Μετα το τενερε (08) τι;

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Έγραψα +-10 , το ξέρω ότι και τα δυο (v85tt και strom) είναι στα 12. Αλλά για καινούργιο θα γίνει μια υπέρβαση. Αλλιώς πάμε για μεταχειρισμένο στα 10. F 800gs,tiger, V 85tt, Africa κτλ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν σε περίπτωση που πας για tiger τα 900 τα gt τα είχα δει κάποια στιγμή στο car γύρω στα 10. Αξίζει γιατί έχουν τα πάντα όλα από καλούδια, πολλά περισσότερα από ότι θα βρεις μέχρι τιμή 13 +
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πρακτικά το μόνο που "λείπει" από το Vstrom 800 είναι ένα cruise control.
Αν οι εκτός πόλης εκδρομές δεν είναι πολλές και αν δεν έχεις καταστραφεί (αστειεύομαι προφανώς) από την χρήση του σε ανοιχτό δρόμο ήδη, νομίζω ότι δεν πρέπει να ασχοληθείς με κανένα άλλο (αν δεν το είχες ποτέ δεν θα σου λείψει).

Καινούριο μηχανάκι με εγγύηση σε λογικό κόστος που λες ότι το φτάνεις, καλό δίκτυο σέρβις, σέλα, αξεσουάρ κλπ.

Η οικονομία της τάξης του 15-20% για μεταχειρισμένο τριετίας και πλέον δεν έχει λογική (για εμένα, δεν γράφω εντολές για τον Μωυσή), όπως δεν έχει λογική η αγορά μοτοσικλέτας χωρίς ρυθμίσεις στις αναρτήσεις στα ίδια σχεδόν χρήματα.

Ακόμα και για το θέμα με την σαμπρέλα υπάρχουν λύσεις, να γίνει tubeless.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έλα, τα καλύτερα βάσει χρημάτων που έχετε στη τσέπη (σε καινούργια) να μην ψάχνετε να ταλαιπωριέστε!!

-(6.000€) VOGE 525DSX
-(8.000€) Moto morini X-cape 650
-(10.000€)CFmoto 800MT
-(12.000€) Vstrom 800, Tuareg 660
-(14.000€) Vstrom 1050-VERSYS 1000
-(16.000€) Africa 1100-Norden
-(20.000€) Ducati Dessert X, KTM 1290
-(22.000€)+ BMW 1250GS
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Έλα, τα καλύτερα βάσει χρημάτων που έχετε στη τσέπη (σε καινούργια) να μην ψάχνετε να ταλαιπωριέστε!!

-(6.000€) VOGE 525DSX
-(8.000€) Moto morini X-cape 650
-(10.000€)CFmoto 800MT
-(12.000€) Vstrom 800, Tuareg 660
-(14.000€) Vstrom 1050-VERSYS 1000
-(16.000€) Africa 1100-Norden
-(20.000€) Ducati Dessert X, KTM 1290
-(22.000€)+ BMW 1250GS
τα καλυτερα γραφεις και δεν βλεπω τρανσαλπ... :friend:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έλα, τα καλύτερα βάσει χρημάτων που έχετε στη τσέπη (σε καινούργια) να μην ψάχνετε να ταλαιπωριέστε!!

-(6.000€) VOGE 525DSX
-(8.000€) Moto morini X-cape 650
-(10.000€)CFmoto 800MT
-(12.000€) Vstrom 800, Tuareg 660
-(14.000€) Vstrom 1050-VERSYS 1000
-(16.000€) Africa 1100-Norden
-(20.000€) Ducati Dessert X, KTM 1290
-(22.000€)+ BMW 1250GS
Κάτι σε 18.000 δεν έχει;;;;; :p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχει πλάκα πάντως, που όσοι προτείνουν τόσο εύκολα στους άλλους να δώσουν το 10χιλιαρο για κινέζικα, καβαλάνε bmw :waiting:

Να το δούμε αυτο
θες να προτείνω και BMW στα 10 χιλιαρικα!! Έλα ψώνισε value!!


:roflmao::roflmao::roflmao:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Τον ίδιο προβληματισμό είχε κι ένα παλικάρι στο μοτοτζιαρ, είχε τρεισερ 7 και ήθελε ν αλλάξει σε ν85 ή κάτι άλλο, τον ενδιέφεραν ειδικότερα τα δικάβαλα ταξίδια. Αντίγραφω αυτούσια (και λίγο σκόρπια) κάποια πράγματα που του είπα:

"Το γκούζι ταξιδεύει με έκτη ταχύτητα και 4500rpm που σημαίνει 120 στο κοντέρ. Επίσης, οσοι έχουν κάνει δικάβαλα και φορτωμένα ταξίδια δηλώνουν ότι θα ήθελαν να είχαν 10 - 20 άλογα παραπάνω. Όταν ζεσταίνεται (ειδικά το καλοκαίρι) βαράει πυράκια. Τα σέρβις του δεν θα τα χαρακτήριζα ακριβά, ούτε και φτηνά· κοστίζουν περίπου όσο τα σέρβις των περισσότερων αντίστοιχων μεσαίων - μεγάλων γιαπωνέζικων."

"Ναι, δες (ή μάλλον άκου) εδώ

Ολοκληρωτική λύση δεν υπάρχει γι αυτό το θέμα· μόνο κάποιες μικρές βελτιώσεις. Στην αρχή ξενίζει, μετά το συνηθίζεις."

"Ό,τι χρήση και να του κάνεις τα πυράκια δεν τα αποφεύγεις. Το χω στρώσει προσεκτικά και το χρησιμοποιώ με σεβασμό, έχω δοκιμάσει διάφορα, όταν ζεσταθεί θα βαρέσει (ίσως όχι τόσο έντονα όσο στο βίντεο αλλά θα βαρέσει). Η guzzi αναβάθμισε τον χάρτη δίνοντας πλουσιότερο μείγμα, υπήρξε βελτίωση του φαινομένου αλλά όχι επίλυση."
Σε ξένες ομάδες που παρακολουθώ δεν έχει αναφερθεί (ως τώρα) κάποιο πρόβλημα που να οφείλεται σ αυτό. Μιάς και σ ενδιαφέρει, ξέχασα να αναφέρω πριν οτι καίει λάδια· αυτό σημαίνει οτι πρέπει να ελέγχεις, να συμπληρώνεις, και σε ταξίδι άνω των 3000 χλμ να κουβαλάς μαζί σου λάδι."

"Σκοπίμως στα παραθέτω όλ αυτά (και όχι τα θετικά) γιατί αν η μόνη σου εμπειρία είναι από γιαπωνέζικα τότε ίσως το γκούζι δεν σου δώσει την ξεγνοιασιά που ενδεχομένως να θες."

:friendship:
Καλησπέρα,
Ο R.E.H πάντως για το θεμα με τα πυρακια Ειχε γράψει οτι λύθηκε με την νέα χαρτογράφηση.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Καλησπέρα,
Ο R.E.H πάντως για το θεμα με τα πυρακια Ειχε γράψει οτι λύθηκε με την νέα χαρτογράφηση.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Όταν ζεσταίνεται αρκετά, και σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού το δικό μου ψιλοβαράει. Έχω γνωρίσει και άνθρωπο με ν85 που πριν την αναβάθμιση μου είχε πει ότι δεν του έχει βαρέσει ποτέ (το είχε αγοράσει καινούριο και νομίζω είναι και κάνα χρόνο πιο παλιό απ το δικό μου). ?
 

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Όταν ζεσταίνεται αρκετά, και σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού το δικό μου ψιλοβαράει. Έχω γνωρίσει και άνθρωπο με ν85 που πριν την αναβάθμιση μου είχε πει ότι δεν του έχει βαρέσει ποτέ (το είχε αγοράσει καινούριο και νομίζω είναι και κάνα χρόνο πιο παλιό απ το δικό μου). ?
Το καλοκαίρι παλεύεται η βγάζει πολύ ζέστη το μοτέρ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Το καλοκαίρι παλεύεται η βγάζει πολύ ζέστη το μοτέρ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν μ έχει ενοχλήσει ποτέ η ζέστη από κανένα μηχανάκι· και το καλοκαίρι οδηγώ πολλές φορές με βερμούδα και σαγιονάρα. Οπότε, αυτό που λες - και πού το έχω ακούσει κι από πολλούς ακόμα - περί ζέστης από το μοτέρ είναι κάτι άγνωστο σε μένα. Καμιά φορά στο γκούζι - όταν είμαι με βερμούδα - ακουμπάει η αριστερή μου γάμπα (όπως κάθομαι στη μηχανή) στο αριστερό καπάκι της κεφαλής· καίγομαι και το τραβάω. :)
 

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Το πλάνο είναι από βδομάδα να επισκεφτώ αντιπροσωπίες.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό που σου αρέσει πιο πολύ ή ένα καλά συντηρημένο F800GS (είναι πολύ αξιόπιστο μοτέρ). Τα ρέστα τα κάνεις ταξιδάκια και εξοπλισμό για εσένα και τη σύντροφο.
Τα περί ταχύτητας ταξιδιού κτλ αγγίζουν μόνο τα Βαλκάνια.
Βόρεια, Κεντρική και Δυτική Ευρώπη ταξιδεύεις και με μονοκύλινδρο πλέον (ασχέτως κυβισμού) Εξαιρείται η Autobaηn Γερμανίας (με προσωπική ευθύνη του οδηγού όμως). Με όρους ψυχρής λογικής, ο μόνος λόγος για τον οποίο δικαιολογώ την ύπαρξη μοτοσυκλετών 1000cc+ είναι η άνεση στη μετακίνηση με συνεπιβάτη και η φορτωτική ικανότητα.

Σε καινούριο για χρήση ON δε θα πάψω ποτέ να προτείνω το NC750X το οποίο έχει όρθια θέση οδήγησης, βελούδινο μοτέρ και θα σε ταξιδεύει σε πολύ καλές Μ.Ω.Τ. με χαμηλές στροφές και χαμηλή κατανάλωση. Το συνάντησα 10 φορές πιο συχνά στους Ευρωπαϊκούς δρόμους από άλλους θρύλους του forum. Η Ελλάδα είναι μια άλλη ιστορία.

Αν πρέπει να μείνω σε μια πρόταση μεταξύ των δικών σου επιλογών θα έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το V-Strom 800 DE αλλά... περίμενε να δεις από κοντά και την ασφάλτινη έκδοση, δε θα αργήσει (μάλλον θα είναι και κατά τι φθηνότερο).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom