Κυριακή 15/10 στα χώματα της βρωμονερας

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Ο κυριοτερος λογος που δεν σταματανε, ειναι γιατι δεν ξερουν την διαδρομη, οποτε οταν ερθουν οι πισω θα πρεπει να οδηγησουν εκεινοι μετα.
Βεβαια αυτο συμβαινει εαν και ο μπροστινος δεν δει οτι ο πισω σταματησε και συνεχισει.
Και για να δουλεψει ολο αυτο θα πρεπει να μην γινονται προσπερασματα.
Και εαν ειναι η πρωτη βολτα μετα το καλοκαιρι .................. :muted:
ο κυριότερος λόγος που δεν σταματάνε είναι γιατί σε γράφουν ζμπουτςτς. Αιντε πολλη ροματζάδα έεπεσε :roflmao:

επισής μπροστά πάνε τα Gs που αφήνουν 1 τεραγωνικό ροδιά ή ολοι θα χαθούν ή κανένας
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
ο κυριότερος λόγος που δεν σταματάνε είναι γιατί σε γράφουν ζμπουτςς. Αιντε πολλη ροματζάδα έεπεσε :roflmao:

επισής μπροστά πάνε τα Gs που αφήνουν 1 τεραγωνικό ροδιά ή ολοι θα χαθούν ή κανένας
Μακαρι να μπορουσαν να αφησουν ροδιες. :p
Ο Νο1 προσανατολισμος των πισω κοντορεβιθουληδων ειναι οι ροδιες.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ένας είναι ο τρόπος να μην χάνεται κάνεις, να έχουν όλοι το ίχνος στα κινητά τους.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
γελας εεε ????
να σου στειλω το τηλεφωνο μου να μου περασεις το ιχνος ??? και να σου κοπει το γελιο με την μια ???? :thinking::thinking::thinking:

Αν κρίνω από το τηλέφωνο Γιωργάρα δεν έχεις ανάγκη αν χαθείς εσύ, θα βρεις τον δρόμο απ'τη μυρωδιά :p
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν υπάρχει πιο απλή και αποτελεσματική μέθοδος από "να έχεις πάντα στους καθρέφτες σου αυτόν που ακολουθεί". Πολλές φορές αγχωνόμαστε να ακολουθήσουμε τον ρυθμό αυτών που είναι μπροστά, είτε για να μην χαθούμε, είτε απ' το κυνήγι ενός καλού ρυθμού ή από εγωισμό να μην μείνουμε πίσω. Αλλά θα έπρεπε να λειτουργεί προς την αντίθετη κατεύθυνση, και ειδικά στο χώμα. Αντί να έχεις το άγχος εσύ μην χάσεις τον μπροστινό σου και μείνεις μόνος, να έχει την έγνοια αυτός που είναι μπροστά να μην χάσει απ' τους καθρέφτες του εσένα. Έτσι η αλυσίδα δεν σπάει ποτέ ακόμα και αν κάποιος σταματήσει/πέσει/ κουραστεί κλπ.
Φυσικά υπάρχει η περίπτωση να έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό, πχ σημεία ανασυγκρότησης ή μικρά γκρουπάκια, αλλά αυτό πρέπει να έχει γίνει σαφές πριν ξεκινήσει η βόλτα. Κάτι που δεν συμβαίνει πάντα. Ίσως είναι καλό να διευκρινίζουμε τους "κανόνες εμπλοκής" από νωρίς για να ξέρουν όλοι πως θα πάει το πράγμα.

Ζήλεψα την βόλτα, τα λέμε σε επόμενη ;)
Παίζει και ο μπροστα σου να μην έχει καθρέφτη, γιατί είμαστε και δακαρισιοι :p
Η υπαρξη καθρεφτη κατα την οδηγηση στο χωμα μπορει να στοιχισει απο μερικα (ή και πολλα) ευρω μεχρι και ατυχημα Δεν ειναι δυσκολο να χασει καποιος το τιμονι γιατι βρηκε ή μαγκωσε σε καποιον θαμνο, κλαδι, βραχο ο καθρεφτης
Επισης κατα την χωματινη οδηγηση (πρεπει να) γινεται ενα συνεχες διαβασμα του εδαφους οπου κινουμαστε Και αυτο ειναι τοσο πιο επιτακτικο οσο πιο μεγαλη ειναι η ταχυτητα που κινουμαστε Ακομα λοιπν και μια στιγμιαια ματια στον καθρεφτη ισως και να μας αποσυντονισει και να μην δουμε καποιο εμποδιο (πετρα, λουκι, νεροφαγωμα, κλπ) που σε αλλη περιπτωση απλα θα ειχαμε αποφυγει ή θα το ειχαμε περασει με ασφαλεια Ο παραγοτας εκπληξη ειναι παντα κρισιμος κατα την οδηγηση Ποσο μαλλον κατα την χωματινη

Ντακαρισιοι φυσικα και δεν ειματε οσοι κοβουμε βολτες στα βουνα Οι ντακαρισιοι αγωνιζονται ειτε στις ερημους ειτε ...στις καφετεριες (και στα σοσιαλ βεβαιως βεβαιως)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Λανθασμένα δεξιά εννοείς. Εγώ είχα τον χάρτη μπροστά μου και δεν τον κοίταξα ποτέ. Περιμένοντας ο crf, με βλέπει και φεύγει με μια αυτοπεποίθηση που με κέρδισε. Κάναμε κανα χλμ για να δούμε ότι είμαστε εκτός.εσεις καλά πηγαίνατε.

Στάλθηκε από το M2101K6G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα επρεπε να ξερεις κατι για μενα πριν με ακολουθησεις Καποτε καποιος λοιπον με βαφτισε με ενα ινδιανικο ονομα Με ειπε ...οπανταχανομαι (μια λεξη) :roflmao:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Η υπαρξη καθρεφτη κατα την οδηγηση στο χωμα μπορει να στοιχισει απο μερικα (ή και πολλα) ευρω μεχρι και ατυχημα Δεν ειναι δυσκολο να χασει καποιος το τιμονι γιατι βρηκε ή μαγκωσε σε καποιον θαμνο, κλαδι, βραχο ο καθρεφτης
Επισης κατα την χωματινη οδηγηση (πρεπει να) γινεται ενα συνεχες διαβασμα του εδαφους οπου κινουμαστε Και αυτο ειναι τοσο πιο επιτακτικο οσο πιο μεγαλη ειναι η ταχυτητα που κινουμαστε Ακομα λοιπν και μια στιγμιαια ματια στον καθρεφτη ισως και να μας αποσυντονισει και να μην δουμε καποιο εμποδιο (πετρα, λουκι, νεροφαγωμα, κλπ) που σε αλλη περιπτωση απλα θα ειχαμε αποφυγει ή θα το ειχαμε περασει με ασφαλεια Ο παραγοτας εκπληξη ειναι παντα κρισιμος κατα την οδηγηση Ποσο μαλλον κατα την χωματινη

Ντακαρισιοι φυσικα και δεν ειματε οσοι κοβουμε βολτες στα βουνα Οι ντακαρισιοι αγωνιζονται ειτε στις ερημους ειτε ...στις καφετεριες (και στα σοσιαλ βεβαιως βεβαιως)
Δεν διαφωνώ, το "καθρέφτης" μπορεί να μπει και σε εισαγωγικά αν απλά τσεκαρουμε όπου έχει διακλαδώσεις στο μονοπάτι.

Στην τελική αυτό που λέω είναι το εξής. Δεν υπάρχει μια μόνη σωστή μέθοδος, είναι καθαρά τι θα επιλέξει η ομάδα. Αλλά αυτό που θα επιλεγεί θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο από πριν και να τηρηθεί όντως.

Προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα με καμία μέθοδο ακόμα και αν αυτή είναι "run for your life, take no prisoners" απλά θα ήθελα να το ξέρω από πριν για να έρθω προετοιμασμένος :devilish::laugh:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μόλις μου έβγαλε την ανάμνηση το φατσο book.

Πριν δυο χρόνια στα ίδια μέρη, με τους απίθανους.


Ναι ρε φίλε....παραλίγο να χάσουμε τον τενεκέ.
Μεγάλη διαφορά ο καιρός πάντως με σήμερα.



advphone
 
Top Bottom