Κωστα μιας και κατεβασατε τον κινητηρα μονοι σας οπως ειδα στο Συμβαινει τωρα, το να βγαλετε καπακι / εκκεντροφορους / κυλινδρους δεν ειναι τιποτα, τοχω κανει στο δικο μου ΤΑ650. Απο και και περα τα πραγματα δυσκολευουν για να ανοιχτει το κιβωτιο, οποτε καλυτερα στον μαστορα σας. Ουτε το δεσιμο πιστονιων/κυλινδρων ειναι δυσκολο, απλα ο χρονισμος ειναι λιγο tricky. Εγω προσωπικα το εδωσα να μου το δεσουν γιατι καθοτανε δυο χρονια λυμενο και επισης γιατι θελει συγκεκριμενο πρωτοκολλο να μπουν τα ελατηρια.
Σχετικα με το κοστος φλατζων/τσιμουχακιων/ελατηριων, κοιταξτε ισως και καμια εκπτωση απο το Africa Twin Club, ας πει o Κωστας
korobilis7. Εγω τα δικα μου που τα ειχα παρει το 2019 μεσω του ΤΑ φορουμ (ο φιλος Λευτερης ξηγηθηκε), τα ειχα πληρωσει 160€, δηλ κοστος πολυ λογικο, οποτε κοιταξτε πιθανα και αυτη τη λυση. Παντως αν δωσετε τον κινητηρα στο χερι για να αλλαχτει ο αξονας, το κοστος δεν πρεπει να ειναι μεγαλο, εγω εδωσα 200€ σε επαρχιακο συνεργειο να μου κατεβασουν/ανεβασουν κινητηρα (σε γυμνο μηχανακι) και να μου μονταρουν τους κυλινδρους, ρυθμισουν το μηχανακι και καθαρισουν καρμπυρατερ. Στη δικη σας περιπτωση φανταζομαι κανενα 300αρι επειδη πρεπει να λυθει το κιβωτιο, ισως και λιγοτερο καθως δε θαχει κατεβασμα/ανεβασμα κινητηρα.
Με τους κυλινδρους τι θα κανετε? Πρωτο ρεκτιφιέ? Σ'αυτη την περιπτωση τα πιστονια/πειροι/ρεκτιφιε ανεβαζουν αρκετα το κοστος, εγω βρηκα μεταχειρισμενους κυλινδρους/πιστονια σε πολυ καλη κατασταση (τους μετρησα) αλλα να βρεθει το ιδιο για Αφρικα 750 δεν παιζει ευκολα. Καλη συνεχεια!