Αυτό.
Η διαφωνία ήταν ότι.
Απο την στιγμή που μόνος οδηγείς πιο άνετα η μηχανή είναι για εναν,απο την στιγμή που δικαβαλος πρέπει να ρυθμίσεις αναρτήσεις η μηχανη ειναι για έναν,απι την στιγμή που δικαβαλος η μηχανή αλλάζει γεωμετρία είναι για έναν.
Αυτά είναι μπαρούφες ,διότι ,ακόμα κ μόνος σου να είσαι ,αν είσαι 100 κιλά κ η μοτό είναι Γιαμπανέζα ,πάλι αλλάζει γεωμετρία κ δεν οδηγείται με ασφάλεια κ ευχαρίστηση.
Επίσης ,επειδή συνήθως οι Γιαμπανέζες δεν έχουν ρυθμίσεις ,δεν μπορείς να κάνεις κ κάτι ,ωστε αυτό να αλλάξει πρός το καλύτερο.
Ασε που 9 στους 10 "χρήστες μοτό" ,δεν καταλαβαίνουν γιατί? δεν μπορούν να στρίψουν ή να φρενάρουν ικανοποιητικά (βλ.φτηνές ,ή αρύθμιστες ,ή κλασμένες αναρτήσεις)
Οπότε ,σύμφωνα με αυτό το συλλογισμό ,οι μοτοσυκλέτες είναι φτιαγμένες για ΚΑΝΕΝΑΝ!!
Κ λέω εγώ οτι απο την στιγμή που είναι για έναν γιατί κάθονται κ ασχολούνται με την άνεση του συνεπιβάτη,γιατί σου δίνουν ρυθμιζόμενη ανάρτηση γιατί κάποιοι κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα διπλοί κ φορτωμένοι χωρίς να νιώθουν άβολα για την συνεπιβάτη τους κ δεν κάνουν το ταξίδι με αυτοκινητο?
Μήπως η μηχανή είναι για έναν αλλα κ για δυο?
Προσωπικά δεν είχα κ ούτε έχω την εντύπωση ότι είναι ενα μοναχικό οχημα δεν μου έχει περάσει καν απο το μεντι(μυαλο).
Μου κίνησε την περιέργεια η γνώμη κάποιον κ το εθεσα ως ερώτημα εδω.
Λεωνίδα ,θεωρώ ότι κατάλαβες λάθος την "πηγή" της άποψης των συνομιλητών σου ,κ μπλέχτηκες σε λάθος ερωτήματα.
Επειδή μου έχει τύχει κι εμένα να ακούσω ανάλογες απόψεις σε πολυπληθείς μοτο-καφέδες ,εμμένω σε αυτό που είπα παραπάν
Οπως τουλάχιστον κατάλαβα εγώ ,το θέμα αφορά την γνωστή "πεποίθηση" κάποιων ,οτι η μοτοκίνηση (πρέπει να) είναι μοναχικό χόμπυ.
Και εξηγώ
Υπάρχουν χρήστες μοτό ,που δεν καταλαβαίνουν κ πολλά περί του ΠΩΣ λειτουργεί η μοτό.
Και ,ακόμα χειρότερα...Υπάρχουν χρήστες μοτό ,που δεν έχουν καμία διάθεση να ασχοληθούν ,ώστε να μάθουν.
Είτε με διάβασμα ,είτε με συζητήσεις (καλή ώρα) ,είτε με σχολεία οδήγησης κ εφαρμογή τεχνικών που διδάσκονται σε αυτά.
Οταν λοιπόν κάποιος καβαλάει μια μοτό 10ετίας κ μαζικής παραγωγής ,στην οποία δεν έχει ασχοληθεί ποτέ να ρυθμίσει αναρτήσεις ,κ οι οποίες είναι ασερβισαριστες από την κατασκευή τους ,τότε η μοτοσυκλέτα είναι προβληματική στην οδήγηση ,ακόμα κ με έναν.
Αν καβαλήσει κ συνεπιβάτης ,τότε γίνεται επικίνδυνη.
Η επικινδυνότητα αυτή όμως ,οφείλεται στην άγνοια κ στον στ@ρχιδισμό του καβαλάρη ,κι όχι στον σχεδιαστή της μοτοσυκλέτας.
Φυσικά ,όλα αυτά ,είναι ψιλά γράμματα για τον στ@ρχιδιστή ,οπότε το εύκολο συμπέρασμά του είναι ότι:
"Η μοτοσυκλέτα μου φτιάχτηκε για έναν."
Γελοίο ,ΝΑΙ...αλλά...Υπάρχουν ανάμεσά μας.
Σαφώς κ υπάρχουν μοτοσυκλέτες κατασκευασμένες για έναν ,αλλά αυτό αναφέρεται κ αναγράφεται στα specs τους ,είτε ρητώς(1 άτομο) ,είτε πλαγίως (MaxLoad 100 kgr).
Αυτό ισχύει
για κάποια SS (τα οποία είναι κατασκευασμένα για υπερεπιδόσεις σε πίστα ταχύτητας ,αλλά χρειάζονται omologasion)
για όλα τα Enduro (τα οποία βγάζουν πινακίδα ,αλλά στην άδεια κυκλ/ας τους αναφέρεται: θέσεις επιβαινόντων 1)
κ
για κάποια μικρά OnOff (πχ τα Honda XR250-400 ,στα specs αναγραφουν MaxLoad 100 kgr΄,κ στην άδεια κυκλοφορίας αναγράφουν για 1 άτομο)
Σαφέστατα όμως ,ΔΕΝ ισχύουν όλα αυτά σε Τουριστικές ΟΝ κ ΟνΟφφ μοτοσυκλέτες 1000+ κυβικών ,με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ,σελάρες ,κ δυνατότητες φόρτωσης 3βάλιτσων plus αποσκευών.
Ισα ίσα ,που ΦΩΝΑΖΟΥΝ οτι έχουν φτιαχτεί για δικάβαλο μακρυνό πολυήμερο φορτωμένο τουρισμό ,και ενισχύουν την ασφάλειά τους με ηλεκτρονικές αυτόματες ρυθμίσεις αναρτήσεων-φρένων-γκαζιού ,ακριβώς για να καλύψουν την ασφάλεια όλων αυτών που δεν καταλαβαίνουν ΤΙ κ ΠΩΣ να κάνουν ,ώστε να κινούνται ασφαλώς κ με ευχαρίστηση με την μοτοσυκλέτα τους.
ΥΓ: Υπάρχει άλλη μια κατηγορία αναβατών ,που επιμένουν οτι η μοτοκίνηση είναι κ πρέπει να είναι μοναχικό χόμπυ ,για καθαρά ψυχολογικούς λόγους.
Μια κ δεν βλέπω όμως τέτοια αναφορά ,δεν θα μπώ στην διαδικασία ,να εξηγήσω εδώ ,τα ψυχολογικά αίτια μιας εμμονής στην μοναχική μοτοκίνηση.