ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Υπαρχει εξουσιοδοτημενο που παιρνει 62€ για λαδια φιλτρο αλλα χωρις να βγαλει ντεποζιτο... στο αιγαλεω..ή πας σε οποιοδηποτε αλλο εξουσιοδοτημενο με 120 χωρις να ξερεις αν σου βγαζει το ντεποζιτο (αφου σε διωχνουν).. αλλιως σε μη εξουσιοδοτημενο με 90-100€ στον νεο κοσμο και καθεσαι διπλα και βλεπεις και ρωτας κτλ κτλ..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η απλα αφιερωνεις 3 ωρες μια μερα και το κανεις μονος σου σωστα και μερακλιδικα..
Να το μεροκάματο....:D
Δίνεις τα +50 στο μάστορα και τον γλιτώνεις από το να γίνει κλέφτης:laugh::laugh::roflmao::roflmao:

Πλάκα κάνω!
Όποιος έχει χώρο/εργαλεία, επιβάλεται να κάνει δουλίτσες μόνος του ;) Άλλο το δέσιμό σου με το εργαλείο μετά!!!
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Κάτι που έμαθα από ξάδερφο μόλις τώρα ο οποίος είναι χρονιά κατεμακιας και βγήκε αληθινός βέβαια για το 640 ξέρει περισσότερο αλλά είναι το ίδιο και στα 990.. Η βίδα(άξονας) που πιάνει το μοτέρ στο ψαλίδι από τους κραδασμουν χαλαρώνει(κομπρεσερ γαρ) με αποτέλεσμα αν χαλάρωση ΠΟΛΎ να ανοίξει το καρτερ :cry:.. Μόλις το έσφηξα στα 130 Nm by the book και πήρε μια ολόκληρη στροφή :eek: ρίξτε μια ματιά όσοι έχετε δυναμόκλειδο.. Ξανά λέω ότι αυτό το πρόβλημα είναι στους lc4 αλλά αφού πήρε και εμένα μια ολόκληρη στροφή τότε μάλλον έχουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα..


Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Υπαρχει εξουσιοδοτημενο που παιρνει 62€ για λαδια φιλτρο αλλα χωρις να βγαλει ντεποζιτο... στο αιγαλεω..ή πας σε οποιοδηποτε αλλο εξουσιοδοτημενο με 120 χωρις να ξερεις αν σου βγαζει το ντεποζιτο (αφου σε διωχνουν).. αλλιως σε μη εξουσιοδοτημενο με 90-100€ στον νεο κοσμο και καθεσαι διπλα και βλεπεις και ρωτας κτλ κτλ..
Έκανα μεγαλο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο και του τα έκανα του μάστορα τσουρέκια. Ήμουν πάνω από το κεφάλι του κανονικα. Αυτός μου είπε 120€ για το μικρό.
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011



Επίσης αν πάρει έστω και μισή στροφή καλό θα ήταν να σφιξουμε και ένα μικρό κλικ(λίγο ε) όλες της βίδες που ενώνουν τα καρτερ!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Κάτι που έμαθα από ξάδερφο μόλις τώρα ο οποίος είναι χρονιά κατεμακιας και βγήκε αληθινός βέβαια για το 640 ξέρει περισσότερο αλλά είναι το ίδιο και στα 990.. Η βίδα(άξονας) που πιάνει το μοτέρ στο ψαλίδι από τους κραδασμουν χαλαρώνει(κομπρεσερ γαρ) με αποτέλεσμα αν χαλάρωση ΠΟΛΎ να ανοίξει το καρτερ :cry:.. Μόλις το έσφηξα στα 130 Nm by the book και πήρε μια ολόκληρη στροφή :eek: ρίξτε μια ματιά όσοι έχετε δυναμόκλειδο.. Ξανά λέω ότι αυτό το πρόβλημα είναι στους lc4 αλλά αφού πήρε και εμένα μια ολόκληρη στροφή τότε μάλλον έχουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα..


Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
πρωτη φορα το ακουω..
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
@πυξιδας990 Ο μηχανικός και φίλος μου που ρώτησα μου είπε ότι "ναι όντως το κάνουμε check σε κάθε μεγάλο σέρβις" δεν ρώτησα ούτε είδα παρακάτω αλλά εμένα αυτό αυτόματος μου λέει ότι θα υπάρχει και στο μανουαλ επειδή όμως φαντάζομαι ότι δεν το κάνουν τα περισσότερα συνεργείο είπα να το αναφέρω να το κάνουμε εμείς .. Ούτε και θα ρωτήσω αφού και σε εμένα πήρε μια στροφή ολόκληρη το θεωρώ μαστ από δω και πέρα.. 130Nm...
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
@πυξιδας990 Ο μηχανικός και φίλος μου που ρώτησα μου είπε ότι "ναι όντως το κάνουμε check σε κάθε μεγάλο σέρβις" δεν ρώτησα ούτε είδα παρακάτω αλλά εμένα αυτό αυτόματος μου λέει ότι θα υπάρχει και στο μανουαλ επειδή όμως φαντάζομαι ότι δεν το κάνουν τα περισσότερα συνεργείο είπα να το αναφέρω να το κάνουμε εμείς .. Ούτε και θα ρωτήσω αφού και σε εμένα πήρε μια στροφή ολόκληρη το θεωρώ μαστ από δω και πέρα.. 130Nm...
θα το τσεκαρω..
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Κάτι που σκέφτηκα μόλις τώρα και θέλω να ακούσω απόψεις. (Σορρυ δεν είμαι σίγουρος αν ποστάρο στο σωστό θέμα) Εάν συχνά (3 μήνες π.χ) αδειαζουμε όλο το υγρό από το δοχείο φρενων και βάζουμε καινούργιο χωρίς να βγάζουμε το υπόλοιπο υγρό από σολινακια κτπ. και αφού το κύκλωμα δίνει και παίρνει από το δοχείο δεν θα μένουν τα υγρά πάντα καθαρά παντού? Στο abs θα πάνε?


Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Παιδιά Η αλυσίδα μου κοπανάει πολύ στην γλύστρα,και ειναι πολυ ενοχλητικό, όπως Κ ΝΑ την ρυθμίσω, ενός φίλου πάλι μια χαρα δεν ακούγετε τιποτα. Παίζει να φταίει η γλύστρα το δοντάκι έχει φαγωθεί αρκετά από πάνω. Έχει κανείς το ίδιο θεμα;
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Παιδιά Η αλυσίδα μου κοπανάει πολύ στην γλύστρα,και ειναι πολυ ενοχλητικό, όπως Κ ΝΑ την ρυθμίσω, ενός φίλου πάλι μια χαρα δεν ακούγετε τιποτα. Παίζει να φταίει η γλύστρα το δοντάκι έχει φαγωθεί αρκετά από πάνω. Έχει κανείς το ίδιο θεμα;
Πας για αλαγη αλυσίδας μαλλον και λοιπών εξαρτημάτων
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Κάτι που σκέφτηκα μόλις τώρα και θέλω να ακούσω απόψεις. (Σορρυ δεν είμαι σίγουρος αν ποστάρο στο σωστό θέμα) Εάν συχνά (3 μήνες π.χ) αδειαζουμε όλο το υγρό από το δοχείο φρενων και βάζουμε καινούργιο χωρίς να βγάζουμε το υπόλοιπο υγρό από σολινακια κτπ. και αφού το κύκλωμα δίνει και παίρνει από το δοχείο δεν θα μένουν τα υγρά πάντα καθαρά παντού? Στο abs θα πάνε?


Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
για ποιο λογο καθε 3 μηνες?καθε 2 χρονια υγρα φρενων.εκεινο με το αλεν που μου ειπες στο μηνυμα τι εννοουσες?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
για ποιο λογο καθε 3 μηνες?καθε 2 χρονια υγρα φρενων.εκεινο με το αλεν που μου ειπες στο μηνυμα τι εννοουσες?
Εγώ τα αλλάζω κάθε χρόνο, γιατί νομίζω ότι τα 2 χρόνια είναι πολλά αν κάνεις χλμ .
Οι 3 μήνες είναι υπερβολή...
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
πιστευω οτι τα 2 χρονια ειναι ενας μπουσουλας... δηλαδη αν εγω κανω 50000 το χρονο θα τα αλλαξω στις 100000??? καθε 2 χρονια ή καθε 20.000 νομιζω λεει το μανουαλ.. οι 3 μηνες ειναι κα για μενα υπερβολη...
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Παιδιά ξέρω ότι είναι υπερβολή. Το είπα για το λόγο που ανέφερα δλδ να αλλάζουμε μόνο τα υγρά πάνω στο δοχείο συχνά ώστε να μένουν καθαρά για να αποφεύγουμε εξαέρωση κλπ(περισσότερο επειδή εγώ έχω abs και για αλλαγή πρέπει να πας να το κάνουν με μηχάνημα για να είσαι σίγουρος).. Επίσης ας μου πει κάποιος το πιο σημαντικό.. Αν το κάνω έτσι θα μένουν καθαρά και τα υγρά στη μονάδα abs? Δλδ επικοινωνούν τα υγρά από τα φρένα με αυτά του abs?
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
για ποιο λογο καθε 3 μηνες?καθε 2 χρονια υγρα φρενων.εκεινο με το αλεν που μου ειπες στο μηνυμα τι εννοουσες?

Για να πιάσεις κόντρα από πίσω.. Στο είπα περισσότερο επειδή είναι αρκετά μεγάλο (είναι το ίδιο αλεν που βγαζεις μπροστά ζάντα) και δεν είμαι σίγουρος αν το έχει στα μαμα κλειδιά.. Οι περισσότεροι σε έναν νορμάλ πάγκο δεν έχουν τέτοιο μέγεθος αλεν γιαυτό στο επισήμανα.. Θυμίζω ξανά 130 Nm... Αα επίσης το μπροστά γρανάζι πήρε και αυτό κάτι λιγότερο από μισή στροφή.. 100 Nm εκεί .. (δεν το πήγα για το μεγάλο σέρβις ούτε και θα παω ποτέ) αλλά εκεί που είστε και με τα μαστορια που έχετε και να το πας για το μεγαλο σέρβις(που αυτά είναι μέσα στο μανουαλ και πρέπει να γίνουν) είναι πάλι μερικά πράματα που πρέπει να κοιτάξεις μόνος σου αφού σίγουρα το 60% δεν τα κάνουν και εδώ παίζουν τέτοια αλλά σπάνια! Καλημέρα συντροχοι!
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Γιατί να πιάσεις κόντρα από πίσω.. Στο είπα περισσότερο επειδή είναι αρκετά μεγάλο (είναι το ίδιο αλεν που βγαζεις μπροστά ζάντα) και δεν είμαι σίγουρος αν το έχει στα μαμα κλειδιά.. Οι περισσότεροι σε έναν νορμάλ πάγκο δεν έχουν τέτοιο μέγεθος αλεν γιαυτό στο επισήμανα.. Θυμίζω ξανά 130 Nm... Αα επίσης το μπροστά γρανάζι πήρε και αυτό κάτι λιγότερο από μισή στροφή.. 100 Nm εκεί .. (δεν το πήγα για το μεγάλο σέρβις ούτε και θα παω ποτέ) αλλά εκεί που είστε και με τα μαστορια που έχετε και να το πας για το μεγαλο σέρβις(που αυτά είναι μέσα στο μανουαλ και πρέπει να γίνουν) είναι πάλι μερικά πράματα που πρέπει να κοιτάξεις μόνος σου αφού σίγουρα το 60% δεν τα κάνουν και εδώ παίζουν τέτοια αλλά σπάνια! Καλημέρα συντροχοι!
ρε παιδια η μπροστα ζαντα εχει ενα παξιμαδι που εχουμε κλειδι στα εργαλεια-αλλεν δεν εχει,εκτος αν κατι μου διαφευγει...ειναι και δευτερα......για τα υγρα φρενων,καθε μεγαλο σερβις τοτε...

εχω μπερδευτει με αυτο το αλλεν...
 
Top Bottom