Μανιτάρι διαφορικού R1200GS

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Για σας που έχετε μανιτάρι στο διαφορικό σε r1200gs, υπάρχει κενό μεταξύ τους;
Έβαλα σήμερα αυτό
http://www.motoraid.eu/protection-back-wheel-crash-pad-boxer-desing-bmw-r-1200-gs--09

και υπάρχει μεταξύ τους κενό της τάξης 1-2mm

Έβαλα ένα δεματικό για να σας δείξω το κενό.

Σημ:Με το Γιάννη που μίλησα στο κατάστημα (εξυπηρετικότατος) μου είπε ότι έτσι είναι. Αλλά επειδή σκέφτομαι ότι θα πέφτει πολυυυ νερό σ'εκείνο το σημείο, γέμισα τη βίδα με τη τσιμούχα της με ειδικό γράσο (μπλε) για σκάφη θαλάσσης.
 

anegis

Μέλος
Όνομα
Αιμίλιος Νεγκίζ
Μοτό
BMW 1200 GSA
Πάντως το αντίστοιχο της Touratech δεν έχει κενό.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Reactions: n.l

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
Εγώ δεν καταλαβαίνω την ύπαρξη του.
Μανιτάρια βάζουν στα SS επειδή πλαγιάζουν πάρα πολύ και παίζουν και το ρόλο ξύστρας σε κάποιες περιπτώσεις ή τέσπα προστατεύουν πανάκριβα πλαστικά (ΧΩΡΙΣ να δένουν πάνω τους βέβαια).
Στην GS δεν προστατεύουν, αντιθέτως βάζετε από μόνοι σας ένα σημείο πίεσης (διαβάστε την φυσική γυμνασίου για να δείτε τη σχέση με την επιφάνεια και όσο μικραίνει αυτή κλπ.) πάνω σε ένα ευαίσθητο σημείο της μηχανής.
Σαν να λέτε "κύριε δρόμε να εδώ σπάσε μου το".
Εξάλλου τα 3/4 της Touratech της Wunderlich κλπ. είναι παπάτζες που απλά αυξάνουν το βάρος.
(γι' αυτό και αν και Γερμανικές και η καλύτερη αγορά τους είναι η Αμερική, η χώρα της Harley)

Τέσπα, εσείς ξέρετε καλύτερα.
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Εγώ δεν καταλαβαίνω την ύπαρξη του.
Μανιτάρια βάζουν στα SS επειδή πλαγιάζουν πάρα πολύ και παίζουν και το ρόλο ξύστρας σε κάποιες περιπτώσεις ή τέσπα προστατεύουν πανάκριβα πλαστικά (ΧΩΡΙΣ να δένουν πάνω τους βέβαια).
Στην GS δεν προστατεύουν, αντιθέτως βάζετε από μόνοι σας ένα σημείο πίεσης (διαβάστε την φυσική γυμνασίου για να δείτε τη σχέση με την επιφάνεια και όσο μικραίνει αυτή κλπ.) πάνω σε ένα ευαίσθητο σημείο της μηχανής.
Σαν να λέτε "κύριε δρόμε να εδώ σπάσε μου το".
Εξάλλου τα 3/4 της Touratech της Wunderlich κλπ. είναι παπάτζες που απλά αυξάνουν το βάρος.
(γι' αυτό και αν και Γερμανικές και η καλύτερη αγορά τους είναι η Αμερική, η χώρα της Harley)

Τέσπα, εσείς ξέρετε καλύτερα.


Όπως ακριβώς αναφέρεις είαι καθαρά ξύστρες...σε μια πτώση ακόμα και με 40χλμ μπορεί αν το σημείο επαφής είναι κατά το μεγαλύτερα ποσοστό το διαφορικό να ανοίξει μέχρι και τρύπα από την τριβή...

Το αν είναι παπάτζες που αυξάνουν βάρος ή είναι καθαρά θέμα οπτικό του αναβάτη-ιδιοκτήτη είναι καθαρά δικο του θέμα ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όπως ακριβώς αναφέρεις είαι καθαρά ξύστρες...σε μια πτώση ακόμα και με 40χλμ μπορεί αν το σημείο επαφής είναι κατά το μεγαλύτερα ποσοστό το διαφορικό να ανοίξει μέχρι και τρύπα από την τριβή...

Το αν είναι παπάτζες που αυξάνουν βάρος ή είναι καθαρά θέμα οπτικό του αναβάτη-ιδιοκτήτη είναι καθαρά δικο του θέμα ;)
Εγώ δεν καταλαβαίνω την ύπαρξη του.
Μανιτάρια βάζουν στα SS επειδή πλαγιάζουν πάρα πολύ και παίζουν και το ρόλο ξύστρας σε κάποιες περιπτώσεις ή τέσπα προστατεύουν πανάκριβα πλαστικά (ΧΩΡΙΣ να δένουν πάνω τους βέβαια).
Στην GS δεν προστατεύουν, αντιθέτως βάζετε από μόνοι σας ένα σημείο πίεσης (διαβάστε την φυσική γυμνασίου για να δείτε τη σχέση με την επιφάνεια και όσο μικραίνει αυτή κλπ.) πάνω σε ένα ευαίσθητο σημείο της μηχανής.
Σαν να λέτε "κύριε δρόμε να εδώ σπάσε μου το".
Εξάλλου τα 3/4 της Touratech της Wunderlich κλπ. είναι παπάτζες που απλά αυξάνουν το βάρος.
(γι' αυτό και αν και Γερμανικές και η καλύτερη αγορά τους είναι η Αμερική, η χώρα της Harley)

Τέσπα, εσείς ξέρετε καλύτερα.

Όπως το λέει ο Στέφανος @N4pSt3R .
Κάποια στιγμή ας ανεβάσει ο Γιώργης @ErevoS φώτο το δικό του, από πέσιμο χωρίς να έχει το μανιτάρι. Κι ήταν με λίγα, οπότε δεν έγινε η τρύπα, απλώς ένα καλό γδάρσιμο στο καβούκι της φωνιακής μετάδοσης.
Καλό είναι αν υπάρχει το μανιτάρι ;)
Υπάρχουν και πολλά άχρηστα πρόσθετα βέβαια, αλλά αυτό είναι χρήσιμο.
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
Το αν είναι παπάτζες που αυξάνουν βάρος ή είναι καθαρά θέμα οπτικό του αναβάτη-ιδιοκτήτη είναι καθαρά δικο του θέμα ;)
Η αγορά τους είναι καθαρά θέμα του ιδιοκτήτη/αναβάτη.

Αν αυξάνουν το βάρος ή αν όλο το θέμα είναι... οπτικό (και μόνο οπτικό εννοώ χωρίς χρησιμότητα), δεν είναι κρίση του αναβάτη.
Το πρώτο είναι μετρήσιμο μέγεθος.
Το δεύτερο μεγάλη συζήτηση και διαφέρει από προϊόν σε προϊόν.

Η αγορά ξαναλέω, είναι θέμα του καθενός. Εννοείται. Άλλοι βάζουν πράγματα επειδή απλώς δείχνουν (για το γούστο τους) ωραία. Άλλοι βάζουν πράγματα επειδή έχουν ψηθεί ότι είναι χρήσιμα (και άλλα είναι, άλλα δεν είναι).

Μια φορά ένας φίλος είχε φέρει από Γερμανία για πούλημα ένα 12GS το οποίο είχε τόοοοοοοοοοσα extra (και βαψίματα και ντυσίματα κλπ.) που δεν μπορούσε να το πουλήσει. Αναγκάστηκε και έδινε τα extra σιγά σιγά ώστε να γίνει λιγότερο λατέρνα πριν το δώσει. Αλλά σίγουρα κάπου θα υπήρχε άνθρωπος που θα έλεγε ¨το θέλω όπως είναι" (εξάλλου τέτοιος ήταν και ο Γερμανός που το έφτιαξε έτσι). Τι να κάνουμε. Όλα υπάρχουν.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σ΄αυτό που λες Νίκο, γενικά έχεις δίκιο. Κι εγώ είμαι της "αντί-λατέρνας":D:D:D
Αλλά το μανιτάρι κάνει δουλειά και θα το βάλω για την κακιά ώρα. Ούτε κι είναι κάτι που κάνει "μπαμ "στην εμφάνιση. Αλλά την κακιά ώρα, θα φανεί χρήσιμο ;)
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Σ΄αυτό που λες Νίκο, γενικά έχεις δίκιο. Κι εγώ είμαι της "αντί-λατέρνας":D:D:D
Αλλά το μανιτάρι κάνει δουλειά και θα το βάλω για την κακιά ώρα. Ούτε κι είναι κάτι που κάνει "μπαμ "στην εμφάνιση. Αλλά την κακιά ώρα, θα φανεί χρήσιμο ;)
Είμαι της ίδιας άποψης από αρχή ως το τέλος. Κ με τον NLS συμφωνώ για το θέμα βάρους (όπως κ σε πάρα πολλά) και γι αυτό διάλεξα το συγκεκριμένο. Είναι το πιο διακριτικό, το πιο φθηνό και πρέπει να ζυγίζει max 5 γραμμάρια. Μαζί με τη βίδα του :D.
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Καλησπέρα Χάρη. Τι μάρκα είναι το δικό σου;
Καλησπέρα, Νίκο το απόγευμα θα δω και θα αναφέρω. Βασικά υπάρχει μια ιδιαίτερη προσαρμογή. Φαίνεται να έχει κενό εξ' επίτηδες με κάποιες γραμμές εσωτερικά οι οποίες δημιουργούν το κενό... Επανέρχομαι..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτά τα αξεσουάρ - προστασίες. .....έχουν προορισμό την κατά βάση χωμάτινων διαδρομων χρήση.
Εκεί υπάρχουν οι συχνές πτώσεις με λίγα χλμ γενικά και να είστε σίγουροι ότι δεν είναι καθόλου διακοσμητικά.
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Καλησπέρα, Νίκο το απόγευμα θα δω και θα αναφέρω. Βασικά υπάρχει μια ιδιαίτερη προσαρμογή. Φαίνεται να έχει κενό εξ' επίτηδες με κάποιες γραμμές εσωτερικά οι οποίες δημιουργούν το κενό... Επανέρχομαι..
Αυτές τις γραμμές έχει και μένα. Μάλλον φοράμε το ίδιο. Άρα μέχρι τώρα έχουμε ένα του Αιμίλιου της touratech που εφάπτεται κανονικά.Για να δούμε κ κανένας άλλος φίλος.Αιμιλιε αν έχεις χρόνο περιέγραψε μου πως μπαίνει το δικό σου.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Παντα παιζει ρολο το πως θα πεσεις και με τι συνθηκες πιστευω, (χλμ δρομο κλπ) αυτα τα αξεσουαρ ισως σε γλιτωσουν ισως και παλι κανουν μεγαλυτερη ζημια
Για παραδειγμα σε μια πτωση με λιγα χλμ η και με περισσοτερα, εκει που ισως δεν εβρισκε ο αξονας με την προσθηκη αυτου του κομματιου ισως βρει καπου και με την αντισταση που θα βρει κανει ζημια στο σημειο που βιδωνει, μια σκεψη...:rolleyes:
 
Reactions: NLS

anegis

Μέλος
Όνομα
Αιμίλιος Νεγκίζ
Μοτό
BMW 1200 GSA
Νίκο δεν θυμάμαι ακριβώς καθώς έχει περάσει καιρος απο την τοποθέτηση του. Αφαιρείς την εργοστασιακή ταπα και εφαρμόζεις της νεα με μια βίδα.
Σε ατύχημα που είχα παλαιότερα με περίπου 90 χλμ στην παλιά εθνική ΑΘΗΝΩΝ θηβων, η ταπα απορρόφησε όλη την τριβή με το οδόστρωμα και το διαφορικό δεν είχε γρατζουνιά.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το βασικο μειωνεκτημα τους ειναι οτι μειωνεται ο παρεχομενος αερας προς ψυξη του "διαφορικου" κατα την κινηση της μηχανης. Η διαφορα της θερμοκρασιας του "διαφορικου" ειναι εντονα αισθητη τους καλοκαιρινους μηνες.
Γνωμη μου, για οσους θελουν το μανιταρι: Τοποθετητε το, μονο στις χωματινες βολτες σας, οπου οι ταχυτητες ειναι πολυ μικροτερες απ'οτι στην ασφαλτο, αρα και οι τριβες και κατα συνεπεια οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται στο "διαφορικο"! Το βγαζετε μετα την χωματινη εξορμιση σας!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το κενο που ανεφερες χρειαζεται! Βγαλε το μανιταρι, καθαρισε το καλα απο το γρασσο που εβαλες και ξαναβαλε το!

Αν και θα σου προτεινα να το βγαλεις τελειως, αλλα εφοσον το πληρωσες και το γουσταρεις, "γλεντησε το"!
 
Top Bottom