Ναι αλλά υπάρχει σαφής διαφορά μεταξύ δέκα ανθρώπων που λένε μάλλον, ίσως, έχω ακούσει, λογικά κάτι παίζει, και του να πιάσουν κάποιον η να υπάρξει εμφανές στοιχείο που να υποδεικνύει την ύπαρξη κυκλώματος. Στην πρώτη περίπτωση έτσι και αλλιώς η μόνη θέση που θα μπορούσε να πάρει είναι ότι ακολουθεί διαδικασίες που στοχεύουν στην αποτροπή τέτοιων ενεργειών και μετά να μπει σε ένα φαυλο κύκλο συζητήσεων με τους πελάτες της για το τι θα έπρεπε να κάνει αν υποθετικα υπήρχε τέτοιο θέμα.... Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια εταιρεία που θα έκανε τα παραπάνω μόνο και μόνο για μια υποθετικη κουβέντα. Χώρια που συνήθως τέτοια θέματα λύνονται εσωτερικά και χωρίς πολύ πολύ ντόρο.
Και προς αποφυγή παρεξηγησεων δεν αναφέρομαι στο τι είναι σωστό η λάθος :confused:
Και προς αποφυγή παρεξηγησεων δεν αναφέρομαι στο τι είναι σωστό η λάθος :confused: