Η συνεχης όρεξη για περισσότερα γκάζια εχει ''θεραπεία'' ?

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
,βγάλανε κάτι θέματα με τα εκκεντροφόρια κάποια κομμάτια που φυσικά πέσανε και σε χεραδες .....του κ@λου
Τα μηχανακια αυτα, δεν ειναι φτιαγμενα για "χεράδες", ειτε του κωλου ειτε οχι!
Θελουν πιο "ηρεμη" οδηγηση....... Αλλιως, γινονται αυτα που ακουγονται!!!!!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τα μηχανακια αυτα, δεν ειναι φτιαγμενα για "χεράδες", ειτε του κωλου ειτε οχι!
Θελουν πιο "ηρεμη" οδηγηση....... Αλλιως, γινονται αυτα που ακουγονται!!!!!!!
Περίπου το ίδιο λέμε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δηλαδή λέτε πως η BMW εφτιαξε μια μοτοσυκλέτα που κοστίζει 25Κ και δεν είναι για όσους την πιέσουν παραπάνω γιατί αρχίζει και διαλύεται?

Γνωρίζουμε πώς ο Boxer και ο άξονας έχει μηχανολογικά όρια που ήδη η BMW τα έχει ξεπεράσει για να μην τον εγκαταλείψει αλλά αν είναι να πρέπει να χρησιμοποιείς το 60-70% της δυναμικής της μοτοσυκλετας το πολύ για να μην διαλυθεί τότε γιατί να ασχοληθείς εξαρχής.

Πάντως γνωστός εξειδικευμένος BMW των Αθηνών επιμένει πως τα GS τα boxer είναι εξ ορισμού ελαττωματικά μηχανάκια όλο προβληματα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Να γιατί ΚΤΜ.
Τουλάχιστον ξες....
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τώρα ξέρεις
Παίρνοντας Χόντα μπαίνεις στο κλαμπ "ρωτήσαμε τους πελάτες μας και δεν θέλουν άλογα"

Εκτός από αυτούς που ονειρεύονται XR killer και τους κατόχους τρασλαπ750
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δηλαδή λέτε πως η BMW εφτιαξε μια μοτοσυκλέτα που κοστίζει 25Κ και δεν είναι για όσους την πιέσουν παραπάνω γιατί αρχίζει και διαλύεται?

Γνωρίζουμε πώς ο Boxer και ο άξονας έχει μηχανολογικά όρια που ήδη η BMW τα έχει ξεπεράσει για να μην τον εγκαταλείψει αλλά αν είναι να πρέπει να χρησιμοποιείς το 60-70% της δυναμικής της μοτοσυκλετας το πολύ για να μην διαλυθεί τότε γιατί να ασχοληθείς εξαρχής.

Πάντως γνωστός εξειδικευμένος BMW των Αθηνών επιμένει πως τα GS τα boxer είναι εξ ορισμού ελαττωματικά μηχανάκια όλο προβληματα.
Όσο αφορά τον άξονα ,θεωρώ ότι εμπίπτει όπως όλα τα μηχανικά συστήματα στην χρήση που γίνεται συνολικά στην μηχανή η αλλιώς ο τρόπος που την οδηγείς
Το ίδιο ισχύει και για το μοτέρ boxer
Ένα μοτέρ με 118 άλογα στην ρόδα είναι, αν το οδηγείς σαν να έχεις 160 τότε θα βάλεις το χέρι στην τσέπη
Εν κατακλείδι οι άξονες γενικά δεν έχουν όρια βλέπε αυτοκίνητα , οι μπόξερ κινητήρες και ειδικά όσο τους ενισχύεις στις μοτοσυκλέτες με ψύξη νερού(το 1250 φτάνει στο 30% ψύξης από ύδωρ..) μπορούν να φτάσουν σε απίθανα νούμερα απόδοσης
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Παίρνοντας Χόντα μπαίνεις στο κλαμπ "ρωτήσαμε τους πελάτες μας και δεν θέλουν άλογα"

Εκτός από αυτούς που ονειρεύονται XR killer και τους κατόχους τρασλαπ750
Όχι είναι ένας νέος βλογκερ στο ινσταγκραμ με βερσυς 1.000 και λέει όλο τώρα ξέρεις . :wacky::p

μια χαρά άλογα έχουν και τα 2 , είπαμε είναι στην κατηγορία 800-900 κυβικά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όσο αφορά τον άξονα ,θεωρώ ότι εμπίπτει όπως όλα τα μηχανικά συστήματα στην χρήση που γίνεται συνολικά στην μηχανή η αλλιώς ο τρόπος που την οδηγείς
Το ίδιο ισχύει και για το μοτέρ boxer
Ένα μοτέρ με 118 άλογα στην ρόδα είναι, αν το οδηγείς σαν να έχεις 160 τότε θα βάλεις το χέρι στην τσέπη
Εν κατακλείδι οι άξονες γενικά δεν έχουν όρια βλέπε αυτοκίνητα , οι μπόξερ κινητήρες και ειδικά όσο τους ενισχύεις στις μοτοσυκλέτες με ψύξη νερού(το 1250 φτάνει στο 30% ψύξης από ύδωρ..) μπορούν να φτάσουν σε απίθανα νούμερα απόδοσης
Νομίζω ότι στις μηχανές το σοβαρό θέμα που βάζει τα όρια στους άξονες η προκαλεί φθορές είναι το μεγάλο εύρος κίνησης τους καθώς ακολουθούν τη ρόδα χωρίς να έχουν και το μήκος ενός άξονα αυτοκινήτου. Η σχετική τους κίνηση είναι δηλαδή σημαντική. Ουσιαστικά έχουν περισσότερο το ρόλο ενός ημιαξονιου από αυτοκίνητο παρά ενός άξονα μετάδοσης πίσω κίνησης σε άκαμπτο άξονα ίσως. Και όπως τα ημιαξόνια είναι πολύ πιο ευπαθή σε φθορά και καταπόνηση ειδικά αν λάβουμε υπόψη πως οι κατασκευαστές πάντα προσπαθούν να μειώσουν βάρος στις μηχανές και μειώνουν το μέγεθος και το βάρος των εξαρτημάτων.

Σε ένα σύστημα με αλυσίδα παρεμβάλλεται προφανώς η αλυσίδα και ενδεχομένως και σινεμπλόκ τροχού. Συνεπώς αν υπάρχει καταπόνηση την τρώει η αλυσίδα που δικαίως θεωρείται αναλώσιμο και τα σινεμπλόκ. Ενω στον άξονα τον τρώει ο άξονας και τα πολυσφηνα του.

Νομίζω εν τέλει καλώς η bmw αποφάσισε να δηλώσει και επίσημα πως ο άξονας είναι αναλώσιμος και όχι κάτι άφθαρτο. Έχουν μεγαλώσει πολύ οι ιπποδυνάμεις, έχουν μεγαλώσει πολύ οι ροπές και οποίος φέρεται στον άξονα όπως σε μια αλυσίδα θα πρέπει να περιμένει και τις φθορές της αλυσίδας. Προφανώς αν οδηγείς συντηρητικά θα αντέξει πολύ πολύ περισσότερο.

Απλά νομίζω πως πλέον σε αυτές τις ιπποδυνάμεις με τους άξονες οι αξονατοι πρέπει να αποδεχτούν πως είναι αναλώσιμο και έχει σημαντικές φθορές πλέον. Και λόγω ιπποδύναμης και λόγω ανάγκης μείωσης αναρτωμενου βάρους στην μοτοβιομηχανια.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όχι είναι ένας νέος βλογκερ στο ινσταγκραμ με βερσυς 1.000 και λέει όλο τώρα ξέρεις . :wacky::p

μια χαρά άλογα έχουν και τα 2 , είπαμε είναι στην κατηγορία 800-900 κυβικά
ένα λινκ ρε παιδιά, ένα λινκ (προσπάθησα να δω σήμερα ταξίδι σε ωραίο προορισμό, αλλά που να πάρει η ευχή όταν αρχίζει ο δήθεν κουλ βλάκερ εεεε βλόγκερ ήθελα να πω τα "ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ" για κάποιον από την παρέα και έχω περάσει -με σκιπ- το 10λεπτο από τα 29 του βίντεο και ακόμα είναι ΕΟ προς την πρώτη διανυκτέρευση, αντίο τα λέγαμε)

Έβλεπα την ξανθιά ντίβα πάλι χτες να φρεσκάρω τα 890/901 και ανησυχώ γιατί πολλά πράγματα που λέει ότι θέλει μου ακούγονται ίδια με αυτά που ψάχνω και ανησύχησα.


οι αξονατοι πρέπει να αποδεχτούν πως είναι αναλώσιμο και έχει σημαντικές φθορές πλέον
Αν την ίδια οδηγία με την πενφέ την βγάλουν και άλλοι κατασκευαστές παρόμοιας ή μεγαλύτερης ιπποδύναμης και βάρους να το δεχτούμε αυτό που γράφεις.
Αλλά για την ώρα φαίνεται πως είναι μόνη της στο "αναλώσιμο".
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ένα λινκ ρε παιδιά, ένα λινκ (προσπάθησα να δω σήμερα ταξίδι σε ωραίο προορισμό, αλλά που να πάρει η ευχή όταν αρχίζει ο δήθεν κουλ βλάκερ εεεε βλόγκερ ήθελα να πω τα "ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ" για κάποιον από την παρέα και έχω περάσει -με σκιπ- το 10λεπτο από τα 29 του βίντεο και ακόμα είναι ΕΟ προς την πρώτη διανυκτέρευση, αντίο τα λέγαμε)

Έβλεπα την ξανθιά ντίβα πάλι χτες να φρεσκάρω τα 890/901 και ανησυχώ γιατί πολλά πράγματα που λέει ότι θέλει μου ακούγονται ίδια με αυτά που ψάχνω και ανησύχησα.



Αν την ίδια οδηγία με την πενφέ την βγάλουν και άλλοι κατασκευαστές παρόμοιας ή μεγαλύτερης ιπποδύναμης και βάρους να το δεχτούμε αυτό που γράφεις.
Αλλά για την ώρα φαίνεται πως είναι μόνη της στο "αναλώσιμο".
Ξεκάθαρη είναι η bmw. Αν θες να αγοράσεις αποδέχεσαι τις τεχνικές προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αλλιώς πας σε άλλον. Δεν σε υποχρεώνει ούτε να αποδεχτείς ούτε ν αγοράσεις. Αν ρωτάς εμένα? Μην αγοράσεις! Ούτε εγώ θα αγόραζα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ξεκάθαρη είναι η bmw. Αν θες να αγοράσεις αποδέχεσαι τις τεχνικές προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αλλιώς πας σε άλλον. Δεν σε υποχρεώνει ούτε να αποδεχτείς ούτε ν αγοράσεις. Αν ρωτάς εμένα? Μην αγοράσεις! Ούτε εγώ θα αγόραζα.
Σε αυτό συμφωνούμε, καίτοι της πήρε μιά δεκαετία και αλλαγή μοντέλου για να ενημερώσει τον πελάτη που ψώνισε το 2014 ότι... φοράει αναλώσιμο.
Αλλά μιλάς για "αξονάτα" γενικότερα και σε αυτό απάντησα, ότι δεν έχω δει οδηγία triumph ας πούμε ή yamaha παλιότερα τέτοιου είδους.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι στις μηχανές το σοβαρό θέμα που βάζει τα όρια στους άξονες η προκαλεί φθορές είναι το μεγάλο εύρος κίνησης τους καθώς ακολουθούν τη ρόδα χωρίς να έχουν και το μήκος ενός άξονα αυτοκινήτου. Η σχετική τους κίνηση είναι δηλαδή σημαντική. Ουσιαστικά έχουν περισσότερο το ρόλο ενός ημιαξονιου από αυτοκίνητο παρά ενός άξονα μετάδοσης πίσω κίνησης σε άκαμπτο άξονα ίσως. Και όπως τα ημιαξόνια είναι πολύ πιο ευπαθή σε φθορά και καταπόνηση ειδικά αν λάβουμε υπόψη πως οι κατασκευαστές πάντα προσπαθούν να μειώσουν βάρος στις μηχανές και μειώνουν το μέγεθος και το βάρος των εξαρτημάτων.

Σε ένα σύστημα με αλυσίδα παρεμβάλλεται προφανώς η αλυσίδα και ενδεχομένως και σινεμπλόκ τροχού. Συνεπώς αν υπάρχει καταπόνηση την τρώει η αλυσίδα που δικαίως θεωρείται αναλώσιμο και τα σινεμπλόκ. Ενω στον άξονα τον τρώει ο άξονας και τα πολυσφηνα του.

Νομίζω εν τέλει καλώς η bmw αποφάσισε να δηλώσει και επίσημα πως ο άξονας είναι αναλώσιμος και όχι κάτι άφθαρτο. Έχουν μεγαλώσει πολύ οι ιπποδυνάμεις, έχουν μεγαλώσει πολύ οι ροπές και οποίος φέρεται στον άξονα όπως σε μια αλυσίδα θα πρέπει να περιμένει και τις φθορές της αλυσίδας. Προφανώς αν οδηγείς συντηρητικά θα αντέξει πολύ πολύ περισσότερο.

Απλά νομίζω πως πλέον σε αυτές τις ιπποδυνάμεις με τους άξονες οι αξονατοι πρέπει να αποδεχτούν πως είναι αναλώσιμο και έχει σημαντικές φθορές πλέον. Και λόγω ιπποδύναμης και λόγω ανάγκης μείωσης αναρτωμενου βάρους στην μοτοβιομηχανια.
Να υπολογίσουμε τις μεγάλες κλίσεις του άξονα στο gs, κάτι που δεν υπάρχει στο r για παράδειγμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξεκάθαρη είναι η bmw. Αν θες να αγοράσεις αποδέχεσαι τις τεχνικές προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αλλιώς πας σε άλλον. Δεν σε υποχρεώνει ούτε να αποδεχτείς ούτε ν αγοράσεις. Αν ρωτάς εμένα? Μην αγοράσεις! Ούτε εγώ θα αγόραζα.
Οι παλιοί κάτοχοι gs μάλλον το έχουν αποδεκτη σαν αναλώσιμο και για αυτό κάνει ρεκόρ πωλήσεων κάθε χρόνο, προσθέτοντας φυσικά και πολλούς νέους..
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
ένα λινκ ρε παιδιά, ένα λινκ (προσπάθησα να δω σήμερα ταξίδι σε ωραίο προορισμό, αλλά που να πάρει η ευχή όταν αρχίζει ο δήθεν κουλ βλάκερ εεεε βλόγκερ ήθελα να πω τα "ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ" για κάποιον από την παρέα και έχω περάσει -με σκιπ- το 10λεπτο από τα 29 του βίντεο και ακόμα είναι ΕΟ προς την πρώτη διανυκτέρευση, αντίο τα λέγαμε)

Έβλεπα την ξανθιά ντίβα πάλι χτες να φρεσκάρω τα 890/901 και ανησυχώ γιατί πολλά πράγματα που λέει ότι θέλει μου ακούγονται ίδια με αυτά που ψάχνω και ανησύχησα.



Αν την ίδια οδηγία με την πενφέ την βγάλουν και άλλοι κατασκευαστές παρόμοιας ή μεγαλύτερης ιπποδύναμης και βάρους να το δεχτούμε αυτό που γράφεις.
Αλλά για την ώρα φαίνεται πως είναι μόνη της στο "αναλώσιμο".
Είναι ο ίδιος που πούλαγε το κόκκινο Renault το 19 ρε απτην Πάτρα , που δεν δούλευε το κοντέρ . Μορφή μιλαμε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε αυτό συμφωνούμε, καίτοι της πήρε μιά δεκαετία και αλλαγή μοντέλου για να ενημερώσει τον πελάτη που ψώνισε το 2014 ότι... φοράει αναλώσιμο.
Αλλά μιλάς για "αξονάτα" γενικότερα και σε αυτό απάντησα, ότι δεν έχω δει οδηγία triumph ας πούμε ή yamaha παλιότερα τέτοιου είδους.
Δεν είμαι φαν της επιχειρηματικής και ηθικής πολλές φορές προσέγγισης της bmw σε κανένα επίπεδο.

Αγόρασα το 800gs επειδή πραγματικά είναι ένα πολύεργαλείο που αξίζει για όσα θέλω και μπορώ να σου πω και με πόνο ψυχής που είναι bmw. Ποτέ δεν αναγνώρισαν τα πηνία με πρόβλημα, ποτέ δεν αναγνώρισαν το φανάρι με πρόβλημα. Μια εταιρεία όλο να πετάει τα προβλήματα κάτω από το χαλί και να κοροϊδεύει τους πελάτες της ενώ ταυτόχρονα είναι σούπερ ακριβή και σε αγορά αλλά και σε ανταλλακτικά/φανοποιια. Αν κάποια στιγμή αλλάξω το 800 οι πιθανότητες να ξαναπάω σε bmw είναι περίπου όσες ο stf να πάρει Κινεζικό και να βγει στο Σύνταγμα να πανηγυρίσει!

Ακόμα και στο μηχανάκι του Asxetos που ανατίναξε κιβώτιο κι ο ίδιος τα βάζει με την TVS, τον εργολαβο της bmw! Άρα δηλαδή η bmw δεν εξασφαλίζει τις τεχνικές της προδιαγραφές αν κατασκευάζει σε τρίτα εργοστάσια,μύθος και αυτός. Τώρα όπως λες 10 χρόνια μετα θυμήθηκε πως οι άξονες είναι αναλώσιμοι.

Γενικά από όπου και να τους πιάσεις βρωμάνε.

Προτιμώ να βλέπω το 800 σαν ένα νωθο παιδί διαλυμένης οικογένειας που υιοθέτησα.. :roflmao:

Είναι προφανές πως σε χώρες με τεράστια διαφορά στο κατά κεφαλή εισόδημα δεν προβληματίζονται με τέτοια πράγματα. Και φυσικά θα συνεχίζει να πουλάει η bmw όπως λέει ο maniac. Καθώς εκεί το πρώτο τους κριτήριο αγοράς είναι το glamour, η απόδοση και λιγότερο η απόλυτη αξιοπιστία η η aftermarket υποστήριξη. Και όταν εσείς δυνατότητα να αγοράζεις καινούργιο ανά 5ετια υιοθετείς και ο ίδιος τη φιλοσοφία του αναλώσιμου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ενώ δεκάδες εταιρείες δέχονται τα πηνία σαν ζημιά και τα αντικαθιστούν δωρεάν...:hh:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σπάνια κατασκευαστές πιάνουν να λύσουν θέματα τεχνικών προδιαγραφών.

Δες τα τελευταία με τις γκόλντγουινγκ και με τους εκκεντροφόρους των LC8c.

Θες να πάρεις μηχανάκι και απλά πρέπει να διαλέξεις τι μλκιες θα βρεις μπροστά σου αντί να σκέφτεσαι το που θα πας.
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Κλέφτες θα γίνουν κι αυτοί; Απ´την αλλη πήρα sym symphony 200st το 2018 κι έχω βάλει 5 φορες λάδια. Έχει κάνει τρικάβαλα άπειρα, είναι μονίμως φορτωμένο και δεν το λυπήθηκε ποτέ κανείς. Έχει 20.000 χιλιόμετρα κι όποια στιγμή ανατιναχτεί θα έχει και δίκιο. Είναι τα πιο τιμια 2.200€ που έδωσα ποτέ
 
Top Bottom