Άρη.... +1000Η απλα αφιερωνεις 3 ωρες μια μερα και το κανεις μονος σου σωστα και μερακλιδικα..
Να το μεροκάματο....Η απλα αφιερωνεις 3 ωρες μια μερα και το κανεις μονος σου σωστα και μερακλιδικα..
Έκανα μεγαλο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο και του τα έκανα του μάστορα τσουρέκια. Ήμουν πάνω από το κεφάλι του κανονικα. Αυτός μου είπε 120€ για το μικρό.Υπαρχει εξουσιοδοτημενο που παιρνει 62€ για λαδια φιλτρο αλλα χωρις να βγαλει ντεποζιτο... στο αιγαλεω..ή πας σε οποιοδηποτε αλλο εξουσιοδοτημενο με 120 χωρις να ξερεις αν σου βγαζει το ντεποζιτο (αφου σε διωχνουν).. αλλιως σε μη εξουσιοδοτημενο με 90-100€ στον νεο κοσμο και καθεσαι διπλα και βλεπεις και ρωτας κτλ κτλ..
πρωτη φορα το ακουω..Κάτι που έμαθα από ξάδερφο μόλις τώρα ο οποίος είναι χρονιά κατεμακιας και βγήκε αληθινός βέβαια για το 640 ξέρει περισσότερο αλλά είναι το ίδιο και στα 990.. Η βίδα(άξονας) που πιάνει το μοτέρ στο ψαλίδι από τους κραδασμουν χαλαρώνει(κομπρεσερ γαρ) με αποτέλεσμα αν χαλάρωση ΠΟΛΎ να ανοίξει το καρτερ .. Μόλις το έσφηξα στα 130 Nm by the book και πήρε μια ολόκληρη στροφή ρίξτε μια ματιά όσοι έχετε δυναμόκλειδο.. Ξανά λέω ότι αυτό το πρόβλημα είναι στους lc4 αλλά αφού πήρε και εμένα μια ολόκληρη στροφή τότε μάλλον έχουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα..
Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
θα το τσεκαρω..@πυξιδας990 Ο μηχανικός και φίλος μου που ρώτησα μου είπε ότι "ναι όντως το κάνουμε check σε κάθε μεγάλο σέρβις" δεν ρώτησα ούτε είδα παρακάτω αλλά εμένα αυτό αυτόματος μου λέει ότι θα υπάρχει και στο μανουαλ επειδή όμως φαντάζομαι ότι δεν το κάνουν τα περισσότερα συνεργείο είπα να το αναφέρω να το κάνουμε εμείς .. Ούτε και θα ρωτήσω αφού και σε εμένα πήρε μια στροφή ολόκληρη το θεωρώ μαστ από δω και πέρα.. 130Nm...
Πας για αλαγη αλυσίδας μαλλον και λοιπών εξαρτημάτωνΠαιδιά Η αλυσίδα μου κοπανάει πολύ στην γλύστρα,και ειναι πολυ ενοχλητικό, όπως Κ ΝΑ την ρυθμίσω, ενός φίλου πάλι μια χαρα δεν ακούγετε τιποτα. Παίζει να φταίει η γλύστρα το δοντάκι έχει φαγωθεί αρκετά από πάνω. Έχει κανείς το ίδιο θεμα;
για ποιο λογο καθε 3 μηνες?καθε 2 χρονια υγρα φρενων.εκεινο με το αλεν που μου ειπες στο μηνυμα τι εννοουσες?Κάτι που σκέφτηκα μόλις τώρα και θέλω να ακούσω απόψεις. (Σορρυ δεν είμαι σίγουρος αν ποστάρο στο σωστό θέμα) Εάν συχνά (3 μήνες π.χ) αδειαζουμε όλο το υγρό από το δοχείο φρενων και βάζουμε καινούργιο χωρίς να βγάζουμε το υπόλοιπο υγρό από σολινακια κτπ. και αφού το κύκλωμα δίνει και παίρνει από το δοχείο δεν θα μένουν τα υγρά πάντα καθαρά παντού? Στο abs θα πάνε?
Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ τα αλλάζω κάθε χρόνο, γιατί νομίζω ότι τα 2 χρόνια είναι πολλά αν κάνεις χλμ .για ποιο λογο καθε 3 μηνες?καθε 2 χρονια υγρα φρενων.εκεινο με το αλεν που μου ειπες στο μηνυμα τι εννοουσες?
για ποιο λογο καθε 3 μηνες?καθε 2 χρονια υγρα φρενων.εκεινο με το αλεν που μου ειπες στο μηνυμα τι εννοουσες?
ρε παιδια η μπροστα ζαντα εχει ενα παξιμαδι που εχουμε κλειδι στα εργαλεια-αλλεν δεν εχει,εκτος αν κατι μου διαφευγει...ειναι και δευτερα......για τα υγρα φρενων,καθε μεγαλο σερβις τοτε...Γιατί να πιάσεις κόντρα από πίσω.. Στο είπα περισσότερο επειδή είναι αρκετά μεγάλο (είναι το ίδιο αλεν που βγαζεις μπροστά ζάντα) και δεν είμαι σίγουρος αν το έχει στα μαμα κλειδιά.. Οι περισσότεροι σε έναν νορμάλ πάγκο δεν έχουν τέτοιο μέγεθος αλεν γιαυτό στο επισήμανα.. Θυμίζω ξανά 130 Nm... Αα επίσης το μπροστά γρανάζι πήρε και αυτό κάτι λιγότερο από μισή στροφή.. 100 Nm εκεί .. (δεν το πήγα για το μεγάλο σέρβις ούτε και θα παω ποτέ) αλλά εκεί που είστε και με τα μαστορια που έχετε και να το πας για το μεγαλο σέρβις(που αυτά είναι μέσα στο μανουαλ και πρέπει να γίνουν) είναι πάλι μερικά πράματα που πρέπει να κοιτάξεις μόνος σου αφού σίγουρα το 60% δεν τα κάνουν και εδώ παίζουν τέτοια αλλά σπάνια! Καλημέρα συντροχοι!