Όχι παντού. Εγώ βλέπω διαφορές στην ποιότητα από βενζινάδικο σε βενζινάδικο κυρίως όμως στο πετρέλαιο.
Πάντως ένα λόγος για τις διαφορές στην κατανάλωση μπορεί να είναι και τα όρια ταχύτητας και κατά συνέπεια ο τρόπος οδήγησης σε έναν αστικό κύκλο. Πχ Αθήνα κέντρο στους μεγάλους κεντρικούς δρόμους φανάρι σε φανάρι μπορείς να επιταχύνεις παρά πολύ. Εδώ δεν συμβαίνει.
Αντίστοιχα στις εθνικές εδώ γύρω με τόση κάμερα σπάνια θα πας πάνω από 120. Με τέτοιες συνθήκες το xjr μου βγάζει 4.8λ/100χλμ. Στην λίστα το έχει 7.31.
Παίζει και αυτό που λες.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Μόλις βγούμε Βουλγαρία πχ αμέσως βλέπεις διαφορά σε νούμερα (ειδικά αν έχεις σχετικά όργανα στο μηχανάκι)
Αν πας Γερμανία δε, θα κλάψεις! (εγώ δεν πίστευα στα μάτια μου, λες κι άλλαξα όχημα)
Στις ειδήσεις τελευταία μάθαμε και ότι η Γκρικ μάφια έχει βενζινάδικα (λες και δεν το ξέραμε)
Αυτοί πάντως που βλέπουν τις τεράστιες διαφορές είναι αυτοί οι χαβαλέδες που ταξιδεύουν τυχαία εδώ κι εκεί
και τα ντελιβεράκια
Αυτοί δηλαδή που όπου βρίσκουν βάζουν.
Εμένα μου έχει τύχει να βήχει κορόλα 1400 που δεν έχει καν άλογα ε?
(με κινέζους εργάτες μετράνε ιπποδύναμη)
Μου έχει ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα στο ΤDΜ
και γονατίσει το ΧΤ
Άσε που έχω ρωτήσει μέχρι ποια ηλικία μεγαλώνει το ντεπόζιτο
Τα τελευταία χρόνια το κόλπο βελτιώθηκε γιατί μπήκαν εταιρικά πρατήρια
αλλά και πάλι έχουμε δρόμο (αν υποθέσουμε ότι υπάρχει πρόθεση να μπει τάξη)