Η συνεχης όρεξη για περισσότερα γκάζια εχει ''θεραπεία'' ?

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Νομίζω ότι στις μηχανές το σοβαρό θέμα που βάζει τα όρια στους άξονες η προκαλεί φθορές είναι το μεγάλο εύρος κίνησης τους καθώς ακολουθούν τη ρόδα χωρίς να έχουν και το μήκος ενός άξονα αυτοκινήτου. Η σχετική τους κίνηση είναι δηλαδή σημαντική. Ουσιαστικά έχουν περισσότερο το ρόλο ενός ημιαξονιου από αυτοκίνητο παρά ενός άξονα μετάδοσης πίσω κίνησης σε άκαμπτο άξονα ίσως. Και όπως τα ημιαξόνια είναι πολύ πιο ευπαθή σε φθορά και καταπόνηση ειδικά αν λάβουμε υπόψη πως οι κατασκευαστές πάντα προσπαθούν να μειώσουν βάρος στις μηχανές και μειώνουν το μέγεθος και το βάρος των εξαρτημάτων.

Σε ένα σύστημα με αλυσίδα παρεμβάλλεται προφανώς η αλυσίδα και ενδεχομένως και σινεμπλόκ τροχού. Συνεπώς αν υπάρχει καταπόνηση την τρώει η αλυσίδα που δικαίως θεωρείται αναλώσιμο και τα σινεμπλόκ. Ενω στον άξονα τον τρώει ο άξονας και τα πολυσφηνα του.

Νομίζω εν τέλει καλώς η bmw αποφάσισε να δηλώσει και επίσημα πως ο άξονας είναι αναλώσιμος και όχι κάτι άφθαρτο. Έχουν μεγαλώσει πολύ οι ιπποδυνάμεις, έχουν μεγαλώσει πολύ οι ροπές και οποίος φέρεται στον άξονα όπως σε μια αλυσίδα θα πρέπει να περιμένει και τις φθορές της αλυσίδας. Προφανώς αν οδηγείς συντηρητικά θα αντέξει πολύ πολύ περισσότερο.

Απλά νομίζω πως πλέον σε αυτές τις ιπποδυνάμεις με τους άξονες οι αξονατοι πρέπει να αποδεχτούν πως είναι αναλώσιμο και έχει σημαντικές φθορές πλέον. Και λόγω ιπποδύναμης και λόγω ανάγκης μείωσης αναρτωμενου βάρους στην μοτοβιομηχανια.
Αυτό που έγραψες για το ιμιαξονιο ...
Δεν έχεις άδικο
Από την άλλη και αυτό που έγραψε κάποιος σύντροχος για τις κλήσεις που παίρνει ...και αυτό σωστό
Από την άλλη σκέφτομαι ...τι είναι αυτό που κρατάει για πάντα ..., τι είναι το για πάντα ?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ενώ δεκάδες εταιρείες δέχονται τα πηνία σαν ζημιά και τα αντικαθιστούν δωρεάν...:hh:
Έχεις δίκιο. Επειδή συμβαίνει και με άλλους δικαιολογείται. Είναι μια παρηγοριά αυτή. Το σημειώνω πως αυτή είναι η άποψη σου.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχεις δίκιο. Επειδή συμβαίνει και με άλλους δικαιολογείται. Είναι μια παρηγοριά αυτή. Το σημειώνω πως αυτή είναι η άποψη σου.
Μα μιλάμε για αναλώσιμο, αν έχεις άλλη άποψη την σημειώνω και εγω:p
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Όχι είναι ένας νέος βλογκερ στο ινσταγκραμ με βερσυς 1.000 και λέει όλο τώρα ξέρεις . :wacky::p

μια χαρά άλογα έχουν και τα 2 , είπαμε είναι στην κατηγορία 800-900 κυβικά
Γαμω τα βάσανα
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Από την άλλη δεν βλέπω πολλές μηχανές να αναφέρουν εκτός από bmw χιλιόμετρα πάνω από 100000χλμ
Πραγματικά δεν έχω δει κανένα γιαπωνέζικο ευρωπαϊκό κλπ με 300000χλμ.πχ
Το μαύρο χαρχαλο του μανιακ είχε φτάσει τις 260000χλμ και δεν είχε αλλάξει συμπλέκτη ,νομίζω δύο φορές άξονα ανακατασκευής και ένα προεραιτικο καθάρισμα βαλβίδων
Αν δεν το είχαν κλέψει θα έφτανε τώρα τα 400000
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από την άλλη δεν βλέπω πολλές μηχανές να αναφέρουν εκτός από bmw χιλιόμετρα πάνω από 100000χλμ
Πραγματικά δεν έχω δει κανένα γιαπωνέζικο ευρωπαϊκό κλπ με 300000χλμ.πχ
Το μαύρο χαρχαλο του μανιακ είχε φτάσει τις 260000χλμ και δεν είχε αλλάξει συμπλέκτη ,νομίζω δύο φορές άξονα ανακατασκευής και ένα προεραιτικο καθάρισμα βαλβίδων
Αν δεν το είχαν κλέψει θα έφτανε τώρα τα 400000
295000....όταν το φάγανε
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
295000....όταν το φάγανε
Είχε φτάσει τόσα...........!!!!!!!
Κρίμα ...θα το είχαμε σαν σημείο αναφοράς
Μηχανή με χώματα άσφαλτο πετροκηπους.....
Τεσπά ....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είχε φτάσει τόσα...........!!!!!!!
Κρίμα ...θα το είχαμε σαν σημείο αναφοράς
Μηχανή με χώματα άσφαλτο πετροκηπους.....
Τεσπά ....
Και σβέλτο....δικαστής των lc μέχρι τα 170
 

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Δεν έχω διαβάσει όλο το νήμα αλλά τον τίτλο, και θα ήθελα να προσθέσω ότι δεν είναι τοσο το γκάζι που ίντριγκαρει, όσο η αδρεναλίνη.
Η οποία μπορεί να ρέει άφθονη με 280 χλμ/ώρα στην εθνική, αλλά επίσης ρέει αφθονη με σφήνες στον Κηφισό με 90χλμ/ώρα σε ώρα αιχμής, ή σε ένα στριφτερο επαρχιακό δρόμο με 120χλμ/ωρα.
Ειναι αυτές οι φορές που η λογικη σου λέει να κόψεις γιατί αγγίζεις όριο, αλλά η καρδιά σου νιώθει πιο ζωντανή από ποτέ και δεν σε αφήνει να κοψεις.

Εύχομαι σε όλους να μην ανακαλύψουν ποτέ τα όρια τους δυσάρεστα, και να μένουν στην καλή πλευρα του ορίου.
 
Top Bottom