Τον ίδιο προβληματισμό είχε κι ένα παλικάρι στο μοτοτζιαρ, είχε τρεισερ 7 και ήθελε ν αλλάξει σε ν85 ή κάτι άλλο, τον ενδιέφεραν ειδικότερα τα δικάβαλα ταξίδια. Αντίγραφω αυτούσια (και λίγο σκόρπια) κάποια πράγματα που του είπα:
"Το γκούζι ταξιδεύει με έκτη ταχύτητα και 4500rpm που σημαίνει 120 στο κοντέρ. Επίσης, οσοι έχουν κάνει δικάβαλα και φορτωμένα ταξίδια δηλώνουν ότι θα ήθελαν να είχαν 10 - 20 άλογα παραπάνω. Όταν ζεσταίνεται (ειδικά το καλοκαίρι) βαράει πυράκια. Τα σέρβις του δεν θα τα χαρακτήριζα ακριβά, ούτε και φτηνά· κοστίζουν περίπου όσο τα σέρβις των περισσότερων αντίστοιχων μεσαίων - μεγάλων γιαπωνέζικων."
"Ναι, δες (ή μάλλον άκου) εδώ
Ολοκληρωτική λύση δεν υπάρχει γι αυτό το θέμα· μόνο κάποιες μικρές βελτιώσεις. Στην αρχή ξενίζει, μετά το συνηθίζεις."
"Ό,τι χρήση και να του κάνεις τα πυράκια δεν τα αποφεύγεις. Το χω στρώσει προσεκτικά και το χρησιμοποιώ με σεβασμό, έχω δοκιμάσει διάφορα, όταν ζεσταθεί θα βαρέσει (ίσως όχι τόσο έντονα όσο στο βίντεο αλλά θα βαρέσει). Η guzzi αναβάθμισε τον χάρτη δίνοντας πλουσιότερο μείγμα, υπήρξε βελτίωση του φαινομένου αλλά όχι επίλυση."
Σε ξένες ομάδες που παρακολουθώ δεν έχει αναφερθεί (ως τώρα) κάποιο πρόβλημα που να οφείλεται σ αυτό. Μιάς και σ ενδιαφέρει, ξέχασα να αναφέρω πριν οτι καίει λάδια· αυτό σημαίνει οτι πρέπει να ελέγχεις, να συμπληρώνεις, και σε ταξίδι άνω των 3000 χλμ να κουβαλάς μαζί σου λάδι."
"Σκοπίμως στα παραθέτω όλ αυτά (και όχι τα θετικά) γιατί αν η μόνη σου εμπειρία είναι από γιαπωνέζικα τότε ίσως το γκούζι δεν σου δώσει την ξεγνοιασιά που ενδεχομένως να θες."