Ιδέες για αλλαγή κυλινδροπίστονου σε TENERE 660

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
To γυαλισμα του κυλινδρου δεν αλλοιωνει την επιστρωση με νικασιλ? Οποτε ενα οργανο θερμοκρασιας νερου μπορει να μας "σωσει" αμα παρατηρησουμε πολυ υψηλες θερμοκρασιες και δεν το πιεσουμε ? ευχαριστουμε παρα πολυ για τις πληροφοριες!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλησπέρα παίδες...

Ανοίγω αυτό το θεματάκι για να πει ο καθένας τις γνώσεις του...
Μοτερ Minareli..σε άλλους το πιστόνι "έπαθε" στα 50.000 σε άλλους στα 150.000....

Θέμα λαδιών?κακοσυντήρισης?σπασίματος και δουλεμα σε υψηλες στροφες?αστοχια υλικων?....


Η αλήθεια είναι οτι γνωρίζω κανα 2 άτομα που πήραν πιστόνι στο χέρι στα 50.000 αλλα περισσότερες λεπτομέριες δεν ξέρουν γτ απλά το πήγαν στον μάστορα και το πήραν μετά απο λίγες μέρες...έχω ακούσει όμως και για περιπτώσεις το μοτέρ αυτό να βγάλει 100.000+++ χωρίς να ανοιχτεί παρα μόνο για ρυθμισμα βαλβίδων και δισκάκια συμπλέκτη...είναι δυνατόν να βγάλει τόσα όντως???


Δεν σκοπευω προφανως να κάνω κάτι πριν χαλάσει το Τενερακι μου αλλα καλό είναι να ανοίξει αυτό το θέμα ωστε να υπάρχουν στο τραπέζι λύσεις και ιδέες σε περιπτωση που γινει κάποια μέρα να μην είμαστε απροετοιμαστοι...o καθενας παρακαλω να απαντησει σε οτι ξερει γτ ρωταω πολλα...ευχαριστω!
Η γνώμη μου είναι πως το μοτέρ αυτό είναι μια χαρά και αν το σέβεσαι ως προς τη συντήρηση αντέχει πολύ περισσότερα από 100.000.
Όπως ανέφερε ο @Λευκάδιος παραπάνω και όπως είχα γράψει κάποτε σε άλλο forum είναι πολύ σημαντικό στις όποιες πληροφορίες/φήμες κυκλοφορούν να βάζει κάποιος στην εξίσωση των αριθμό των μηχανών που κυκλοφορούν με το συγκεκριμένο μοτέρ. Είναι τόσο μεγάλο το νούμερο ώστε σχεδόν με φυσικό τρόπο και δίκαια να παίρνει το τίτλο του αξιόπιστου μοτέρ. Στο μυαλό μου όταν διαβάζω πως κάποιοι άνοιξαν μοτέρ στις 50.000 χλμ η αυτόματη σκέψη μου είναι πως με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πρόκειται για υπαιτιότητα των κατόχων (και στην όμορφη χώρα μας συνήθως τέτοιες παραδοχές δεν υπάρχουν,) και αν υπάρχει κάποια πολύ σπάνια πιθανότητα να μιλάμε για αστοχία κατασκευής μπροστά στον αριθμό κινητήρων που κυκλοφορούν την αντιλαμβάνομαι ως αμελητέα ποσότητα για να τη πάρω σοβαρά υπόψη.

Πρόταση μου, κανένας λόγος για υπερκυβισμούς, ιμιτασιόν κτλ. Μια χαρά είναι τα original ανταλλακτικά και σε τιμή και σε ποιότητα.
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Μα φιλε Stf ξερεις πολυ καλα οτι δεν εχω σκοπο να το ανοιξω το μοτερ πριν χαλασει :) Απλα ανοιγω το θεμα να ακουσω γνωμες και να μας πουν την εμπειρια τους ατομα που ιιιισως ειχαν την κακη τυχη να παθει νωρις το μοτερ τους ή κι για ατομα που τα εχουν ειδη 100.000 και συνεχιζουν...και όποιος εχει γνωσεις για μετατροπες ή βελτιωση του μοτερ (αξιοπιστιας και οχι ιπποδυναμης) σε περιπτωση αντικαταστασης πιστονιου κλπ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μα φιλε Stf ξερεις πολυ καλα οτι δεν εχω σκοπο να το ανοιξω το μοτερ πριν χαλασει :) Απλα ανοιγω το θεμα να ακουσω γνωμες και να μας πουν την εμπειρια τους ατομα που ιιιισως ειχαν την κακη τυχη να παθει νωρις το μοτερ τους ή κι για ατομα που τα εχουν ειδη 100.000 και συνεχιζουν...και όποιος εχει γνωσεις για μετατροπες ή βελτιωση του μοτερ (αξιοπιστιας και οχι ιπποδυναμης) σε περιπτωση αντικαταστασης πιστονιου κλπ!
Το ξέρω @John-Elias_Tenere, το παραπάνω αποτελεί την άποψη μου επί του θέματος και απλά την κατέθεσα! :friendship:
 
Top Bottom