onroad
Superhero
Ηλεκτρικό σκούτερ με σπασμένο πρόγραμμα
Ε τότε να πάρει ένα σκούτερ.Ο Αποστόλης έχει ήδη το 660...
Φαντάζομαι ότι θέλει ένα μικρότερο γιατί το έχει κάνει χωμάτινο και δεν θέλει να το ταλαιπωρεί καθημερινά
Νομίζω ότι ένα ακόμα μεγάλο on/off δεν έχει νόημα.
Δημήτρη απο ποιά χρονολογία και μετά είναι ψεκαστά,τι διαφορά στη κατανάλωση έχουν με τα καρμπυρατέρατα?Είναι εξίσου αξιόπιστα και τα μέν και τα δέ(125άρια cbf,το yamaha δεν...αλλά αν θέλεις γράψε δυό λόγια και γιαυτά)?Τα 200cc που έβαλες ως κάτω όριο δεν τα βρίσκω σωστά.
Εργάτης,τίμιος,οικονομικός και με καλή οδική συμπεριφορά είναι ένας.
Honda CBF125. Ψεκαστό...
Άντε και το Yamaha YBR125.
Δεν σου στέλνω αγγελία αν κι έλεγξα κάποιες.Με μικρή οικονομική παραχώρηση από μέρους σου θα βρεις κάτι που θα αξίζει και θα με θυμάσαι για χρόνια...
Με το καλό ότι πάρεις.
Πουλάω... διάλεξε....5 λίτρα στα 100 και τά δύο..!!!!!!Σκούτερ παπί δεν μπλεκο.....εγώ στρίβω δίχως αύριο στην Χαμοστέρνας χαχαχα θέλω κάτι με μεγάλο λάστιχο και να φρενάρει!!!
Επίσης το κλε όντως καίει;;;; δλδ πόσο ;;;
Πχ με το αμάξι καίω Ηλιούπολη Πέραμα πήγαινε έλα 15 ευρώ αν κατέβω στο 10 αρικο καλά είμαι ....
Επίσης δεν ανεβαίνω πάνω από 500 για να κάνουμε καμοια οικονομία σε σήμα και ασφάλεια γιατί σε λίγο καιρό θα έχω 3 μεκανακια χαχαχα θα ανοίξω Ρεντ Ε μπαικ
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όντως;;;; θα δώσεις ένα από τα δύο ;;;; σκεφτόμουν να σε πάρω τηλ πετραν αλλά είναι τόσο διαμάντια που πάλι θα φοβάμαι να τα παρατάω από δω και από κειΠουλάω... διάλεξε....5 λίτρα στα 100 και τά δύο..!!!!!!
Το cbf125 από το 09' που βγήκε ήταν ψεκαστό!Δημήτρη απο ποιά χρονολογία και μετά είναι ψεκαστά,τι διαφορά στη κατανάλωση έχουν με τα καρμπυρατέρατα?Είναι εξίσου αξιόπιστα και τα μέν και τα δέ(125άρια cbf,το yamaha δεν...αλλά αν θέλεις γράψε δυό λόγια και γιαυτά)?
Για πε και για τα 250άρια,thanks
Χμμμμμ αερόψυκτο Ε;;; για πες τι σου έχει βγάλει γενικά;;; βαλβίδες κάθε πότε κοιτάς;;; να φανταστώ είναι με κοκόρια;Το cbf125 από το 09' που βγήκε ήταν ψεκαστό!
Το ybr125 προϋπήρχε από το 05' σαν καρμπυρατέρ και αναβαθμίστηκε σε ψεκαστό το 07'.
Γενικότερα οι σειρές αυτές των 125/250cc(Honda/Yamaha) είναι "ΒραζιλιανοΙνδικές".Απλες κατασκευές ουσίας.
Με 250cc κάποιος κατασταλαγμένος(του επαρχιακού) δεν χρειάζεται μεγαλύτερο.
Υπάρχουν τέτοιοι και πίστεψέ με το απολαμβάνουν αφενώς,είναι ΚΑΙ τιμόνια αφετέρου..
Το CBF125 του 09' το έχω σκάρτο χρόνο.Η ερώτηση που κάνω στον εαυτό μου και σε φίλους από τότε που το πήρα για δεύτερο (δίπλα στο 1150) είναι μία:
Γιατί δεν έχουμε/έχουν όλοι από ένα;
Το πόσο απολαμβάνω τις βόλτες μονός η διπλός δεν λέγεται.
Ακόμα δε περισσότερο όταν ξεχνάω να πάω στο βενζινάδικο.
50 χρόνων Miltiadis .Ξέρω τί θέλω και πως να το πάρω από αυτό που έχω.
Σου παραθέτω ότι πιο σωστό έχω διαβάσει κι έχω δει στην πράξη για το CBF125 μέχρι τώρα.
Γενικές εντυπώσεις μετά απο 10.000 χιλιόμετρα με το Honda CBF-125.
Δυο χρόνια έχουν περάσει σχεδόν απο την πρώτη ημέρα που οδήγησα την καινούργια μου μικρή μοτοσυκλέτα της Honda. Στίς 25-4-2012 ...christofilus.blogspot.com
Πάρε τηλ νά βρεθούμε έχουμε καιρό να τα πούμε.Όντως;;;; θα δώσεις ένα από τα δύο ;;;; σκεφτόμουν να σε πάρω τηλ πετραν αλλά είναι τόσο διαμάντια που πάλι θα φοβάμαι να τα παρατάω από δω και από κει
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το μάνουαλ λέει στις 12000 έλεγχο και 24000 ρυθμισμα.Old school..Χμμμμμ αερόψυκτο Ε;;; για πες τι σου έχει βγάλει γενικά;;; βαλβίδες κάθε πότε κοιτάς;;; να φανταστώ είναι με κοκόρια;
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το κοιτάω πολυυυυ θερμά .....με ξενέρωσε λίγο το πίσω ταμπούρο ....έχουμε κάτι αρνητικό δεν βλέπω να το αναφέρατε;;;;Το μάνουαλ λέει στις 12000 έλεγχο και 24000 ρυθμισμα.Old school..
Το πιο ακριβό αναλώσιμό του είναι τα λάστιχα λόγω διάστασης.160+
Έχω φίλο κολλητό που έδωσε σε γνωστό του το ιδιο με 39.000χλμ και τώρα στα 170.000χλμ άρχισε του άλλου να του τσιμπάει λαδάκι.
Αν τσεκάρεις με τι χιλιόμετρα τα πουλάνε θα καταλάβεις..
Τα μηχανάκια απαξ και τα προσέχεις δεν ζητάνε.Γι'συτο το πήρα.
Κράτα τις κουβέντες του estebahn παραπάνω.
Στη σωματοδομή σου σίγουρα το 250 θα κάτσει καλύτερα..
Όταν έχεις ξεκαθαρίσει ΤΙ θες... και ξέρεις μεχρι ΤΙ μπορεί να σου δώσει ένα εργαλείο... τότε ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα.Το κοιτάω πολυυυυ θερμά .....με ξενέρωσε λίγο το πίσω ταμπούρο ....έχουμε κάτι αρνητικό δεν βλέπω να το αναφέρατε;;;;
Το CBRακι είναι ακόμα πιο δυνατό και με πιο σύγχρονο μοτέρ.Ειναι υγρόψυκτο!omega Δημητρό τα cbr 125 είναι ίδια με τα cbf?Σκέφτομαι σοβαρά και εγώ για 2ό εργάτη(έχουμε και παπί με τη σύζυγο)και μπήκα σε σκέψεις.Τα χλμ που κάνω συχνά 40 σπίτι-δουλειά-δουλειά-σπίτι νομίζω είναι just το hondάκι.
Σκεφτόμουνα για μεσαίο on off αλλά πάλι δεν θα το αξιοποιώ όπως του"πρέπει"(δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος).
Υγ ακόμα να"πετύχω"τη μπουμπού σου στο δρόμο.
Την χήνα ..ο αμιρου την έχει για ΜπραντςΜετά από δύο σελίδες Κώστα αυτό που κατάλαβα είναι ότι θα πρότεινα και στον amyroukai cbf-cbr125 στο θέμα "μετά το XR τι;" αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμος....