Μανιτάρι διαφορικού R1200GS

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Το βασικο μειωνεκτημα τους ειναι οτι μειωνεται ο παρεχομενος αερας προς ψυξη του "διαφορικου" κατα την κινηση της μηχανης. Η διαφορα της θερμοκρασιας του "διαφορικου" ειναι εντονα αισθητη τους καλοκαιρινους μηνες.
Το κενο που ανεφερες χρειαζεται! καθαρισε το καλα απο το γρασσο

!
Ο λόγος;
Μαλλον τον βρηκα το λογο.
Θερμοκρασια.:)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αναλογα την σχεδιαση του καθε κατασκευαστη, αυτα τα ανοιγματα υπαρχουν για να υπαρχει ροη αερα ψυξης καθως και για την διαφυγη των νερων της βροχης και οχι μονο. Το γρασσο εχει "φραξει" αυτες τις διοδους πλεον. Επισης ειναι οτι πρεπει για να συγγρατει χωματα, σκονες και πετραδακια, τα οποια με την σειρα τους απειλουν αμεσα την μακροζωια της εξωτερικης τσιμουχας του "διαφορικου"!
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Πρώτον, από τη βίδα εκείνη ψύχεται το διαφορικό; Δεύτερον αν βγει το γράσο αυτά τα νερά,σκόνες, πετραδακια δε θα χτυπούν πιο άμεσα τη τσιμούχα με αποτέλεσμα φθείρεται; Δε ξέρω, ρωτάω για τη ροή της συζήτησης. ..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν εχεις ακομα την εργοστασιακη πλαστικη ταπα, θα δεις οτι εσωτερικα και σε ολη την περιφερεια του εχει δυο "δακτυλιδια". Αυτα σε συνδιασμο με το λαστιχενιο δακτυλιδι που εχει η τσιμουχα, σχηματιζουν τον λεγομενο "λαβυρινθο"! (Οποιος διαβασει την κατασκευη τον ατμοστροβιλων, θα καταλαβει ακριβως τι εννοω). Αυτος ο λαβυρινθος εμποδιζει την εισοδο νερων σκονης και πετρων προς την τσιμουχα.
Εχεις λοιπον ενα "διαφορικο" με προστασια απο ολα αυτα που ανεφερα, συν την μεγαλη τρυπα που χρησιμευει για την ψυξη του. (για την σχεδιαση και αντοχη των διαφορικων στα GS μετα τα 1150 εχω πει την γνωμη μου. Ομορφα σχεδιαστικά, χαλια σε αντοχη σε σχεση με τα παλαιοτερα).
Οτιδηποτε λοιπον, του τοποθετησεις έξτρα, χανεις κατι απο τα προαναφερθεντα.
Αν επιμενει καποιος στην τοποθετιση του, τοτε κοιταει να διατηρισει οτι μπορει, σε σχεση με την προτερη κατασταση.
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Εγώ έβαλα γράσο σ'αυτή τη βίδα.

Πως μπορεί μέσω αυτής της βίδας ή οποία δένει το διαφορικό με την υπόλοιπη μηχανή να ψύχεται το διαφορικό;
Αν δείτε στο παρακάτω καταπληκτικό tutorial όταν ο "παίχτης" κλείνει το διαφορικό βάζει κ αυτός σ'αυτή τη βίδα γράσο.
BMW R1200 GS Replacing rubber boots:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εφοσον μιλας για αυτην τη βιδα, το γρασσο δεν ειναι απαραιτητο, αλλα δεν του κανει και κακο.
Στο πρωτο σου ποσταρισμα μιλησες για τσιμουχα και με μια γρηγορη ματια που εριξα στην φωτογραφια, ειχα την εντυπωση οτι μιλαμε για το πισω σημειο του "διαφορικου".
Οτι εγραψα λοιπον πριν, ισχυει για εκεινο το σημειο και οχι για αυτο που τελικα ρωτουσες!
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Κ αυτή η βίδα έχει τσιμούχα γύρω της συν ένα έλασμα ασφαλείας περιμετρικά της τσιμούχας.Για να προστατευτούν αυτά από νερά κλπ μπήκε το γράσο. Καλά που αποσαφηνίστηκε το θεμα γιατι απο βιασύνη θα δημιουργουνταν λαθος εντυπωσεις.Επόμενος λοιπόν,εκτός από τον Αιμίλιο.....
 
Top Bottom