mAthosalas
I love my GS
Τιποτα τιποτα;Ουτε μια χαιρετούρα;Καλημέρα στην παρέα...!! Εγώ πριν 3 χρόνια πέρασα εντούρο 125cc και είχα μόνο σήμα και πινακίδα..δεν ήθελαν τίποτα άλλο..!!
Τιποτα τιποτα;Ουτε μια χαιρετούρα;Καλημέρα στην παρέα...!! Εγώ πριν 3 χρόνια πέρασα εντούρο 125cc και είχα μόνο σήμα και πινακίδα..δεν ήθελαν τίποτα άλλο..!!
Με κέρασαν καφέ ευρωπαϊκο...νερό...και μου είπαν καλούς αγώνες !!Τιποτα τιποτα;Ουτε μια χαιρετούρα;
Πέτρο μπορώ να σε εξυπηρετησω εγώ στο κτεο στον Ρέντη, άμα θέλεις στείλε μου πμ να σου πω..Καλησπέρα .
Θέλω να περάσω ΚΤΕΟ το exc μου που προφανώς δεν περνάει με τίποτα.
Έχει κάποιος κατά νου για Αθήνα κάποιον οικονομικό;
Δεν θέλω να το ξαναπερασω εκεί που το είχα πάει την προηγούμενη φορά γιατί ήταν αρκετά τα λεφτά και φέτος δυστυχώς το ξέχασα εδώ και 2 μήνες και έχω και πρόστιμο .
Ευχαριστώ!
του εχω στειλει και το τηλ σουΠέτρο μπορώ να σε εξυπηρετησω εγώ στο κτεο στον Ρέντη, άμα θέλεις στείλε μου πμ να σου πω..
Σε ευχαριστούμε για τις υποδείξεις ΣΧΕΤΙΚΕΡε παιδιά απορώ με μερικούς και τον πουριτανισμό τους και την επιτηδευμένη ηθική τους!
ΟΛΟΙ ξέρουμε πως τα ΚΤΕΟ στην Ελλάδα είναι απλά για να μπαίνει άλλο ένα κονδύλι στα ταμεία του κράτους και να κονομάνε μερικοί ακόμα ιδιώτες φίλοι και κολλητοί των πολιτικών.
Κανένα ΚΤΕΟ δεν δημιουργήθηκε για να προάγει την οδική ασφάλεια και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά σε όλους μας καθότι και το τελευτάιο ΣΑΠΑΚΙ θα περάσει..
Εμείς εδώ που είμαστε μοτοσυκλετιστές και γνώστες φροντίζουμε να έχουμε τα οχήματα μας σε άριστη κατάσταση για την ασφάλεια την δική μας και των γύρω μας και δεν χρειαζόμαστε κανένα ΣΑΠΙΟ ΚΤΕΟ να μας πεί πως είναι εντάξει το μηχανάκι μας.
Ο φίλος προφανώς έχει ένα αξιομαχο enduro το οποίο για τα δεδομένα τα αυστηρά της νομοθεσίας τα οποία δεν προβλέπουν τις ιδιαιτερότητες ενός αγωνιστικού οχήματος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στον έλεγχο.
Οι υπάλληλοι των ΚΤΕΟ στην πλειοψηφία τους γνωρίζοντας αυτό το κενό στον νόμο περνάνε με συνοπτικές διαδικασίες αυτά τα οχήματα αρκεί να έχουν την πινακίδα τους και να διασταυρώνουν τα στοιχεία στο πλαίσιο-κινητήρα κλπ.
Τα υπόλοιπα που λέμε είναι περιττά και σχεδόν κουραστικά! Να κάνουμε δηλαδή τον άνθρωπο να νιώσει και άσχημα λες και έκανε κάτι παράνομο!
Όταν ΕΣΕΙΣ που κουνάτε το δάχτυλο πάρετε ένα καθαρό Enduro να φροντίσετε να το κυκλοφοράτε με..
-καθρέπτες
-φλας
-πλήρες κιτ περιορισμού ρύπων όπως έρχεται απο το εργοστάσιο με EURO 5
-λάστιχα δρόμου
-κανονική πινακίδα απο εφορία
-εξάτμιση εργοστασιακή ή aftermarket με προδιαγραφές δρόμου
κλπ κλπ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΤΕ ΕΤΣΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΟΤΑΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΤΕΟ.
Αλλιώς είσαστε υποκριτές και το μόνο που κάνετε είναι να κουνάτε δάχτυλα και να χαλάτε τον χρόνο των υπολοίπων και να θίγετε κόσμο για θέματα τα οποία είσαστε ΑΣΧΕΤΟΙ.
Ευχαριστώ και καλημέρα σας.
Ρε παιδιά απορώ ..........
Ευχαριστώ και καλημέρα σας.
Να σαι καλά, μετά απο 10ετή ενασχόληση μου με το χώμα και πολλά χρόνια με enduro έπρεπε να μοιραστώ τις εμπειρίες μου.Σε ευχαριστούμε για τις υποδείξεις ΣΧΕΤΙΚΕ
Φίλε Παντελή απάντησα και στο παλλικάρι παραπάνω.Επειδή Βαγγέλη το ύφος του ποστ σου , τσιμπάει λίγο και στα δικά μου γραφόμενα, ως ΑΣΧΕΤΟΣ λοιπόν θα σου αντιπαραθέσω μερικά όμορφα κι ωραία…
Το να μπω σε έναν χώρο και να ζητήσω βοήθεια για κάτι που δεν είναι νόμιμο, το βρίσκεις λογικό ? Αν ναι (μιας κι αυτό υπονοείς) βοήθησε με σε συ γιατί έχω ένα κλεμμένο και θέλω να του χτυπήσω νούμερα… Δεν γίνεται ? Γιατί ???
Όσον αφορά την κίνηση της μηχανής που γράφεις, ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Αν ο φίλος θέλει ένα καθαρό Enduro θα ακολουθήσει αυτό που επιτάσσει το άθλημα που επέλεξε. Τρειλεράκι, φόρτωμα και στο βουνό (εκεί που δεν υπάρχει ΚΟΚ), αλλιώς θα πρέπει να ακολουθήσει τους νόμους όπως ΕΓΩ ο Μ@λ(*^Σ που και την εργοστασιακή εξάτμιση έχω, και φλας, και καθρέπτες, και ασφαλισμένο το έχω και ένα περίδρομο λεφτά ρίχνω για να είναι ασφαλές πρώτα για μένα.
Μην μου πεις για διαφορετικούς χαρακτήρες μηχανής. Το κέφι μου κάνω κι εγώ, αλλά με έναν τρόπο που ΕΓΩ πιστεύω σωστό.
Και μάλλον είναι καιρός πλέον να μπει και λίγη τάξη, ε ?
Ευχαριστώ και καλημέρα σου !
Nομιζω οτι ο Θοδωρης εχει καλυψει πραγματικα το θεμα με αυτο το ποστ.....Για κάποιους τα αυτονόητα, τυπικά κλπ, θεωρούνται "υποκρισία'.....
Τα είπε καλά ο @Padis από πάνω.
Δεν έχει άδικο κι ο @tc-drift , σε ότι αφορά την πραγματικότητα.
Το θέμα είναι τι είναι λογικό να συμβουλέψουμε δημόσια! Δε μπορείς να δίνεις συμβουλές για παρανομία δημοσίως! Αυτό πρέπει να είναι αυτονόητο και να μην χρειάζεται επεξήγηση. Ούτε και να θεωρείται υποκρισία. Πολλά "παράνομα", ή παράτυπα κάνουμε, αλλά δεν είναι σωστό να συμβουλεύουμε κιόλας επ αυτών.
Σε ότι αφορά στο θέμα του ποστ, οι λύσεις δώθηκαν σε προσωπικό επίπεδο στον ενδιαφερόμενο.
Σε ότι αφορά τα enduro και τη χρήση τους στο δρόμο, είναι μια πονεμένη ιστορία.
Είναι μηχανές που βγάζουν πινακίδα, ασφαλίζονται και κυκλοφορούν κανονικά. Ο ΚΟΚ υπάρχει και ισχύει παντού! Και στο βουνό, και στον κάμπο. Σε χώμα κι άσφαλτο. Αν τρακάρεις μ' ένα αγροτικό στην Πίνδο σε χωματόδρομο, δεν υπάρχει θέμα αποζημίωσης κλπ...? Αμα χτυπήσεις και τραυματίσεις κάποιον κυνηγό, αγρότη, ξυλοκόπο κλπ, αλλάζει κάτι σε σχέση με τον τραυματισμό οποιουδήποτε πεζού σε οποιονδήποτε τόπο?
10 χρόνια ενασχόλησης με τα Rally Raid με δίδαξαν πολλά. Κι ατυχήματα είχαμε και θανάτους είχαμε....
Παντού υπάρχει ΚΟΚ και πάντα υπάρχει ευθύνη!
Ο καθένας πράτει κατά πώς νομίζει κι αναλαμβάνει τις ευθύνες του απέναντι στο νόμο!
Θυμίζω ότι μόνο σε κλειστές στην κυκλοφορία περιοχές (πίστες moto cross και ασφάλτινες-Μέγαρα, Σέρρες κλπ), κυκλοφορούν οχήματα χωρίς πινακίδες, ή με ειδικές πινακίδες!!!! Κι ως εκεί πάνε με τρέιλερ (άλλη πονεμένη ιστορία στην Ελλάδα).
Δεν είμαστε υπέυθυνοι να υποχρεώσουμε οποιονδήποτε να πράτει κατά νόμο 100%, αλλά δεν είναι σωστό και να προτρέπουμε κάποιον να είναι στα όρια του νόμου, ή εκτός αυτού.
Νομίζω ότι δε χρειάζεται παραπάνω ανάλυση.
Έτσι κι αλλιώς το θέμα δρομολογήθηκε