Κυριακή 15/10 στα χώματα της βρωμονερας

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Κρουαζιέρα



advphone
Oι δύο κύριοι δίπλα στον kordix πολύ θα ήθελα να μάθω τι του λένε χαχαχαχα


Καλή επιστροφή σε δηλωμένους και μη!!!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παλι ξαπλα το εργαλειο... Ζω για την στιγμη που σε βολτα δεν θα ξαπλωσει!!!
Που να δεις μετά....πήγαινε με ταχύτητα κλαταρισματος(τάπα δηλαδή) και έφυγε φυσικά μαλλιά κουβαρια
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σπίτι και οι κλαταρισμενοι..πολύ ψεκα η δεκαετία, τα έχουμε πει.
Μαραγκός με κλαταρισμενοι λάστιχο από στενή, με 2 φαστ, μια καλή αεριαλ κωλοτουμπα στην βάση του
Μόνο εσύ

Έχω πολύ βιδεο...έρχεται προσεχώς




 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Όλα καλά πίσω και εγώ ωραία βόλτα, όμορφη παρέα! Το μόνο μελανό σημείο το χάσιμο το Padis και υιού... νεξτ ταιμ θα κάτσω σκούπα. ( να μην τρώω και πολύ λάστιχο).

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Ωραια βολτα ηταν, παρα τα προβληματα της.
Οφειλω ενα μεγαλο ευχαριστω στα παιδια (σορρυ που δεν συγκρατησα ονοματα) που μας βοηθησαν με την κλαταρισμενη τσιμουχα του 800 ο ενας με τα εργαλεια κι ο αλλος με την εργασια.
Το μονο μελανο σημειο ειναι αυτο που σε καθε βολτα μαλλιαζει η γλωσα μας. Περιμενουμε τον επομενο σε καθε διασταυρωση.
Εμεις χαθηκαμε αφ'ενος ακολουθωντας το ιχνος του κρανομητρου και αφ'εταιρου γιατι κανεις δεν περιμενε σε διασταυρωση
Αναγκαστικα κινιομασταν αργα λογω απωλειας του λαδιου απο το πηρουνι...
Αποζημιωθηκαμε με παγωμενη μπυρα και προβατινα στους στρωπονες...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ωραια βολτα ηταν, παρα τα προβληματα της.
Οφειλω ενα μεγαλο ευχαριστω στα παιδια (σορρυ που δεν συγκρατησα ονοματα) που μας βοηθησαν με την κλαταρισμενη τσιμουχα του 800 ο ενας με τα εργαλεια κι ο αλλος με την εργασια.
Το μονο μελανο σημειο ειναι αυτο που σε καθε βολτα μαλλιαζει η γλωσα μας. Περιμενουμε τον επομενο σε καθε διασταυρωση.
Εμεις χαθηκαμε αφ'ενος ακολουθωντας το ιχνος του κρανομητρου και αφ'εταιρου γιατι κανεις δεν περιμενε σε διασταυρωση
Αναγκαστικα κινιομασταν αργα λογω απωλειας του λαδιου απο το πηρουνι...
Αποζημιωθηκαμε με παγωμενη μπυρα και προβατινα στους στρωπονες...
Παντελή πώς έγινε το λάθος με την διαδρομή ούτε εγώ το κατάλαβα.
Ήμασταν τελευταίοι με Κονκοστ και τον Νίκο (με το DR250).Κάποια στιγμή ακολουθώντας την διαδρομή που είχα πήγα να στρίψω ανηφορικά αριστερά σε μια διχάλα αλλά ο Νίκος είπε οτι δεξιά λέει η διαδρομή του.
Τελικά φύγαμε δεξιά και παρόλο που ήμουν σίγουρος ότι ήμασταν τελευταίοι μετά από λίγο έρχεται αέρας από πίσω και μας περνάει ο αναβάτης με το Tenere 660Z!Είχε πάει και αυτός λανθασμένα αριστερά στο ίδιο σημείο; Είχατε πάει και εσείς από εκεί;Δεν ξέρω.
Μετά που βρήκαμε τους υπόλοιπους είχαν κάνει ήδη προσπάθειες να επικοινωνήσουν μαζί σας αλλά σήμα μηδέν εκεί πάνω.
 

mavro provato

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
Tenere 660
Παντελή πώς έγινε το λάθος με την διαδρομή ούτε εγώ το κατάλαβα.
Ήμασταν τελευταίοι με Κονκοστ και τον Νίκο (με το DR250).Κάποια στιγμή ακολουθώντας την διαδρομή που είχα πήγα να στρίψω ανηφορικά αριστερά σε μια διχάλα αλλά ο Νίκος είπε οτι δεξιά λέει η διαδρομή του.
Τελικά φύγαμε δεξιά και παρόλο που ήμουν σίγουρος ότι ήμασταν τελευταίοι μετά από λίγο έρχεται αέρας από πίσω και μας περνάει ο αναβάτης με το Tenere 660Z!Είχε πάει και αυτός λανθασμένα αριστερά στο ίδιο σημείο; Είχατε πάει και εσείς από εκεί;Δεν ξέρω.
Μετά που βρήκαμε τους υπόλοιπους είχαν κάνει ήδη προσπάθειες να επικοινωνήσουν μαζί σας αλλά σήμα μηδέν εκεί πάνω.
Λανθασμένα δεξιά εννοείς. Εγώ είχα τον χάρτη μπροστά μου και δεν τον κοίταξα ποτέ. Περιμένοντας ο crf, με βλέπει και φεύγει με μια αυτοπεποίθηση που με κέρδισε. Κάναμε κανα χλμ για να δούμε ότι είμαστε εκτός.εσεις καλά πηγαίνατε.

Στάλθηκε από το M2101K6G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραια βολτα ηταν, παρα τα προβληματα της.
Οφειλω ενα μεγαλο ευχαριστω στα παιδια (σορρυ που δεν συγκρατησα ονοματα) που μας βοηθησαν με την κλαταρισμενη τσιμουχα του 800 ο ενας με τα εργαλεια κι ο αλλος με την εργασια.
Το μονο μελανο σημειο ειναι αυτο που σε καθε βολτα μαλλιαζει η γλωσα μας. Περιμενουμε τον επομενο σε καθε διασταυρωση.
Εμεις χαθηκαμε αφ'ενος ακολουθωντας το ιχνος του κρανομητρου και αφ'εταιρου γιατι κανεις δεν περιμενε σε διασταυρωση
Αναγκαστικα κινιομασταν αργα λογω απωλειας του λαδιου απο το πηρουνι...
Αποζημιωθηκαμε με παγωμενη μπυρα και προβατινα στους στρωπονες...
Λαμόγιο..... πήγες σε άλλο χωριό να φας μόνος σου.
Κρυφτηκες στην διχάλα να μην σε δούμε και την έκανες.
Θα σε τακτοποιησω
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Λαμόγιο..... πήγες σε άλλο χωριό να φας μόνος σου.
Κρυφτηκες στην διχάλα να μην σε δούμε και την έκανες.
Θα σε τακτοποιησω
Εντάξει, διασκέδασε το!
Αλλά καταλαβαίνεις πως αν τύχαινε κάτι εκεί πάνω, από την μυρωδιά θα μας βρίσκατε μετά από 15 μέρες...
Και δεν έφερες και αυτοκόλλητα !!!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Δεν υπάρχει πιο απλή και αποτελεσματική μέθοδος από "να έχεις πάντα στους καθρέφτες σου αυτόν που ακολουθεί". Πολλές φορές αγχωνόμαστε να ακολουθήσουμε τον ρυθμό αυτών που είναι μπροστά, είτε για να μην χαθούμε, είτε απ' το κυνήγι ενός καλού ρυθμού ή από εγωισμό να μην μείνουμε πίσω. Αλλά θα έπρεπε να λειτουργεί προς την αντίθετη κατεύθυνση, και ειδικά στο χώμα. Αντί να έχεις το άγχος εσύ μην χάσεις τον μπροστινό σου και μείνεις μόνος, να έχει την έγνοια αυτός που είναι μπροστά να μην χάσει απ' τους καθρέφτες του εσένα. Έτσι η αλυσίδα δεν σπάει ποτέ ακόμα και αν κάποιος σταματήσει/πέσει/ κουραστεί κλπ.
Φυσικά υπάρχει η περίπτωση να έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό, πχ σημεία ανασυγκρότησης ή μικρά γκρουπάκια, αλλά αυτό πρέπει να έχει γίνει σαφές πριν ξεκινήσει η βόλτα. Κάτι που δεν συμβαίνει πάντα. Ίσως είναι καλό να διευκρινίζουμε τους "κανόνες εμπλοκής" από νωρίς για να ξέρουν όλοι πως θα πάει το πράγμα.

Ζήλεψα την βόλτα, τα λέμε σε επόμενη ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δεν υπάρχει πιο απλή και αποτελεσματική μέθοδος από "να έχεις πάντα στους καθρέφτες σου αυτόν που ακολουθεί". Πολλές φορές αγχωνόμαστε να ακολουθήσουμε τον ρυθμό αυτών που είναι μπροστά, είτε για να μην χαθούμε, είτε απ' το κυνήγι ενός καλού ρυθμού ή από εγωισμό να μην μείνουμε πίσω. Αλλά θα έπρεπε να λειτουργεί προς την αντίθετη κατεύθυνση, και ειδικά στο χώμα. Αντί να έχεις το άγχος εσύ μην χάσεις τον μπροστινό σου και μείνεις μόνος, να έχει την έγνοια αυτός που είναι μπροστά να μην χάσει απ' τους καθρέφτες του εσένα. Έτσι η αλυσίδα δεν σπάει ποτέ ακόμα και αν κάποιος σταματήσει/πέσει/ κουραστεί κλπ.
Φυσικά υπάρχει η περίπτωση να έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό, πχ σημεία ανασυγκρότησης ή μικρά γκρουπάκια, αλλά αυτό πρέπει να έχει γίνει σαφές πριν ξεκινήσει η βόλτα. Κάτι που δεν συμβαίνει πάντα. Ίσως είναι καλό να διευκρινίζουμε τους "κανόνες εμπλοκής" από νωρίς για να ξέρουν όλοι πως θα πάει το πράγμα.

Ζήλεψα την βόλτα, τα λέμε σε επόμενη ;)
Ο κυριοτερος λογος που δεν σταματανε, ειναι γιατι δεν ξερουν την διαδρομη, οποτε οταν ερθουν οι πισω θα πρεπει να οδηγησουν εκεινοι μετα.
Βεβαια αυτο συμβαινει εαν και ο μπροστινος δεν δει οτι ο πισω σταματησε και συνεχισει.
Και για να δουλεψει ολο αυτο θα πρεπει να μην γινονται προσπερασματα.
Και εαν ειναι η πρωτη βολτα μετα το καλοκαιρι .................. :muted:
 
Top Bottom