Κάποιες εργασίες στο μηχανάκι που δε θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικές από πολλούς, οστόσω αποτελούν σημαντικό κομμάτι στο πλαίσιο της δια βίου συντήρησης
που επωμίζεται κάποιος με το συγκεκριμένο μηχάνημα, δεδομένου ότι μακροχρόνια μπορεί βγάλουν σημαντικές βλάβες:
1. Βαθύτερος καθαρισμός του πλαισίου / κινητήρα / ηλεκτρικών. Μετά από τρεις χωμάτινες θεωρώ ότι επιβάλεται.
Συσσωρευμένη σκόνη / λάσπη μέσα στην ποδιά, στο συσσωρευτή και στα ηλεκτρικά γύρωθεν αυτού
Το μηχανάκι πλύθηκε εξωτερικά, αλλά βγάζοντας την ποδιά, λάσπη και χώμα δεν είχαν φύγει:
Αφαιρέθηκαν λοιπόν σχεδόν όλα τα περιφεριακά της μοτοσυκλέτας, βγήκε ο συσσωρευτής, ψεκάστηκαν τα ηλεκτρικά προληπτικά με σπρέυ επαφών, ψεκάστηκε όλο το σύστημα με swaz (αραιωμένο) και δουλειά ανέλαβε το πιεστικό:
Αφού ξεβγάλθηκε με μικρή πίεση, φυσήχτηκε με αέρα και στέγνωσε. Περάστηκε σπρέυ επαφών εκ νέου.
(ακόμα και έτσι είναι κούκλα η άτιμη
)
2. Αφού είναι λυμένη η μάσκα, ευκαιρία για κάποιες περαιτέρω εργασίες, όπως:
Διευθέτηση / προστασία ηλεκτρικών επαφών με θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι
Εννοείται βέβαια ότι ψεκάστηκαν όλα με σπρέυ επαφών!
Στη συνέχεια έφτιαξα μόνιμη παροχή ρεύματος στο GPS μου. Τρυπήθηκε το πλαστικό, στεγανοποιήθηκε με sugru και και πέρασε η γραμμή. Όλα τα μπόσικα μαζεύτηκαν από κάτω και πιάστηκαν με tie wrap:
3. Λύθηκε, καθαρίστηκε η γκαζιέρα και ελέχθηκε / γρασσαρίστηκε η ντίζα του γκαζιού:
Χρησιμοποίησα αυτό το σπρέυ γράσου, το οποίο είναι λεπτόρευστο στην αρχή για να διεισδύει παντού και μετά γίνεται παχύρευστο και αδιάβροχο.
Εκτός από τις ντίζες, το χρησιμοποιώ και αλλού όπως στους μαρσπιέδες, στο μονό και διπλό στάντ, στην κλειδαριά της σέλας, και γενικά όπου υπάρχουν κινούμενα μέρη εκτός της αλυσίδας.
4. Κατέβηκαν τα λαστιχενιομεταλλικά seal των πηρουνιών και καθαρίστηκε η μέσα επιφάνειά τους από χώματα. (ο μαλ@κας στην προσπάθειά μου να τα κατεβάσω τραυμάτησα το πηρούνι....ευτυχώς όχι σοβαρά).
5. Τέλος, έκανα τη μόντα που περιγράφεται εδώ:
http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/Crashbar_studs/crashbar_studs.html
Σε εμένα που βανωβγάζω τα κάγκελα προστασίας διαρκώς, θεωρώ ότι είναι must, αλλιώς σε λίγο καιρό, bye bye αλουμινένιο σπείρωμα πλαισίου!