κοντά Versys 650 08 φίλου ΠΕΝΑ.
 

Giokas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Xsr 125 '22
Royal enfield interceptor 650. Ένα από τα πιο γλυκά σε αίσθηση μοτέρ και σασμάν που έχω οδηγήσει,πολύ όμορφη και ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα για τα πάντα και με πολύ ελαφριά αίσθηση
Σωστός. Αυτό ήθελα να αναφέρω ότι φαίνεται ενδιαφέρον εμφανισιακά τουλάχιστον, ειδικά στις εκδόσεις με διχρωμίες στο ντεπόζιτο μαυροκόκκινο και πρασινογκρι. Αυτό το 210κιλα με προβληματίζει, αλλά αφού το χεις οδηγήσει και λες για ελαφριά αίσθηση, μια χαρά!
Ας προσθέσω και το benelli leoncino trail στα 500 με 47 άλογα αν θυμάμαι γύρω στα 6500€.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σωστός. Αυτό ήθελα να αναφέρω ότι φαίνεται ενδιαφέρον εμφανισιακά τουλάχιστον, ειδικά στις εκδόσεις με διχρωμίες στο ντεπόζιτο μαυροκόκκινο και πρασινογκρι. Αυτό το 210κιλα με προβληματίζει, αλλά αφού το χεις οδηγήσει και λες για ελαφριά αίσθηση, μια χαρά!
Ας προσθέσω και το benelli leoncino trail στα 500 με 47 άλογα αν θυμάμαι γύρω στα 6500€.
Άλλος τελείως χαρακτήρας το μοτέρ και το σασμάν του Royal enfield απο το benelli. Και απο θέμα ροπής φυσικά λόγω κυβικών αλλά και απο θέμα δουλέματος. Το μοτέρ του Royal δουλευει ξεκούραστα, χωρίς ίχνος κραδασμού, γλυκά, με χαρακτήρα, έχει ένα ψεκασμό αψεγάδιαστο και ένα σασμάν καλύτερο και απο honda που λέει ο λόγος. Το benelli έχει ένα μοτεράκι 500 κυβικά φαίνεται πιο πιεσμένο να αποδώσει. Μάλιστα είχα οδηγήσει το μηχανακι που είχε βελτιώσει κιόλας στη χαρτογράφηση στο δυναμόμετρο η ZENone στα κεντρικά του Καπράνη. Καλύτερο σε τράβηγμα αλλά ο νευρικός ψεκασμός (τουλάχιστον όταν το οδήγησα εγώ) ήταν ακόμα εκεί, δεν ήταν στα γούστα μου. Ναι όμορφο κι αυτό αλλα χωρίςσ κέψη θα έδινα τα (λίγα) παραπάνω χρήματα να πάρω το Enfield. Κανένα θέμα με το βάρος το παραπάνω, ωραίο πάτημα στο δρόμο το Interceptor και πολύ πιο πειστικό σε θέμα ποιότητας σαφώς. Σε βαφές, μέταλλα.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Εν τω μεταξυ στο εξωτερικό ενα γυμνό ή ενα σκραμπλερ έχει περισσότερη ζήτηση απο το αντίστοιχο ον οφφ και αυτο διότι εκει υποστηρίζουν οτι φαίνονται τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός μοτέρ αρχικά και η οδηγική ευχαρίστηση είναι περισσότερη. Για παράδειγμα duke με adventure εχουν μεγαλη διαφορα. Όπως και το αδερφακι svartpilen το οποιο θα ηθελα να ειμαι 21 και να εχω τα φράγκα να το παρω χθες. Τωρα μονο ως δεύτερο το οποιο ειναι πολυτέλεια για την κλάση μου.

τα v-strom και versys ως μεταχειρισμένα θα έμπαιναν στην λίστα ώστε να μην παρει καποιος ενα απο τα κινεζικα που παίζουν σε αυτές τις τιμές ; Προτιμότερο μεταχειρισμένο ιαπωνικό με 50.000+ χλμ στην καλύτερη, που δεν ξέρουμε τι χρήση, συντηρηση, φύλαξη του εχει κανει ο πρωην ή οι πρώην ιδιοκτήτες, αντι για ενα κινέζικο κούτα;


το εχω διαβασει το θέμα. Καποια σύγκριση με παλαιότερες μοτό που είχες ; Οι οποίες φανταζομαι θα ηταν και ιαπωνικές ή ευρωπαϊκές. Ποσο και που πιστευεις υστερεί το Voge?
Απ' αυτές που είχα σε τίποτα δεν υστερούσε, εκτός σε δύναμη απ' αυτές που ήταν πάνω από 60 άλογα.Στα υπόλοιπα μακράν καλύτερη.Κρατημα,φρένα, οικονομία,. Βέβαια όσες γιαπωνέζικες είχα ήταν και τουλάχιστον μία 20ετια πίσω σε σχεδίαση.Οποτε μιλάμε για άλλη γενιά.
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Απ' αυτές που είχα σε τίποτα δεν υστερούσε, εκτός σε δύναμη απ' αυτές που ήταν πάνω από 60 άλογα.Στα υπόλοιπα μακράν καλύτερη.Κρατημα,φρένα, οικονομία,. Βέβαια όσες γιαπωνέζικες είχα ήταν και τουλάχιστον μία 20ετια πίσω σε σχεδίαση.Οποτε μιλάμε για άλλη γενιά.
Αυτο ειναι βασικά ενα σημαντικό ερώτημα. Υπάρχουν δυο σχολές νομίζω. Αυτοί που προτιμούν να αγοράσουν ενα καινουριο μηχανάκι κινέζικο που οδηγώντας το ως μέσος αναβάτης που ενδιαφέρεται κυριως για την καθημερινή μετακίνηση και βολτα του τον καλύπτει και εκείνοι που στα ιδια λεφτα θα προτιμήσουν ενα γιαπωνέζικο 10ετιας ή 15ετίας στα ιδια χρήματα πιθανώς, για λόγους αξιοπιστιας και μεταπωλησης. Το θεμα ειναι εν τελει είναι αν μπορεί ενα προσεγμένο π.χ. versys του 07 να συγκριθεί και να βγει νικητής σε σχέση με ενα κινεζικο κούτα.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Αυτο ειναι βασικά ενα σημαντικό ερώτημα. Υπάρχουν δυο σχολές νομίζω. Αυτοί που προτιμούν να αγοράσουν ενα καινουριο μηχανάκι κινέζικο που οδηγώντας το ως μέσος αναβάτης που ενδιαφέρεται κυριως για την καθημερινή μετακίνηση και βολτα του τον καλύπτει και εκείνοι που στα ιδια λεφτα θα προτιμήσουν ενα γιαπωνέζικο 10ετιας ή 15ετίας στα ιδια χρήματα πιθανώς, για λόγους αξιοπιστιας και μεταπωλησης. Το θεμα ειναι εν τελει είναι αν μπορεί ενα προσεγμένο π.χ. versys του 07 να συγκριθεί και να βγει νικητής σε σχέση με ενα κινεζικο κούτα.
Νομίζω ότι 16 χρόνια διαφορά είναι πολλά και το παλαιό θα χάσει σε όλους τους τομείς.Γνωμη μου.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ένα κινέζικο κούτα κάνει όσο 2 versys του 07 και όσο ένα versus του 12 (με τριβαλιτσο). Άλλο 15-16 χρόνια και άλλο 9-10

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 
Top Bottom