Θώρακας και μακρινό χωμάτινο ταξίδι

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
NUDA900R
WR250R
Τότε γιατί μας τα γράφεις όλα αυτά, θα πει κάποιος... Γιατί ένιωσα εκτεθειμένος! Σα να έβγαλα την πανοπλία τον KOERTA και να φόρεσα το νεγκλιζέ... που φοράω συνήθως :p:p:p ! Εντάξει το αίσθημα άνεσης ίσως να το δημιουργεί αυτό σε ένα βαθμό, αλλά το σίγουρο είναι οι χαμηλότερης ποιότητας προστασίες του KOERTA καλύπτουν μεγαλύτερη επιφάνεια του σώματος.

Άραγε θυσιάζω ασφάλεια για την άνεση ή είναι απλώς παιχνίδι του μυαλού; Θα κάνατε την αλλαγή με βάση τα δεδομένα που περιέγραψα πιο πάνω;
Έχει κάποιος εμπειρία χρήσης αντίστοιχης φιλοσοφίας θώρακα; Και γενικά όσοι έχετε κάνει ΠΟΛΥΗΜΕΡΑ χωμάτινα ταξίδια τι συμβιβασμούς κάνατε στο θέμα της προστασίας;
To ότι ο KOERTA δεν ανέγραφε διαβαθμίσεις ασφάλειας δεν σημαίνει αναγκαστικά πως δεν προσέφερε άριστη ασφάλεια. Θα μπορούσε να προσφέρει ακόμη και περισσότερη ασφάλεια από το LEVEL 2 (ένα άτυπο LEVEL 3) και αυτό διότι δεν χρειαζόταν τότε να δαπανηθούν χρήματα για την έγκριση των πιστοποιήσεων που έγιναν υποχρεωτικές αργότερα και οι μελέτες πρόσκρουσης ήταν εσωτερική υπόθεση των εταιρειών. Οπότε τώρα οι εταιρείες λαμβάνουν υπόψη και την απόσβεση αυτού του κόστους (έγκριση πιστοποίησης) και για να γίνουν ανταγωνιστικές μπαίνουν στο τρυπάκι να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα με τον φθηνότερο τρόπο. Στον αντίποδα ενώ μπορεί να έχεις μια εξαιρετική προστασία η απουσία της έγκρισης τύπου αφήνει πάντα ένα ερωτηματικό για την αποτελεσματικότητα του. Εγώ -ειδικά την ACERBIS- θα την εμπιστευόμουν όσο ο θώρακας κάθεται καλά στο σώμα μου και ας μην είχε ένδειξη LEVEL 1 ή 2.

Άνεση VS προστασία.
Αυτό είναι πάντα ο μεγάλος εφιάλτης μιας επιλογής και ο λόγος που έχω γεμίσει προστασίες και πάντα ψάχνω κάτι καλύτερο συνολικά. Η άνεση είναι πολύ σημαντική καθώς μπορεί να προλαμβάνει συνθήκες που θα δημιουργήσουν ένα ατύχημα. Τι να το κάνω να φοράω μια πραγματική πανοπλία αν μου φέρνει τέτοια δυσφορία που θα μου δημιουργεί κόπωση, υπερθέρμανση, περιορισμένη κινητικότητα κτλ. Σε ένα μακρινό ταξίδι είναι πολύ βασικό να έχεις άνεση.. Εγώ στα διήμερα και τριήμερα ταξίδια στα βουνά έχω περιορίσει αρκετά το βαθμό προστασίας γιατί είναι βασικό να μη κουράζομαι και να μην δυσανασχετώ. Έχω π.χ. κάποιες εκπληκτικές επιγονατίδες που δεν μου δημιουργούσαν ποτέ πρόβλημα σε βόλτες μισής μέρας αλλά στα διήμερα με τραυμάτιζαν και από ένα σημείο και μετά καταλάβαινα πως επηρέαζαν την διαύγεια μου καθώς η προσοχή μου εστιαζόταν στον πόνο που μου δημιουργούσαν στα καλάμια. Σταμάτησα να τις χρησιμοποιώ,

Όμως τι γίνεται όταν έρθει η άτυχη αυτή στιγμή από άλλους παράγοντες; Πραγματικά μια δύσκολη άσκηση. Κάπως έχω απο-ενοχοποιήσει τον εαυτό μου στη σκέψη ότι τουλάχιστον δεν κάνω έκπτωση στην ανυπαρξία προστασίας. Κάθε προστασία είναι καλύτερη από καθόλου προστασία. Οπότε προστασία με μπότες, γάντια, επιγονατίδες, επωμίδες, επιαγκωνίδες και στήθος πρέπει να υπάρχει έστω και σε LEVEL 1.
Τελευταία με έχει απασχολήσει ότι πολλές εταιρείες δεν ασχολούνται με λύσεις που αφορούν την προστασία των πλευρών μας. Εκεί υστερούν σημαντικά οι ζακέτες που κατά τα άλλα δίνουν λύση για χρήση χειμώνα/καλοκαίρι. Βλέπω θετικότερα από όλες την ACERBIS X-FIT.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Τέλος δοκίμασα τον Revit Proteus στο MOTORAID. Όπως ειπώθηκε πιο πάνω, είναι η ελαφρύτερη και οικονομικότερη version τέτοιου τύπου θώρακα από τη Revit, η άλλη είναι ο Nucleus που έχει και πιστοποίηση ΑΑ έναντι τριβής - ενώ ο Proteus όχι - πέραν της κρούσης, γι' αυτό όμως είναι και βαρύτερος και πιο "γεμάτος". Τα προστατευτικά του Proteus είναι όλα level 2, εκτός του στήθους που είναι level 1.

Φόρεσα στην αρχή τον XL και μου ήταν μπόσικος, όμως ο L μου έκατσε κουτί, ακόμα καλύτερα και από τον X-AIR της Acerbis, ίσως επειδή το εμπρός προστατευτικό είναι σε δύο μέρη που κάθονται καλύτερα από το ενιαίο τμήμα της Acerbis. Ευχάριστη έκπληξη επίσης η ύπαρξη ζώνης εσωτερικά (που δε φαίνεται στις φωτογραφίες), η οποία πιάνει στο κάτω μέρος της πλάτης και δένει με σκρατς μπροστά, μέσα από το εμπρός φερμουάρ.

Συμφωνώ με το ευεργετικό εφέκτ της ζώνης (το ανέφερε ο stefos πιο πάνω) στα πολύωρα ταξίδια που είσαι σχετικά αδρανής (εθνική), εντούτοις σε όσους θώρακες αυτού του τύπου έψαξα, δεν βρήκα αυτό το χαρακτηριστικό, πέραν του Shot Airlight που δε βρήκα εδώ Αθήνα να δοκιμάσω. Είχα (έχω) συμβιβαστεί ότι αν καταλήξω πχ στον X-AIR θα έχω μαζί μου μια παλιά μαλακή ζώνη μέσης που έχω για να τη φοράω πάνω από τον θώρακα μόνο για τα χλμ της εθνικής και μετά μέσα στο backpack.



Το μοναδικό μείον (; ) του Proteus που βρήκα είναι το ύφασμά του, το οποίο ναι μεν η Revit δίνει ως "fully ventilated mesh", αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι σαν το... νεγκλιζέ του Χ-AIR! Θα είναι άραγε υποφερτό με 30+ βαθμούς το καλοκαίρι; Ως γνωστόν, το καλοκαιρινό μπορείς να το κάνεις και χειμερινό, ενώ το αντίθετο όχι...

Τέλοσπάντων, δεν πρόκειται να ψάξω κάτι άλλο, είμαι μεταξύ του Proteus και του X-AIR... Αν κάποιος έχει κάποια γνώμη - εμπειρία σχετικά, ας την πει τώρα, αλλιώς ας σιωπήσει! ;)
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
To ότι ο KOERTA δεν ανέγραφε διαβαθμίσεις ασφάλειας δεν σημαίνει αναγκαστικά πως δεν προσέφερε άριστη ασφάλεια. Θα μπορούσε να προσφέρει ακόμη και περισσότερη ασφάλεια από το LEVEL 2 (ένα άτυπο LEVEL 3) και αυτό διότι δεν χρειαζόταν τότε να δαπανηθούν χρήματα για την έγκριση των πιστοποιήσεων που έγιναν υποχρεωτικές αργότερα και οι μελέτες πρόσκρουσης ήταν εσωτερική υπόθεση των εταιρειών. Οπότε τώρα οι εταιρείες λαμβάνουν υπόψη και την απόσβεση αυτού του κόστους (έγκριση πιστοποίησης) και για να γίνουν ανταγωνιστικές μπαίνουν στο τρυπάκι να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα με τον φθηνότερο τρόπο. Στον αντίποδα ενώ μπορεί να έχεις μια εξαιρετική προστασία η απουσία της έγκρισης τύπου αφήνει πάντα ένα ερωτηματικό για την αποτελεσματικότητα του. Εγώ -ειδικά την ACERBIS- θα την εμπιστευόμουν όσο ο θώρακας κάθεται καλά στο σώμα μου και ας μην είχε ένδειξη LEVEL 1 ή 2.

Άνεση VS προστασία.
Αυτό είναι πάντα ο μεγάλος εφιάλτης μιας επιλογής και ο λόγος που έχω γεμίσει προστασίες και πάντα ψάχνω κάτι καλύτερο συνολικά. Η άνεση είναι πολύ σημαντική καθώς μπορεί να προλαμβάνει συνθήκες που θα δημιουργήσουν ένα ατύχημα. Τι να το κάνω να φοράω μια πραγματική πανοπλία αν μου φέρνει τέτοια δυσφορία που θα μου δημιουργεί κόπωση, υπερθέρμανση, περιορισμένη κινητικότητα κτλ. Σε ένα μακρινό ταξίδι είναι πολύ βασικό να έχεις άνεση.. Εγώ στα διήμερα και τριήμερα ταξίδια στα βουνά έχω περιορίσει αρκετά το βαθμό προστασίας γιατί είναι βασικό να μη κουράζομαι και να μην δυσανασχετώ. Έχω π.χ. κάποιες εκπληκτικές επιγονατίδες που δεν μου δημιουργούσαν ποτέ πρόβλημα σε βόλτες μισής μέρας αλλά στα διήμερα με τραυμάτιζαν και από ένα σημείο και μετά καταλάβαινα πως επηρέαζαν την διαύγεια μου καθώς η προσοχή μου εστιαζόταν στον πόνο που μου δημιουργούσαν στα καλάμια. Σταμάτησα να της χρησιμοποιώ,

Όμως τι γίνεται όταν έρθει η άτυχη αυτή στιγμή από άλλους παράγοντες; Πραγματικά μια δύσκολη άσκηση. Κάπως έχω απο-ενοχοποιήσει τον εαυτό μου στη σκέψη ότι τουλάχιστον δεν κάνω έκπτωση στην ανυπαρξία προστασίας. Κάθε προστασία είναι καλύτερη από καθόλου προστασία. Οπότε προστασία με μπότες, γάντια, επιγονατίδες, επωμίδες, επιαγκωνίδες και στήθος πρέπει να υπάρχει έστω και σε LEVEL 1.
Τελευταία με έχει απασχολήσει ότι πολλές εταιρείες δεν ασχολούνται με λύσεις που αφορούν την προστασία των πλευρών μας. Εκεί υστερούν σημαντικά οι ζακέτες που κατά τα άλλα δίνουν λύση για χρήση χειμώνα/καλοκαίρι. Βλέπω θετικότερα από όλες την ACERBIS X-FIT.
Στέφανε, γράφαμε ταυτόχρονα...

Σαφώς δεν αλλάζω τον KOERTA για λόγους πιστοποίησης των προστατευτικών του, άλλωστε την ασφάλειά του την έχω δοκιμάσει στην πράξη, αλλά καθαρά για την άνεση σε ένα πολυήμερο ταξίδι. Αν δεν υπήρχε αυτή η προοπτική, δε ξέρω αν υπήρχε λόγος για αλλαγή ή... για να σας ζαλίζω τα @ρχίδια! :p

Από τη στιγμή όμως που προβαίνω στην αγορά ενός καινούριου θώρακα, μ' ενδιαφέρει τα περισσότερα τουλάχιστον προστατευτικά του να είναι level 2.

Τέλος από τους παραπάνω θώρακες οι Leatt και ο Revit έχουν και κάποια προστασία στα πλευρά, ενώ από τους Acerbis ο Χ-Air καμία, ενώ ο X-FIT μία υποτυπώδη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
NUDA900R
WR250R
Τέλος δοκίμασα τον Revit Proteus στο MOTORAID. Όπως ειπώθηκε πιο πάνω, είναι η ελαφρύτερη και οικονομικότερη version τέτοιου τύπου θώρακα από τη Revit, η άλλη είναι ο Nucleus που έχει και πιστοποίηση ΑΑ έναντι τριβής - ενώ ο Proteus όχι - πέραν της κρούσης, γι' αυτό όμως είναι και βαρύτερος και πιο "γεμάτος". Τα προστατευτικά του Proteus είναι όλα level 2, εκτός του στήθους που είναι level 1.

Φόρεσα στην αρχή τον XL και μου ήταν μπόσικος, όμως ο L μου έκατσε κουτί, ακόμα καλύτερα και από τον X-AIR της Acerbis, ίσως επειδή το εμπρός προστατευτικό είναι σε δύο μέρη που κάθονται καλύτερα από το ενιαίο τμήμα της Acerbis. Ευχάριστη έκπληξη επίσης η ύπαρξη ζώνης εσωτερικά (που δε φαίνεται στις φωτογραφίες), η οποία πιάνει στο κάτω μέρος της πλάτης και δένει με σκρατς μπροστά, μέσα από το εμπρός φερμουάρ.

Συμφωνώ με το ευεργετικό εφέκτ της ζώνης (το ανέφερε ο stefos πιο πάνω) στα πολύωρα ταξίδια που είσαι σχετικά αδρανής (εθνική), εντούτοις σε όσους θώρακες αυτού του τύπου έψαξα, δεν βρήκα αυτό το χαρακτηριστικό, πέραν του Shot Airlight που δε βρήκα εδώ Αθήνα να δοκιμάσω. Είχα (έχω) συμβιβαστεί ότι αν καταλήξω πχ στον X-AIR θα έχω μαζί μου μια παλιά μαλακή ζώνη μέσης που έχω για να τη φοράω πάνω από τον θώρακα μόνο για τα χλμ της εθνικής και μετά μέσα στο backpack.



Το μοναδικό μείον (; ) του Proteus που βρήκα είναι το ύφασμά του, το οποίο ναι μεν η Revit δίνει ως "fully ventilated mesh", αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι σαν το... νεγκλιζέ του Χ-AIR! Θα είναι άραγε υποφερτό με 30+ βαθμούς το καλοκαίρι; Ως γνωστόν, το καλοκαιρινό μπορείς να το κάνεις και χειμερινό, ενώ το αντίθετο όχι...

Τέλοσπάντων, δεν πρόκειται να ψάξω κάτι άλλο, είμαι μεταξύ του Proteus και του X-AIR... Αν κάποιος έχει κάποια γνώμη - εμπειρία σχετικά, ας την πει τώρα, αλλιώς ας σιωπήσει! ;)
Πες μου για τον Proteus, μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον. Τι αίσθηση σου έδωσε για χρήση σε πολυήμερο ταξίδι σε καλοκαιρινούς μήνες (συγκριτικά με τους άλλους που δοκίμασες);
Στις επιλογές μου -αν πάρω άλλη μια προστασία- είμαι μεταξύ αυτού και του X-FIT. Eίδα τι έγραψες αλλά θα ήθελα μια προσωπική εκτίμηση στην ισορροπία μεταξύ άνεσης και ασφάλειας.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Πες μου για τον Proteus, μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον. Τι αίσθηση σου έδωσε για χρήση σε πολυήμερο ταξίδι σε καλοκαιρινούς μήνες (συγκριτικά με τους άλλους που δοκίμασες);
Στις επιλογές μου -αν πάρω άλλη μια προστασία- είμαι μεταξύ αυτού και του X-FIT. Eίδα τι έγραψες αλλά θα ήθελα μια προσωπική εκτίμηση στην ισορροπία μεταξύ άνεσης και ασφάλειας.
Δυστυχώς τη χρήση των παραπάνω θωράκων σε πολυήμερο ταξίδι ΜΕ ΖΕΣΤΗ δεν μπορώ να τη ξέρω και αναγκαστικά θα την ανακαλύψω όποιον τελικά επιλέξω... Τόσο η Acerbis (Dryarn ονομάζει το υλικό του X-FIT) όσο και η Revit δίνουν τα συνθετικά υλικά των θωράκων τους ως υψηλής διαπνοής για χρήση ΚΑΙ το καλοκαίρι. Και όντως είναι πολύ μαλακά και άνετα υλικά. Το πόσο δροσεροί θα είναι όμως στην πράξη, αυτό θα φανεί... στην πράξη! Για το μόνο που μπορώ να είμαι (σχεδόν) σίγουρος είναι ότι ο X-AIR (φορεμένος με ένα ζέρσεϋ από πάνω) θα είναι σίγουρα πιο δροσερός από τους άλλους δύο.

Αν θέλω να διυλίσω τον κώνωπα (ναι, μ' αρέσει να το κάνω αυτό), θα πω οτι η επένδυση του Proteus αποτελείται από δύο διαφορετικά υφάσματα, τοποθετημένα (φαντάζομαι στρατηγικά) σε διαφορετικά σημεία του ρούχου. Το πιο "πυκνό" είναι σαν το Dryarn του Χ-FIT, ενώ υπάρχει και ένα πιο ελαφρύ "τρυπητό". Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος να υποθέσει ότι ίσως ο Proteus να είναι κάπου ανάμεσα σε X-AIR και X-FIT...

Τέλος οι προστασίες πλάτης και στήθους του Proteus μου έδωσαν μια ποιοτικότερη αίσθηση (παρότι εμπρός είναι level 1 έναντι level 2 των Acerbis), ήταν λίγο πιο "μαλακές", αγκάλιαζαν το σώμα καλύτερα και αυτό σε συνδυασμό με τη ζώνη και την προστασία στα πλευρά, μου έδιναν μια λιιιίγο καλύτερη αίσθηση ασφάλειας, πιο "δεμένη".

Αν ήμουν μεταξύ του X-FIT και του Proteus (όπως εσύ), θα είχα αποφασίσει ήδη. Η αέρινη αίσθηση του X-AIR είναι που με κρατάει ακόμα...

Ελπίζω να βοήθησα... Σε κάθε περίπτωση πρέπει να τους δοκιμάσεις, αν το σκέφτεσαι σοβαρά.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Ένα μικρό review για τον Shot Airlight που αναφέρθηκε παραπάνω που έχω στην κατοχή μου κανένα χρόνο τώρα. Προχώρησα στην αγορά του καθώς έχω τρομερή ευαισθησία στη ζέστη, ζεσταίνομαι πάρα πολύ και εύκολα, δυσανασχετώ και υδρώνω απίστευτα, αντίθετα στο κρύο νιώθω πολύ πιο άνετα και αντέχω.

Αγοράστηκε μετά από έρευνα για το ποιος είναι ο πιο "καλοκαιρινός" θώρακας, να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφρύς και αέρινος. Ταυτόχρονα είχε και καλή τιμή.
Στον τομέα άνεσης και εφαρμογής τα πάει πάρα πολύ καλά, είναι παντού διάτρητος με αποτέλεσμα να αερίζεσαι ικανοποιητικά. Εγώ είμαι 174-175 και 78κιλά πλέον και το Large μου κάθεται καλά σε χέρια μέση στήθος αλλά η πλάτη είναι λίγο μεγάλη για το ύψος μου. Θα έλεγα ότι ιδανικά ταιριάζει σε 178-180 ύψος. Όταν ήμουν 85κιλά μου ήταν σχετικά στενός αλλά φυσικά φοριέται λόγω ελαστικότητας των υφασμάτων. Η ζώνη μέσης είναι πολύ ποιοτική, βοηθάει στη σταθερότητα του θώρακα και είναι αφαιρούμενη.

Στα αρνητικά του τώρα, το σημαντικότερο είναι ότι οι προστασίες σε ώμους και αγκώνες που είναι αρκετά λεπτές, σε αντίθεση με πλάτη-στήθος που είναι τούμπανο, κάθονται λίγο παράξενα και δεν πείθουν (δε γνωρίζω εάν έχουν πιστοποίηση Level 1 ή 2 ή καθόλου).
Αμέσως μετά την πρώτη βόλτα άρχισε να ξηλώνεται η ραφή των ύψασμάτων στα μανίκια τα οποία έχουν πολύ στενή ελαστική εφαρμογή πράγμα θεμιτό καθώς πρέπει να μένουν οι προστασίες στη θέση τους. Μετά από κάμποσες βόλτες έχουν ξηλωθεί και τα δύο μανίκια (δεν έχουν σχιστεί) και πρέπει να πάω σε μοδίστρα για ενίσχυση.
Οι προστασίες δεν είναι αφαιρούμενες οπότε ξεχνάμε το πλυντήριο και δουλεύουμε λεκανίτσα και τρίψιμο στο χέρι.
Δυστυχώς δεν έχω εμπειρία με άλλο ανάλογο, τύπου μπλούζα, θώρακα για να συγκρίνω. Εάν με ρωτούσατε, θα σας έλεγα καλύτερα να πάτε σε κάτι άλλο, μόνο και μόνο για τις προστασίες σε αγκώνες ώμους που δεν εμπνέουν και τόση εμπιστοσύνη.

Διευκρίνιση: μελετώντας λίγο τώρα τις προδιαγραφές ασφαλείας που ορίζει και πιστοποιεί η Ε.Ε. για τον προστατευτικό εξοπλισμό, ο θώρακας της Shot που έχω, συμμορφώνεται με την οδηγία ΕΝ1621-2 που αφορά στήθος και πλάτη αλλά δεν πληρεί τις προδιαγραφές ΕΝ 1621-1 που αφορά αγκώνες και ώμους άρα ήταν βάσιμες οι υποψίες μου!! Με τις υγείες μου λοιπόν, πιάστηκα αδιάβαστος και την επόμενη φορά καλύτερη έρευνα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο KOERTA 2.0 της Acerbis που έχω εγώ τουλάχιστον έχει πιστοποίησεις προφανώς βάσει των νόμων της Ε.Ε. Εξάλλου οι προδιαγραφές που ορίζονται απο τους EN1621-1/2012 και ΕΝ1621-2/2014 και όποιες συμπληρωματικές διατάξεις αφορούν τις δοκιμές του εξοπλισμού έναντι MECHANICAL IMPACT.

Απλά η Acerbis με τον Koerta 2.0 δεν μπήκε στη διαδικασία του marketing τελευταία να το ξεχωρίζει σε Level 1 και Level 2 τα οποία έχουν να κάνουν με την δύναμη που περναει κάτι τέτοιο




Δεν έχει ο Koerta θέμα στην ασφάλεια, νταμάρι είναι, απλά είναι αρκετά ογκώδης.
 

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Αν και λίγο καθυστερημένα, μια μικρή εμπειρία από τον Rev'it Proteus.

Αρχικά, αν θες θώρακα με all around level 2 προστασίες οι επιλογές που έχω δει είναι μονάχα 2 ο Zandona Netcube και ο Alpinestars Bionic Tech V3 . Ήμουν έτοιμος να πάρω τον Zandona αλλά δεν με έψησε η προστασία στα πλευρά ενώ ο Alpinestars νομίζω πως είναι ίσως η καλύτερη επιλογή με έναν αστερίσκο στο ότι έχει εκθετες τις προστασίες σε ώμους και αγκώνες χωρίς να είναι οι κλασσικές σκληρές , anyway.

Στο Proteus κατέληξα γιατί έχει μια κάποια προστασία στα πλευρά χωρίς να προσθέτει πολύ όγκο. Είμαι 1.78 και 85 κιλά και πήρα Large και μου κάθεται κουτί. Για το κομμάτι της ζέστης κρατήστε δύο σημεία , το προστατευτικό πλάτης είναι το απλό και όχι το Air που έχει περισσότερες τρύπες ( και παραδόξως το φοράει το Nucleus ) ενώ και οι προστασίες στήθους έχουν λίγο εξαερισμό και ψηλά τοποθετημένο . Παρ' ότι δεν έχει κάποιο βέλκρο ή ιμάντες στους πήχεις οι προστασίες στον αγκώνα κάθονται σφιχτά και γενικά η εφαρμογή του είναι πολύ καλή. Το ότι οι προστασίες είναι σε υφασμάτινη θήκη το βάζω στα συν. Εκτός από την ζώνη μέση, βοηθητικό είναι και το λάστιχο στο κάτω μέρος που αφού το φορέσεις το κρατάει στην θέση του να μην ανεβοκατεβαίνει. Αυτό που προσωπικά δεν έχω συνηθίσει ακόμα είναι τα λεγόμενα thumb loops που χρησιμοποιεί για να μην κατεβαίνουν τα μανίκια. Για θερμοκρασία προσωπικά δεν είχα κάποιο θέμα , αλλά πάντα σε κομμάτι με μια σχετική ροή που οκ όλο και λίγο σε δροσίζει το αεράκι, σε δύσκολα κομμάτια με πολύ ξύλο νομίζω πως με όλα θα ιδρώσεις αλλά αυτό είναι μια εκτίμηση μόνο.

Τέλος φοράει συνδυαστικά και το μπουφάν Continent που δίνει προστασία Level AA οπότε είμαι πλήρης σαν να φόραγα πχ το Sand 4 που έχω με πολύ πιο ελαφριά αίσθηση και σίγουρα νιώθωντας ( ελπίζω ποτέ να μην χρειαστώ να μάθω στην πραγματικότητα ) ένα τακ πιο ασφαλής. Από την άλλη βέβαια είναι τσουχτερό το συνδυαστικό κόστος. Aν τα βάλεις κάτω όμως είναι περίπου το ίδιο με το να πάρεις ένα μπουφάν με επενδύσεις της ίδιας εταιρείας.

ΥΓ. Έχω μια προτίμηση στα Rev'it γιατί τα θεωρώ ποιοτικά και μου ταιριάζουν σαν εφαρμογή αυτό δεν σημαίνει πως υπάρχουν μόνο αυτά ή ότι τα προϊόντα άλλων εταιρειών είναι μάπα ή υποδεέστρερα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
¨Εχω ξεχωρίσει λίγο αυτόν


φαίνεται πολύ άνετος και full αεριζόμενος και με πολύ καλή προστασία ΚΑΙ πλευρά. Σε συνδυασμό βέβαια με μια ωραία επιαγκωνίδα.
Και εγω αυτον κοιταζω και τον a-6 που ειναι λιγο πιο φθηνος https://www.motovinios.gr/p/prostateftikos-thorakas-alpinestars-a-6-mavrokokkino?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI1Py94vaRhQMV1WaRBR3lugtIEAQYAiABEgJnD_D_BwE
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απλά ο Α6 δεν προστατευει πλευρά κι εγώ έχω φάει καλή στα πλευρά και εχω πονέσει για καιρό και δεν παίρνω θώρακα χωρίς προστασία πλευρά. Και άντε να πέσεις και να μην χτυπήσεις πλευρά, συμβαίνει και συχνά.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Η οικονομική τους διαφορά, μεταξύ των προαναφερθέντων, είναι στα 90 ευρώ, για τα πλευρά........

90 ευρώ τα αξίζουν τα πλευρά μας (τουλάχιστον)!!!
Όποιος μπορεί οικονομικά δηλαδή, δεν έχει κάτι να σκεφτεί!!!!!
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Εγώ βλέπω ότι η σειρά στα προστατευτικά είναι αγκώνες, ώμοι, πλάτη, στήθος, και τελευταία τα πλευρά.
Δηλαδή θεωρείται πιο απίθανο να χτυπήσεις στα πλευρά από ότι στο στήθος.
Υπάρχει καμία στατιστική καταγραφή από ατυχήματα που έχουν γίνει, τι πιθανότητες έχεις να χτυπήσεις σε κάθε περιοχή του σώματός σου;
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Εγώ βλέπω ότι η σειρά στα προστατευτικά είναι αγκώνες, ώμοι, πλάτη, στήθος, και τελευταία τα πλευρά.
Δηλαδή θεωρείται πιο απίθανο να χτυπήσεις στα πλευρά από ότι στο στήθος.
Υπάρχει καμία στατιστική καταγραφή από ατυχήματα που έχουν γίνει, τι πιθανότητες έχεις να χτυπήσεις σε κάθε περιοχή του σώματός σου;
Τα πλευρά δυστυχώς είναι πιο πιθανοί "στόχοι", ακόμα και σε μικροπτώσεις.
Ένα κλασικό κοπάνημα είναι να πέσεις στο πλάι με πολύ μικρή ταχύτητα και το χέρι διπλωμένο από τη μεριά που πέφτεις (πες οτι λίγο το βάζεις για προστασία ή δε προλαβαίνεις κάτι άλλο).
Στην περίπτωση αυτή η πίεση που ασκείται στα πλευρά από τον αγκώνα είναι αρκετή για ένα καταγματάκι, μιλάω ως παθών.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα πλευρά δυστυχώς είναι πιο πιθανοί "στόχοι", ακόμα και σε μικροπτώσεις.
Ένα κλασικό κοπάνημα είναι να πέσεις στο πλάι με πολύ μικρή ταχύτητα και το χέρι διπλωμένο από τη μεριά που πέφτεις (πες οτι λίγο το βάζεις για προστασία ή δε προλαβαίνεις κάτι άλλο).
Στην περίπτωση αυτή η πίεση που ασκείται στα πλευρά από τον αγκώνα είναι αρκετή για ένα καταγματάκι, μιλάω ως παθών.
2013 κάπου είμαι Βαρυμπόμπη και πάνω σε ένα άλμα στην προσγείωση είχε κάτι πλαστικούς σωλήνες πεταμενους πάτησε ο μπροστινός και έσκασα κάτω σα σακι πατάτες με τα πλευρά. Έκανα ένα λεπτό καταρχήν να βρω ανασα. Ραγισα κάνα δυο πλευρά και ποναγα κάνα 6μηνο και βάλε. Με θώρακα ψεύτικο τύπου mx.

Μην μάθετε από εμπειρίες δικές σας,μάθετε από εμπειρίες άλλων Γιώργος 1
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Μην μάθετε από εμπειρίες δικές σας,μάθετε από εμπειρίες άλλων Γιώργος 1
Πριν μερικούς μήνες πήρα τον Acerbis Χ-AIR. Θα με κάνετε να αγοράσω και άλλον με προστασία πλευρών.:D
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Τελικά κατέληξα στον REVIT PROTEUS και τον αγόρασα, ήδη από τα τέλη του προηγούμενου μήνα, με έκπτωση από το Motoraid.
Περίμενα όμως μια καλή βόλτα, όπως αυτή στα βουνά της Ρούμελης το ΣΚ που μας πέρασε, για να έχω κάποια δεδομένα και να γράψω τις πρώτες εντυπώσεις μου.

Κατ' αρχάς να πω ότι ο Proteus ταίριαξε πάνω μου σε μέγεθος Large, ενώ σε μπουφάν (Revit) με προστασίες φοράω κανονικά XL.
Δοκίμασα το παλιό Revit Offtrack που έχω - χωρίς τις προστασίες του φυσικά και χωρίς καμία από τις εσωτερικές του επενδύσεις, ούτε την αδιάβροχη ούτε τη θερμική, μόνο το εξωτερικό κέλυφος - πάνω από τον Proteus και έκατσε απίστευτα καλά! Δεν ήταν πουθενά σφιχτό, ούτε περιόριζε τις κινήσεις μου προς κάποια κατεύθυνση.

Αυτό το γράφω κυρίως για τον φίλο DomieMic65 που είχε ρωτήσει μερικά ποστ πιο πάνω και στον οποίο είχα απαντήσει ότι το ίδιο Offtrack δεν μπορούσα να το φορέσω με τον KOERTA, καθώς ήταν ασφυχτική η εφαρμογή του. Ε, λοιπόν αυτό δεν ισχύει για τον Proteus, και για όποιον άλλο θώρακα πιστεύω της ίδιας λογικής, δηλαδή compact σε διαστάσεις με μαλακά προστατευτικά που δεν προεξέχουν... Σου επιτρέπει δηλαδή να έχεις ένα κανονικό μπουφάν με προστασίες για κάθε μέρα - που να σου κάθεται όπως πρέπει σα να ναι το μοναδικό σου μπουφάν - και το ΣΚ να βγάζεις τις προστασίες (και επενδύσεις) του και να το φοράς πάνω από τον θώρακα για τη χωμάτινη βόλτα!

Ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο, είχα ζητήσει την προηγούμενη βδομάδα από το Motoraid να μου φέρει να δοκιμάσω σε XL το τζάκετ Continent από την Dirt Series της Revit. Υποτίθεται ότι είναι το "εντουρο" τζάκετ της Revit, από το οποίο βγαίνουν τα μανίκια και το οποίο είναι water-resistant και όχι πλήρως αδιάβροχο, όπως πχ το Component H2O της ίδιας σειράς, και θεωρητικά πιο δροσερό. Ενώ μου έκατσε άψογα και με τον θώρακα και χωρίς, εντούτοις... ΔΕΝ είναι για τις ελληνικές συνθήκες πιστεύω, είναι απίστευτα ζεστό! Το υλικό του είναι softshell και windstopper, ενώ δεν έχει φερμουάρ για εξαερισμό μέχρι να αφαιρεθούν τα μανίκια. Αλλά ακόμα κι όταν αφαιρεθούν, ο κορμός παραμένει δυσανάλογα ζεστός από το υπόλοιπο σώμα... Ίσως αυτό στις βόρειες χώρες να έχει κάποιο νόημα.

Στα του Proteus τώρα...

Ο θώρακας επιβεβαίωσε τις προσδοκίες μου. Η εφαρμογή του εξαιρετική, τα μαλακά προστατευτικά σε απόλυτη επαφή με το σώμα, το ύφασμα πολύ φιλικό σε αίσθηση σα μπλούζα και συνολικά πανάλαφρος, ξεχνάς ότι τον φοράς. Αφού το Σάββατο το βράδυ όταν φτάσαμε στην ταβέρνα στον Αθ. Διάκο για φαγητό μετά από μια ολόκληρη μέρα στη σέλα, δεν χρειάστηκε να τον βγάλω παρά να χαλαρώσω λίγο τη ζώνη μέσης. Αυτό το τελευταίο ήταν και ένα χαρακτηριστικό που διαφοροποιούσε τον Proteus από άλλους θώρακες της ίδιας κατηγορίας που δοκίμασα και έκρινε σε ένα βαθμό την επιλογή του. Πράγματι η ζώνη μέσης εκτός από το να κρατάει το προστατευτικό πλάτης σε απόλυτη εφαρμογή στο σώμα, βοηθούσε να χαλαρώσω λίγο και να μην έχω τελείως σφιχτό τον κορμό μου στα χλμ της εθνικής. Στο να κάθεται ο θώρακας, παρότι σα μπλούζα όπως είπα, πάντα στη θέση του παίζουν ρόλο και το εσωτερικό λάστιχο στο κάτω μέρος του και τα thumb loops που παρατήρησε ο petrouil.

Στο θέμα ζέστης τώρα... Ήταν ένα ζεστό ΣΚ σαν καλοκαιρινό (κάπου στα χαμηλά είδα θερμοκρασία εώς και 30β σε θερμόμετρο δρόμου όταν γυρνούσα) αλλά σίγουρα όχι καλοκαιρινό... Με όλους τους αεραγωγούς του Offtrack ανοιχτούς γενικά δε ζεστάθηκα, ενώ σε μεγάλα υψομετρα έκλεινα αυτούς σε στήθος και βραχίονες... Όταν ήμουν στατικός ή σε κάποια πολύ αργά κομμάτια στην Οίτη ένιωσα τον ιδρώτα στην πλάτη. Θα έπρεπε να βγάλω το μπουφάν και να μείνω με το ζέρσευ, αλλά δεν το κανα. Σε περισσότερη ζέστη θα είναι σίγουρα ζεστός ο θώρακας, αλλά φαντάζομαι όχι περισσότερο από κάποιον παρόμοιο στις ίδιες συνθήκες. Ένα πιο λεπτό μπουφάν εντούρο (το Leatt 4.5 ζαχαρώνω) με αφαιρούμενα μανίκια θα προσφέρει αυτό το ενδιάμεσο επίπεδο άνεσης πριν το σκέτο ζέρσευ.

Υ.Γ. Μαζί με τον Proteus πήρα και το Storm 2 WB (μέγεθος XL) ως mid-layer - ανάμεσα στον θώρακα και το εντούρο μπουφάν - για τα πολλά κρύα, το οποίο όμως μπορεί να φορεθεί και ως πολιτικό μπουφάν πχ στο καμπινγκ το βράδυ. Μαζί με το λεπτό ορειβατικό αδιάβροχο που έχω - πάνω απ' όλα - ολοκληρώνουν τη δική μου θεώρηση για το layering και την προσαρμοστικότητα υπό κάθε συνθήκη.

Σορρυ για το σεντόνι... :muted:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πριν μερικούς μήνες πήρα τον Acerbis Χ-AIR. Θα με κάνετε να αγοράσω και άλλον με προστασία πλευρών.:D
Μόλις πάρεις άλλον ένα με προστασία πλευρών, να μας το πεις, γιατί έχουμε άλλον ένα να σου προτείνουμε με περισσότερη προστασία!!!!! :friend:
.
.
.
.
.
.
.
.
Δεν τα λέμε μαζεμένα, για να μην ξεπαραδιαστούμε με τη μία!!! :ha
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Μόλις πάρεις άλλον ένα με προστασία πλευρών, να μας το πεις, γιατί έχουμε άλλον ένα να σου προτείνουμε με περισσότερη προστασία!!!!
Πες το βρε. Αλλά να χωράει μέσα από ένα κανονικό μπουφάν και να μην είναι ζεστός το καλοκαίρι.

Πρόβλημα δεν είναι μόνο τα λεφτά, αλλά γεμίζουν οι ντουλάπες και δεν έχεις που να τα βάλεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom