χαχαχαχα! Εμένα ώρες-ώρες μου τη δίνουν στα νεύρα! Κάνουν σαν τενεκέδες χωρίς τις τάπες τους...Ισχυει Γιαννη μην φανταστεις τρελη διαφορα αλλα ισχυει οπως επισης και οι ακραπες που ηδη φορας...ζηλευω
Ακριβώς αυτό. Με βάση αυτά που διάβασα είμαι πολύ επιφυλακτικος. Και να φανταστείς ότι είμαι μεγάλος φαν των καγκελων.... Τα πλαστικά προστατευτικά ντεπόζιτων
κάνουν δουλειά και οι Αμερικάνοι γείτονες (advrider) τα κράζουν τα κάγκελα! Λένε ότι προκαλούν χειρότερες ζημιές/προβλήματα.
Το θέμα είναι ότι δεν είχα ποτέ! Έτσι τις βρήκα...Μη βγάζετε τις ταπες. Αν τις βγάλετε τότε πάτε για πρόγραμμα. Και αυτό το έτοιμο της ακραποβιτς δεν είναι πολύ καλό. Το αντίθετο θα έλεγα με βάση αυτά που έχω διαβάσει.
Αν εννοεις τις ταπες,παιζουν στο 50αρικο, πριν κατι μερες ειδα ενα ζευγαρι στο car.grΤο θέμα είναι ότι δεν είχα ποτέ! Έτσι τις βρήκα...
Μπας και έχει κανείς;
Καλησπέρα,
Μιας και θ(έλω ν)α βάλω το ΚΤΜ στο χώμα, ψάχνομαι για διάφορα προστατευτικά που θα ήταν χρήσιμα ή εντελώς απαραίτητα στο χώμα. Με σειρά προτεραιότητας:
1) Headlight protector: plexiglass ή πλέγμα?
2) Ποδιά (πολυσυζητημένο εδώ)
3) Προστατευτικό ψυγείου
Συμφωνείτε με τη σειρά; Υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις (τα δικά μου παραδείγματα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ τυχαία και δεν προτείνω/ψάχνω αναγκαστικά touratech!);
@gefr, θενξ για τις συμβουλές! Πάντα χρήσιμες και εδώ και στο γειτονικό αμερικάνικο forum! ;-)Προσωπικά προτιμώ τα προστατευτικά carbon για τα τεπόζιτα. Το πλαστικό προστατευτικό στο ψυγείο κόβει τον αέρα και γι αυτό προτιμήστε μεταλλικό πλέγμα.
Τα κάγκελα τα θεωρώ πολύ βάρος και δυσκολία στη συντήρηση. Το βάρος είναι πολύ σημαντικό για εκτός δρόμου. Η ποδιά ποτέ δε μου φάνηκε να υστερεί.Μία φορά που περάσαμε επάνω από κορμούς και τη σύραμε στην κοιλιά, άντεξε μιά χαρά. Επίσης σε πρόσφατη τράκα, προστάτεψε τον κινητήρα ικανοποιητικά. Είναι πιό πολύ θέμα αιρθητικής.
Το προστατευτικό στο φανάρι δεν μου χρειάστηκε ποτέ. Το πλέξιγκλάς υπ όψιν θολώνει από τις υπεριώδεις του ήλιου και ίσως και της λάμπας.
Εγώ θα πρότεινα να τα δώσεις σε λάστιχα κατάλληλα για το κάθε τερέν. Ίσως η καλύτερη επένδυση να είναι δεύτερες ζάντες. Και μετά η καλορυθμισμένη ανάρτηση.
Γειά χαρά.
950 adventure έχουνε τα παιδιά (δλδ carbs) άρα καλά ρυθμισμοξερυθμίσματα !Μη βγάζετε τις ταπες. Αν τις βγάλετε τότε πάτε για πρόγραμμα. Και αυτό το έτοιμο της ακραποβιτς δεν είναι πολύ καλό. Το αντίθετο θα έλεγα με βάση αυτά που έχω διαβάσει.
Αυτό πρέπει να ναι και εύκολο και μ' ενδιαφέρει σίγουρα! Μήπως να το κάναμε πριν την ποδιά, μην πάθουμε καμιά νίλα;;Αυτό θα είναι το επόμενο project μετά τη ποδιά...(πρώτα ο Θεός)
Και να ταν μόνο αυτό! Με έχει αγχώσει το κωλοthread! Θα γυρίσω στα Honda μου φαίνεται!Καθόμουν και διάβαζα το .com...
Ομολογουμένως ΔΕΝ γνώριζα για το θέμα με το stand..
Πρέπει να το ψάξουμε/σχεδιάσουμε/φτιάξουμε...
Όσοι είχαν φτιάξει σχέδια το έκαναν μετά επάγγελμα... Δεν έκατσα να διαβάσω όλα τα posts αλλά σχέδια CAD δεν είδα, κάποιες φωτογραφίες μόνο.Και να ταν μόνο αυτό! Με έχει αγχώσει το κωλοthread! Θα γυρίσω στα Honda μου φαίνεται!
Πρέπει να παίζουν κάπου και σχέδια στο .com... Δεν μοιάζει να είναι ιδιαίτερα δύσκολο!
Καλημέρα, αν βρούμε σχέδιο το φτιάξαμε αύριο! Εγώ το ψάχνω πιο δύσκολα. Γεια χαράΌσοι είχαν φτιάξει σχέδια το έκαναν μετά επάγγελμα... Δεν έκατσα να διαβάσω όλα τα posts αλλά σχέδια CAD δεν είδα, κάποιες φωτογραφίες μόνο.
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες!Καλημέρα, αν βρούμε σχέδιο το φτιάξαμε αύριο! Εγώ το ψάχνω πιο δύσκολα. Γεια χαρά