Κόσμημα χωριανέ!Με γειές!Άντε να τσι τεστάρουπε στο Λάπαθο κτλΧθες και μετά από σχεδόν 2 μήνες αναμονή, παρελήφθη το παρόν εξαρτηματάκι κατευθείαν από το Caraglio της Ιταλίας, δια χειρός Boano...
Είπα να περιμένω να το βάλω επάνω πρώτα και να το παρουσιάσω μετά αλλά δεν κρατήθηκα ούτε ένα 24ωρο να μη μοιραστώ τη χαρά μου!
Πραγματικά έκανα σα μπέμπης οταν το πήρα στα χέρια μου... (ευτυχώς ήμουν μόνος οταν το άνοιξα αλλιώς θα έτρωγα δούλεμα για πάντα)
Το οτι θα έχει το africa καλύτερες αναρτήσεις από το crf μου δε θα το φανταζόμουν ποτε. Δεν ξέρω πως φτάσαμε εδώ αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως της αξίζει!
Boano Sachs 48mm λοιπόν, ειδικά σχεδιασμένο για το ταπεινό αφρικανάκι.
Το παράγγειλα με 6.0Κ ελατήρια (αν δεν κάνω λάθος είναι 0,6 kg/mm?), μιας και η Ρία και εγώ το τρώμε το φαγητό μας (100kg με εξοπλισμό).
υ.γ: Παραγγέλνοντας τη Nitron μου ήρθε επίσης να συμπληρώσω αναλυτικό chart βάρους και συνθηκών οδήγησης ωστε να βάλουν πάνω το κατάλληλο ελατήριο το οποίο γράφει 575lbs (160 kg).
Αυτό ξέρετε πως μπορώ να το μεταφράσω σε kg/mm?
Τα φιλιά μου!
Ενταξει τωρα μπορω να πω οτι ζηλεψα...Χθες και μετά από σχεδόν 2 μήνες αναμονή, παρελήφθη το παρόν εξαρτηματάκι κατευθείαν από το Caraglio της Ιταλίας, δια χειρός Boano...
Είπα να περιμένω να το βάλω επάνω πρώτα και να το παρουσιάσω μετά αλλά δεν κρατήθηκα ούτε ένα 24ωρο να μη μοιραστώ τη χαρά μου!
Πραγματικά έκανα σα μπέμπης οταν το πήρα στα χέρια μου... (ευτυχώς ήμουν μόνος οταν το άνοιξα αλλιώς θα έτρωγα δούλεμα για πάντα)
Το οτι θα έχει το africa καλύτερες αναρτήσεις από το crf μου δε θα το φανταζόμουν ποτε. Δεν ξέρω πως φτάσαμε εδώ αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως της αξίζει!
Boano Sachs 48mm λοιπόν, ειδικά σχεδιασμένο για το ταπεινό αφρικανάκι.
Το παράγγειλα με 6.0Κ ελατήρια (αν δεν κάνω λάθος είναι 0,6 kg/mm?), μιας και η Ρία και εγώ το τρώμε το φαγητό μας (100kg με εξοπλισμό).
υ.γ: Παραγγέλνοντας τη Nitron μου ήρθε επίσης να συμπληρώσω αναλυτικό chart βάρους και συνθηκών οδήγησης ωστε να βάλουν πάνω το κατάλληλο ελατήριο το οποίο γράφει 575lbs (160 kg).
Αυτό ξέρετε πως μπορώ να το μεταφράσω σε kg/mm?
Τα φιλιά μου!
Oι ιδιες οι τιμονοπλακες , καμια. Βοηθανε ομως να ταιριαξεις στον λαιμο της μηχανης σου οποιαδηποτε μπροστινα θες.Ρε παίδες τι βελτίωση προσφέρουν οι aftermarket τιμονοπλακες όπως αυτές;
Σ'ευχαριστώ! Δεν ήξερα οτι πάνε ανά ίντσα και δεν έβγαζα άκρη. Εν τω μεταξύ 10,3kg ακούγεται υπερβολικό. Υπάρχει περίτωση μιας και ειναι χειρόγραφο το νούμερο να μπερδεύω το 1 με το 7 δηλαδή να είναι 515 αντί 575, το οποίο βγαίνει 9,2kg/mm (και πάλι μου φαίνεται πάρα πολύ).Συνηθως οταν γραφουν μονο μια τιμη σε λιβρες εννοουν Lbs/inch. Aρα το 575lbs/in ειναι 10.3kg/mm ή 100Ν/mm.
Το τι θα κανει στη Ρια θα φανεί μόνο στο χώμα και στην ώρα του . Κατα τα άλλα από εμφίνιση ήδη σκίζει η γριούτσα, δε νομίζω πως χρειάζεται κάτι αλλο...Εγώ δεν έχω ιδέα τι θα κάνει αυτή η ανάρτηση στην Ria, αλλά από εμφάνιση σκίζει.
Θα κατέβω από Νοέμβρη χωριό να ανεβούμε και Λάπαθο και Καθαρό! Να κανονίσουμε και με τον Spirtas όλοι μαζί ένα βολτάκι που είμαστε γειτονακια! Δε βλεπω την ώρα πραγματικα!Κόσμημα χωριανέ!Με γειές!Άντε να τσι τεστάρουπε στο Λάπαθο κτλ
Πες καμμια λεπτομέρεια για τον τρόπο που έγινε η παραγγελία και το κόστος αν θέλεις.
Για κόστος δε θα ήθελα να αναφέρω κάτι εδώ παιδες. Όποιος θέλει οποιεσδήποτε πληροφορίες για παραγγγελίες, τιμές κλπ, θα χαρώ να ταΓια πες και κοστος να μου φυγουν οι ιδεες...
Προσφέρουν μεγαλύτερη ακαμψία-στιβαρότητα (στους παγκόσμιους βέβαια) και κάποιες έχουν διαφορετική γωνία ίχνους από τις μαμά.Ρε παίδες τι βελτίωση προσφέρουν οι aftermarket τιμονοπλακες όπως αυτές;
Aν θυμαμαι καλα το μαμα του "αντιπαλου" ΧΤΖ750 ειναι 140 ή 160N/mm ενω του 1090 ειναι 180 οποτε δεν θα το ελεγα και πολυ, αλλα βεβαια ολα εξαρτωνται και απο τις διαδρομες των αμορτισερ.Σ'ευχαριστώ! Δεν ήξερα οτι πάνε ανά ίντσα και δεν έβγαζα άκρη. Εν τω μεταξύ 10,3kg ακούγεται υπερβολικό. Υπάρχει περίτωση μιας και ειναι χειρόγραφο το νούμερο να μπερδεύω το 1 με το 7 δηλαδή να είναι 515 αντί 575, το οποίο βγαίνει 9,2kg/mm (και πάλι μου φαίνεται πάρα πολύ).
Καλορίζικες και καλά χωμάτινα χλμ, η διαφορά θα είναι χαοτική
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!Aν θυμαμαι καλα το μαμα του "αντιπαλου" ΧΤΖ750 ειναι 140 ή 160N/mm ενω του 1090 ειναι 180 οποτε δεν θα το ελεγα και πολυ, αλλα βεβαια ολα εξαρτωνται και απο τις διαδρομες των αμορτισερ.
Συνηθως οταν γραφουν μονο μια τιμη σε λιβρες εννοουν Lbs/inch. Aρα το 575lbs/in ειναι 10.3kg/mm ή 100Ν/mm.
Το έχω χάσει εντελώς με τα ελατήρια και τις πιέσεις. Με 575 lbs/inch έχω 10.3kg/mm στη Nitron, ενώ το μαμά Showa ελατήριο στο άφρικα ήταν 85Ν/mm = 8.6 kg/mm.Aν θυμαμαι καλα το μαμα του "αντιπαλου" ΧΤΖ750 ειναι 140 ή 160N/mm ενω του 1090 ειναι 180 οποτε δεν θα το ελεγα και πολυ, αλλα βεβαια ολα εξαρτωνται και απο τις διαδρομες των αμορτισερ.
To διπλοτσεκαρα, του ΧΤΖ ειναι 140N/mm, του 1090 σιγουρα 180N/mm. Ξαναλεω εχει να κανει με διαδρομες, γεωμετρια, μοχλικο (πχ το 1090 δεν εχει μοχλικο) κτλ. Αν το μαμα ελατηριο στο Αφρικα ειναι 85 τοτε το 100 σαν αφτερ μου ακουγεται πολυ σωστο για δικαβαλο φορτωμενο αλλα και για να μη σου φυγουν τα σφραγισματα οταν εισαι μονός.Το έχω χάσει εντελώς με τα ελατήρια και τις πιέσεις. Με 575 lbs/inch έχω 10.3kg/mm στη Nitron, ενώ το μαμά Showa ελατήριο στο άφρικα ήταν 85Ν/mm = 8.6 kg/mm.
Το αντίστοιχο μαμά του XTZ δηλαδή είναι 160Ν/mm = 16.3kg/mm?? Κατανοητό με τις διαδρομές αλλά τόσο μεγάλη διαφορά?
Θα κοιτάξω και το ελατήριο της wp από 640 που φοράει τώρα από περιέργεια.
Οκ, η τελευταία σου πρόταση είναι το κλειδί για να μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος! Πάντως τα 85Ν της μαμάς και τα 100Ν της Nitron δεν ξέρω ποσο άμεσα μπορούν να συγκριθούν μιας και τα αμορτισερ ειναι εντελώς διαφορετικα.To διπλοτσεκαρα, του ΧΤΖ ειναι 140N/mm, του 1090 σιγουρα 180N/mm. Ξαναλεω εχει να κανει με διαδρομες, γεωμετρια, μοχλικο (πχ το 1090 δεν εχει μοχλικο) κτλ. Αν το μαμα ελατηριο στο Αφρικα ειναι 85 τοτε το 100 σαν αφτερ μου ακουγεται πολυ σωστο για δικαβαλο φορτωμενο αλλα και για να μη σου φυγουν τα σφραγισματα οταν εισαι μονός.
Σ'ευχαριστώ για το χρόνο σου και τις πληροφορίες!Tο 85Ν/mm πχ. σημαινει οτι το συγκεκριμενο ελατηριο θελει δυναμη 85Ν να ασκηθει πανω του ωστε να συμπιεστει κατα 1mm, ειναι η λεγομενη σταθερα ελατηριου. Ναι, στη φωτο το Νιτρον φαινεται πολυ πιο κοντο απο το μαμα, αλλα προφανως εχει αλλη σκληροτητα και αυτο φαινεται απο το παχος αλλα και τη διαμετρο του ελασματος του, δεν εχει να κανει με το ελευθερο μηκος του. Επισης το Νιτρον φαινεται να εχει πιο κοντο σωμα απο το μαμα, γιατι πολυ απλα εχει το δοχειο αζωτου εξωτερικα , ενω το μαμα το εχει ενσωματωμενο μεσα του. Το οτι βλεπεις το σωμα του μαμα αμορτισερ πιο μακρυ απο το Νιτρον δεν σημαινει οτι θα εχει και μεγαλυτερη διαδρομη, χρειαζεται απλα περισσοτερο χωρο για να αποθηκευσει το αζωτο.
Ολα εχουν να κανουν με τη γωνια του αμορτισερ ως προς τον αξονα κινησης του ψαλιδιου αν δεν υπαρχει μοχλικο, και με τις αποστασεις/γωνιες/γεωμετρια/θεση του μοχλικου. Εχω μια εικονα στο μυαλο μου απο το εμβολο προφορτισης του Vstrom, που μου φαινοταν οτι συμπιεζε το ελατηριο κατα 3-4εκ, ενω του ΧΤΖ η ρυθμιση προφορτισης πρεπει να ειναι 1.5-2εκ μαξ απο ακρη σε ακρη. Δεν εχει να κανει, καθως αναλογως της γεωμετριας του μοχλικου 1mm στο ελατηριο μπορει να σημαινει μισο, ενα, δυο εκατοστα στον τροχο.
Βαλ'τα πανω και καν'το βολτα, οσα και να διαβασεις τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη αισθηση!Σ'ευχαριστώ για το χρόνο σου και τις πληροφορίες!
Έχω πολύ διάβασμα...
Όταν θα τα βάλω θα παίζω πλέον με τις ρυθμίσεις τους.Βαλ'τα πανω και καν'το βολτα, οσα και να διαβασεις τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη αισθηση!