ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Σ' αρεσει να ζεις στο οριο ετσι? :roflmao:
μια χαρα ειναι η μαγκνετι....γιατι αυτη που φοραει τωρα το κτμ και θελει καθε 30000χλμ φιλτρα,στο οριο δεν ειναι?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
μια χαρα ειναι η μαγκνετι....γιατι αυτη που φοραει τωρα το κτμ και θελει καθε 30000χλμ φιλτρα,στο οριο δεν ειναι?
:pointu:


Άλλο λέει ο κονκωστής ;)

:laugh::roflmao:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Πυξίδα σε γλιέπω...... θα σου βάλω μαγνήτη Γιαπωνέζικο και θα χάσεις τον Βορρά.... :fun:fun:fun:jp
ειμαι παραδοσιακος...στον προσανατολισμο!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Κάποιες εργασίες στο μηχανάκι που δε θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικές από πολλούς, οστόσω αποτελούν σημαντικό κομμάτι στο πλαίσιο της δια βίου συντήρησης :wacky: που επωμίζεται κάποιος με το συγκεκριμένο μηχάνημα, δεδομένου ότι μακροχρόνια μπορεί βγάλουν σημαντικές βλάβες:

1. Βαθύτερος καθαρισμός του πλαισίου / κινητήρα / ηλεκτρικών. Μετά από τρεις χωμάτινες θεωρώ ότι επιβάλεται.

Συσσωρευμένη σκόνη / λάσπη μέσα στην ποδιά, στο συσσωρευτή και στα ηλεκτρικά γύρωθεν αυτού



Το μηχανάκι πλύθηκε εξωτερικά, αλλά βγάζοντας την ποδιά, λάσπη και χώμα δεν είχαν φύγει:





Αφαιρέθηκαν λοιπόν σχεδόν όλα τα περιφεριακά της μοτοσυκλέτας, βγήκε ο συσσωρευτής, ψεκάστηκαν τα ηλεκτρικά προληπτικά με σπρέυ επαφών, ψεκάστηκε όλο το σύστημα με swaz (αραιωμένο) και δουλειά ανέλαβε το πιεστικό:







Αφού ξεβγάλθηκε με μικρή πίεση, φυσήχτηκε με αέρα και στέγνωσε. Περάστηκε σπρέυ επαφών εκ νέου.
(ακόμα και έτσι είναι κούκλα η άτιμη :inlove:)



2. Αφού είναι λυμένη η μάσκα, ευκαιρία για κάποιες περαιτέρω εργασίες, όπως:

Διευθέτηση / προστασία ηλεκτρικών επαφών με θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι





Εννοείται βέβαια ότι ψεκάστηκαν όλα με σπρέυ επαφών!

Στη συνέχεια έφτιαξα μόνιμη παροχή ρεύματος στο GPS μου. Τρυπήθηκε το πλαστικό, στεγανοποιήθηκε με sugru και και πέρασε η γραμμή. Όλα τα μπόσικα μαζεύτηκαν από κάτω και πιάστηκαν με tie wrap:




3. Λύθηκε, καθαρίστηκε η γκαζιέρα και ελέχθηκε / γρασσαρίστηκε η ντίζα του γκαζιού:











Χρησιμοποίησα αυτό το σπρέυ γράσου, το οποίο είναι λεπτόρευστο στην αρχή για να διεισδύει παντού και μετά γίνεται παχύρευστο και αδιάβροχο.
Εκτός από τις ντίζες, το χρησιμοποιώ και αλλού όπως στους μαρσπιέδες, στο μονό και διπλό στάντ, στην κλειδαριά της σέλας, και γενικά όπου υπάρχουν κινούμενα μέρη εκτός της αλυσίδας.




4. Κατέβηκαν τα λαστιχενιομεταλλικά seal των πηρουνιών και καθαρίστηκε η μέσα επιφάνειά τους από χώματα. (ο μαλ@κας στην προσπάθειά μου να τα κατεβάσω τραυμάτησα το πηρούνι....ευτυχώς όχι σοβαρά).








5. Τέλος, έκανα τη μόντα που περιγράφεται εδώ:

http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/Crashbar_studs/crashbar_studs.html

Σε εμένα που βανωβγάζω τα κάγκελα προστασίας διαρκώς, θεωρώ ότι είναι must, αλλιώς σε λίγο καιρό, bye bye αλουμινένιο σπείρωμα πλαισίου!

 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πολύ μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους μερακληδες να κάνουν οτι καταπιανονται με λεπτομέρεια. ..
Μπραβο ρε Γιάννη για ακομα μία φορά!!!
ΥΓ Το σπρει της βυρτ μπορεί για κάποιους να φαντάζει ακριβό αλλά εντέλει δεν είναι καθώς κάνει οτι υπόσχεται και ίσως κάτι παραπανω!Το χρησιμοποιώ επαγγελματικά και νομίζω πως μπορώ πλεον να το πω με σιγουριά
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Πολύ μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους μερακληδες να κάνουν οτι καταπιανονται με λεπτομέρεια. ..
Μπραβο ρε Γιάννη για ακομα μία φορά!!!
ΥΓ Το σπρει της βυρτ μπορεί για κάποιους να φαντάζει ακριβό αλλά εντέλει δεν είναι καθώς κάνει οτι υπόσχεται και ίσως κάτι παραπανω!Το χρησιμοποιώ επαγγελματικά και νομίζω πως μπορώ πλεον να το πω με σιγουριά
Σωτήρη τη λεπτομέρεια την απαιτούν οι περιστάσεις. Χωρίς αυτήν, πάει περίπατο μία υποτυπώδη αξιοπιστία που μπορείς να έχεις με τα περτικαλιά θεριά. Άσε που άν έχεις ένα μηχανάκι για όλα, τότε πρέπει να το έχεις ετοιμοπόλεμο ανά πάσα στιγμή.

Το σπρέυ γ@μεί, δεν πα' να ΄χει όσο θέλει!

:)
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Καλη χρονια σε όλους παιδια!!! μπραβο ρε Γιαννη την ίδια δουλειά έκατσα και έκανα το καλοκαίρι που δεν το δούλευα πολυ το μηχανάκι. Να βγάλεις το λαιμό απο τα μπροστινά και να ελέγξεις τα ρουλεμάν, εμένα κράταγε νερο μεσα εκει και τα είχε διαλύσει όλα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Καλη χρονια σε όλους παιδια!!! μπραβο ρε Γιαννη την ίδια δουλειά έκατσα και έκανα το καλοκαίρι που δεν το δούλευα πολυ το μηχανάκι. Να βγάλεις το λαιμό απο τα μπροστινά και να ελέγξεις τα ρουλεμάν, εμένα κράταγε νερο μεσα εκει και τα είχε διαλύσει όλα.
Είναι στο πρόγραμμα φίλε. Θα το κάνω μόλις στείλω τις αναρτήσεις μπρος πίσω για σέρβις.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom