Μετα το τενερε (08) τι;

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Καλησπέρα,

Εδώ και λιγο καιρό έχουν μπει σκέψεις στο μυαλό να αποχωριστώ το τενερακι μου για κατι πιο σύγχρονο abs κτλ.

Η χρήση που θα κάνει είναι καθημερινή απο και προς την δουλειά και ταξιδάκια με το εταίρο ήμισυ.

Μετά απο δυο χρόνια συμβίωσης εχω καταλήξει οτι η χρήση η οποία κανω ειναι πιο πολυ ΟΝ. Το μπατζετ ειναι τα 10κ+-
Τα μηχανάκια που κοιτάω ειναι : V85tt,tiger 800 και το νέο vstrom.

Δεκτές ολες οι προτάσεις ευχαριστώ.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Αν δίνουμε ψήφους εγώ ρίχνω V85 TT καρφωτό.

Εμφανισιακά είναι το κάτι άλλο ( στα δικά μου μάτια τουλάχιστον ) και σίγουρα είναι μηχανή που θα ήθελα κάποτε να πάρω.

Με το καλό η επόμενη αγορά Kas91 όποια και να είναι! :friendship:
 

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Αν δίνουμε ψήφους εγώ ρίχνω V85 TT καρφωτό.

Εμφανισιακά είναι το κάτι άλλο ( στα δικά μου μάτια τουλάχιστον ) και σίγουρα είναι μηχανή που θα ήθελα κάποτε να πάρω.

Με το καλό η επόμενη αγορά Kas91 όποια και να είναι! :friendship:
Το μόνο που με αγχώνει είναι αν θα βγάζει πολύ ζέστη στα πόδια τους ζεστούς μήνες.
Απο αξιοπιστία δεν εχω διαβάσει κάτι.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
V85TT και Vstrom 800 είναι και τα δυο αγαπημενα μου. Νομίζω έχουν αρκετά διαφορετικό χαρακτήρα σε αίσθηση στον δρόμο. Το Guzzi δίνει μια αίσθηση πιο Cruiser και χαλαρή το Strom πιο σπορ και κοφτερή.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Είχα το ν85ΤΤ και ευχαρίστως το ξαναέπαιρνα ...
Ολα έχουν να κάνουν με τις διαδρομές που θές να ταξιδεύεις, αν πχ θες εθνική με υψηλές ταχύτητες δεν κανει το moto guzzi !!!

Απο την αλλη για τα δικά μου γούστα το vstrom είναι πάρα πολύ άσχημο (δεν θα το έπαιρνα οσο καλό και αν είναι ) αλλά γούστα είναι αυτά ότι γουστάρει ο καθένας μας ...

Για το σουτιέν δεν έχω άποψη ...
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Είχα το ν85ΤΤ και ευχαρίστως το ξαναέπαιρνα ...
Ολα έχουν να κάνουν με τις διαδρομές που θές να ταξιδεύεις, αν πχ θες εθνική με υψηλές ταχύτητες δεν κανει το moto guzzi !!!
Καλά που μπήκες γιατί ετοίμαζα εξήγηση ανάλογη.

Είναι "κοντό" το βήμα στο σασμάν του V85TT.




Να γράψω και Transalp 750 παιδιά;

Μη με πάρει καμία "σφαίρα".
Αχαχαχα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Μηχανακια διαφορετικης φιλοσοφιας.Το v85 ομορφο αλλα πιο τεμπελικο απο τα αλλα δυο.Το tiger μου αρεσει περισσοτερο απ ολα αλλα δεν ξερω αν θα το επαιρνα.Το Στρωμα ειναι σταθερη αξια και εχουν ακουστει πολυ καλα λογια.

Αν σου εκανα εγω την ερωτηση που κανεις εσυ,τι θα μου απαντουσες?
 

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Μηχανακια διαφορετικης φιλοσοφιας.Το v85 ομορφο αλλα πιο τεμπελικο απο τα αλλα δυο.Το tiger μου αρεσει περισσοτερο απ ολα αλλα δεν ξερω αν θα το επαιρνα.Το Στρωμα ειναι σταθερη αξια και εχουν ακουστει πολυ καλα λογια.

Αν σου εκανα εγω την ερωτηση που κανεις εσυ,τι θα μου απαντουσες?
Αν ήξερα τι να σου απαντήσω δεν θα άνοιγα καν το θεμα, το ένα έχει cruise control το άλλο έχει quick shifter. Στο μυαλό μου το γκουτσι είναι πιο άνετο για δυο άτομα.
Θελω να κανω και τα δυο ενα test ride για να εχω καλύτερη άποψη.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Έχω το Στρομ 3 μήνες, και μετά από 3700 χλμ, θα σου έλεγα ότι έτσι κι αλλιώς είναι το καλύτερο απ αυτά τρία, αλλά ειδικά για την καθημερινή χρήση που περιγράφεις, το made in Japan ειναι μονόδρομος και για λόγους αξιοπιστίας.

Απίθανος κινητήρας που σε πρώτη επαφή, ανοίγεις γκάζι από χαμηλά, και βάζεις στοίχημα ότι είναι 900-1000cc.
Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και πολύ ανετη.
Από τα μετρημένα στα δάχτυλα ενός χεριού μηχανάκια που έκατσα πάνω και με το καλημέρα γλύτωνεις €150-250 μια που η σέλα είναι πολύ άνετη και για τους δυο και δεν χρειάζεται τιποτα

Το μόνο που θα χρειαστεί είναι μια πιο ψηλή ζελατίνα.

Έχω οδηγήσει το v85, το πιο όμορφο απ τα τρία, αλλά το γκάζι του ήταν απαγοητευτικο για μένα.

Για το εσώρουχο, ξέρω μόνο ότι έχω διαβάσει οπότε δεν θα κάνω απλή ανάγνωση.

Βέβαια κράτα και το οτι προσωπικά είμαι της γενικότερης λογικής ότι αν υπάρχει Japan αρκετά κοντά σ αυτό που θέλω τότε θα πάω εκεί.

Αρκετά μεγάλος πια για να αγχώνομαι με πιθανά προβλήματα που ιστορικά παρουσιάζουν αρκετά περισσότερα, τα ευρωπαϊκά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Τον ίδιο προβληματισμό είχε κι ένα παλικάρι στο μοτοτζιαρ, είχε τρεισερ 7 και ήθελε ν αλλάξει σε ν85 ή κάτι άλλο, τον ενδιέφεραν ειδικότερα τα δικάβαλα ταξίδια. Αντίγραφω αυτούσια (και λίγο σκόρπια) κάποια πράγματα που του είπα:

"Το γκούζι ταξιδεύει με έκτη ταχύτητα και 4500rpm που σημαίνει 120 στο κοντέρ. Επίσης, οσοι έχουν κάνει δικάβαλα και φορτωμένα ταξίδια δηλώνουν ότι θα ήθελαν να είχαν 10 - 20 άλογα παραπάνω. Όταν ζεσταίνεται (ειδικά το καλοκαίρι) βαράει πυράκια. Τα σέρβις του δεν θα τα χαρακτήριζα ακριβά, ούτε και φτηνά· κοστίζουν περίπου όσο τα σέρβις των περισσότερων αντίστοιχων μεσαίων - μεγάλων γιαπωνέζικων."

"Ναι, δες (ή μάλλον άκου) εδώ

Ολοκληρωτική λύση δεν υπάρχει γι αυτό το θέμα· μόνο κάποιες μικρές βελτιώσεις. Στην αρχή ξενίζει, μετά το συνηθίζεις."

"Ό,τι χρήση και να του κάνεις τα πυράκια δεν τα αποφεύγεις. Το χω στρώσει προσεκτικά και το χρησιμοποιώ με σεβασμό, έχω δοκιμάσει διάφορα, όταν ζεσταθεί θα βαρέσει (ίσως όχι τόσο έντονα όσο στο βίντεο αλλά θα βαρέσει). Η guzzi αναβάθμισε τον χάρτη δίνοντας πλουσιότερο μείγμα, υπήρξε βελτίωση του φαινομένου αλλά όχι επίλυση."
Σε ξένες ομάδες που παρακολουθώ δεν έχει αναφερθεί (ως τώρα) κάποιο πρόβλημα που να οφείλεται σ αυτό. Μιάς και σ ενδιαφέρει, ξέχασα να αναφέρω πριν οτι καίει λάδια· αυτό σημαίνει οτι πρέπει να ελέγχεις, να συμπληρώνεις, και σε ταξίδι άνω των 3000 χλμ να κουβαλάς μαζί σου λάδι."

"Σκοπίμως στα παραθέτω όλ αυτά (και όχι τα θετικά) γιατί αν η μόνη σου εμπειρία είναι από γιαπωνέζικα τότε ίσως το γκούζι δεν σου δώσει την ξεγνοιασιά που ενδεχομένως να θες."

:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Θα μπορούσαμε να βάλουμε και το africa στην εξίσωση ( το έχω καψούρα από μικρός)
Αλλά το μυαλό λέει καλύτερα σε κάτι καινούργιο με την εγγύηση του κτλ.
Ενα χάος μες το κεφάλι κάθε μέρα είμαι σίγουρος για το ένα και την επόμενη Θέλω το άλλο .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ενίοτε σκέφτομαι ..περισσοτερο ...και εύστοχα δημιουργικά ...
Καλά θα είναι αφού χρησιμοποιείς μοτοσακο να έχεις κάτι με αμπεες με τραξιον και όλα αυτά τα καλούδια που σε προστατεύουν
Αν ήθελα να αγοράσω τώρα μοτοσακο με την εμπειρία που έχω χωρίς πλάκα θα έπαιρνα κινεζικό διότι είναι τσάμπα ακόμα με αυτά που προσφέρει
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Aν δεν μπαίνεις σε δύσκολο χώμα να κοιτάξεις το vstrom800 με τον πιο ασφάλτινο προσανατολισμό, αυτό με τις χυτές ζάντες.

Στην θέση σου θα έκανα test drive οπωσδήποτε το tuareg 660 (κι ας μη το βάλεις χώμα) αλλά και το transalp 750.
 

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Επειδή γράφεις για μπάτζετ 10κ
Στρώμ εννοείς το 800; γιατί αυτό έχει 12κ

Έγραψα +-10 , το ξέρω ότι και τα δυο (v85tt και strom) είναι στα 12. Αλλά για καινούργιο θα γίνει μια υπέρβαση. Αλλιώς πάμε για μεταχειρισμένο στα 10. F 800gs,tiger, V 85tt, Africa κτλ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Έγραψα +-10 , το ξέρω ότι και τα δυο (v85tt και strom) είναι στα 12. Αλλά για καινούργιο θα γίνει μια υπέρβαση. Αλλιώς πάμε για μεταχειρισμένο στα 10. F 800gs,tiger, V 85tt, Africa κτλ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το tiger 800 ειδικά το xcx 2015 + , είναι στα μάτια μου από τα ομορφότερα μηχανάκια.ομως μου είναι λίγο παράξενος ο τρικυλινδρος που έχει.
Το έχω οδηγήσει και δεν μου άρεσε που είναι λίγο άδειο από ροπή χαμηλά, δουλεύει σαν στρητ ας πούμε.
Στη σύγκριση γκουτσι και στρώμ 800 ψηφίζω το στρώμ.
Έχω κάνει από ένα τέστ ραιντ,το γκουτσι δεν είναι ον οφ με την κλασική έννοια του ον οφ.
Μου άρεσε αλλά όχι για να το έπαιρνα.
Είναι βολταρικο μηχανάκι, χαλαρό κλπ.
Αυτό μου έδωσε να καταλάβω.
Το στρώμ από την άλλη μου άρεσε πάρα πολύ.
Φοβερό μοτέρ,πολύ ωραίο στήσιμο φρένα αναρτήσεις,ήταν λες και ήταν δικό μου το μηχανάκι, φτιαγμένο στα μέτρα μου.
Αν αποφασίσεις να κάνεις την οικονομική υπέρβαση,εγώ θα έλεγα στρώμ από αυτά που λες.α
 
Top Bottom