Alex Farmer
Μέλος
Επειδή ταξιδεύω καθημερινά στην εθνική οδό με υψηλές ταχύτητες (200+) έχω κάνει μετατροπή σε tubless (ελαστική λουρίδα στο Tyre Shop) που πίσω δουλεύει τέλεια εδώ και 5-6 χρόνια, αλλά μπροστά χαλάει συνέχεια, λόγω συχνών σούζων!
Οπότε σκεύτομαι να αλλάξω τροχούς και διάσταση (19/17) από Aprilia Caponord που είναι tubless.
Έχει κάποιος τοποθετήσει ολόκληρους τροχούς από Aprilia Caponord μαζί με τα κέντρα και τους δίσκους τους σε Adventure 950?
Έμαθα ότι οι οι ακτίνες δεν ευθυγραμμίζονται πλήρως με κέντρα ΚΤΜ και ζάντες Aprilia Caponord, οπότε σκεύτομαι να προσπαθήσω να βάλω ολόκληρη την ρόδα με τα κέντρα και τους δίσκους του Aprilia, γλιτώνοτας παράλληλα και το κόστος της ακτινολόγησης και των καινούργιων ακτίνων.
Είναι όμως λίγο πιο φαρδύ το κέντρο του Aprilia, οπότε χρειάζεται κάποια μετατροπή.
Το έχει δοκιμάσει κανείς?
Οπότε σκεύτομαι να αλλάξω τροχούς και διάσταση (19/17) από Aprilia Caponord που είναι tubless.
Έχει κάποιος τοποθετήσει ολόκληρους τροχούς από Aprilia Caponord μαζί με τα κέντρα και τους δίσκους τους σε Adventure 950?
Έμαθα ότι οι οι ακτίνες δεν ευθυγραμμίζονται πλήρως με κέντρα ΚΤΜ και ζάντες Aprilia Caponord, οπότε σκεύτομαι να προσπαθήσω να βάλω ολόκληρη την ρόδα με τα κέντρα και τους δίσκους του Aprilia, γλιτώνοτας παράλληλα και το κόστος της ακτινολόγησης και των καινούργιων ακτίνων.
Είναι όμως λίγο πιο φαρδύ το κέντρο του Aprilia, οπότε χρειάζεται κάποια μετατροπή.
Το έχει δοκιμάσει κανείς?