John-Elias_Tenere
Μέλος
Καλησπέρα παίδες...
Ανοίγω αυτό το θεματάκι για να πει ο καθένας τις γνώσεις του...
Μοτερ Minareli..σε άλλους το πιστόνι "έπαθε" στα 50.000 σε άλλους στα 150.000....
Θέμα λαδιών?κακοσυντήρισης?σπασίματος και δουλεμα σε υψηλες στροφες?αστοχια υλικων?....
Η αλήθεια είναι οτι γνωρίζω κανα 2 άτομα που πήραν πιστόνι στο χέρι στα 50.000 αλλα περισσότερες λεπτομέριες δεν ξέρουν γτ απλά το πήγαν στον μάστορα και το πήραν μετά απο λίγες μέρες...έχω ακούσει όμως και για περιπτώσεις το μοτέρ αυτό να βγάλει 100.000+++ χωρίς να ανοιχτεί παρα μόνο για ρυθμισμα βαλβίδων και δισκάκια συμπλέκτη...είναι δυνατόν να βγάλει τόσα όντως???
Το πιστόνι της μαμάς yamaha κοστίζει 200 μαζί με τα ελατήρια...αν κρίνω απο τις τιμές τισ γενικά και απο την ποιότητα σε άλλα ανταλακτικά της πρέπει το μαμά πιστόνι να είναι οοοοοτι να ναι...επίσης ο κύλινδρος έχει επίστρωση νικασιλ...
Χαζεύοντας στο ιντερνετ λοιπόν είδα πως υπάρχουν μετατροπές και έτοιμα κιτ με κυλινδρο και πιστονι για raptor/grizzly 660 με τιμες απο 120 εως 1200 ευρο...
Αν ξερει κανείς...Το raptor/grizzly εχει ακριβως το ίδιο μοτερ με το δικό μας?είναι ασφαλές να γινει μια τέτοια μετατροπη ποσο μάλλον υπερκιβιζοντας το?και αν ναι ειναι έτοιμο το κιτ για τοποθέτηση ή θέλει κάποια κοψε-ραψε στο μοτέρ μας???
Επισης εαν υπερκιβιστει με τα μίγματα τι γινεται?Ρυθμιζονται αυτοματα ή θελει power commander???Θελει άλλες βαλβιδες ή αλλα μπουζι???
Με προτεραιοτητα την αξιοπιστια και ΜΟΝΟ θα ηταν καλυτερη λυση μια "μαμα" ανακατασκευη μοτερ ή ενα aftermarket ποιοτικο σφυριλατο κλπ κλπ ειτε στα 100mm είτε 102mm πχ
Δεν σκοπευω προφανως να κάνω κάτι πριν χαλάσει το Τενερακι μου αλλα καλό είναι να ανοίξει αυτό το θέμα ωστε να υπάρχουν στο τραπέζι λύσεις και ιδέες σε περιπτωση που γινει κάποια μέρα να μην είμαστε απροετοιμαστοι...o καθενας παρακαλω να απαντησει σε οτι ξερει γτ ρωταω πολλα...ευχαριστω!
Ανοίγω αυτό το θεματάκι για να πει ο καθένας τις γνώσεις του...
Μοτερ Minareli..σε άλλους το πιστόνι "έπαθε" στα 50.000 σε άλλους στα 150.000....
Θέμα λαδιών?κακοσυντήρισης?σπασίματος και δουλεμα σε υψηλες στροφες?αστοχια υλικων?....
Η αλήθεια είναι οτι γνωρίζω κανα 2 άτομα που πήραν πιστόνι στο χέρι στα 50.000 αλλα περισσότερες λεπτομέριες δεν ξέρουν γτ απλά το πήγαν στον μάστορα και το πήραν μετά απο λίγες μέρες...έχω ακούσει όμως και για περιπτώσεις το μοτέρ αυτό να βγάλει 100.000+++ χωρίς να ανοιχτεί παρα μόνο για ρυθμισμα βαλβίδων και δισκάκια συμπλέκτη...είναι δυνατόν να βγάλει τόσα όντως???
Το πιστόνι της μαμάς yamaha κοστίζει 200 μαζί με τα ελατήρια...αν κρίνω απο τις τιμές τισ γενικά και απο την ποιότητα σε άλλα ανταλακτικά της πρέπει το μαμά πιστόνι να είναι οοοοοτι να ναι...επίσης ο κύλινδρος έχει επίστρωση νικασιλ...
Χαζεύοντας στο ιντερνετ λοιπόν είδα πως υπάρχουν μετατροπές και έτοιμα κιτ με κυλινδρο και πιστονι για raptor/grizzly 660 με τιμες απο 120 εως 1200 ευρο...
Αν ξερει κανείς...Το raptor/grizzly εχει ακριβως το ίδιο μοτερ με το δικό μας?είναι ασφαλές να γινει μια τέτοια μετατροπη ποσο μάλλον υπερκιβιζοντας το?και αν ναι ειναι έτοιμο το κιτ για τοποθέτηση ή θέλει κάποια κοψε-ραψε στο μοτέρ μας???
Επισης εαν υπερκιβιστει με τα μίγματα τι γινεται?Ρυθμιζονται αυτοματα ή θελει power commander???Θελει άλλες βαλβιδες ή αλλα μπουζι???
Με προτεραιοτητα την αξιοπιστια και ΜΟΝΟ θα ηταν καλυτερη λυση μια "μαμα" ανακατασκευη μοτερ ή ενα aftermarket ποιοτικο σφυριλατο κλπ κλπ ειτε στα 100mm είτε 102mm πχ
Δεν σκοπευω προφανως να κάνω κάτι πριν χαλάσει το Τενερακι μου αλλα καλό είναι να ανοίξει αυτό το θέμα ωστε να υπάρχουν στο τραπέζι λύσεις και ιδέες σε περιπτωση που γινει κάποια μέρα να μην είμαστε απροετοιμαστοι...o καθενας παρακαλω να απαντησει σε οτι ξερει γτ ρωταω πολλα...ευχαριστω!