Τωρα θα παρουσιαστουν εργασιες στο κυκλωμα ψυξης! Ο τελικος μας στοχος ειναι να αντικαταστησουμε τα κολαρα με σιλικονουχα..
Για να αδειασουμε το παραφλου πρεπει πρωτα να βγαλουμε την ταπα του ψυγειου, μετα να παμε στην αριστερη μερια πανω απο το ψυγειο και να ξεβιδωσουμε μια βιδα που εχει εκει (βιδα εξαερωσης ψυγειου απο δω και στο εξης) και τελος να παμε στη δεξια μερια και να βρουμε έξω απο την αντλια νερου τις παρακάτω βίδες.Ξεβιδώνουμε την κατω τελειως,ενω την πανω λιγο και αρχιζει και τρεχει παραφλου.
Γερνουμε παλι το μηχανακι προς τα δεξια μεχρι ν αδειασει τελειως.Μετα βιδωνουμε καλα τη βιδες που ξεβιδωσαμε.
Μετα βγαζουμε το παγουρακι για καθαρισμο απο τους μυκητες.. αποσυνδεουμε το σωληνακι στο μπροστινο μερος και λυνουμε τη βιδα που το στηρίζει..Δεν κανουμε το λαθος να το μυρισουμε..ΣΚΥΛΟΒΡΩΜΑΕΙ..Το γεμιζουμε νερο βρυσης και το κουναμε και αφου δουμε οτι δεν κανουμε δουλεια βαζουμε μεσα καθαριστικο για καρμπυρατερ και το τριβουμε μ ενα πανακι..Ξεπλενουμε καλα και ειναι καινουριο...
Δινει και παιρνει ο μυκητας...Μετα θα το δειτε και καθαρο..
Στη συνεχεια βγαζουμε ψυγείο για καθαρισμο..Ξεβιδωνουμε τις δυο βιδες απο κατω και μετα τις πανω..
Αφου εχουμε αποσυνδεσει οτι κολαρα υπαρχουν χαμογελαμε και το παιρνουμε στο χερι...Βαζουμε το λαστιχο της βρυσης μεσα απο τη μια τρυπα και το αφηνουμε να πλυθει..
Στη συνεχεια ποζαρουμε με το πεντακαθαρο ψυγειο μας...
Ριχνουμε κ ενα πλυσιμο επι τη ευκαιρια σ ολο το μηχανακι και πλακωνουμε τα σουβλακια γιατι μας εχει κοψει πεινα..
Την επομενη μερα που εχει στεγνωσει καλα βγαζουμε τα κολαρα και αρχιζουμε να περναμε τα σιλικονουχα..
Αφου τα εχουμε βαλει καλα ολα παμε να βαλουμε το ψυγειο κανοντας τις απαραιτητες τροποποιησεις οπου χρειαζεται για να κουμπωσουν ολα οπως πρεπει..
Αφου εχουμε καθαρισει και τα καρμπυρατερ τα βαζουμε κ αυτα πανω να κουμπωσουν καλα..Κλεινουμε φιλτροκουτια και ειμαστε ετοιμοι για να βαλουμε το παραφλου και να κανουμε την εξαερωση...
Για παραφλου - εξαερωση αφηνουμε ανοικτη την βιδα εξαερωσης..
Για να γινει εξαερρωση χρειαζονται δυο ατομα..Το ενα να βαζει παραφλου και το αλλο να ειναι σε ετοιμοτητα να κλεισει την βιδα εξαερωσης στο ψυγειο οταν το παραφλου αρχισει να χυνεται απο κει..Ετσι λοιπον ο ενας βαζει και ο αλλος ειναι σε ετοιμοτητα..(το παγουρακι ειναι λες κ εχει μπει στη χλωρινη μετα τον καθαρισμο)
Οταν το παραφλου αρχισει να χυνεται απο την τρυπα εξαερωσης του ψυγειου βιδωνουμε τη βιδα και βαζουμε παραφλου μεχρι το max στο παγουρακι.....
Αναβουμε το μηχανακι μεχρι να ανοιξουν τα βεντιλατερ και να λειτουργησει το κυκλωμα..Σβηνουμε και αφηνουμε να κρυωσει..Ξανακανουμε την ιδια διαδικασια ακομα μια φορα..
Γενικα εγω χρησιμοποιω παραφλου denicol sub zero το οποιο υποτειθεται κραταει χαμηλες τις θερμοκρασιες λειτουργιας του κινητηρα..Ειμαι φουλ ικανοποιημενος και το συνιστω ανεπιφυλακτα..Επισης πολυ καλο οπως προαναφερθηκε ειναι και το 2ο βεντιλατερ. Το δικο μου με διπλο βεντιλατερ,κολαρα σιλικονης,καθαρα ψυγεια- παγουρια, και αυτο το παραφλου αναβει πολυ λιγοτερο και σε συχνοτητα αλλα και σε διαρκεια σε συγκριση με πριν..Ειναι μια ολοκληρωμενη λυση για να να ξεγνοιασει κανεις με το θεμα της ψυξης και να ασχοληθει με αλλα οπως αντλιες συμπλεκτη, πισω φρενου κλπ κλπ..