Ναι! Λείπει.... λάσπη!!!!
Κατι λειπει εδω...!
Υ.γ
Εκτός του ότι δεν έβαλε ή δεν έσφιξε το παξιμάδι (κάτι απ'τα δύο), δεν καθάρισε ούτε τον άξονα με το σπείρωμα του. Βασικότατο και αυτό! Για κάποια πάστα, αν κάνω λόγο, θα είναι υπερβολή, ναι;
Ναι! Λείπει.... λάσπη!!!!
Κατι λειπει εδω...!
Εντάξει, κάτι είναι και αυτό!!!!!Έβαλε απλό και όχι παξιμάδι ασφαλείας, για αυτό έφυγε.
Ναι! Λείπει.... λάσπη!!!!
Υ.γ
Εκτός του ότι δεν έβαλε ή δεν έσφιξε το παξιμάδι (κάτι απ'τα δύο), δεν καθάρισε ούτε τον άξονα με το σπείρωμα του. Βασικότατο και αυτό! Για κάποια πάστα, αν κάνω λόγο, θα είναι υπερβολή, ναι;
Έβαλε απλό και όχι παξιμάδι ασφαλείας, για αυτό έφυγε.
Μισες δουλειές!!!!εχω και φωτο οταν το παρελαβα με το νεο αμορτισερ, ειχε βαλει το παξιμαδι ασφαλειας το οριτζιναλ το ΧονΔεικο αλλα δε το ειχε σφιξει, ισα που το εκανε 2 βολτες δηλαδη και μετα μαλλον....το ξεχασε.
το μοχλικο το ειχε γρασαρει παραδοξως οκ.
Δεν λείπει.... απλά περίσσευε....
Κατι λειπει εδω...!
That escalated quicklyΕγώ πάντως το λέω καθαρά
υπάρχει μάστορας που φτιάχνει αμορτισέρ και τον προτείνουν όλοι οι εθνοπατέρες των φόρουμ
γιατί κι αυτός είναι τέτοιος.
Διαφημίζει μάλιστα τη δουλειά λέγοντας οι...
-Οι άλλοι τα κάνουν ΕΤΣΙ κι εγώ τα κάνω πιο καλά
Τώρα τα καλά που φτιάχνει αυτός στο 6 μηνο κλάνουν
Ονόματα δε λέμε οικογένειες δε θίγουμε αλλά με το φασισταργιό κουβέντα καμία
και πληροφορίες ΜΟΝΟ από ανθρώπους που γνωρίζουμε
Μια ανάρτηση θέλουμε να φτιάξουμε όχι να μάθουμε για τη... μουσουλμανοποίηση
Το δυναμόκλειδο είναι για τους ερασιτέχνες!Μετά, έχουμε ΚΑΙ απαίτηση για..... δυναμοκλειδο!!!!!!
Εντάξει, παντού υπάρχουν επαγγελματίες σοβαροί αλλα και κάφροι, και αυτο ισχύει και για τον ιδιωτικό και φυσικά για τον δημόσιο τομέα....Δύο ιστορίες από συνεργεία που άκουσα σήμερα.
1) Ναυτικός αφήνει κάποιες από τις μηχανές του σε συνεργείο της Καλαμάτας για συντήρηση-επισκευές πριν μπαρκάρει.
Κάποια στιγμή και ενώ ταξίδευε τον παίρνει τηλέφωνο φίλος του και του λέει ότι είδε τις δύο μηχανές του παρκαρισμένες στο Ναύπλιο.
2) Κάποιος εδώ που είχε αγοράσει καινούργια ΚΤΜ, πήγε για σέρβις την μηχανή του σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Αθήνας στα 10.000 χιλιόμετρα.
Μετά κατάλαβε ότι κάτι είχε αλλάξει στην μηχανή του και έκαιγε και λίγο λάδι. Όταν την πήγε εδώ σε συνεργείο διαπίστωσαν ότι ο κινητήρας είχε κάνει πολλά χιλιόμετρα και είχαν αλλαχτεί εσωτερικά κάποια εξαρτήματα.
Κατέληξαν ότι στο συνεργείο της Αθήνας του είχαν αλλάξει το μοτέρ της μηχανής με άλλο.