ΚΤΜ Adventure 9x0 - Προστασία για χωμάτινες εξορμήσεις

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
BMW F800 gs
Ισχυει Γιαννη μην φανταστεις τρελη διαφορα αλλα ισχυει οπως επισης και οι ακραπες που ηδη φορας...ζηλευω:friend:
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Ισχυει Γιαννη μην φανταστεις τρελη διαφορα αλλα ισχυει οπως επισης και οι ακραπες που ηδη φορας...ζηλευω:friend:
χαχαχαχα! Εμένα ώρες-ώρες μου τη δίνουν στα νεύρα! Κάνουν σαν τενεκέδες χωρίς τις τάπες τους... :waiting:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Εγώ τις τάπες τις ξανάβαλα πάντως μετά τον Πάρνωνα! Πονοκέφαλος μ'έπιανε σε κάθε βόλτα με εντουράδικο κράνος και μέσα στην πόλη πρέπει να έτρωγα πολλές... "ευχές"... :D
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Μη βγάζετε τις ταπες. Αν τις βγάλετε τότε πάτε για πρόγραμμα. Και αυτό το έτοιμο της ακραποβιτς δεν είναι πολύ καλό. Το αντίθετο θα έλεγα με βάση αυτά που έχω διαβάσει.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
... Τα πλαστικά προστατευτικά ντεπόζιτων
κάνουν δουλειά και οι Αμερικάνοι γείτονες (advrider) τα κράζουν τα κάγκελα! Λένε ότι προκαλούν χειρότερες ζημιές/προβλήματα.
Ακριβώς αυτό. Με βάση αυτά που διάβασα είμαι πολύ επιφυλακτικος. Και να φανταστείς ότι είμαι μεγάλος φαν των καγκελων.
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Μη βγάζετε τις ταπες. Αν τις βγάλετε τότε πάτε για πρόγραμμα. Και αυτό το έτοιμο της ακραποβιτς δεν είναι πολύ καλό. Το αντίθετο θα έλεγα με βάση αυτά που έχω διαβάσει.
Το θέμα είναι ότι δεν είχα ποτέ! :) Έτσι τις βρήκα...
Μπας και έχει κανείς; :thinking:
 

Norick

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Παρις
Μοτό
KTM 990R / BMW HP2 / BMW F850 GS
Καλησπέρα,

Μιας και θ(έλω ν)α βάλω το ΚΤΜ στο χώμα, ψάχνομαι για διάφορα προστατευτικά που θα ήταν χρήσιμα ή εντελώς απαραίτητα στο χώμα. Με σειρά προτεραιότητας:

1) Headlight protector: plexiglass ή πλέγμα?
2) Ποδιά (πολυσυζητημένο εδώ)
3) Προστατευτικό ψυγείου

Συμφωνείτε με τη σειρά; Υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις (τα δικά μου παραδείγματα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ τυχαία και δεν προτείνω/ψάχνω αναγκαστικά touratech!);

1) Εξαρτάται με ποιόν πας βόλτα, αν υπάρχουν κάποιοι που δεν σεβονται ότι από πίσω υπάρχει άλλο μηχανάκι ναι το θες (και στις δυο περιπτώσεις εχεις ή διαθλαση ή λιγότερο φως σε σχέση με το μαμά).
2) Όσο πιο χαμηλό είναι το μηχανάκι τόσο περισσότερο χρειάζεται ποδιά (π.χ. 990 με διαδρομή ανάρτησης ''210'' σε σχέση με 990R με διαδρομή ''265'') και από δική μου εμπειρία να είναι το πιο καλό πράμα που έχω βάλει + κρατάει σαν τιμή μεταπώλησης.
3) Αλουμινένια μην φάει καμιά πέτρα το ψυγείο όπως λένε και τα παιδιά από πάνω.
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Προσωπικά προτιμώ τα προστατευτικά carbon για τα τεπόζιτα. Το πλαστικό προστατευτικό στο ψυγείο κόβει τον αέρα και γι αυτό προτιμήστε μεταλλικό πλέγμα.
Τα κάγκελα τα θεωρώ πολύ βάρος και δυσκολία στη συντήρηση. Το βάρος είναι πολύ σημαντικό για εκτός δρόμου. Η ποδιά ποτέ δε μου φάνηκε να υστερεί.Μία φορά που περάσαμε επάνω από κορμούς και τη σύραμε στην κοιλιά, άντεξε μιά χαρά. Επίσης σε πρόσφατη τράκα, προστάτεψε τον κινητήρα ικανοποιητικά. Είναι πιό πολύ θέμα αιρθητικής.
Το προστατευτικό στο φανάρι δεν μου χρειάστηκε ποτέ. Το πλέξιγκλάς υπ όψιν θολώνει από τις υπεριώδεις του ήλιου και ίσως και της λάμπας.
Εγώ θα πρότεινα να τα δώσεις σε λάστιχα κατάλληλα για το κάθε τερέν. Ίσως η καλύτερη επένδυση να είναι δεύτερες ζάντες. Και μετά η καλορυθμισμένη ανάρτηση.
Γειά χαρά.
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Προσωπικά προτιμώ τα προστατευτικά carbon για τα τεπόζιτα. Το πλαστικό προστατευτικό στο ψυγείο κόβει τον αέρα και γι αυτό προτιμήστε μεταλλικό πλέγμα.
Τα κάγκελα τα θεωρώ πολύ βάρος και δυσκολία στη συντήρηση. Το βάρος είναι πολύ σημαντικό για εκτός δρόμου. Η ποδιά ποτέ δε μου φάνηκε να υστερεί.Μία φορά που περάσαμε επάνω από κορμούς και τη σύραμε στην κοιλιά, άντεξε μιά χαρά. Επίσης σε πρόσφατη τράκα, προστάτεψε τον κινητήρα ικανοποιητικά. Είναι πιό πολύ θέμα αιρθητικής.
Το προστατευτικό στο φανάρι δεν μου χρειάστηκε ποτέ. Το πλέξιγκλάς υπ όψιν θολώνει από τις υπεριώδεις του ήλιου και ίσως και της λάμπας.
Εγώ θα πρότεινα να τα δώσεις σε λάστιχα κατάλληλα για το κάθε τερέν. Ίσως η καλύτερη επένδυση να είναι δεύτερες ζάντες. Και μετά η καλορυθμισμένη ανάρτηση.
Γειά χαρά.
@gefr, θενξ για τις συμβουλές! Πάντα χρήσιμες και εδώ και στο γειτονικό αμερικάνικο forum! ;-)

Έχει δοκιμάσει κανείς να κάνει relocate το sidestand που το προτείνουν ΟΛΟΙ οι αμερικάνοι ως ABSOLUTE MUST (με κάτι σαν αυτό);
Ένα από τα δεκάδες threads που το θίγουν στο advrider είναι αυτό και η "βίβλος" των 9x0.
 
Reactions: yns

Lazao

Μέλος
Όνομα
Λάζαρος
Μοτό
KTM adv 950
Μη βγάζετε τις ταπες. Αν τις βγάλετε τότε πάτε για πρόγραμμα. Και αυτό το έτοιμο της ακραποβιτς δεν είναι πολύ καλό. Το αντίθετο θα έλεγα με βάση αυτά που έχω διαβάσει.
950 adventure έχουνε τα παιδιά (δλδ carbs) άρα καλά ρυθμισμοξερυθμίσματα !
 

Lazao

Μέλος
Όνομα
Λάζαρος
Μοτό
KTM adv 950
Έχει δοκιμάσει κανείς να κάνει relocate το sidestand που το προτείνουν ΟΛΟΙ οι αμερικάνοι ως ABSOLUTE MUST (με κάτι σαν αυτό);
Ένα από τα δεκάδες threads που το θίγουν στο advrider είναι αυτό και η "βίβλος" των 9x0.
Αυτό θα είναι το επόμενο project μετά τη ποδιά...(πρώτα ο Θεός)
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Αυτό θα είναι το επόμενο project μετά τη ποδιά...(πρώτα ο Θεός)
Αυτό πρέπει να ναι και εύκολο και μ' ενδιαφέρει σίγουρα! Μήπως να το κάναμε πριν την ποδιά, μην πάθουμε καμιά νίλα;; :D
Η μαμά ποδιά (λένε ότι) κρατάει!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Καθόμουν και διάβαζα το .com...
Ομολογουμένως ΔΕΝ γνώριζα για το θέμα με το stand..
Πρέπει να το ψάξουμε/σχεδιάσουμε/φτιάξουμε... ;)
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Καθόμουν και διάβαζα το .com...
Ομολογουμένως ΔΕΝ γνώριζα για το θέμα με το stand..
Πρέπει να το ψάξουμε/σχεδιάσουμε/φτιάξουμε... ;)
Και να ταν μόνο αυτό! Με έχει αγχώσει το κωλοthread! Θα γυρίσω στα Honda μου φαίνεται! :D
Πρέπει να παίζουν κάπου και σχέδια στο .com... Δεν μοιάζει να είναι ιδιαίτερα δύσκολο!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Και να ταν μόνο αυτό! Με έχει αγχώσει το κωλοthread! Θα γυρίσω στα Honda μου φαίνεται! :D
Πρέπει να παίζουν κάπου και σχέδια στο .com... Δεν μοιάζει να είναι ιδιαίτερα δύσκολο!
Όσοι είχαν φτιάξει σχέδια το έκαναν μετά επάγγελμα... Δεν έκατσα να διαβάσω όλα τα posts αλλά σχέδια CAD δεν είδα, κάποιες φωτογραφίες μόνο.
 

Lazao

Μέλος
Όνομα
Λάζαρος
Μοτό
KTM adv 950
Όσοι είχαν φτιάξει σχέδια το έκαναν μετά επάγγελμα... Δεν έκατσα να διαβάσω όλα τα posts αλλά σχέδια CAD δεν είδα, κάποιες φωτογραφίες μόνο.
Καλημέρα, αν βρούμε σχέδιο το φτιάξαμε αύριο! Εγώ το ψάχνω πιο δύσκολα. Γεια χαρά


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Εκτός από την πρόταση για αφαίρεση του πλαϊνού stand για ασφάλεια είχαμε και τα εξής (με pm):
Ο charlie264 (μέλος advrider.com) φτιάχνει side-stand relocators (με κάποια εμπειρία και prototypes):
και στoυς εγγλέζους όπου μπορείς και να παραγγείλεις:
Kαι η ΤΡΕΛΗ προσφορά των Πολωνών: http://21brothers.eu/21brothers.eu/Relokator_Stopki_LC8.html Σκέφτομαι να παίρναμε ένα τέτοιο και να φτιάχναμε αντίγραφα (αν ενδιαφέρεται κόσμος).

Ντάξει το χω κάψει, σταματάω :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom