Τα περισσοτερα μου κρανη ηταν arai και shoe, και λιγη επαφη με φτηνα η midrange εταιρειες. Θα ελεγα οτι η ατακα, ''το κρανος πρεπει να εχει την αξια που κοστολογεις το κεφαλι σου'' ειναι η μεγαλυτερη μαλακια που εχω ακουσει ποτε, και μια εξαιρετικη case study για το πως γινεται το μαρκετινγκ, οταν η ψυχολογια μπαινει στο παιχνιδι.
Απο θεμα ασφαλειας, αν το κρανος ειναι φτιαγμενο απο οποιουδηποτε ειδους composed material (fiberglass, kevlar, carbon) ειναι αρκετα ανθεκτικο για να αντεξει οποιαδηποτε προσκρουση, δεδομενου οτι μιλαμε για επωνυμος κρανος. Το κερασακι που ολοκληρωνει την καλυψη στον τομεα ασφαλειας ειναι το DD ring, δεν υπαρχει λογος να πας σε τιποτα αλλο, οπως επισης και το σχημα του κρανους. Οσο πιο αβγο, τοσο το καλυτερο, οτιδηποτε προεξεχει, σε τουμπα μπορει να ''αρπαξει'' οπουδηποτε με οτι μπορει αυτο να συνεπαγεται για λαιμο/αυχενα. Δηλαδη για καθημερινες μετακινησεις, το χειροτερο στον τομεα αυτο ειναι τα χωματινα κρανη. Κατα τ'αλλα, τα πριμιουμ κρανη θα ελεγα οτι εχουν περισσοτερο το ονομα και οχι τοσο τη χαρη, μιας και εταιρειες οπως η suomi, shark, hjc κλπ να δινουν την εντυπωση στον εγκεφαλο μου οτι τα υλικα του κρανους ειναι καλυτερα σε ποιοτητα η τουλαχιστον εφαμηλα των high end. Μετα, η κατηγορια του κρανους θα πρεπει να εχει να κανει αποκλειστικα με τη χρηση, με τον κυριοτερο λογο να διαλεξεις συγκεκριμενο κρανος να εινια η αεροδυναμικη (ο λογος που εχω κυριως αραι τοσα χρονια, στην εθνικη δε παιζονται). Για πολη, θα κοιταγα μονο υλικο κατασκευης και εφαρμογη, και να ειναι απο καποιον σχετικα επωνυμο κατασκευαστη με πιστοποιηση.