Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ. Νέο μέλος. Έχω διαβάσει αρκετά από τα άρθρα γύρω από τον "Πορτοκαλί κόσμο" και δεν έχω βρεί αυτό που ψάχνω ακριβώς αν και σίγουρα έχω ανακαλύψει ένα σωρό ενδιαφέρουσες άλλες πληροφορίες για το θαυμάσιο αυτό μηχάνημα που ακούει στο όνομα ktm adventure 9x0.
Λοιπόν. Στο θέμα μας.
Χθες το πρωί κατεβαίνω στον χώρο που έχω παρκαρισμένο το ΚΤΜ και βρίσκω κάτω από τον λεβιέ ταχυτήτων μία πολύ μικρή διαρροή. Δεν γνωρίζω τί μπορεί να είναι. Φλάντζα ίσως; Επισυνάπτω φωτογραφίες.
Επίσης. Επειδή ψάχνομαι για κάποιες βελτιώσεις. Θα ήθελα την γνώμη σας.
1. Intake από rotweiler.
2. jetting kit από rotweiler
3. Μετατροπή από 2-2 σε 2-1; Τί κερδίζω και τί χάνω; Αν πάω σε 2-1 τείνω προς το σύστημα 2-1 yoshimura της rotweiler. Έχω στείλει ερώτημα και στην twalcom για το σύστημα headers και τελικό 2-1 αλλά δεν έχω πάρει απάντηση.
4. SAS / EPC αφαίρεση
5. Oberon, Facet, Samco, sidestand relocator από CJ, κ.ά.
Λοιπόν. Στο θέμα μας.
Χθες το πρωί κατεβαίνω στον χώρο που έχω παρκαρισμένο το ΚΤΜ και βρίσκω κάτω από τον λεβιέ ταχυτήτων μία πολύ μικρή διαρροή. Δεν γνωρίζω τί μπορεί να είναι. Φλάντζα ίσως; Επισυνάπτω φωτογραφίες.
Επίσης. Επειδή ψάχνομαι για κάποιες βελτιώσεις. Θα ήθελα την γνώμη σας.
1. Intake από rotweiler.
2. jetting kit από rotweiler
3. Μετατροπή από 2-2 σε 2-1; Τί κερδίζω και τί χάνω; Αν πάω σε 2-1 τείνω προς το σύστημα 2-1 yoshimura της rotweiler. Έχω στείλει ερώτημα και στην twalcom για το σύστημα headers και τελικό 2-1 αλλά δεν έχω πάρει απάντηση.
4. SAS / EPC αφαίρεση
5. Oberon, Facet, Samco, sidestand relocator από CJ, κ.ά.