Πετσοκομα.grΑγάπες μου, από την αρχή ήμουν πολύ ξεκάθαρος. Αυτά που είπα από την αρχή αυτά κοιτάζω ακόμα γιατί αυτά θέλω, όχι τα δικά σας όνειρα και απωθημένα. Είχα δει δυό απλά εξαιρετικά μηχανάκια και αν ήμουν στο νησί ένα από τα δύο θα ήταν ήδη με το όνομά μου στην άδεια αλλά μπήκαν και έφυγαν μέσα σε 24 ώρες.
Έχω αποφύγει και νήματα "το καλύτερο ράλι κιτ για 690" γιατί ο Λίντον το έχει καλύψει εκτενώς αυτού του τύπου το τούρινγκ, "πως να χωρίσετε σε ελάχιστο χρόνο μόλις μπει δεύτερο πορτοκαλί μηχανάκι στο σπίτι σας" γιατί έχω αρκετούς φίλους δικηγόρους. Χρόνο να ψωνίσω και να γυρίσω πριν την επέμβαση έχω επίσης, δεν ξέρω αν προλαβαίνω να περάσω από πάσα όμως γιατί Αυστριακό μηχανάκι στο βουνό δεν πάει, από σταρμπαξ σε σταρμπαξ μόνο όπως ο Σμόκι.
Μεταχειρισμένα με εγγύηση έχει πολλά πάντως, ακόμα και '23 μοντέλα
Ducati supermono '24 θα ψωνίσει κανείς ή θα αρχίσει το κλάμα "α, να, αυτό το φρυδάκι πάνω από το φανάρι φαίνεται λίγο μαλακία και το μονό δισκόφρενο θυμίζει φτηνιάρικο μόνστερ των ζιροζίρος, καλύτερα να πάρω daytona παπί από τον ξάδερφο τον ντελιβερά που το πέταξε ανακύκλωση, 50 ευρώ λάστιχα, ένα κατοστάρικο μοτέρ λιφάν αστέρι και τα ρέστα μπύρες και σπληνάντερο", ικανούς σας έχω.
Νομίζω 70-80 άλογα ειναι πιο διασκεδαστικά στην άσφαλτο με 17αρες. Και πιο πρασβάσιμα.Απ'ότι φαίνεται πρώτα σε SM και βλέπουμε.
Σίγουρα πιο αξιοποιήσιμα στην άσφαλτο αλλά τα 690/701 enduro με 74hp δεν τα πάνε άσχημα στο χώμα (ασχέτως πόσα άλογα χρησιμοποιούν οι αναβάτες).Νομίζω 70-80 άλογα ειναι πιο διασκεδαστικά στην άσφαλτο με 17αρες. Και πιο πρασβάσιμα.
Υποθέτω στο φάσμα των 2-4k στροφων στο χώμα τα 20-35hp είναι μια χαρά. Προσωπικά θεωρώ είναι υπεραρκετά. Κάπου εκεί είναι και η απόδοση πχ του 701. Αυτό ακόμα και τα παλια μονοκύλινδρα με λίγες μετατροπές τα φτάνουν. Τα +70hp ομως στις 8-9k στροφές δεν θεωρώ οτι στο χώμα προσφέρει κάτι. Ευχαρίστως θα άλλαζα τα επιπλέον hp μέ πιο επίπεδη καμπύλη σε ροπή και μεγαλύτερη αξιοπιστία.Σίγουρα πιο αξιοποιήσιμα στην άσφαλτο αλλά τα 690/701 enduro με 74hp δεν τα πάνε άσχημα στο χώμα (ασχέτως πόσα άλογα χρησιμοποιούν οι αναβάτες).
Συμφωνώ απόλυτα.Σαν κάτοχος XR650R και έχοντας οδηγήσει 690/701 ειδικά για χωμάτινη χρήση προτιμώ την αισθητά πιο γεμάτη λειτουργία του XR στις χαμηλομεσαίες στροφές.Υποθέτω στο φάσμα των 2-4k στροφων στο χώμα τα 20-35hp είναι μια χαρά. Προσωπικά θεωρώ είναι υπεραρκετά. Κάπου εκεί είναι και η απόδοση πχ του 701. Αυτό ακόμα και τα παλια μονοκύλινδρα με λίγες μετατροπές τα φτάνουν. Τα +70hp ομως στις 8-9k στροφές δεν θεωρώ οτι στο χώμα προσφέρει κάτι. Ευχαρίστως θα άλλαζα τα επιπλέον hp μέ πιο επίπεδη καμπύλη σε ροπή και μεγαλύτερη αξιοπιστία.