Η μάχη της μεσαίας κατηγορίας

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Δεν ξέρω αν είναι στη σωστή ενότητα το θέμα που πάω να ανοίξω, ούτε αν ενδιαφέρει αρκετούς από εδώ μέσα.

Θεωρώ όμως πως γενικά απασχολεί πολλούς μιας και αποτυπώνεται αρχικά στις πωλήσεις αλλά και σε κουβέντες που γίνονται σε βίντεο στο YouTube και στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου.

Θα ήθελα λοιπόν να αποτυπώσει όποιος ενδιαφέρεται, ή όποιος έχει εμπειρία με κάποιο από τα μοντέλα που γυρίζουν γυρω από τα 500 κυβικά, τις σκέψεις του για καθένα από αυτά.

Σκοπός κυρίως είναι το πολυ σοβαρό εν τελει “να ´χαμε να λέγαμε” αλλά και να βοηθήσουμε όποιον είναι μπλεγμένος στο κουβάρι αυτό να ξεμπλέξει σκέψεις και προβληματισμούς.
Θεωρώ πως οι συναγωνιστές της κατηγορίας ειναι τα :

  1. Honda cb500x
  2. Benelli TRK502(X)
  3. Voge 500 DS(X)
  4. KTM 390 adventure
  5. CFMOTO 650 MT(?) μονο κ μονο λόγω κόστους απόκτησης
Δεν νομίζω να ξεχνάω καποιο.
Επίσης ενδιαφέρον θα είχε να προστεθούν στην λίστα και μηχανές πιθανόν διαφορετικής αλλά παραπλήσιας κατηγορίας μεταχειρισμένες τις οποίες θα μπορούσε να βρει καποιος με ενα αντίστοιχο κόστος αλλά με την προϋπόθεση οτι το κόστος τους ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και προσφέρει αντίστοιχα την ασφάλεια που μπορει να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα του 2023 (στα βασικά παντα). Π.χ. Θα μπορούσε να ειναι ενα tracer 700 2017 κατι τετοιο; Ουσιαστικά και commuter και με δυνατότητα ταξιδιών.

Κηρύσσω την έναρξη του ματς!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Τα 500 ειναι μεσαια λογω οικονομικης καταστασης...δεν ειναι πραγματικα μεσαια...μηχανακια 230 κιλα με 50 αλογα ή με χυτες ζαντες δεν ειναι πραγματικα Χ...
Το 390 με τις ακτινες ειναι συμπαθητικο...το οδηγησα με χυτες ζαντες και μου φανηκε σαν να οδηγαω υπερυψωμενο duke...αλλα το προτιμω απο ολα τα αλλα. Ιδανικο για νενα ενα crf450l αντι για crf300 ή ενα voge 500 rally...αν το kove800 βγει στα 9.000 που χλωμο το βλεπω εως αδυνατο τοτε αξιζει να περιμενεις για να το δεις...
Αν οχι θα ημουν αναμεσα σε voge 300 rally, crf300l, crf300 rally ή 390 adventure με ακτινες...
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Fantic caballero 500
Ποσο παει το μαλλί;; Ωραιο δεν λεω αλλα νομίζω καποιος που κοιτάζει τα παραπάνω δύσκολα θα παει σε caballero. Γενικα στην ελλαδα εχουμε αγοράσει το στυλ αδβε καθημερινό μπαγκαζιεράτο αλλα κ μούρη καφετέρια. Τα σκραμπλερ ειναι αυτο που θα προτείνεις στον αλλον να παρει αλλα δεν θα αγόραζες εσυ. (Οχι εσυ συγκεκριμένα, ο οποιοσδήποτε απο εμας)
Τα 500 ειναι μεσαια λογω οικονομικης καταστασης...δεν ειναι πραγματικα μεσαια...μηχανακια 230 κιλα με 50 αλογα ή με χυτες ζαντες δεν ειναι πραγματικα Χ...
Το 390 με τις ακτινες ειναι συμπαθητικο...το οδηγησα με χυτες ζαντες και μου φανηκε σαν να οδηγαω υπερυψωμενο duke...αλλα το προτιμω απο ολα τα αλλα. Ιδανικο για νενα ενα crf450l αντι για crf300 ή ενα voge 500 rally...αν το kove800 βγει στα 9.000 που χλωμο το βλεπω εως αδυνατο τοτε αξιζει να περιμενεις για να το δεις...
Αν οχι θα ημουν αναμεσα σε voge 300 rally, crf300l, crf300 rally ή 390 adventure με ακτινες...
Το εχω οδηγησει κ εγω Το 390. Καλές εντυπώσεις μου άφησε οδηγικά. Δεν μπορω να πω οτι απογοήτευσε σε καμία περίπτωση. Ο συμπλέκτης του μου εχει μεινει που ηταν πούπουλο και νομίζω οι καλύτερες αναρτήσεις απο ολα τα αλλα που αναφέρω.. νομίζω πλέον δεν υπάρχουν ως έξτρα οι ακτίνες. Μπορει να λεω κ βλακείες. Παρόλα αυτα κ αν υπάρχουν νομίζω εχουν ενα κόστος σοβαρο αν αναλογιστούμε οτι γενικα ειναι ενα μηχανάκι που το δίνουν ξεβράκωτο και πρεπει να του βαλεις κ αλλα. Φτάνεις σε ποσο που παιρνεις απλα ενα αλλο καλυτερο μηχανάκι. Τωρα εχει μια τιμη κοντα στα 7900 αν δεν κανω λαθος. Θεωρω ομως πως ως εχει παει ικανοποιητικά χώμα και ειδικα με τις χυτές μεν αλλα του ‘22 και μετα ζάντες διαφορετικού κράματος που υπόσχεται καλύτερη συμπεριφορά. Παντως για καθημερινό μηχανάκι και λιγο χωματακι και κανα ταξιδάκι με υποχωρήσεις ειναι καλό αλλα όλα με υποχωρήσεις παντα. Παντως εχεις ωραίες προτασεις για τις εταιρείες. Μακάρι να έβγαιναν ολα οσα αναφέρεις κ να κάνανε και 6000 να μην ξανα κοιτούσαμε αγγελια μεταχειρισμένου.


Βάλε το Daytona Maverick 500 και το QJ SRT 550.
Σωστα! Παράλειψη αν κ πιστευω καπου περιέχονται στα παραπάνω κ αυτα αλλα Εννοειται αν υπαρχει εμπειρία κ σε αυτα ας την εναποθέσουμε!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Απ' αυτά που έβαλες το 650 mt είναι μια σκάλα πάνω.. σαφέστατα πιο δυνατό ..εδώ ο Παναγιώτης έχει γράψει αρκετά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μιλάμε λοιπόν για μοτοσυκλέτες Α2 η για μοτοσυκλέτες που μπορεί να πάρει καποιος με budget 6-8 χιλιάρικα ανεξάρτητου κυβικών?

Επίσης μιλάμε για on off απ ότι κατάλαβα η κai scrambler naked και άλλα?
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Απ' αυτά που έβαλες το 650 mt είναι μια σκάλα πάνω.. σαφέστατα πιο δυνατό ..εδώ ο Παναγιώτης έχει γράψει αρκετά
Το συγκεκριμένο είναι σίγουρα πιο δυνατό. Έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος πίσω. Εμένα παρόλα αυτά επειδή η εμπειρία μου είχε να κάνει με ένα τεστ ραιντ που έκανα μόνο δεν ξέρω αν με εντυπωσίασε στα υπόλοιπα πέρα από το γκάζι που είναι ικανοποιητικό και παραπάνω από αρκετό για το καθημερινό. Σε ταξίδι σίγουρα κερδίζει τα υπόλοιπα. Σίγουρα έχει πιο street προσανατολισμό και λόγω ζάντας αλλά και λόγω θέσης οδήγησης.Ένα μικρό αρνητικό επίσης είναι ότι με 10 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία (όταν το οδήγησα) άναψε βεντιλατέρ στο 10λεπτο χρήσης λειτουργώντας και ως καλοριφέρ στην προκειμένη αλλά το καλοκαίρι αν κάποιος το θέλει για μέσα στην Αθήνα θεωρώ πως θα είναι ενοχλητικό. Επίσης δεν μου άρεσε το κιβώτιο που πονούσε η καρδιά μου όταν άκουγα τα γκαπ σε κάθε κούμπωμα ταχύτητας. Θεωρώ πως αν κάποιος έχει βλέψεις για χρήση ταξιδιωτική ή έχει την πολυτέλεια να μην τρώει πολύ κίνηση μέσα στην Αθήνα μαζί της δεν θα του φανούν αυτά ως ελαττώματα.

Μιλάμε λοιπόν για μοτοσυκλέτες Α2 η για μοτοσυκλέτες που μπορεί να πάρει καποιος με budget 6-8 χιλιάρικα ανεξάρτητου κυβικών?

Επίσης μιλάμε για on off απ ότι κατάλαβα η κai scrambler naked και άλλα?
Μιλάμε για 6-8 χιλιάρικα ανεξαρτήτων κυβικών. Θα μπορούσε να είναι και ανεξαρτήτου κατηγορίας αλλά νομίζω δεν μπορεί να κάνει κάποιος τα ίδια με ένα cb500X και με ένα cb500F. Για παράδειγμα το Caballero θεωρώ πως είναι φανταστική μοτοσυκλέτα. Σε όλες τους τις εκδόσεις. Είναι όμως μία μοτοσυκλέτα που θα μπορέσει να υπάρξει μόνη της στο γκαράζ κάποιου; Αλήθεια έχω αυτή την απορία. Επίσης με τα υπόλοιπα έχεις μία ψευτοανεμοκάλυψη. Με αυτό ;

Οπότε το θέμα είναι : Ποια μοτσυκλέτα θα διαλέγατε ή έχετε διαλέξει κάποιοι η οποία κάνει μετρίως ή καλώς ή τέλεια(λέμε τώρα..) την καθημερινή μετακίνηση, ένα ταξίδι με τις όποιες υποχωρήσεις. Ότι εν ολίγης υπόσχονται οι παραπάνω μοτοσυκλέτες. Το χώμα νομίζω δεν παίζει σοβαρά σε καμία από δαύτες πέρα από το κατέβηκα σε μία παραλία λίγο πιο άνετα απ'ότι με ένα στριτ.

Επίσης ένα τύποις disclaimer . Το θέμα δεν έχει να κάνει με το να βρω τι μηχανή να πάρω. Είναι περισσότερο για να βγουν στην επιφάνεια γνώμες και απόψεις κατόχων ή ατόμων που τα έχουν δει και τα έχουν δοκιμάσει ή που έχουν εμπειρία από κάποιο άλλο που θα μπορούσε να αντικαταστήσει τα παραπάνω παρότι μεταχειρισμένο με αξιοπρέπεια. Σαν συγκεντρωμένο υλικό για αυτόν που πιθανόν θα ψάχνει σε αυτή την κατηγορία και ακούει ατάκες "μην πάρεις κινέζικο δεν θα έχει αντιπροσωπεία σε δύο χρόνια, μην πάρεις ΚΤΜ για τους γνωστούς λόγους, μην πάρεις Ιάπωνα που είναι τάφος πάνω σε σουμιέδες" κτλ κτλ. Περισσότερο είναι και μία απορία που έχω κοιτώντας ταξινομήσεις. Η honda έχει πουλήσει περισσότερα τεμάχια το '22 απότι τα υπόλοιπα 4 μαζεμένα. Ενώ αντίστοιχα έχω πετύχει σε κριτικές του εξωτερικού να περιγράφουν το Voge ως ανώτερο οδηγικά π.χ. Δεν ξέρω αν ισχύει βέβαια γιατί δεν έχω προσωπική άποψη για το Honda. Επίσης οι υπόλοιπες αναγνωρισμένες εταιρείες γιατί κοιμούνται σε αυτά τα κυβικά ; Και τέλος αν κάποιος έχει 7000 να διαθέσει αλλά δεν θέλει τα παραπάνω τι αξιοπρεπή εναλλακτική θα είχε ;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αν μιλας για 6-8 χιλιαρικα θα εκανα μια ερωτηση για το benelli trk 702...μοτερ ιδιο με το cf moto 700 clx και ταυτοχρονα μια μαρκα που εχει εδραιωθει με το 500αρι της
 

Giokas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Xsr 125 '22
Πράγματι, αυτή είναι η (πικρή) αλήθεια
Πόσο αλήθεια, :D:D.
Πράγματι, αυτή είναι η (πικρή) αλήθεια, στην Ελλάδα της πάνω απ'όλα χρηστικότητας, του τρανσαλπ, του βερσυς και του β στρομ, των τριβάλιτσων και της ζελατίνας!
Είναι ένα κριτήριο επιλογής η πρακτικότητα, το να κάνει αξιοπρεπώς όλες τις δουλειές, λίγο στην κίνηση της πόλης, λίγο χώμα, λίγο επαρχία. Απολύτως σεβαστό!

Ευτυχώς, υπάρχουν ακόμα κι αυτοί που επιλέγουν με βασικό κριτήριο αν τους αρέσει αυτό που θα πάρουν κι οποιεσδήποτε εκπτώσεις να γίνουν σε άλλους τομείς (κυβικά, ιπποδύναμη, κατανάλωση κλπ.)
 

Katsadonis

Κατσαπλιάς
Περιοχή
Ναύπλιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Pegaso Strada
Ενδιαφέρον επίσης έχει ότι η μισή Ελλάδα έχει vstrom, και η άλλη μισή έχει versys.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Δεν ξέρω αν είναι στη σωστή ενότητα το θέμα που πάω να ανοίξω, ούτε αν ενδιαφέρει αρκετούς από εδώ μέσα.

Θεωρώ όμως πως γενικά απασχολεί πολλούς μιας και αποτυπώνεται αρχικά στις πωλήσεις αλλά και σε κουβέντες που γίνονται σε βίντεο στο YouTube και στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου.

Θα ήθελα λοιπόν να αποτυπώσει όποιος ενδιαφέρεται, ή όποιος έχει εμπειρία με κάποιο από τα μοντέλα που γυρίζουν γυρω από τα 500 κυβικά, τις σκέψεις του για καθένα από αυτά.

Σκοπός κυρίως είναι το πολυ σοβαρό εν τελει “να ´χαμε να λέγαμε” αλλά και να βοηθήσουμε όποιον είναι μπλεγμένος στο κουβάρι αυτό να ξεμπλέξει σκέψεις και προβληματισμούς.
Θεωρώ πως οι συναγωνιστές της κατηγορίας ειναι τα :

  1. Honda cb500x
  2. Benelli TRK502(X)
  3. Voge 500 DS(X)
  4. KTM 390 adventure
  5. CFMOTO 650 MT(?) μονο κ μονο λόγω κόστους απόκτησης
Δεν νομίζω να ξεχνάω καποιο.
Επίσης ενδιαφέρον θα είχε να προστεθούν στην λίστα και μηχανές πιθανόν διαφορετικής αλλά παραπλήσιας κατηγορίας μεταχειρισμένες τις οποίες θα μπορούσε να βρει καποιος με ενα αντίστοιχο κόστος αλλά με την προϋπόθεση οτι το κόστος τους ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και προσφέρει αντίστοιχα την ασφάλεια που μπορει να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα του 2023 (στα βασικά παντα). Π.χ. Θα μπορούσε να ειναι ενα tracer 700 2017 κατι τετοιο; Ουσιαστικά και commuter και με δυνατότητα ταξιδιών.

Κηρύσσω την έναρξη του ματς!

Αυτό όσον αφορά το voge500.
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Πράγματι, αυτή είναι η (πικρή) αλήθεια


Πράγματι, αυτή είναι η (πικρή) αλήθεια, στην Ελλάδα της πάνω απ'όλα χρηστικότητας, του τρανσαλπ, του βερσυς και του β στρομ, των τριβάλιτσων και της ζελατίνας!
Είναι ένα κριτήριο επιλογής η πρακτικότητα, το να κάνει αξιοπρεπώς όλες τις δουλειές, λίγο στην κίνηση της πόλης, λίγο χώμα, λίγο επαρχία. Απολύτως σεβαστό!

Ευτυχώς, υπάρχουν ακόμα κι αυτοί που επιλέγουν με βασικό κριτήριο αν τους αρέσει αυτό που θα πάρουν κι οποιεσδήποτε εκπτώσεις να γίνουν σε άλλους τομείς (κυβικά, ιπποδύναμη, κατανάλωση κλπ.)
Εν τω μεταξυ στο εξωτερικό ενα γυμνό ή ενα σκραμπλερ έχει περισσότερη ζήτηση απο το αντίστοιχο ον οφφ και αυτο διότι εκει υποστηρίζουν οτι φαίνονται τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός μοτέρ αρχικά και η οδηγική ευχαρίστηση είναι περισσότερη. Για παράδειγμα duke με adventure εχουν μεγαλη διαφορα. Όπως και το αδερφακι svartpilen το οποιο θα ηθελα να ειμαι 21 και να εχω τα φράγκα να το παρω χθες. Τωρα μονο ως δεύτερο το οποιο ειναι πολυτέλεια για την κλάση μου.

τα v-strom και versys ως μεταχειρισμένα θα έμπαιναν στην λίστα ώστε να μην παρει καποιος ενα απο τα κινεζικα που παίζουν σε αυτές τις τιμές ; Προτιμότερο μεταχειρισμένο ιαπωνικό με 50.000+ χλμ στην καλύτερη, που δεν ξέρουμε τι χρήση, συντηρηση, φύλαξη του εχει κανει ο πρωην ή οι πρώην ιδιοκτήτες, αντι για ενα κινέζικο κούτα;


Αυτό όσον αφορά το voge500.
το εχω διαβασει το θέμα. Καποια σύγκριση με παλαιότερες μοτό που είχες ; Οι οποίες φανταζομαι θα ηταν και ιαπωνικές ή ευρωπαϊκές. Ποσο και που πιστευεις υστερεί το Voge?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχει μια μοτοσυκλέτα πασπαρτου για πόλη,ταξίδι άσφαλτο και χώμα σε τιμή 4000-4500€ κάτω από τα tenere-tuareg-transalp-800 strom και λέγεται VOGE 650DSX. Με ένα δοκιμασμένο σε πολλά bmw μονοκύλινδρο μοτέρ καταγωγής Rotax,συμπαθεστατο και με πολλά θετικά επάνω του. Σαφώς ανώτερο σε αίσθηση στο δρόμο λόγω ροπής από τα δικυλινδρα 500αρια πάντως.



Από εκεί και έπειτα και πέρα από τις εύκολες και οριακά βαρετές επιλογές όπως το cb500x υπάρχουν ξεχωριστές μοτοσυκλέτες με ιδιαίτερο χαρακτήρα απλά ο Έλληνας γενικά τολμάει δύσκολα.

Royal enfield interceptor 650. Ένα από τα πιο γλυκά σε αίσθηση μοτέρ και σασμάν που έχω οδηγήσει,πολύ όμορφη και ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα για τα πάντα και με πολύ ελαφριά αίσθηση



Αλλιώς χωρίς καν να περάσεις τα 5 χιλιάρικα σε τιμή 300cc scooter παίρνεις ένα bajaj 400 dominator touring και έχεις από παπί για αστικές περιαστικές μετακινήσεις με την ασφάλεια και το στήσιμο και άνεση μοτοσυκλέτας μέχρι δυνατότητα για οποίο ταξίδι θες αρκεί να ταξιδεύεις μεχρι 120-130 με το ίδιο μοτεράκι που έχουμε δει στα ktm 390 με μικροαλλαγες χαρακτήρα.

 
Top Bottom