Ιδέες για αλλαγή κυλινδροπίστονου σε TENERE 660

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Καλησπέρα παίδες...

Ανοίγω αυτό το θεματάκι για να πει ο καθένας τις γνώσεις του...
Μοτερ Minareli..σε άλλους το πιστόνι "έπαθε" στα 50.000 σε άλλους στα 150.000....

Θέμα λαδιών?κακοσυντήρισης?σπασίματος και δουλεμα σε υψηλες στροφες?αστοχια υλικων?....


Η αλήθεια είναι οτι γνωρίζω κανα 2 άτομα που πήραν πιστόνι στο χέρι στα 50.000 αλλα περισσότερες λεπτομέριες δεν ξέρουν γτ απλά το πήγαν στον μάστορα και το πήραν μετά απο λίγες μέρες...έχω ακούσει όμως και για περιπτώσεις το μοτέρ αυτό να βγάλει 100.000+++ χωρίς να ανοιχτεί παρα μόνο για ρυθμισμα βαλβίδων και δισκάκια συμπλέκτη...είναι δυνατόν να βγάλει τόσα όντως???

Το πιστόνι της μαμάς yamaha κοστίζει 200 μαζί με τα ελατήρια...αν κρίνω απο τις τιμές τισ γενικά και απο την ποιότητα σε άλλα ανταλακτικά της πρέπει το μαμά πιστόνι να είναι οοοοοτι να ναι...επίσης ο κύλινδρος έχει επίστρωση νικασιλ...

Χαζεύοντας στο ιντερνετ λοιπόν είδα πως υπάρχουν μετατροπές και έτοιμα κιτ με κυλινδρο και πιστονι για raptor/grizzly 660 με τιμες απο 120 εως 1200 ευρο...

Αν ξερει κανείς...Το raptor/grizzly εχει ακριβως το ίδιο μοτερ με το δικό μας?είναι ασφαλές να γινει μια τέτοια μετατροπη ποσο μάλλον υπερκιβιζοντας το?και αν ναι ειναι έτοιμο το κιτ για τοποθέτηση ή θέλει κάποια κοψε-ραψε στο μοτέρ μας???

Επισης εαν υπερκιβιστει με τα μίγματα τι γινεται?Ρυθμιζονται αυτοματα ή θελει power commander???Θελει άλλες βαλβιδες ή αλλα μπουζι???


Με προτεραιοτητα την αξιοπιστια και ΜΟΝΟ θα ηταν καλυτερη λυση μια "μαμα" ανακατασκευη μοτερ ή ενα aftermarket ποιοτικο σφυριλατο κλπ κλπ ειτε στα 100mm είτε 102mm πχ

Δεν σκοπευω προφανως να κάνω κάτι πριν χαλάσει το Τενερακι μου αλλα καλό είναι να ανοίξει αυτό το θέμα ωστε να υπάρχουν στο τραπέζι λύσεις και ιδέες σε περιπτωση που γινει κάποια μέρα να μην είμαστε απροετοιμαστοι...o καθενας παρακαλω να απαντησει σε οτι ξερει γτ ρωταω πολλα...ευχαριστω!
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
το μοτερ του raptor,επειδη το εψαχνα απο εποχες strada ακομα,δυστυχως δεν ειναι το ιδιο.μοιζει παρα πολυ,αλλα δεν ειναι.ειναι κατασκευη yamaha και οχι Minarelli.
αλλαζουν οι εδρασεις του κυλινδρου και της κεφαλης και θελει πολυ μηχανουργειο η φαση.
τσεκαρε και εδω.

http://www.xt660.com/showthread.php?t=5895

ο εκκεντοφορος ομως ταιριαζει:cool:

επισης για πιστονι εχω δει wiseco κομπλε,αλλα δε μπορω να βρω τιμη για Ελλαδα λιγο που εψαξα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
το μοτερ του raptor,επειδη το εψαχνα απο εποχες strada ακομα,δυστυχως δεν ειναι το ιδιο.μοιζει παρα πολυ,αλλα δεν ειναι.ειναι κατασκευη yamaha και οχι Minarelli.
αλλαζουν οι εδρασεις του κυλινδρου και της κεφαλης και θελει πολυ μηχανουργειο η φαση.
τσεκαρε και εδω.

http://www.xt660.com/showthread.php?t=5895

ο εκκεντοφορος ομως ταιριαζει:cool:

επισης για πιστονι εχω δει wiseco κομπλε,αλλα δε μπορω να βρω τιμη για Ελλαδα λιγο που εψαξα.

Eίχα ρωτήσει και μου είχαν πει 200 σφυριλατο με ελατηρια! Οσο το μαμα δλδ αλλα ποιοτικα θα ναι η μερα με την νυχτα νομιζω...Το εχω διαβασει αυτο που μου εστειλες...η αληθεια ειναι οτι δεν θα ανοιγα τρυπες στο μοτερ μου αμα δεν υπηρχαν απο την μανα τους εκει...και ποιος θα το αναλαμβανε κιολας ολο αυτο...μετα για το μιγμα τι στο καλο κανουν?
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Oversize πιστόνι δύσκολο και ακριβό λόγο nikasil.μπορεί όμως να μπεί σφυρήλατο ίδιας διαμέτρου και μεγαλύτερης συμπίεσης .

Nα μεινει μαμα ο κυλινδρος αμα ειναι οκ και να μπει απλα σφυριλατο με τη μαμα διαμετρο δεν ειναι καλη λυση? Δεν θα με ενοιαζε να υπερκυβισω...αξιοπιστια να εχει πιο πολυ...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Nα μεινει μαμα ο κυλινδρος αμα ειναι οκ και να μπει απλα σφυριλατο με τη μαμα διαμετρο δεν ειναι καλη λυση? Δεν θα με ενοιαζε να υπερκυβισω...αξιοπιστια να εχει πιο πολυ...
Πόσα χιλιόμετρα έχει το δικό σου και γιατι λες ότι θέλεις περισσότερη αξιοπιστία?Έχεις κάποιες ενδείξεις ότι κάτι δεν πάει καλά?
Δεν το έχω ψάξει με αυτά τα μοτέρ αλλά γενικά τα πολιτικά μονοκύλινδρα φτάνουν πάνω κάτω τις 100.000 χωρίς άνοιγμα.
Υπάρχουν δε και περιπτώσεις (με nikasil)που φτάνουν 150.000 και παραπάνω αλλά δεν είναι ο κανόνας.
Οι κάνα δυο περιπτώσεις που γνωρίζεις(και λογικά αρκετές ακόμη που δεν γνωρίζεις) ότι χρειάστηκαν πιστόνι στα 50.000 χλμ είναι μάλλον μικρό ποσοστό για τα χιλιάδες κομμάτια που έχουν πουληθεί με αυτό το μοτέρ και δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα για την αξιοπιστία ή μη.
Δεν ξέρω αν ένα σφυρήλατο πιστόνι είναι πιο αξιόπιστο από ένα εργοστασιακό και σε ποιές μοτοσυκλέτες.Στην δική μου περίπτωση πάντως(αερόψυκτο) έχω κάνει περίπου 30.000 και συνεχίζω,έχω πάντως πολυ δρόμο μέχρι τις 98.000+ που έβγαλε το εργοστασιακό.
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Δεν εχει παθει κατι ακομα χτυπα ξυλο ουτε ανοιγω θεμα για να αλλαξω πιστονι χωρισ να χρειαζεται προς θεου....απλα ανοιγω ένα θεματακι για να γραψει ο καθενας αν θελει και δεν βαριεται οτι ξερει να εχουμε λιγες πληροφοριες...εχει 53.000...
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
ασχετο-σχετικο,και στα strada με το ιδιο μοτερ,οσο το ειχα και ασχολιομουν,δεν ειχα ακουσει-διαβασει για ανοιγμα μοτερ κατω απο τα 50.000χμ.
αρκετα μαλιστα εφταναν τα 100.000χμ +
οποτε εχουμε δρομο ακομα,οσο τα συντηρουμε σωστα.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Θα είναι ακριβή ιστορία ο κύλινδρος..
Νομίζω στο OTR έχει κυλίνδρους υπερκυβισμένους(έτοιμους προς αγορά ή στέλνεις τον δικό σου κοκ) οπότε εκεί δεν θα θέλει αυτά τα τρυπήματα οπότε γλιτώνεις χρόνο & (ίσως)χρήμα.
Εγώ προς OTR μεριά θα κοιταζα πάντως αν ήθελα κάτι bolt on.
Αλλά δε θυμάμαι 100% ισχύει αυτό με το OTR και δυστυχώς δεν μπορώ να μπω τώρα εκεί να το τσεκάρω.

Με τον ψεκασμό τώρα δε ξέρω τι χρειάζεται..
Αλλά νομίζω για +2χιλ over bore δεν αλλαζει ιδιαίτερα κάτι στην χωρητικότητα..
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
@Μητσάρας άντε γειά!!!!!:stm:
Μας κ@υλωσες!!! πολύ καλο!!!
Μπορείς να τους στείλεις το μοτερ, να το ετοιμασουνε και να το πάρεις έτοιμο φτιαγμένο υπερκυβισμένο..?
Εγώ έχω 15000χλμ ειναι πάρα πολύ νωρίς για μένα..
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
και της μανας του το πιστονι στον minareli σφυρηλατο ειναι αλλα οταν χρειαστει αλλαγη συμφερει οικονομικα και ποιοτικα να βαλεις ενα prox η ενα wiseco συμπιεσης.
αυτο δεν σημαινει οτι το γνησιο πιστονι δεν ειναι ποιοτικο (ειναι πολυ καλο) αλλα το prox π.χ ειναι καλυτερο και φθηνοτερο.
για raptor κυλινδροπιστονο θελει καποιες μετατροπες οπως μετατοπιση μπουζονιων και κατι αλλα ψιλα.
εχει ενας στην γειτονια μου ενα xt660x raptor με καρμπυρατερ fcr,δυναμομετρημενο 75hp τροχο αλλα πολλα τα λεφτα που εχει δωσει...
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ωραία αλλά ακριβά πράγματα & ιστορίες..
Τα έκανα όλα αυτά κι άλλα πολλά στο drz αλλά νομίζω δε θα τα ξανακάνω ποτέ σε άλλο μηχανάκι με τα δεδομένα του σήμερα...
Πάντως ένα σετ κύλινδρος-πιστόνι με ανταλλαγή κυλίνδρου απ'οτι είδα(μπράβο @Μητσάρας για τα λικζ) είναι νορμάλ τιμή και δε νομίζω στα 102mm να θέλει κάτι ο ψεκασμός, πιστεύω θα το διαχειρίζεται οκ.
Σε κάποιον φυσικά που δεν κυνηγά τα απόλυτα νούμερα & επιδόσεις.
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Παιδες για εμενα το ζητουμενο ειναι να εχει αξιοπιστια μετα απο μια αλλαγη πιστονιου...θα θελει νεο κυλινδρο?πιστονι μαμα ή αλλης εταιριας?μηπως με τον υπερκυβισμο και την αυξηση την συμπιεσης δεν ειναι τοσο αξιοπιστο??? πολλα παιζουν...εχει κανεις αλλαξει πιστονι απο εδω σε 660 ειτε ειναι x,r,z?
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
εχω αλλαξει αρκετα πιστονια σε τετοιο κινητηρα με γνησια,prox και wiseco συμπιεσης
δεν εχω κανει ακομα υπερκυβισμο σε κανενα αλλα ξερω αρκετα που εχουν κανει και δεν εχουν κανενα θεμα αξιοπιστιας
με την προυποθεση ο μαστορας να ξερει τι κανει και πως...
απο την εμπειρια μου μπορω να πω οτι τα minarelli 660 ειναι αξιοπιστα μοτερ και σηκωνουν αυξηση κυβισμου-βελτιωσεων χωρις προβληματα.
αν κανει καποιος αυξηση κυβισμου το μονο που μπορει να παρουσιασει προβλημα ειναι η μπιελα,γι αυτο οταν κανεις τετοια μετατροπη επιβαλεται να αλλαξεις
και την μπιελα (πχ με μια carillo σφυρυλατη)
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Ο στροφαλος μεσω τις μπιέλας δεν τρωει ζορι μετα???Αυτος δεν θα θελει αλλαγη???Πιο ενισχημενα ρουλεμαν?Οποτε christof40 εχεις αλλαξει πολλα 660 μοτερ και σου εχουν κρατησει ποσα χιλιομετρα το καθενα μεχρι να αλλαξεις πιστονι? Ή εισαι μηχανικος και τα εχεις αλλαξει σε αλλους?!
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ο στροφαλος μεσω τις μπιέλας δεν τρωει ζορι μετα???Αυτος δεν θα θελει αλλαγη???Πιο ενισχημενα ρουλεμαν?Οποτε christof40 εχεις αλλαξει πολλα 660 μοτερ και σου εχουν κρατησει ποσα χιλιομετρα το καθενα μεχρι να αλλαξεις πιστονι? Ή εισαι μηχανικος και τα εχεις αλλαξει σε αλλους?!
το δευτερο..
ο στροφαλος δεν εχει θεμα,ειναι γαιδουρι θα λεγα,ρουλεμαν κατω μπιελας πανε σετακι με
την αλλαγη του.
αν εννοεις τα ρουλεμαν στροφαλου οχι δεν εχουν θεμα τα γνησια η αλλα τζαπαν
 
Τελευταία επεξεργασία:

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
το δευτερο..
ο στροφαλος δεν εχει θεμα,ειναι γαιδουρι θα λεγα,ρουλεμαν κατω μπιελας πανε σετακι με
την αλλαγη του.
αν εννοεις τα ρουλεμαν στροφαλου οχι δεν εχουν θεμα τα γνησια η αλλα τζαπαν
Α ωραια!Τοτε θα εχεις γνωσεις να μας διαφωτισεις και σε αλλα ερωτηματα! Πχ...
1.αφου εχεις αλλαξει πιστονι σε πολλα 660,στα ποσα χιλιόμετρα πανω κατω εχει παρατηρηθει οτι χαλαει???
2.Ποιοι κατα την γνωμη σου/σας ειναι οι λογοι?
3.υπαρχουν σημαδια που σε προετοιμαζουν για το οτι προκειται να χαλασει?πχ καιει λαδια ξερω γω?
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
με σωστη συντηρηση αυτα τα μοτερ παιρνανε ανετα τα 100,000χλμ πριν ανοιχτει μοτερ.
αν χαλασει το πιστονι θα ειναι απο υψηλες θερμοκρασιες,ελλειψη σωστης λιπανσης και θα το καταλαβεις που θα ακουγεται (σκαμπιλιζει).
αν ειναι φυσιολογικη φθορα θα καιει λαδια και πιθανων θα χρειαζεται μονο ελατηρια πιστονιου και ενα γυαλισματακι στον κυλινδρο.
ο κυριως λογος που μπορει να χαλασει προωρα τετοιο μοτερ ειναι η ελλειψη λαδιου στον κινητηρα η βλαβη στο ψυκτικο κυκλωμα (δηλ. θερμοκρασιες)
 
Top Bottom