Λοιπόν για να κάνουμε σύγκριση
stock κινητήρα με Cam's και χαρτογραφήσεις έχουμε :
Αριστερά Χαρτογράφηση - δυναμομέτρηση (Mougkos-peirea) 2014 Μοτοσυκλέτα με εκκεντροφόρους wuderlich -
Phoenix - Στέγιος R1200GS.
Δεξιά Χαρτογράφηση (JohnGS-Salonica) δυναμομέτρηση (Mougkos-peirea) 2013 Μοτοσυκλέτα μέλους dionysisRT- Διονύσης R1200RT 2008.
Προσέξτε τις διαφορές που κάνει ο εκκεντροφόρος. Υπόψη έχει βύθισμα βαλβίδων 0,2 περισσότερο στις βαλβ. εισαγωγής και 0,3mm περισ. στις εξαγωγής.
Εκτιμώ ότι σε πίστα μπορεί να αποδόσει καλύτερα από το απλό αλλά θα καίει λιγάκι παραπάνω..
Εδώ είναι οι δυναμομετρήσεις η μία πάνω στην άλλη :
κόκκινο είναι το R1200RT με βελτιωμένους χάρτες (JohnGS) stock κινητήρας (Χάρη εκτιμώ ότι και το δικό σου κάπως έτσι είναι).
μαύρο οι εκκεντροφόροι της wuderlich και χαρτογράφηση στον φίλο και συνεργάτη Μουγκό στον πειραιά (άριστη δουλειά)!! Δε φταίει αυτός για τις "λακούβες" που κάνουν οι εκκεντροφόροι-απλά ετσι λειτουργούν.
πράσινο το ψοφήμι 1200 κυβικών που λέγεται μαμά 1200gs με φτωχά μίγματα και χαρτογράφηση της BMW.
Τα συμπεράσματα και το τι κάνουν στους δρόμους .. δικά σας ..