Μοτοσυκλετα διπλής χρήσης...Τι σημαινει για μένα;

foreno

Μέλος
Όνομα
Θέμης
Μοτό
BMW G650 XCountry
Νομιζω πως όσο πιο ελαφριά είναι η μηχανη τόσο περισσότερο θα την ευχαριστηθεις στο χωμα.
Παντα ειχα σκουτερ οποτε δν μπορω να πω κ πολλα αλλα μονο αυτα που βιώνω με το g650x.
Φοβερο παιχνιδι στο χωμα, μολις 160 γαρ, απ την αλλη ομως περα απ το καθημερινο σπίτι - δουλειά κ τουμπαλιν, εχω κανει μολις ενα ταξιδάκι διπλος μπαγαζια κτλ με συνεχόμενα χλμετρα 350.
Στα μείον η κάλυψη το μικρο ντεπόζιτο (μολις 10λιτρα) κ η αρκετή θερμότητα απ την πλευρά της εξατμισης.

Προσωπικα χωρις να το εχω οδηγήσει το ιδανικό on off για τα δικα μου γουστα ειναι το F800gs.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Για να "ειναι" οντως μια μηχανη on-off,πρεπει να εχει τα απαραιτητα και απο τις δυο κατηγοριες.
Πιστευω οτι αυτα συνδιαζονται καλυτερα απο τα 500 εως και τα 800 κυβικα.Απο εκει και περα η on θα ειναι η off.

To στρωμα το 650,μπορεις να το πεις οff,το 1000 ομως?
Το ιδιο και με την μπε-μπε.Η 800 αρα σου το λεει απο μονη της,η μαμα της ομως???
Καθε φορα τη βαζεις χωμα σκεφτεσαι τον τιμοκαταλογο του συνεργειου.

Ασε που στην τελικη το on-off ειναι αλλο ενα παραμυθι.
Θα εχεις το ktm στημενο για χωμα και θα βγεις μετα με τα χωμαρικα λαστιχα,το πειραγμενο τιμονι και αυτη τη σελα να πας και μια βολτα Αθηνα-Θεσσαλονικη για καφε?

Η μηχανη η το ενα θα ειναι η το αλλο.Επειδη με το bandit δεν λεω οχι στο χωμα θα πει οτι ειναι off? Δρομισιο ειναι,απλα εγω δεν εχω μυαλο.

Προσωπικα δεν πιστευω στις on-off μηχανες ,αλλα στους on-off αναβατες.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σίγουρα ο αναβάτης και τι θέλει/μπορεί, είναι ο καθοριστικός παράγοντας.
Πέραν τούτου, με Αφρικα, με ΚΛε, με ΧΤ , με "στρώμα", με "βαρκαντέρο" και με την νυν, έχω πάει όπου θέλω. Τις περισσότερες φορές με τα κατάλληλα λάστιχα (ντακούνια στο χώμα κλπ...), αλλά και με ακατάλληλα. (αλλος ένας παράγοντας - κλειδί)!
Όλα τα παραπάνω ανήκουν στα on/off, όπως χαρακτηρίζονται απο τα εργοστάσια. Σαφώς τα μεσαία κι ελαφρά, είναι και πιο εύκολα στο χώμα. Από τα μεγάλα και βαριά (και το στρώμα και η Αφρικα είναι στα ίδια κιλά με το GS, αλλά με τη μιση ιπποδύναμη περίπου) το πιο εύκολο μακράν, είναι το GS.
Τώρα θα πρέπει και να προσδιορίσουμε το off στο καθένα μας..... ;)
Εγώ δεν πάω τέζα στο χώμα, ούτε με νοιάζει να περνάω τα νεροφαγώματα "αέρα" -όπως ένα 990 ας πούμε- , αρκεί να πάω παντού! Αν ήθελα (κι όταν ήθελα αυτό έκανα - παλιά...) θα είχα ένα 250 (μαξ...) για να κουτρουβαλάω μονοπάτια.
Μέχρι τώρα, δε βρήκα σημείο που να πάει ένα ΚΤΜ 990 και να μην μπορέσω να πάω κι εγώ. Μπορεί πιο αργά, πιο δύσκολα (παίζεται...) αλλά θα πάω.
Ακόμα και με βασανιστικούς πόνους στον αγκώνα στο τελευταίο τρόφυ στην Εύβοια, πήγα παντού καθιστός, γιατί δεν μπορούσα να πάω όρθιος κι όμως , πήγα! Με πήγε...., πιο σωστά ;)
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Μοτοσυκλετα on off είναι αυτή που δεν χρειαζεται να σταματησει στην ακρη να κρυωσουν τα λάστιχα για να μπει σ το χωματοδρομο.Είναι σιγουρο πως εχει λιγοτερα από 4 πιστονια και ζυγιζει λιγοτερο από 250 κιλα.Επισης μπορει να προσπερασει λεωφορειο φορτωμενη και να παει από Θεσσαλονικη μεχρι Κοζανη χωρις εξτρα μπιτονι με βενζινη.Αυτά, κι ενας αναβατης!!!
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Σίγουρα ο αναβάτης και τι θέλει/μπορεί, είναι ο καθοριστικός παράγοντας.
Πέραν τούτου, με Αφρικα, με ΚΛε, με ΧΤ , με "στρώμα", με "βαρκαντέρο" και με την νυν, έχω πάει όπου θέλω. Τις περισσότερες φορές με τα κατάλληλα λάστιχα (ντακούνια στο χώμα κλπ...), αλλά και με ακατάλληλα. (αλλος ένας παράγοντας - κλειδί)!
Όλα τα παραπάνω ανήκουν στα on/off, όπως χαρακτηρίζονται απο τα εργοστάσια. Σαφώς τα μεσαία κι ελαφρά, είναι και πιο εύκολα στο χώμα. Από τα μεγάλα και βαριά (και το στρώμα και η Αφρικα είναι στα ίδια κιλά με το GS, αλλά με τη μιση ιπποδύναμη περίπου) το πιο εύκολο μακράν, είναι το GS.
Τώρα θα πρέπει και να προσδιορίσουμε το off στο καθένα μας..... ;)
Εγώ δεν πάω τέζα στο χώμα, ούτε με νοιάζει να περνάω τα νεροφαγώματα "αέρα" -όπως ένα 990 ας πούμε- , αρκεί να πάω παντού! Αν ήθελα (κι όταν ήθελα αυτό έκανα - παλιά...) θα είχα ένα 250 (μαξ...) για να κουτρουβαλάω μονοπάτια.
Μέχρι τώρα, δε βρήκα σημείο που να πάει ένα ΚΤΜ 990 και να μην μπορέσω να πάω κι εγώ. Μπορεί πιο αργά, πιο δύσκολα (παίζεται...) αλλά θα πάω.
Ακόμα και με βασανιστικούς πόνους στον αγκώνα στο τελευταίο τρόφυ στην Εύβοια, πήγα παντού καθιστός, γιατί δεν μπορούσα να πάω όρθιος κι όμως , πήγα! Με πήγε...., πιο σωστά ;)
......έχω χάσει κάποιες ορολογίες δεν εξηγείται........Ποιό είναι το "στρώμα" και για τί το λενέ έτσι ????
 
Top Bottom