Μηχανή,όχημα κατασκευασμενο για έναν μονο αναβάτη? Η μήπως οχι?

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Επειδή βλέπω ότι κάποιοι βγάζουν τα σωψυχα τους, να θυμίσω ότι το ερώτημα είναι, αν οι μεγάλες μηχανές είναι ικανές για δικαβαλο ταξίδι ή όχι.
Όχι τι προτιμάμε εμείς....

Η αντιπαράθεση του Λεό με τα φιλαράκια του, ήταν ότι οι μεγάλες μηχανές είναι για έναν.
Δεν...νομίζω...ότι...το "θέμα αντιπαράθεσης" ,ήταν το
ΤΙ είναι ικανές οι μηχανές να κάνουν...
...ούτε και το
ΑΝ είναι κατασκευασμένες για έναν
(κάποιες -ειδικής χρήσης- είναι ,το γράφουν στο μανιουαλ κ στην αδεια αν βγάζουν πινακίδα)

Οπως τουλάχιστον κατάλαβα εγώ ,το θέμα αφορά την γνωστή "πεποίθηση" κάποιων ,οτι η μοτοκίνηση (πρέπει να) είναι μοναχικό χόμπυ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν...νομίζω...ότι...το "θέμα αντιπαράθεσης" ,ήταν το
ΤΙ είναι ικανές οι μηχανές να κάνουν...
...ούτε και το
ΑΝ είναι κατασκευασμένες για έναν
(κάποιες -ειδικής χρήσης- είναι ,το γράφουν στο μανιουαλ κ στην αδεια αν βγάζουν πινακίδα)

Οπως τουλάχιστον κατάλαβα εγώ ,το θέμα αφορά την γνωστή "πεποίθηση" κάποιων ,οτι η μοτοκίνηση (πρέπει να) είναι μοναχικό χόμπυ.
Εγώ κατάλαβα ότι το θέμα είναι το σίδερο.... Ας μας πει πάλι ο Λεό.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Όταν είσαι μοναχούλης σου βγάζεις γούστα τρελλά διατί να το κρύψωμεν άλλωστε?
Και το δικάβαλο όμως έχει τις χάρες του ενίοτε
σίγουρα ,αλλα δεν μιλάμε για σουζες ξυσιμο μαρσπιε κ εντο κ οτι καγκουρια,που κ αυτά γίνονται δικαβαλο.
Σαν θεωρία μιλάμε σε ταξίδι.
Εξάλλου κ αμάξι να πάρεις οταν είσαι μόνος μπορείς να βάλεις κλαρίνα τέρμα κ να πας Θεσσαλονίκη με την ταυτότητα στο στόμα.
Οταν έχεις παρέα δεν είναι αναγκασμένος ο συνοδηγός κ οι πισω να ανέχονται τα γούστα τα δικα σου,αυτο δεν καθιστά το αμάξι κατάλληλο για έναν.
Ως παράδειγμα στο δίνω γενικευμένο.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Προφανώς τα φιλαράκια σου δεν έχουν εμπειρία από δικαβαλη βόλτα-ταξίδι ή μπορεί να είχαν άσχημη δικαβαλη εμπειρία.

Πήγαινε τους μια βόλτα με την πομωνα και τα ξαναλέμε.
Με z 750 ο ένας τι εμπειρία να εχουν που μου μίλαγε για σουζες ρε φίλε,ανεπιδεκτοι μαθήσεως. :)
Οχι οτι έχω κατι με το ταδε μηχανάκι,έχω με τον τρόπο σκέψης κ θεωρίας.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Έχω κάνει ωραία ταξίδια δικάβαλος και με παρέα αλλά ευχαριστιέμαι περισσότερο όταν είμαι μόνος μου πάνω στην μηχανή....
Το οτι ευχαριστιέται κάποιος περισσότερο μόνος πάνω στην μηχανή,την καθιστά κ όχημα φτιαγμένο για έναν?
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Εγώ κατάλαβα ότι το θέμα είναι το σίδερο.... Ας μας πει πάλι ο Λεό.
Αυτό.
Η διαφωνία ήταν ότι.
Απο την στιγμή που μόνος οδηγείς πιο άνετα η μηχανή είναι για εναν,απο την στιγμή που δικαβαλος πρέπει να ρυθμίσεις αναρτήσεις η μηχανη ειναι για έναν,απι την στιγμή που δικαβαλος η μηχανή αλλάζει γεωμετρία είναι για έναν.

Κ λέω εγώ οτι απο την στιγμή που είναι για έναν γιατί κάθονται κ ασχολούνται με την άνεση του συνεπιβάτη,γιατί σου δίνουν ρυθμιζόμενη ανάρτηση γιατί κάποιοι κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα διπλοί κ φορτωμένοι χωρίς να νιώθουν άβολα για την συνεπιβάτη τους κ δεν κάνουν το ταξίδι με αυτοκινητο?
Μήπως η μηχανή είναι για έναν αλλα κ για δυο?
Προσωπικά δεν είχα κ ούτε έχω την εντύπωση ότι είναι ενα μοναχικό οχημα δεν μου έχει περάσει καν απο το μεντι(μυαλο).
Μου κίνησε την περιέργεια η γνώμη κάποιον κ το εθεσα ως ερώτημα εδω.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Η μόνη μοτοσυκλέτα που ξέρω που είναι για έναν είναι η Χόντα
του Μαρκ Μάρκεζ στο μπαγκόζμιο.
Ένα μηχανάκι τόσο απόλυτο που κανένας άλλος δεν μπορεί
να οδηγήσει χωρίς να σπάσει τα μούτρα του.
Δυστυχώς ούτε και ο ίδιος τελικά κατάφερε να ξεφύγει
της μεγάλης σαβούρδας. (αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)



Τώρα φυσικά είναι πολύ ωραίο ο άνθρωπος να πιστεύει
όλες αυτές τις μπούρδες που το λένε οι διαφημίσεις
-ένα μοναδικό όχημα μόνο για σας κλπ κλπ-
αλλά η αλήθεια είναι ότι τα μηχανάκια μας είναι
ένα στα χιλιάδες ή και εκατομμύρια
Χωνέψτε το και ζήστε ευτυχείς μ αυτό που έχετε
και μ αυτό που είστε.

Αλλιώς ξέρετε....
:he
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτό.
Η διαφωνία ήταν ότι.
Απο την στιγμή που μόνος οδηγείς πιο άνετα η μηχανή είναι για εναν,απο την στιγμή που δικαβαλος πρέπει να ρυθμίσεις αναρτήσεις η μηχανη ειναι για έναν,απι την στιγμή που δικαβαλος η μηχανή αλλάζει γεωμετρία είναι για έναν.
Αυτά είναι μπαρούφες ,διότι ,ακόμα κ μόνος σου να είσαι ,αν είσαι 100 κιλά κ η μοτό είναι Γιαμπανέζα ,πάλι αλλάζει γεωμετρία κ δεν οδηγείται με ασφάλεια κ ευχαρίστηση.
Επίσης ,επειδή συνήθως οι Γιαμπανέζες δεν έχουν ρυθμίσεις ,δεν μπορείς να κάνεις κ κάτι ,ωστε αυτό να αλλάξει πρός το καλύτερο.
Ασε που 9 στους 10 "χρήστες μοτό" ,δεν καταλαβαίνουν γιατί? δεν μπορούν να στρίψουν ή να φρενάρουν ικανοποιητικά (βλ.φτηνές ,ή αρύθμιστες ,ή κλασμένες αναρτήσεις)
Οπότε ,σύμφωνα με αυτό το συλλογισμό ,οι μοτοσυκλέτες είναι φτιαγμένες για ΚΑΝΕΝΑΝ!!

Κ λέω εγώ οτι απο την στιγμή που είναι για έναν γιατί κάθονται κ ασχολούνται με την άνεση του συνεπιβάτη,γιατί σου δίνουν ρυθμιζόμενη ανάρτηση γιατί κάποιοι κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα διπλοί κ φορτωμένοι χωρίς να νιώθουν άβολα για την συνεπιβάτη τους κ δεν κάνουν το ταξίδι με αυτοκινητο?
Μήπως η μηχανή είναι για έναν αλλα κ για δυο?
Προσωπικά δεν είχα κ ούτε έχω την εντύπωση ότι είναι ενα μοναχικό οχημα δεν μου έχει περάσει καν απο το μεντι(μυαλο).
Μου κίνησε την περιέργεια η γνώμη κάποιον κ το εθεσα ως ερώτημα εδω.
Λεωνίδα ,θεωρώ ότι κατάλαβες λάθος την "πηγή" της άποψης των συνομιλητών σου ,κ μπλέχτηκες σε λάθος ερωτήματα.
Επειδή μου έχει τύχει κι εμένα να ακούσω ανάλογες απόψεις σε πολυπληθείς μοτο-καφέδες ,εμμένω σε αυτό που είπα παραπάν
Οπως τουλάχιστον κατάλαβα εγώ ,το θέμα αφορά την γνωστή "πεποίθηση" κάποιων ,οτι η μοτοκίνηση (πρέπει να) είναι μοναχικό χόμπυ.
Και εξηγώ
Υπάρχουν χρήστες μοτό ,που δεν καταλαβαίνουν κ πολλά περί του ΠΩΣ λειτουργεί η μοτό.
Και ,ακόμα χειρότερα...Υπάρχουν χρήστες μοτό ,που δεν έχουν καμία διάθεση να ασχοληθούν ,ώστε να μάθουν.
Είτε με διάβασμα ,είτε με συζητήσεις (καλή ώρα) ,είτε με σχολεία οδήγησης κ εφαρμογή τεχνικών που διδάσκονται σε αυτά.

Οταν λοιπόν κάποιος καβαλάει μια μοτό 10ετίας κ μαζικής παραγωγής ,στην οποία δεν έχει ασχοληθεί ποτέ να ρυθμίσει αναρτήσεις ,κ οι οποίες είναι ασερβισαριστες από την κατασκευή τους ,τότε η μοτοσυκλέτα είναι προβληματική στην οδήγηση ,ακόμα κ με έναν.
Αν καβαλήσει κ συνεπιβάτης ,τότε γίνεται επικίνδυνη.
Η επικινδυνότητα αυτή όμως ,οφείλεται στην άγνοια κ στον στ@ρχιδισμό του καβαλάρη ,κι όχι στον σχεδιαστή της μοτοσυκλέτας.
Φυσικά ,όλα αυτά ,είναι ψιλά γράμματα για τον στ@ρχιδιστή ,οπότε το εύκολο συμπέρασμά του είναι ότι:
"Η μοτοσυκλέτα μου φτιάχτηκε για έναν."
Γελοίο ,ΝΑΙ...αλλά...Υπάρχουν ανάμεσά μας.

Σαφώς κ υπάρχουν μοτοσυκλέτες κατασκευασμένες για έναν ,αλλά αυτό αναφέρεται κ αναγράφεται στα specs τους ,είτε ρητώς(1 άτομο) ,είτε πλαγίως (MaxLoad 100 kgr).
Αυτό ισχύει
για κάποια SS (τα οποία είναι κατασκευασμένα για υπερεπιδόσεις σε πίστα ταχύτητας ,αλλά χρειάζονται omologasion)
για όλα τα Enduro (τα οποία βγάζουν πινακίδα ,αλλά στην άδεια κυκλ/ας τους αναφέρεται: θέσεις επιβαινόντων 1)
κ για κάποια μικρά OnOff (πχ τα Honda XR250-400 ,στα specs αναγραφουν MaxLoad 100 kgr΄,κ στην άδεια κυκλοφορίας αναγράφουν για 1 άτομο)


Σαφέστατα όμως ,ΔΕΝ ισχύουν όλα αυτά σε Τουριστικές ΟΝ κ ΟνΟφφ μοτοσυκλέτες 1000+ κυβικών ,με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ,σελάρες ,κ δυνατότητες φόρτωσης 3βάλιτσων plus αποσκευών.
Ισα ίσα ,που ΦΩΝΑΖΟΥΝ οτι έχουν φτιαχτεί για δικάβαλο μακρυνό πολυήμερο φορτωμένο τουρισμό ,και ενισχύουν την ασφάλειά τους με ηλεκτρονικές αυτόματες ρυθμίσεις αναρτήσεων-φρένων-γκαζιού ,ακριβώς για να καλύψουν την ασφάλεια όλων αυτών που δεν καταλαβαίνουν ΤΙ κ ΠΩΣ να κάνουν ,ώστε να κινούνται ασφαλώς κ με ευχαρίστηση με την μοτοσυκλέτα τους.



ΥΓ: Υπάρχει άλλη μια κατηγορία αναβατών ,που επιμένουν οτι η μοτοκίνηση είναι κ πρέπει να είναι μοναχικό χόμπυ ,για καθαρά ψυχολογικούς λόγους.
Μια κ δεν βλέπω όμως τέτοια αναφορά ,δεν θα μπώ στην διαδικασία ,να εξηγήσω εδώ ,τα ψυχολογικά αίτια μιας εμμονής στην μοναχική μοτοκίνηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Αυτά είναι μπαρούφες ,διότι ,ακόμα κ μόνος σου να είσαι ,αν είσαι 100 κιλά κ η μοτό είναι Γιαμπανέζα ,πάλι αλλάζει γεωμετρία κ δεν οδηγείται με ασφάλεια κ ευχαρίστηση.
Επίσης ,επειδή συνήθως οι Γιαμπανέζες δεν έχουν ρυθμίσεις ,δεν μπορείς να κάνεις κ κάτι ,ωστε αυτό να αλλάξει πρός το καλύτερο.
Ασε που 9 στους 10 "χρήστες μοτό" ,δεν καταλαβαίνουν γιατί? δεν μπορούν να στρίψουν ή να φρενάρουν ικανοποιητικά (βλ.φτηνές ,ή αρύθμιστες ,ή κλασμένες αναρτήσεις)
Οπότε ,σύμφωνα με αυτό το συλλογισμό ,οι μοτοσυκλέτες είναι φτιαγμένες για ΚΑΝΕΝΑΝ!!


Λεωνίδα ,θεωρώ ότι κατάλαβες λάθος την "πηγή" της άποψης των συνομιλητών σου ,κ μπλέχτηκες σε λάθος ερωτήματα.
Επειδή μου έχει τύχει κι εμένα να ακούσω ανάλογες απόψεις σε πολυπληθείς μοτο-καφέδες ,εμμένω σε αυτό που είπα παραπάν

Και εξηγώ
Υπάρχουν χρήστες μοτό ,που δεν καταλαβαίνουν κ πολλά περί του ΠΩΣ λειτουργεί η μοτό.
Και ,ακόμα χειρότερα...Υπάρχουν χρήστες μοτό ,που δεν έχουν καμία διάθεση να ασχοληθούν ,ώστε να μάθουν.
Είτε με διάβασμα ,είτε με συζητήσεις (καλή ώρα) ,είτε με σχολεία οδήγησης κ εφαρμογή τεχνικών που διδάσκονται σε αυτά.

Οταν λοιπόν κάποιος καβαλάει μια μοτό 10ετίας κ μαζικής παραγωγής ,στην οποία δεν έχει ασχοληθεί ποτέ να ρυθμίσει αναρτήσεις ,κ οι οποίες είναι ασερβισαριστες από την κατασκευή τους ,τότε η μοτοσυκλέτα είναι προβληματική στην οδήγηση ,ακόμα κ με έναν.
Αν καβαλήσει κ συνεπιβάτης ,τότε γίνεται επικίνδυνη.
Η επικινδυνότητα αυτή όμως ,οφείλεται στην άγνοια κ στον στ@ρχιδισμό του καβαλάρη ,κι όχι στον σχεδιαστή της μοτοσυκλέτας.
Φυσικά ,όλα αυτά ,είναι ψιλά γράμματα για τον στ@ρχιδιστή ,οπότε το εύκολο συμπέρασμά του είναι ότι:
"Η μοτοσυκλέτα μου φτιάχτηκε για έναν."
Γελοίο ,ΝΑΙ...αλλά...Υπάρχουν ανάμεσά μας.

Σαφώς κ υπάρχουν μοτοσυκλέτες κατασκευασμένες για έναν ,αλλά αυτό αναφέρεται κ αναγράφεται στα specs τους ,είτε ρητώς(1 άτομο) ,είτε πλαγίως (MaxLoad 100 kgr).
Αυτό ισχύει
για κάποια SS (τα οποία είναι κατασκευασμένα για υπερεπιδόσεις σε πίστα ταχύτητας ,αλλά χρειάζονται omologasion)
για όλα τα Enduro (τα οποία βγάζουν πινακίδα ,αλλά στην άδεια κυκλ/ας τους αναφέρεται: θέσεις επιβαινόντων 1)
κ για κάποια μικρά OnOff (πχ τα Honda XR250-400 ,στα specs αναγραφουν MaxLoad 100 kgr΄,κ στην άδεια κυκλοφορίας αναγράφουν για 1 άτομο)


Σαφέστατα όμως ,ΔΕΝ ισχύουν όλα αυτά σε Τουριστικές ΟΝ κ ΟνΟφφ μοτοσυκλέτες 1000+ κυβικών ,με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ,σελάρες ,κ δυνατότητες φόρτωσης 3βάλιτσων plus αποσκευών.
Ισα ίσα ,που ΦΩΝΑΖΟΥΝ οτι έχουν φτιαχτεί για δικάβαλο μακρυνό πολυήμερο φορτωμένο τουρισμό ,και ενισχύουν την ασφάλειά τους με ηλεκτρονικές αυτόματες ρυθμίσεις αναρτήσεων-φρένων-γκαζιού ,ακριβώς για να καλύψουν την ασφάλεια όλων αυτών που δεν καταλαβαίνουν ΤΙ κ ΠΩΣ να κάνουν ,ώστε να κινούνται ασφαλώς κ με ευχαρίστηση με την μοτοσυκλέτα τους.



ΥΓ: Υπάρχει άλλη μια κατηγορία αναβατών ,που επιμένουν οτι η μοτοκίνηση είναι κ πρέπει να είναι μοναχικό χόμπυ ,για καθαρά ψυχολογικούς λόγους.
Μια κ δεν βλέπω όμως τέτοια αναφορά ,δεν θα μπώ στην διαδικασία ,να εξηγήσω εδώ ,τα ψυχολογικά αίτια μιας εμμονής στην μοναχική μοτοκίνηση.
Καλυψες πολλά ερωτήματα Κωστή κ ευχαριστώ για την άποψη σου,οτι γράφεται μένει κ για τους επόμενους advride ώστε σχηματίσουν άποψη απο την γνωση.
(όποιος θέλει γιατί κάποιοι μένουν στην άποψη τους πιστά κ αγύριστα.)

Στην κουβέντα που είχαμε εγω μιλούσα όπως κ έγραψα κ στην αρχή κυρίως για μηχανές μεγάλου κυβισμού κ εκεί έθεσα κ τα ερωτήματα μου,οπως κ απάντησες αυτά δεν ισχύουν για μηχανές μεγάλου κυβισμού
τουριστικές με σελαρες κτλ.

Όμως κουβέντα στην κουβέντα δεν μείναμε μόνο εκεί το γενικοποιησαμε λίγο κ έτσι με τις απαντήσεις σου καλυψεε οπως προανέφερα παρα μα πάρα πολλά που, φαντάσου κ παρών να ήσουν εκείνο το βράδυ δεν θα είχες κάτι παραπάνω να πεις.

Μπράβο φιλε :)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλυψες πολλά ερωτήματα Κωστή κ ευχαριστώ για την άποψη σου,οτι γράφεται μένει κ για τους επόμενους advride ώστε σχηματίσουν άποψη απο την γνωση.
(όποιος θέλει γιατί κάποιοι μένουν στην άποψη τους πιστά κ αγύριστα.)

Στην κουβέντα που είχαμε εγω μιλούσα όπως κ έγραψα κ στην αρχή κυρίως για μηχανές μεγάλου κυβισμού κ εκεί έθεσα κ τα ερωτήματα μου,οπως κ απάντησες αυτά δεν ισχύουν για μηχανές μεγάλου κυβισμού
τουριστικές με σελαρες κτλ.

Όμως κουβέντα στην κουβέντα δεν μείναμε μόνο εκεί το γενικοποιησαμε λίγο κ έτσι με τις απαντήσεις σου καλυψεε οπως προανέφερα παρα μα πάρα πολλά που, φαντάσου κ παρών να ήσουν εκείνο το βράδυ δεν θα είχες κάτι παραπάνω να πεις.

Μπράβο φιλε :)
Αν ήμουν παρών Λεωνίδα ,απλά θα με είχαν αντιπαθήσει μερικοί "τύποι" ακόμα.
Κλάϊν Μάϊν...συνήθισα κ δεν μ'αγγίζει πλέον.

Καλούς Δρόμους να'χεις ,1ος-2πλός-&-3διπλος ,για όπου ,με όποιον ,κ με ότι γουστάρεις. :crs:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πήγαμε μιά μικρή μεταίνηση με το XR.
Συζητάμε μετά πως της φάνηκε, με ρώτησε αν με "ενοχλεί". Και έχω μείνει να την κοιτάω, τι να με ενοχλήσει ακριβώς;

Βλέπουμε ζευγάρια στον δρόμο που κάθονται με απόσταση μεταξύ τους λες και είναι μαλωμένοι, συχνά η μανδάμ βάζει την τσάντα ανάμεσα. Βλέπουμε ζευγάρια που κάθονται σε SS και είναι η κοπέλα (συνήθως) πίσω όρθια σαν να κάθεται σε γκόλντγουινγκ και ο οδηγός κάνει τα δικά του. Δεν συζητάω για αγόρια σε μηχανή, ΟΦΕΙΛΟΥΝ να έχουν μεγάλη απόσταση γιατί δεν είμαστε τίποτα πόστιδες να ουμ να ακουμπιόμαστε, κάθεται ο πίσω στο κωλοφάναρο, στην πινακίδα, όπου βρει πιο μακριά από τον οδηγό χάσταγκ nohomo.

Η γενικότερη άποψη στους χώρους που έχω πετύχει τέτοια κουβέντα είναι ότι "δεν πρέπει να έχεις δεύτερο άτομο γιατί σου στερεί την ελευθερία να κινηθείς και να αντιδράσεις, άμα με ακουμπάνε δεν μπορώ". Δηλαδή φίλε Μάρκεθ από τα Σέκλανα, αν δεν είχες την Σούλα πίσω θα έβγαζες κώλο και θα έξυνες γόνατο σε κάθε στροφή, αλλά σε μπλοκάρει τώρα και δεν πήρες πολποζίσιο;
Επίσης έχω πολλάκις ακούσει να λέγεται ότι "δεν μπορώ την ευθύνη". Δηλαδή ούτε στο αυτοκίνητο παίρνεις άλλους, ούτε μπαίνεις πουθενά ως επιβάτης, όχι, μπράβο σου.


Γενικά, είναι αστείο όλο αυτό. Να βρουν άλλη δικαιολογία για να γυρνάνε χωρίς την γκόμενα/σύζυγο κλπ πες τους. Αν τους χαλάει, να βρουν άλλη γυναίκα που να κατανοεί ότι ΠΡΕΠΕΙ να έχουν ΚΑΙ χρόνο μόνοι τους. Δεν φταίει το μηχανάκι σε τίποτα.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Αν ήμουν παρών Λεωνίδα ,απλά θα με είχαν αντιπαθήσει μερικοί "τύποι" ακόμα.
Κλάϊν Μάϊν...συνήθισα κ δεν μ'αγγίζει πλέον.

Καλούς Δρόμους να'χεις ,1ος-2πλός-&-3διπλος ,για όπου ,με όποιον ,κ με ότι γουστάρεις. :crs:
κλα'ιν μα'ιν επίσης.
Καλούς δρόμους Κωστή να είσαι καλά φίλε :)
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Πήγαμε μιά μικρή μεταίνηση με το XR.
Συζητάμε μετά πως της φάνηκε, με ρώτησε αν με "ενοχλεί". Και έχω μείνει να την κοιτάω, τι να με ενοχλήσει ακριβώς;

Βλέπουμε ζευγάρια στον δρόμο που κάθονται με απόσταση μεταξύ τους λες και είναι μαλωμένοι, συχνά η μανδάμ βάζει την τσάντα ανάμεσα. Βλέπουμε ζευγάρια που κάθονται σε SS και είναι η κοπέλα (συνήθως) πίσω όρθια σαν να κάθεται σε γκόλντγουινγκ και ο οδηγός κάνει τα δικά του. Δεν συζητάω για αγόρια σε μηχανή, ΟΦΕΙΛΟΥΝ να έχουν μεγάλη απόσταση γιατί δεν είμαστε τίποτα πόστιδες να ουμ να ακουμπιόμαστε, κάθεται ο πίσω στο κωλοφάναρο, στην πινακίδα, όπου βρει πιο μακριά από τον οδηγό χάσταγκ nohomo.

Η γενικότερη άποψη στους χώρους που έχω πετύχει τέτοια κουβέντα είναι ότι "δεν πρέπει να έχεις δεύτερο άτομο γιατί σου στερεί την ελευθερία να κινηθείς και να αντιδράσεις, άμα με ακουμπάνε δεν μπορώ". Δηλαδή φίλε Μάρκεθ από τα Σέκλανα, αν δεν είχες την Σούλα πίσω θα έβγαζες κώλο και θα έξυνες γόνατο σε κάθε στροφή, αλλά σε μπλοκάρει τώρα και δεν πήρες πολποζίσιο;
Επίσης έχω πολλάκις ακούσει να λέγεται ότι "δεν μπορώ την ευθύνη". Δηλαδή ούτε στο αυτοκίνητο παίρνεις άλλους, ούτε μπαίνεις πουθενά ως επιβάτης, όχι, μπράβο σου.


Γενικά, είναι αστείο όλο αυτό. Να βρουν άλλη δικαιολογία για να γυρνάνε χωρίς την γκόμενα/σύζυγο κλπ πες τους. Αν τους χαλάει, να βρουν άλλη γυναίκα που να κατανοεί ότι ΠΡΕΠΕΙ να έχουν ΚΑΙ χρόνο μόνοι τους. Δεν φταίει το μηχανάκι σε τίποτα.
Την επόμενη φορά που θα τους βρώ κ μου. πουν καμια εξυπνάδα, θα ανοίξω το θεμα τούτο κ θα απαγγειλω στίχους απο τους μηχανοβιους του advride :roflmao:.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Κατά την δική μου εκδοχή πάντα η μοτοσυκλέτα καλύπτει το αρχέγονο ένστικτο του κυνηγού...του ιππότη σταυροφόρου ...του σαμουράι ....του ανθρώπου που κυριεύεται από δαιμονια ...αυτού που παλεύει με τον εαυτό του ....αυτου που εντέλει ίσως βρει την θέση του μέσα στον κοΖμο
Είναι ένα καταφύγιο των μοναχικων και μοναδικών ψυχών
Δεν αποκλείεται σε αυτές τις αναζητήσεις να έχεις μαζί σου και την αδερφή ψυχή σου φτάνει να την έχεις βρει
Τον Ζορο ξεχασες
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την επόμενη φορά που θα τους βρώ κ μου. πουν καμια εξυπνάδα, θα ανοίξω το θεμα τούτο κ θα απαγγειλω στίχους απο τους μηχανοβιους του advride :roflmao:.
Δεν είναι θέμα εξυπνάδας να πουν. Είναι τίμιο και αποδεκτό το "δεν ΘΕΛΩ δεύτερο άτομο στην μηχανή μου" είναι εντελώς μαλακία το "δεν είναι φτιαγμένη η μηχανή για δύο, θέλω βρε μωράκι μου αλλά δεν γίνεται". Grow a pair που λένε και στα χωριά της Αγγλίας, εκεί που φτιάχνονται οι καναπέδες οι Τσέστερφιλντ από τους οποίους έχει εμπνευστεί και η σέλα του πενφέ.
 
Top Bottom