Το να πρεπει να αλλαξει καποιος σαμπρελα μονος και εκτος του οικειου του περιβαλοντος δεν ειναι δα και το πιο ευχαριστο πραγμα Ποσο μαλλον αν πρεπει πρωτα να αυτοσχεδιασει με ξυλα, πετρες κλπ, ωστε να στηριχτει σωστα η μοτοσυκλετα προκειμενου να βγει ο τροχος
Αν και υπαρχουν λοιπον για αυτη την δυσκολη στιγμη καποιες φορητες εμπορικες λυσεις οπως αυτη και αυτη και ενδεχομενως και αλλες που δεν γνωριζω παρ ολα αυτα εγω προτιμησα να φτιαξω μονος μου κατι αντιστοιχο ετσι για την χαρα της δημιουργιας και με το δεδομενο οτι το κοστος κατασκευης ηταν ελαχιστο
Χρησιμοποίησα λοιπόν τα εξης:
Για το κυριως σωμα δυο αλουμινενιες σωληνες Φ16 και Φ20 οι οποιες τρυπηθηκαν καταλληλα
Και μια κοπιλια 4mm ή μια βιδα M4 με παξιμαδι πεταλουδα
Για να φτιαξω την βαση χρησιμοποιησα
μια ρυθμιζομενη κατα την γωνια της βαση απο εδω
Το συμπτωματικα καταλληλου μεγεθους ζευγαρι απο κάποια παλια κομμάτια που ειχα και που ειναι για να σφιγγουν στο εσωτερικο του τιμονιου οι χουφτες
και τελος λιγο θερμοσυστελομενο μακαρονι
Για το κομματι που πιανει καπου πανω στην μοτοσυκλετα χρησιμοποιησα το μισο απο ενα στηριγμα για σωληνες επενδεδυμενο με λαστιχο
Μια ντιζα Μ8 απο την οποια εκοψα ενα κομματι, δυο παξιμαδια Μ8, το εταιρο μικροτερο ζευγαρι απο τις χουφτες μαζι και παλι με λιγο θερμοσυστελομενο
Και αυτο ειναι το τελικο αποτελεσμα οταν ενωθουν τα τρια τμηματα:
Και στην πραξη ειναι αυτο:
Και εδω πλεον η θεση που θα βρισκεται το σωμα των δυο σωληνων Σφηνωμενο μεταξυ ποδιας κα πλαισιου και ασφαλισμενο με ενα tie wrap απο την ποδια Τα αλλα δυο κομματια και η κοπιλια θα βρισκονται μαζι με τα εργαλεια
Τελος για να μην υπαρχει ο κινδυνος να μετακινηθει η μοτοσυκλετα και φυγει το αυτοσχεδιο σταντ οσο βαζουμε ή βγαζουμε τον πισω τροχο πρεπει να μενει πατημενο συνεχως το μπροστα φρενο με ενα tie wrap ή οτιδηποτε αλλο προσφορο Και οταν δουλευουμε με τον μπροστα τροχο βαζουμε παντα ταχυτητα στο σασμαν!
Στην φωτο εχω πατημενο το φρενο με εναν ιμαντα με βελκρο με τον οποιο δενω και μεταξυ τους τους λεβιεδες
Τελος να πω οτι το ελαχιστο και το μεγιστο μηκος του συστηματος ειναι 410mm και 615mm αντιστοιχα με βημα των 20mm
Εκαστος σωληνας εχει μηκος 205mm και αρα αυτο ειναι και το μηκος που χρειαζεται για να μπει καπου πανω στην μηχανη
ΥΓ...Ευχομαι να αργησει πολυ να μου χρειαστει!
Αν και υπαρχουν λοιπον για αυτη την δυσκολη στιγμη καποιες φορητες εμπορικες λυσεις οπως αυτη και αυτη και ενδεχομενως και αλλες που δεν γνωριζω παρ ολα αυτα εγω προτιμησα να φτιαξω μονος μου κατι αντιστοιχο ετσι για την χαρα της δημιουργιας και με το δεδομενο οτι το κοστος κατασκευης ηταν ελαχιστο
Χρησιμοποίησα λοιπόν τα εξης:
Για το κυριως σωμα δυο αλουμινενιες σωληνες Φ16 και Φ20 οι οποιες τρυπηθηκαν καταλληλα
Και μια κοπιλια 4mm ή μια βιδα M4 με παξιμαδι πεταλουδα
Για να φτιαξω την βαση χρησιμοποιησα
μια ρυθμιζομενη κατα την γωνια της βαση απο εδω
Το συμπτωματικα καταλληλου μεγεθους ζευγαρι απο κάποια παλια κομμάτια που ειχα και που ειναι για να σφιγγουν στο εσωτερικο του τιμονιου οι χουφτες
και τελος λιγο θερμοσυστελομενο μακαρονι
Για το κομματι που πιανει καπου πανω στην μοτοσυκλετα χρησιμοποιησα το μισο απο ενα στηριγμα για σωληνες επενδεδυμενο με λαστιχο
Μια ντιζα Μ8 απο την οποια εκοψα ενα κομματι, δυο παξιμαδια Μ8, το εταιρο μικροτερο ζευγαρι απο τις χουφτες μαζι και παλι με λιγο θερμοσυστελομενο
Και αυτο ειναι το τελικο αποτελεσμα οταν ενωθουν τα τρια τμηματα:
Και στην πραξη ειναι αυτο:
Και εδω πλεον η θεση που θα βρισκεται το σωμα των δυο σωληνων Σφηνωμενο μεταξυ ποδιας κα πλαισιου και ασφαλισμενο με ενα tie wrap απο την ποδια Τα αλλα δυο κομματια και η κοπιλια θα βρισκονται μαζι με τα εργαλεια
Τελος για να μην υπαρχει ο κινδυνος να μετακινηθει η μοτοσυκλετα και φυγει το αυτοσχεδιο σταντ οσο βαζουμε ή βγαζουμε τον πισω τροχο πρεπει να μενει πατημενο συνεχως το μπροστα φρενο με ενα tie wrap ή οτιδηποτε αλλο προσφορο Και οταν δουλευουμε με τον μπροστα τροχο βαζουμε παντα ταχυτητα στο σασμαν!
Στην φωτο εχω πατημενο το φρενο με εναν ιμαντα με βελκρο με τον οποιο δενω και μεταξυ τους τους λεβιεδες
Τελος να πω οτι το ελαχιστο και το μεγιστο μηκος του συστηματος ειναι 410mm και 615mm αντιστοιχα με βημα των 20mm
Εκαστος σωληνας εχει μηκος 205mm και αρα αυτο ειναι και το μηκος που χρειαζεται για να μπει καπου πανω στην μηχανη
ΥΓ...Ευχομαι να αργησει πολυ να μου χρειαστει!
Τελευταία επεξεργασία: