Μοτοσυκλετα διπλής χρήσης...Τι σημαινει για μένα;

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τι σημαίνει για σένα μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης;Τα γνωστά κ αγαπημένα σε πολλούς μας On-Off.:)
Σημείωση:
Mε μπαμπα της κουβεντας τον DημηTρηZ & ενα μανιακό νονό :p παμε να το συζητησουμε...στο σοβαρο κ χωρις πίτες διπλες απ ολα οπως ειπε καποιος...:D.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
R1200GS...
Για την εποχή που μιλάμε (δεν ξέρουμε τι θα βγεια αύριο...)κι αν θεμε και δικάβαλα και μακρυνά, δεν έχει αντίπαλο :)
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Κώστα, σήκωσες πολύ ωραίο θέμα, προτείνω το φάσμα να είναι όσο πλατύτερο γίνεται ...
Από εντελώς "σωβρακοφανέλα", μέχρι σοβαρό του "θανατά" :D

Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, νομίζω ότι η παρέα αυτή είναι η πιο "διπλής χρήσης" στην Ελλάδα,
αφού σε αυτήν υπάρχουν, τρελλοί που ονειρεύονται GS 1200 με μπροστινό OHLINS και τροχούς 21"-18" :rolleyes:
μέχρι θεότρελλους, που αγοράζουν τροπέτα, και κάνουν τα βυζαντινά GS, super motard, με τροχούς 17"
και ζελατίνα από ADV ... :banghead:

ΒΑΡΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ Α Λ Υ Π Η Τ Α !!!!! :friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κώστα, σήκωσες πολύ ωραίο θέμα, προτείνω το φάσμα να είναι όσο πλατύτερο γίνεται ...
Από εντελώς "σωβρακοφανέλα", μέχρι σοβαρό του "θανατά" :D

Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, νομίζω ότι η παρέα αυτή είναι η πιο "διπλής χρήσης" στην Ελλάδα,
αφού σε αυτήν υπάρχουν, τρελλοί που ονειρεύονται GS 1200 με μπροστινό OHLINS και τροχούς 21"-18" :rolleyes:
μέχρι θεότρελλους, που αγοράζουν τροπέτα, και κάνουν τα βυζαντινά GS, super motard, με τροχούς 17"
και ζελατίνα από ADV ... :banghead:

ΒΑΡΑΤΕ Α Λ Υ Π Η Τ Α !!!!! :friendship:

:hailbig:

respect!!!!!!!!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάντως η "διπλή" χρήση, ή η γενική χρήση, έχει να κάνει και με τις ηλικίες και τις καταστάσεις στη ζωή μας......
Στα 30 μου δε με ένοιαζε η άνεση γενικώς και δεν υπήρχε και γυναίκα που θα λάβω υπόψη μου για τα ταξίδια μου ή ακόμα και τις τσάρκες στην παραλία κι όπου αλλού. Τότε δεν έπαιρνα GS , που να μου δίνανε κι ένα ΚΤΜ δώρο!!!!:woot::woot::woot::woot::woot::woot:
Όταν όμως στα 40 μου με προβλημάτισε στα ταξίδια με τη σύντροφο-και νυν γυναίκα μου- το Tiger 1050, τότε το Gs εγινε στόχος-πόθος!
Κι όχι άδικα, όπως απέδειξε ο χρόνος και η συμβίωση μαζί του.
Συνοψίζοντας:
Στα 45 μου, με γυναίκα που κάνει κέφι τα μοτο-ταξίδια όσο κι εγώ, με αγάπη στα βουνά, με αγάπη για άσφαλτο και για χώμα, με ανάγκη για χρήση κάθε μέρα στη δουλειά μου και στη βόλτα μου, με δυνατότητα να μου κουβαλάει τα πράγματα για 15 μέρες κάμπινγκ, με κατανάλωση max τα 9 λίτρα όταν είμαι κάγκουρας και εύκολα τα 6,5 παντού και πάντα, με λογικό κόστος συντήρησης και χωρίς σημαντική ζημιά στις 66000χλμ έως τώρα και με τη δυνατότητα να με πάει χωρίς ΣΤΟΠ (πλην βενζίνης) 500χλμ σε ορεινούς δρόμους σε μια μέρα, χωρίς να "κοπώ στα 2", κι όλα αυτά χαρίζοντάς μου και χαμόγελα μέσα στο κράνος όταν στρίβουμε παρεάκι, ε δε βρίσκω άλλο μηχανάκι.... :yew::yew::yew::yew:
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Πάντως η "διπλή" χρήση, ή η γενική χρήση, έχει να κάνει και με τις ηλικίες και τις καταστάσεις στη ζωή μας......
Στα 30 μου δε με ένοιαζε η άνεση γενικώς και δεν υπήρχε και γυναίκα που θα λάβω υπόψη μου για τα ταξίδια μου ή ακόμα και τις τσάρκες στην παραλία κι όπου αλλού. Τότε δεν έπαιρνα GS , που να μου δίνανε κι ένα ΚΤΜ δώρο!!!!:woot::woot::woot::woot::woot::woot:
Όταν όμως στα 40 μου με προβλημάτισε στα ταξίδια με τη σύντροφο-και νυν γυναίκα μου- το Tiger 1050, τότε το Gs εγινε στόχος-πόθος!
Κι όχι άδικα, όπως απέδειξε ο χρόνος και η συμβίωση μαζί του.
Tοντόρ, ΕΓΡΑΨΕΣ ... η 1η σου πρόταση είναι όλο το ζουμί της κουβέντας αυτής ;)

Το 2005 όταν αγόρασα τη χοντρή, απόφάσισα να αγοράσω το 1ο μου μηχανάκι με πάνω από ένα κύλινδρο, καθώς εκτός
από ότι έκανα μέχρι τότε, έπρεπε να πηγαινοέρχομαι και στα Μέγαρα + φροντιστήρια ο "μικρός" + μπάσκετ + + + ...
Που σήμαινε τουλάχιστον 120 χλμ την ημέρα, άρα 640 Six Days γιόκ ...:(:cry::mad:

Παίρνω τη χοντρή, αρχίζω τις μαλακίες τύπου trai ride κτλ, και σύντομα καταλαβαίνω ότι αν δεν θέλω να δω τα 14 χιλιάρικάκια ΜΟΥ,
να κουτρουβαλάνε σε κανένα γκρεμό, σκορπίζοντας δεξιά και αριστερά, πλαστικά και μεταλλικά εξαρτήματα, έπρεπε να πάρω 2ο μηχανάκι ...

Τα χρόνια πέρασαν όμως, και δεν δουλεύω πιά μακριά, ο μικρός αντί να πηγαίνει φροντιστήριο, κάνει εκείνος φροντιστήρια,
και το μπασκετάκι περιορίστηκε σε μονάκια 4-4 ...
Η "μικρή" στο μηχανάκι δεν ανεβαίνει πια, συνεπώς θα μπορούσα και να μην είχα το ΚΑΛΥΤΕΡΟ μηχανάκι για δικάβαλλες βόλτες,
ή ταξίδια αν θέλετε, γιατί η άνεση εξακολουθεί να μην με ενδιαφέρει και τόσο :cool:

Ελα όμως που δύσκολα πια θα αποχωριστώ τον άξονα και τα tubeless λάστιχα ... οπότε ???????

Βλέπετε λοιπόν, ότι το "μπροστινό" που ονειρεύομαι, και οι μεγαλύτεροι τροχοί δεν είναι και τόσο παράλογο για μένα :D

GS 1200 λοιπόν, άλλα όπως το θέλω εγώ ... έτσι κι αλλιώς τα όνειρα είναι δωρεάν (ακόμα...)
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Οπως χαρακτηριστικα λεω (λογω εμπειριας) μοτοσυκλετα 2πλης χρησης ειναι αυτη που θα σε παει με την ιδια ανεση αυτο το ΣΚ στην Γενευη κ το επομενο σε μια παραλια της Φολεγανδου.
τωρα ποιο μοντελο,ποια μαρκα εχει λιγη σημασια -εγω το εκανα με ΤΑ650- η ουσια ειναι να το καταφερνει...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Καλά όλα αυτά αλλά γιά το χαραχτηρισμό μιάς μοτοσυκλέτας σαν on-off, υπάρχουν κάποιοι αντικειμενικοί περιοριστικοί παράγοντες, όπως το βάρος, οι αναρτήσεις, κάποιες επιλογές των εταιριών όπως ο άξονας τελικής μετάδοσης, κλπ,κλπ.

Και τα μονοκύλινδρα των διαφόρων εργοστασίων θεωρούνται ον-οφ και το off μπορεί να το καταφέρνουν καλά λόγω διαστάσεων, αλλά στο on τα πράγματα χαλάνε.
Και τα τέρατα των 1000+ κυβικών ον-οφ θεωρούνται και το ον το κάνουν άψογα, αλλά τα περισσότερα χωλαίνουν στο off, τουλάχιστον με την αρχική εργοστασιακή μορφή τους.
Ον-οφ το Τρανσαλπάκι λοιπόν, ον-οφ και τα 640, ον-οφ και τα Tiger, αλλά με εντελώς διαφορετικά ποσοστά στο On και στο Off.

Η χρυσή τομή λοιπόν όπως πάντα βρίσκεται κάπου στη μέση και "παν μέτρον άριστον" όπως έλεγαν οι πρόγονοί μας.
On-off τα οποία εκ κατασκευής να κρατάνε το ποσοστό των χρήσεων στο 50-50 και να μπορούν να χρησιμοποιηθούν αξιοπρεπέστατα σε δρόμο και χώμα χωρίς να απαιτούνται αλλαγές χιλιάδων Ευρώ, έχουν βγεί ελάχιστα, εκ των οποίων τα σημαντικότερα σύμφωνα με τη ταπεινή μου γνώμη είναι:

To AFRICA TWIN XRV 650 με το οποίο η Honda άνοιξε τη κατηγορία και έδειξε το δρόμο.

Το KTM 950 με το οποίο αρκετά χρόνια μετά, επαναπροσδιορίστηκε η έννοια On-Off.

Το GS 800 με το οποίο πήρε τη σκυτάλη τα τελευταία χρόνια η BMW.



:)
 

Mihalis Tzimas

Μέλος
Καλά όλα αυτά αλλά γιά το χαραχτηρισμό μιάς μοτοσυκλέτας σαν on-off, υπάρχουν κάποιοι αντικειμενικοί περιοριστικοί παράγοντες, όπως το βάρος, οι αναρτήσεις, κάποιες επιλογές των εταιριών όπως ο άξονας τελικής μετάδοσης, κλπ,κλπ.

Και τα μονοκύλινδρα των διαφόρων εργοστασίων θεωρούνται ον-οφ και το off μπορεί να το καταφέρνουν καλά λόγω διαστάσεων, αλλά στο on τα πράγματα χαλάνε.
Και τα τέρατα των 1000+ κυβικών ον-οφ θεωρούνται και το ον το κάνουν άψογα, αλλά τα περισσότερα χωλαίνουν στο off, τουλάχιστον με την αρχική εργοστασιακή μορφή τους.
Ον-οφ το Τρανσαλπάκι λοιπόν, ον-οφ και τα 640, ον-οφ και τα Tiger, αλλά με εντελώς διαφορετικά ποσοστά στο On και στο Off.

Η χρυσή τομή λοιπόν όπως πάντα βρίσκεται κάπου στη μέση και "παν μέτρον άριστον" όπως έλεγαν οι πρόγονοί μας.
On-off τα οποία εκ κατασκευής να κρατάνε το ποσοστό των χρήσεων στο 50-50 και να μπορούν να χρησιμοποιηθούν αξιοπρεπέστατα σε δρόμο και χώμα χωρίς να απαιτούνται αλλαγές χιλιάδων Ευρώ, έχουν βγεί ελάχιστα, εκ των οποίων τα σημαντικότερα σύμφωνα με τη ταπεινή μου γνώμη είναι:

To AFRICA TWIN XRV 650 με το οποίο η Honda άνοιξε τη κατηγορία και έδειξε το δρόμο.

Το KTM 950 με το οποίο αρκετά χρόνια μετά, επαναπροσδιορίστηκε η έννοια On-Off.

Το GS 800 με το οποίο πήρε τη σκυτάλη τα τελευταία χρόνια η BMW.



:)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ο συλλογισμος σωστος αλλα κατα την προσωπικη μου αποψη τα πραγματα ειναι λιγο...αλλιως:

Το R80G/S- R80G/S PD με τα οποια ανοιξε η κατηγορία on/off το 1980
και
To R1100GS με το οποιο επαναπροσδιοριστηκε η κατηγορια το 1994(ABS,INJECTION,TELELEVER εξωγηινα τοτε)

θεωρω οτι μετα δεν εγινε καποια τρομερη ανακαλυψη,απλα μονο βελτιωση.

ΑΥΤΑ...
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Νομίζω πως πιο εύκολα αναλύεται και λύνεται το Κυπριακό, παρά να προσπαθήσεις να προσδιορίσεις τον ορισμό on-off, διότι ακόμη και η ονομασία (on-off) εξ ορισμού είναι κάπου... στην μέση, δηλαδή και έτσι... κι αλλιώς...

Και άσφαλτος... και χώμα!
Και ταξίδι... και περιπέτεια!
Και νέος... και γέρος!
Και Ευρώπη... και Αφρική!
Και πάει λέγοντας...

Άρα το ερώτημα, μάλλον η απάντηση είναι ποια μοτοσυκλέτα είναι ικανή να ικανοποιήσει τα περισσότερα "θέλω", αυτή που θα συμβιβάσει με τον καλύτερο τρόπο την αναποφάσιστη φύση αυτής της ανικανοποίητης κατηγορίας ανθρώπων!
Αυτή που θα μεταμορφώνεται καλύτερα... Τρανσέξουαλ...;, τρανσφόρμερ...;:rolleyes:

Εδώ, ακόμη κι εμείς οι ίδιοι, αλλάζουμε τα θέλω μας, ανάλογα την ψυχολογική μας κατάσταση! Κάποιες φορές απλά θέλεις να καβαλήσεις και να εξαφανιστείς, να γράψεις 1000 χιλιόμετρα... 'Αλλες θέλεις να χαθείς στα κορφοβούνια... άλλες να φορτώσεις, να πάρεις το ΄έταιρον ήμιση" και να φύγεις διακοπές σε βουνά και νησιά...

Συμπέρασμα... βάζει ο καθένας ότι θέλει, ότι μπορεί και ότι ονειρεύεται, γιατί μοτοσυκλέτα χωρίς συναίσθημα και όνειρο δεν υπάρχει! Γιατί σύμφωνα με την ψυχρή λογική δεν έπρεπε να καβαλάμε μοτοσυκλέτα, αλλά να χωθούμε μέσα στο μεταλλικό κουτί μας και να μετακινούμαστε!

Εγώ, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό, διότι απέκτησα αυτό που ονειρευόμουνα, αυτό με το οποίο η φαντασία μου κάλπαζε, αυτό με το οποίο κάνω πράξη αυτά που ήθελα να κάνω με την μοτοσυκλέτα μου, όπως επίσης ότι έκανα (και κάνω) φίλους - συνοδοιπόρους με κοινή τρέλλα με μένα!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Xτυπαει ευαισθητες χορδες το θεμα...για μενα,οταν μιλαμε για OnOff...
Γιατι αν με ρωτησει καποιος θα πρεπει να κανω ενα ξετυλιγμα στη μοτοσυκλετιστικη μου ζωη...

Απο τα 16 μου που απεκτησα και καβαλησα -επισημα και με τη σταμπα-δικυκλο και μου φανηκε "ολος ο κοσμος" μια PK50αρα Vespa, ως σημερα που αλλαξα αρκετες μοτοσυκλετες,θα ελεγα οτι νοιωθω "μια ζωη OnOffάς"...Και δεν θα μπορουσα να ειμαι αλλιως αφου μετα απο Tenere 600,Tenere 660,Caponord,TT600R,2 Vstrom,990adv,R12GS και την F8 μου,συνηδειτά και οχι τυχαια ζω διπλα σε μια OnOff σχεδον παντα...Και λεω συνηδειτα γιατι δεν πηρα ποτέ μοτοσυκλετα επειδη ετσι ηταν της μοδας ή επειδη αυτη γουσταραν τα κοριτσια στην καφετερια... Ακομα περισσοτερο γιατι αυτη η αγαπη μου για τη φυση,για την εξοχή ξεκινησε απο το Vespaκι.Ναι με αυτο αρχισα με τη μουρλια και αφελεια του πιτσιρικά και εμπαινα στα δαση και στα χωματα και καθομουν και την αραζα στις ομορφιες και απολαμβανα διαδρομες...Και οσο μεγαλωνα,η αγαπη αυτη για τα διπλης χρησης μοτο ολο και αυξανοταν.Και θα μπορουσα να ειχα πολυ πιο street η sport touring μοτο αλλά δεν εκατσε,αφου παρα το οτι πηρα μερικα με περιοριζαν(με σκοτωναν καλυτερα)σε ενα πραγμα.Οπου κι αν ταξιδευα,κοντα η μακρυα και εβλεπα παραδιπλα στην ασφαλτο αυτους τους δρομους τους χωματινους που ξεκινανε και χανονται μεσα στο πρασινο και στα βουνα,ηθελα να τραβηξω κλαπετο και να κανω στροφη για χωμα και να φυγω για "οπου"..δεν μπορουσα ομως...Και ....
...και μια ζωη OnOffας" λοιπον.Και για να πω και την αληθεια δεν βλεπω να αλλαζει ευκολα αυτο.

Πολλοι κυνηγανε τον ορισμο της αντικειμενικα αρτιοτερης OnOff,ως την καλυτερη επιλογη...δεν βγαζω την ουρα μου απ'εξω αλλά δεν ειναι και εντελως αυτοσκοπος.Σαφως και υπαρχουν ενα σωρο OnOff,ή πιο σωστο All around θα ελεγα, μοτοσυκλετες και αναποφευκτα καποιες "το κανουν καλυτερα"...Και αντικειμενικα μιλωντας,ειδικα αν εχεις εμπειρια στην κατηγορια, ξερεις οτι υπαρχουν καλες καλυτερες και μετριες OnOff εφ'οσον θες μια τετοια για σωστη χρηση.Και τι σημαινει σωστη;Σημαινει και ασφαλτο και χωμα.

Ομως...περα απο αντικειμενικα κριτηρια και "βαθμολογιες" υπαρχει ενας παραγοντας που μπορει να στειλει στο διαλο ολα τα κριτηρια αυτα...Η καρδια!Αν δεν ακους αυτο το "κλικ" κοιτωντας ή οδηγωντας μια μοτοσυκλετα τοτε ολα τα άλλα αρχιζουν και βαραινουν και χανουν την ουσια τους μπροστα στο συναισθημα...Πρεπει να γουσταρεις φιλε μια μοτο...Και εδω ειναι το σημειο που ειλικρινα δεν μπορω να δωσω αδικο σε κανεναν οταν ακουω οτι "αυτη ειναι η καλυτερη OnOff για μενα"...κι ας ξερω μεσα μου εγω η εσυ η ολοι οτι "τι μας λεει ο μ@λακας αυτη δεν ειναι ουτε καν καλη για διπλη χρηση,ποσο μαλλον για ιδανικο OnOff"...Ναι το πιανω το γιατι,οταν λες οτι γουσταρεις μια OnOff για διπλη χρηση ακομα κι αν δεν εχεις την καλυτερη γιατι "ετσι μας αρεσει"...Γιατι αν δεν στριβεις τσιγαρο και να καθεσαι να την μπανιζεις λες και κανεις σεξ μαζι της,αν δεν την οδηγεις και να νοιωθεις οτι κλειδωνεις αισθησεις και γουστα ως ενα μαζι της...δεν..δεν... εχεις κάνει λαθος επιλογη ή απλα την εχεις βαρεθει...και αρχιζουμε τα "παμε γι'αλλα" κι ετσι καπως χαλανε και οι καλυτερες οικογενειες...αρα βασικος παραγοντας για μια καλη OnOff ειναι να αρεσει σε σενα.Ν βγαζεις γουστα εσυ μαζι της κι ολοι οι αλλοι "Αγαμοι Θυται"....

Να πω κι αυτο.Πιστευω οτι εμεις οι OnOffαδες ειμαστε εκτος των αλλων και λιγο μαζοχες.Και εξηγω γιατι.Αν ηθελα το ιδανικο OnOff θα επαιρνα ενα K1300GT και ενα GasGas300EC.Και θα ημουν μακραν ιδανικοτερος στην ασφαλτο με το GT και στο χωμα με το EC και πιο ξεκουραστος και πιο διασκεδασμενος και πιο γουαου απ'οτι με ενα οποιοδηποτε OnOff.Και δεν θα παλευα για προσφυση με ενα 21"τροχο εμπρος στην ασφαλτο αλλά θα κινομουν με 2πλασια ισως χιλιομετρα με το GT ή δεν θα παλευα να κρατηθω ορθιος με γκαζι ανοιχτο στην κροκαλολασπη με το OnOff αλλά απλα θα πεταγα απο πανω με το GasGas και ....και θα ειχα και δικιο.Μπορουσα να φορτωνω στο trailer το καθαρο και να στηνω σκηνη διπλα στο Jimny στο βουνο να βγαζω τη σαγιοναρα και να φοραω οπλα κρανη εξαρτησεις και πυρ στο βουνο με το EC...Θα μπορουσα να ταξιδευω στο Β.Ακρωτηρι με το Κ και να φτανω ατσαλακωτος μαζι με την κυρα και να λεω οτι δεν καταλαβα πότε περασαν 8.000χλμ τοσο γρηγορα και ανετα...Και ξερεις και ξερω οτι θα ειχα δικιο.Ομως δεν το κανω.Δυο οι λογοι.Πρωτα γιατι το πορτοφολι εξαρταται κι απο παραπλευρες αναγκες...οικογενεια,ζωη,αναγκες...σημερα ειδικα για καποιους ειναι δυσκολη η επιλογη δυο καλων μοτοσυκλετων μια για ασφαλτο μια για χωμα...ισως αν ημασταν "Λάτσηδες" ισως αν στην κουβεντα αντι για κριση μιλουσαν κροισοι τοτε να τα λεγαμε αλλιως...Δευτερον γιατι μια καλη OnOff σου εξασφαλιζει να κινηθεις παντου απο καλα εως πολυ καλα και να μην εχεις περιορισμο τεραιν...αυτο που σου λεγα παραπανω οτι αν δεις ενα χωματινο σοκακι να φευγει δεξια απο την ασφαλτο,θα μπεις...αν εισαι με ενα Sport Touring...απλα θα κανεις πως δεν το ειδες...κυνηγαμε λοιπον εμεις οι OnOffαδες,να ρεφαρουμε το "σχεδον καλα παντου" σε σχεση με ιδανικοτερες επιλογες,με το "παω παντου χωρις να κολλαω"...ειμαστε και λιγο μαζοχες...αλλά γουσταρουμε.Και οσο πιο συνειδητα η επιλογη,τοσο λιγοτερο μας νοιαζει για το στοχο της ιδανικης κινησης παντου.

Ο Μανωλης παραπανω τα εξηγει για τα "οικονομοτεχνικα" ωστε να θεωρειται αντικειμενικα ενα OnOff ως πολυ καλη επιλογη.Γιατι δηλαδη μια μοτοσυκλετα διπλης χρησης υπερτερει(αν αφησεις στην ακρη το συναισθημα)για επιλογη και συμβιωση...και θα συμφωνησω μαζι σου.
Ξερεις εξ'αρχης εννοειται οτι με μια τετοια μοτοσυκλετα δεν θα κινηθεις ποτέ στο χωμα οπως με ενα "καθαρο"...κι οσο πιο καλα θα κινηθεις αυτο θα εξαρταται απο το ποσο καλη επιλογη μοτοσυκλετας εκανες αλλά και απο τα δικα σου χερια και τρελλα...ή αν θες ψυχη.Ξερεις βεβαια οτι αν γινει το τσαφ,η στραβη,που στο χωμα ειναι συχνα πυκνα παρουσα αυτη η χαζοπτωση ακομα,τοτε θα μετρας...θα μετρας εξοδα επισκευης αλλά και πληγωμενο εγωισμο αν το δεις και λιγο πιο αλλιως...και κινεισαι λοιπον βασει δικων σου "κριτηριων"΄πως θελω να παω και ποσο με βοηθα η μοτοσυκλετα να παω ετσι οπως θελω.Αρα σαφως και οι περιορισμοι υπαρχουν και κοιτας με αυτο το γνωμονα να βρεις ποια ειναι πιο κοντα στο "ιδανικο"...

Στο χωμα ρολο παιζουν ολα.Βαρος,εμπρος τροχος,αναρτησεις,στησιμο,ελαστικα,ροπη,αριθμος κυλινδρων,ελαστικοτητα κινητηρα,τιμονι,ζυγισμα,και ενα σωρο αλλοι παραγοντες που και ολους να τους πω...θα ξεχασω καποιους ακομα.Ξερεις λοιπον οτι αν ειχες εκεινο το ΚΤΜ το 2Τ θα ειχε κανονισει η εταιρεια να στησει το ιδανικο μηχανακι για χωμα για σενα και εσυ αντε να το εφρενες λιιιγο πιο στα μετρα σου και να πυροβολουσες.Στο OnOff απλα ξεχνα τα πολλα πολλα και κοιτας να κανεις εκδρομικο εντουρο εως εντουρο ως εκει που φτανουν χερια, γνωσεις,μυαλο και μοτοσυκλετα.Θα πατησεις σε χωματα που ουτε καν με ενα στριτακι αλλά ως εκει και ως εκει που θα ζυγιζεις τι οδηγεις και θα το σεβαστεις ως τετοιο.Και δεν θα σε απογοητευσει καθολου ως συνηδειτα τετοια επιλογη.Ισα-ισα...Αλλωστε μην ξεχναμε οτι δεν το πηρες μονο για χωματινο αλλά και για ασφαλτινο...

Και θες οταν βγεις απο το χωμα και το βουνο,ως δια μαγειας να κλειδωσει ο χωματινος χαρακτηρας στο βουνο και με τα τακουνια που φορας να ξυσεις εντουρομποτα στην ασφαλτο.Θες απο εκει που επαιζες με τα λουκια,τωρα να δεις τα λαστιχα να καθαριζουν και να μαυριζουν απ'ακρη σ'ακρη στριβοντας στο ορεινο στροφιλικι...και να ανεβαζεις αδρεναλινη.Και θα το κανεις...ως ενα βαθμο.Και υπαρχουν πολλα OnOff που μπορουν να σου το δωσουν αυτο.Και μην ξεχνας οτι και το καλυτερο να εχεις,θα βρεθει καλυτερος αναβατης απο εσενα και θα σε περασει αερας με υποδεεστερο...Αλλωστε τα μηχανακια δεν ειναι για κοντρες,ειδικα αυτα.Αλλά για γουστα...Ασχετα αν κατα καιρους το λεει η καρδια σου...με πιανεις.

Και καλα ολα αυτα θα μου πεις...γενικως μιλωντας.Αλλά για σενα ποιο ειναι το ιδανικο ΟnOff?Κατονομασε κι οχι "γενικως"...χμμμ....

Μετα απο διάφορα μεσαια αλλα και mega OnOff,ειμαι σημερα με την F8 μου...

τα ειχα γραψει παλι θα τα ξαναγραψω εν συντομια...οσο συντομία...

Ευελικτη και ελαφρια,"ζωντανη" μανιτζεβελη και πρακτικη.Μεσα στην πολη αριστη,καταναλωση μηδεν για ολα οσα μου δινει,θεση οδηγησης στα μετρα μουΝοιωθεις πανω στη μοτοσυκλετα σε μια θεση που σε θετει σε εγρηγορση...ΚΤΜ στυλ και εδω...Σε αρκετες εκδρομουλες αρχιζα να παιζω μαζι της και εδειχνε να συνηγορει παντου.Ελαφρια αισθηση,αλλαγη κατευθυνσης αμεση.Ο κινητηρας επαρκης,ισως για 2 ατομα φορτωμενη σε αυτοκινητοδρομο με μουαγιεν τα 170 χαω μεση,εκει ηθελες 10 ιππους ακομη για να νοιωθεις λιγοτερο ζορι στον κινητηρα... Αν πας με τοσα αλλιως ειναι στο μενου της τα 150-160 μ.ω.τ και δωσ'της χιλιομετρα...

Nα σταθω λιγο στην συμπεριφορα της χωμα.Αυτο το στοιχειο της ειναι μαλιστα που εγειρε την πλαστιγγα προς αυτη και οχι προς την R1200GS που ειχα και θα ξαναγοραζα ανετα αλλά για πιο ασφαλτινη χρηση...Η F8 δουλευει "σετ" στο χωμα.Αναρτησεις πλαισιο κινητηρας ροπη και ζυγισμα συνδιαζονται και σε κανουν να δειχνεις ανετος και να εχεις ελεγχο και αισθηση στο χωμα.Εδω μαλιστα λειπει η μεγαλυτερη δυναμη ενος 990adv και αυτο κατα περιπτωση ειναι και πλεονεκτημα,εφοσον μιλαμε για χωμα.Θελει γκαζι θελει να εισαι εκει αλλά ως εκει.Τηρεις αναλογιες γιατι "ακριβο μου BMW"αν πεις και φυγεις(μαλλον υπερεκτιμησεις θα ελεγα)και απο κει και μετα το γουσταρεις!Δεν θα το βαφτιζα εντουρο αλλά εκδρομικο εντουρο για να φυγει η σκια του βαρεως τεραιν και του βαρους...Θα πας αλλά θα πας "υπ'ευθυνη σου"...

Στην ασφαλτο ειναι πολλες οι φορες που σκεφτομαι οτι η F8 ειναι ενα ΧΤ συγχρονο...Θα σε παει παντου,οχι πυραυλος οπως ενα ST ουτε οσο ανετα ενα megaOnOff.Ομως σε στενους δρομους,σε πολη,σε καταναλωση,σε φορτωμα θα ελεγα οτι προσωπικα θα ελεγα οτι εχω ενα συγχρονο ΧΤ...Με συγχρονο ροπατο κινητηρα,με πλαισιο,αναρτησεις,εμφανιση αλλά και ευκολια οδηγησης και ευελιξια...
Η μηχανη ειναι απολαυση και διασκεδαση και σαν τετοια την θελω δίπλα μου...
Διασκεδαση ναι...Απλετη με το πρωην ΚΤΜ990adv αλλά εκει ειχα τη σκια της πολυ μεγαλυτερης καταναλωσης και συν το κοστος συντηρησης συν τα καποια ψιλοθεματα που εβγαζε και να σου η νεα F8...Διασκεδαστικη ενιοτε,αυτο το κατι παραπανω σε αισθηση και ζυγισμα απο τις μεγαλες,που σε προτρεπει να παιξεις και να νοιωθεις οτι οδηγεις πιο μικρη αλλά αρκετα δυνατη...Μια κατηγορια κατω σε ανεσεις ταξιδιου αλλά πανω απο αρκετες πιο μεγαλες σε αισθηση και διασκεδαση,σε ελεγχο...Μιλαμε παντα για On-Off ...

Υπαρχει ομως και ο συνεπιβατης στην υποθεση...ο συνταξιδευτης μου.Η mAthosalina οσες φορες με συντροφευει σε εκδρομες δεν εχει κανενα παραπονο...και τριβαλιτσο και δικαβαλο και μεγαλες ΜΩΤ και στροφιλικια και...ολα καλα.Οπως λεει τιποτα δεν της χαλασε την ηρεμια.Σελα ανεκτη,αερας ελαχιστος,κουραση μικρη...Θεση συνεπιβατη κοντα στον οδηγο,κανενα προβλημα,νοιωθοντας το προσθετο βαρος πισω,ενω ακομα και αν εχεις γρηγορες διαθεσεις σε ταξιδακια στα βουνα,η ισσοροπια της μοτοσυκλετας δεν διαταρασσεται απο συνεπιβατη ή αποσκευες.Θετικο...

Τι θα ηθελα παραπανω;Διορθωσα σελα,ανεμοκαλυψη,εφτιαξα εμφανιση οπως τη θελω και...στην παρουσα φαση τιποτα πιο περα απο αυτα που ανεφερα...Ισως στο μελλον,αν θελω να βγαλω το χωμα απο το μενου,υπο οποια μορφη,να προχωρησω σε καποια πιο ασφαλτινη........ισως και οχι αν συνεχισει να με ευχαριστει και να γουσταρω.
Μια μοτοσυκλετα που προσωπικα μου αρεσει ακομα και να την χαζευω εν στασει.Τη βλεπω ομορφη ,τη γουσταρω γιατι μου κανει τα γουστα...Δεν με "πιεζει" οικονομικα σε κοστος χρησης και συντηρησης...ολα καλα.

Και οσο για την παντα επικαιρη ερωτηση "ποσο θα την κρατησω" πραγματικα δεν θα απαντησω...Συνδιαστικη πολλων παραγοντων και καταστασεων η απαντηση,θεμα στιγμης και θεμα συμβιωσης...Τα παντα ρει και ετσι πρεπει,ετσι θελω γιατι με κανει και νοιωθω ζωντανος στη μοτοκινηση...Ονειρα δεν σταματανε ποτέ,Ονειρα παντα υπαρχουν αλλά κοιταζω το κατα δυναμιν να ευχαριστιεμαι κι οτι μου ερχεται δίπλα μου...

Δεν ξερω αν ειναι για ολους ή αντικειμενικα το ιδανικο OnOff μια F800GS αλλά τωρα που μιλαμε εγω τη βλεπω ως πολυ καλη επιλογη για οσα θελω και μπορω σημερα.
Τα χιλιομετρα συνεχιζονται...η αγαπημενη μου F8 μού προσφερει στιγμες απολαυσης και καθαριζει το μυαλο απο έγνοιες και σκοτουρες...Την αγαπαω και συνεχιζουμε...

Σεντονι εγραψα...παιζει να σε κουρασε.Αλλά καμμια φορα αν ενα θεμα μού αγγιζει χορδες...ξεχνιεμαι...και γουσταρω :)
 

jimadr85

Μέλος
Περιοχή
Ναυπακτος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Tenere xt660z
ON-OFF κατα την άποψή μου ειναι μια μέση κατάσταση,δηλαδή,μεσαία κυβικα,ούτε πολύ ψηλό ούτε να φοβάσαι μήπως βρεις την εξάτμιση σε πεζοδρόμιο,μεγάλο τροχό μπροστά και 17-18 πισω,κάλυψη απο αερα αλλα οχι με πολλά πλαστικά και fairings,τέλος θα θίξω και το θέμα του αναβάτη,ποσο on και πόσο off είναι ο ίδιος,δηλαδή ποιες ειναι οι απαιτήσεις του,η ορέξης του και η γνώσεις του.
 

jimadr85

Μέλος
Περιοχή
Ναυπακτος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Tenere xt660z
Xτυπαει ευαισθητες χορδες το θεμα...για μενα,οταν μιλαμε για OnOff...
Γιατι αν με ρωτησει καποιος θα πρεπει να κανω ενα ξετυλιγμα στη μοτοσυκλετιστικη μου ζωη...

Απο τα 16 μου που απεκτησα και καβαλησα -επισημα και με τη σταμπα-δικυκλο και μου φανηκε "ολος ο κοσμος" μια PK50αρα Vespa, ως σημερα που αλλαξα αρκετες μοτοσυκλετες,θα ελεγα οτι νοιωθω "μια ζωη OnOffάς"...Και δεν θα μπορουσα να ειμαι αλλιως αφου μετα απο Tenere 600,Tenere 660,Caponord,TT600R,2 Vstrom,990adv,R12GS και την F8 μου,συνηδειτά και οχι τυχαια ζω διπλα σε μια OnOff σχεδον παντα...Και λεω συνηδειτα γιατι δεν πηρα ποτέ μοτοσυκλετα επειδη ετσι ηταν της μοδας ή επειδη αυτη γουσταραν τα κοριτσια στην καφετερια... Ακομα περισσοτερο γιατι αυτη η αγαπη μου για τη φυση,για την εξοχή ξεκινησε απο το Vespaκι.Ναι με αυτο αρχισα με τη μουρλια και αφελεια του πιτσιρικά και εμπαινα στα δαση και στα χωματα και καθομουν και την αραζα στις ομορφιες και απολαμβανα διαδρομες...Και οσο μεγαλωνα,η αγαπη αυτη για τα διπλης χρησης μοτο ολο και αυξανοταν.Και θα μπορουσα να ειχα πολυ πιο street η sport touring μοτο αλλά δεν εκατσε,αφου παρα το οτι πηρα μερικα με περιοριζαν(με σκοτωναν καλυτερα)σε ενα πραγμα.Οπου κι αν ταξιδευα,κοντα η μακρυα και εβλεπα παραδιπλα στην ασφαλτο αυτους τους δρομους τους χωματινους που ξεκινανε και χανονται μεσα στο πρασινο και στα βουνα,ηθελα να τραβηξω κλαπετο και να κανω στροφη για χωμα και να φυγω για "οπου"..δεν μπορουσα ομως...Και ....
...και μια ζωη OnOffας" λοιπον.Και για να πω και την αληθεια δεν βλεπω να αλλαζει ευκολα αυτο.

Πολλοι κυνηγανε τον ορισμο της αντικειμενικα αρτιοτερης OnOff,ως την καλυτερη επιλογη...δεν βγαζω την ουρα μου απ'εξω αλλά δεν ειναι και εντελως αυτοσκοπος.Σαφως και υπαρχουν ενα σωρο OnOff,ή πιο σωστο All around θα ελεγα, μοτοσυκλετες και αναποφευκτα καποιες "το κανουν καλυτερα"...Και αντικειμενικα μιλωντας,ειδικα αν εχεις εμπειρια στην κατηγορια, ξερεις οτι υπαρχουν καλες καλυτερες και μετριες OnOff εφ'οσον θες μια τετοια για σωστη χρηση.Και τι σημαινει σωστη;Σημαινει και ασφαλτο και χωμα.

Ομως...περα απο αντικειμενικα κριτηρια και "βαθμολογιες" υπαρχει ενας παραγοντας που μπορει να στειλει στο διαλο ολα τα κριτηρια αυτα...Η καρδια!Αν δεν ακους αυτο το "κλικ" κοιτωντας ή οδηγωντας μια μοτοσυκλετα τοτε ολα τα άλλα αρχιζουν και βαραινουν και χανουν την ουσια τους μπροστα στο συναισθημα...Πρεπει να γουσταρεις φιλε μια μοτο...Και εδω ειναι το σημειο που ειλικρινα δεν μπορω να δωσω αδικο σε κανεναν οταν ακουω οτι "αυτη ειναι η καλυτερη OnOff για μενα"...κι ας ξερω μεσα μου εγω η εσυ η ολοι οτι "τι μας λεει ο μ@λακας αυτη δεν ειναι ουτε καν καλη για διπλη χρηση,ποσο μαλλον για ιδανικο OnOff"...Ναι το πιανω το γιατι,οταν λες οτι γουσταρεις μια OnOff για διπλη χρηση ακομα κι αν δεν εχεις την καλυτερη γιατι "ετσι μας αρεσει"...Γιατι αν δεν στριβεις τσιγαρο και να καθεσαι να την μπανιζεις λες και κανεις σεξ μαζι της,αν δεν την οδηγεις και να νοιωθεις οτι κλειδωνεις αισθησεις και γουστα ως ενα μαζι της...δεν..δεν... εχεις κάνει λαθος επιλογη ή απλα την εχεις βαρεθει...και αρχιζουμε τα "παμε γι'αλλα" κι ετσι καπως χαλανε και οι καλυτερες οικογενειες...αρα βασικος παραγοντας για μια καλη OnOff ειναι να αρεσει σε σενα.Ν βγαζεις γουστα εσυ μαζι της κι ολοι οι αλλοι "Αγαμοι Θυται"....

Να πω κι αυτο.Πιστευω οτι εμεις οι OnOffαδες ειμαστε εκτος των αλλων και λιγο μαζοχες.Και εξηγω γιατι.Αν ηθελα το ιδανικο OnOff θα επαιρνα ενα K1300GT και ενα GasGas300EC.Και θα ημουν μακραν ιδανικοτερος στην ασφαλτο με το GT και στο χωμα με το EC και πιο ξεκουραστος και πιο διασκεδασμενος και πιο γουαου απ'οτι με ενα οποιοδηποτε OnOff.Και δεν θα παλευα για προσφυση με ενα 21"τροχο εμπρος στην ασφαλτο αλλά θα κινομουν με 2πλασια ισως χιλιομετρα με το GT ή δεν θα παλευα να κρατηθω ορθιος με γκαζι ανοιχτο στην κροκαλολασπη με το OnOff αλλά απλα θα πεταγα απο πανω με το GasGas και ....και θα ειχα και δικιο.Μπορουσα να φορτωνω στο trailer το καθαρο και να στηνω σκηνη διπλα στο Jimny στο βουνο να βγαζω τη σαγιοναρα και να φοραω οπλα κρανη εξαρτησεις και πυρ στο βουνο με το EC...Θα μπορουσα να ταξιδευω στο Β.Ακρωτηρι με το Κ και να φτανω ατσαλακωτος μαζι με την κυρα και να λεω οτι δεν καταλαβα πότε περασαν 8.000χλμ τοσο γρηγορα και ανετα...Και ξερεις και ξερω οτι θα ειχα δικιο.Ομως δεν το κανω.Δυο οι λογοι.Πρωτα γιατι το πορτοφολι εξαρταται κι απο παραπλευρες αναγκες...οικογενεια,ζωη,αναγκες...σημερα ειδικα για καποιους ειναι δυσκολη η επιλογη δυο καλων μοτοσυκλετων μια για ασφαλτο μια για χωμα...ισως αν ημασταν "Λάτσηδες" ισως αν στην κουβεντα αντι για κριση μιλουσαν κροισοι τοτε να τα λεγαμε αλλιως...Δευτερον γιατι μια καλη OnOff σου εξασφαλιζει να κινηθεις παντου απο καλα εως πολυ καλα και να μην εχεις περιορισμο τεραιν...αυτο που σου λεγα παραπανω οτι αν δεις ενα χωματινο σοκακι να φευγει δεξια απο την ασφαλτο,θα μπεις...αν εισαι με ενα Sport Touring...απλα θα κανεις πως δεν το ειδες...κυνηγαμε λοιπον εμεις οι OnOffαδες,να ρεφαρουμε το "σχεδον καλα παντου" σε σχεση με ιδανικοτερες επιλογες,με το "παω παντου χωρις να κολλαω"...ειμαστε και λιγο μαζοχες...αλλά γουσταρουμε.Και οσο πιο συνειδητα η επιλογη,τοσο λιγοτερο μας νοιαζει για το στοχο της ιδανικης κινησης παντου.

Ο Μανωλης παραπανω τα εξηγει για τα "οικονομοτεχνικα" ωστε να θεωρειται αντικειμενικα ενα OnOff ως πολυ καλη επιλογη.Γιατι δηλαδη μια μοτοσυκλετα διπλης χρησης υπερτερει(αν αφησεις στην ακρη το συναισθημα)για επιλογη και συμβιωση...και θα συμφωνησω μαζι σου.
Ξερεις εξ'αρχης εννοειται οτι με μια τετοια μοτοσυκλετα δεν θα κινηθεις ποτέ στο χωμα οπως με ενα "καθαρο"...κι οσο πιο καλα θα κινηθεις αυτο θα εξαρταται απο το ποσο καλη επιλογη μοτοσυκλετας εκανες αλλά και απο τα δικα σου χερια και τρελλα...ή αν θες ψυχη.Ξερεις βεβαια οτι αν γινει το τσαφ,η στραβη,που στο χωμα ειναι συχνα πυκνα παρουσα αυτη η χαζοπτωση ακομα,τοτε θα μετρας...θα μετρας εξοδα επισκευης αλλά και πληγωμενο εγωισμο αν το δεις και λιγο πιο αλλιως...και κινεισαι λοιπον βασει δικων σου "κριτηριων"΄πως θελω να παω και ποσο με βοηθα η μοτοσυκλετα να παω ετσι οπως θελω.Αρα σαφως και οι περιορισμοι υπαρχουν και κοιτας με αυτο το γνωμονα να βρεις ποια ειναι πιο κοντα στο "ιδανικο"...

Στο χωμα ρολο παιζουν ολα.Βαρος,εμπρος τροχος,αναρτησεις,στησιμο,ελαστικα,ροπη,αριθμος κυλινδρων,ελαστικοτητα κινητηρα,τιμονι,ζυγισμα,και ενα σωρο αλλοι παραγοντες που και ολους να τους πω...θα ξεχασω καποιους ακομα.Ξερεις λοιπον οτι αν ειχες εκεινο το ΚΤΜ το 2Τ θα ειχε κανονισει η εταιρεια να στησει το ιδανικο μηχανακι για χωμα για σενα και εσυ αντε να το εφρενες λιιιγο πιο στα μετρα σου και να πυροβολουσες.Στο OnOff απλα ξεχνα τα πολλα πολλα και κοιτας να κανεις εκδρομικο εντουρο εως εντουρο ως εκει που φτανουν χερια, γνωσεις,μυαλο και μοτοσυκλετα.Θα πατησεις σε χωματα που ουτε καν με ενα στριτακι αλλά ως εκει και ως εκει που θα ζυγιζεις τι οδηγεις και θα το σεβαστεις ως τετοιο.Και δεν θα σε απογοητευσει καθολου ως συνηδειτα τετοια επιλογη.Ισα-ισα...Αλλωστε μην ξεχναμε οτι δεν το πηρες μονο για χωματινο αλλά και για ασφαλτινο...

Και θες οταν βγεις απο το χωμα και το βουνο,ως δια μαγειας να κλειδωσει ο χωματινος χαρακτηρας στο βουνο και με τα τακουνια που φορας να ξυσεις εντουρομποτα στην ασφαλτο.Θες απο εκει που επαιζες με τα λουκια,τωρα να δεις τα λαστιχα να καθαριζουν και να μαυριζουν απ'ακρη σ'ακρη στριβοντας στο ορεινο στροφιλικι...και να ανεβαζεις αδρεναλινη.Και θα το κανεις...ως ενα βαθμο.Και υπαρχουν πολλα OnOff που μπορουν να σου το δωσουν αυτο.Και μην ξεχνας οτι και το καλυτερο να εχεις,θα βρεθει καλυτερος αναβατης απο εσενα και θα σε περασει αερας με υποδεεστερο...Αλλωστε τα μηχανακια δεν ειναι για κοντρες,ειδικα αυτα.Αλλά για γουστα...Ασχετα αν κατα καιρους το λεει η καρδια σου...με πιανεις.

Και καλα ολα αυτα θα μου πεις...γενικως μιλωντας.Αλλά για σενα ποιο ειναι το ιδανικο ΟnOff?Κατονομασε κι οχι "γενικως"...χμμμ....

Μετα απο διάφορα μεσαια αλλα και mega OnOff,ειμαι σημερα με την F8 μου...

τα ειχα γραψει παλι θα τα ξαναγραψω εν συντομια...οσο συντομία...

Ευελικτη και ελαφρια,"ζωντανη" μανιτζεβελη και πρακτικη.Μεσα στην πολη αριστη,καταναλωση μηδεν για ολα οσα μου δινει,θεση οδηγησης στα μετρα μουΝοιωθεις πανω στη μοτοσυκλετα σε μια θεση που σε θετει σε εγρηγορση...ΚΤΜ στυλ και εδω...Σε αρκετες εκδρομουλες αρχιζα να παιζω μαζι της και εδειχνε να συνηγορει παντου.Ελαφρια αισθηση,αλλαγη κατευθυνσης αμεση.Ο κινητηρας επαρκης,ισως για 2 ατομα φορτωμενη σε αυτοκινητοδρομο με μουαγιεν τα 170 χαω μεση,εκει ηθελες 10 ιππους ακομη για να νοιωθεις λιγοτερο ζορι στον κινητηρα... Αν πας με τοσα αλλιως ειναι στο μενου της τα 150-160 μ.ω.τ και δωσ'της χιλιομετρα...

Nα σταθω λιγο στην συμπεριφορα της χωμα.Αυτο το στοιχειο της ειναι μαλιστα που εγειρε την πλαστιγγα προς αυτη και οχι προς την R1200GS που ειχα και θα ξαναγοραζα ανετα αλλά για πιο ασφαλτινη χρηση...Η F8 δουλευει "σετ" στο χωμα.Αναρτησεις πλαισιο κινητηρας ροπη και ζυγισμα συνδιαζονται και σε κανουν να δειχνεις ανετος και να εχεις ελεγχο και αισθηση στο χωμα.Εδω μαλιστα λειπει η μεγαλυτερη δυναμη ενος 990adv και αυτο κατα περιπτωση ειναι και πλεονεκτημα,εφοσον μιλαμε για χωμα.Θελει γκαζι θελει να εισαι εκει αλλά ως εκει.Τηρεις αναλογιες γιατι "ακριβο μου BMW"αν πεις και φυγεις(μαλλον υπερεκτιμησεις θα ελεγα)και απο κει και μετα το γουσταρεις!Δεν θα το βαφτιζα εντουρο αλλά εκδρομικο εντουρο για να φυγει η σκια του βαρεως τεραιν και του βαρους...Θα πας αλλά θα πας "υπ'ευθυνη σου"...

Στην ασφαλτο ειναι πολλες οι φορες που σκεφτομαι οτι η F8 ειναι ενα ΧΤ συγχρονο...Θα σε παει παντου,οχι πυραυλος οπως ενα ST ουτε οσο ανετα ενα megaOnOff.Ομως σε στενους δρομους,σε πολη,σε καταναλωση,σε φορτωμα θα ελεγα οτι προσωπικα θα ελεγα οτι εχω ενα συγχρονο ΧΤ...Με συγχρονο ροπατο κινητηρα,με πλαισιο,αναρτησεις,εμφανιση αλλά και ευκολια οδηγησης και ευελιξια...
Η μηχανη ειναι απολαυση και διασκεδαση και σαν τετοια την θελω δίπλα μου...
Διασκεδαση ναι...Απλετη με το πρωην ΚΤΜ990adv αλλά εκει ειχα τη σκια της πολυ μεγαλυτερης καταναλωσης και συν το κοστος συντηρησης συν τα καποια ψιλοθεματα που εβγαζε και να σου η νεα F8...Διασκεδαστικη ενιοτε,αυτο το κατι παραπανω σε αισθηση και ζυγισμα απο τις μεγαλες,που σε προτρεπει να παιξεις και να νοιωθεις οτι οδηγεις πιο μικρη αλλά αρκετα δυνατη...Μια κατηγορια κατω σε ανεσεις ταξιδιου αλλά πανω απο αρκετες πιο μεγαλες σε αισθηση και διασκεδαση,σε ελεγχο...Μιλαμε παντα για On-Off ...

Υπαρχει ομως και ο συνεπιβατης στην υποθεση...ο συνταξιδευτης μου.Η mAthosalina οσες φορες με συντροφευει σε εκδρομες δεν εχει κανενα παραπονο...και τριβαλιτσο και δικαβαλο και μεγαλες ΜΩΤ και στροφιλικια και...ολα καλα.Οπως λεει τιποτα δεν της χαλασε την ηρεμια.Σελα ανεκτη,αερας ελαχιστος,κουραση μικρη...Θεση συνεπιβατη κοντα στον οδηγο,κανενα προβλημα,νοιωθοντας το προσθετο βαρος πισω,ενω ακομα και αν εχεις γρηγορες διαθεσεις σε ταξιδακια στα βουνα,η ισσοροπια της μοτοσυκλετας δεν διαταρασσεται απο συνεπιβατη ή αποσκευες.Θετικο...

Τι θα ηθελα παραπανω;Διορθωσα σελα,ανεμοκαλυψη,εφτιαξα εμφανιση οπως τη θελω και...στην παρουσα φαση τιποτα πιο περα απο αυτα που ανεφερα...Ισως στο μελλον,αν θελω να βγαλω το χωμα απο το μενου,υπο οποια μορφη,να προχωρησω σε καποια πιο ασφαλτινη........ισως και οχι αν συνεχισει να με ευχαριστει και να γουσταρω.
Μια μοτοσυκλετα που προσωπικα μου αρεσει ακομα και να την χαζευω εν στασει.Τη βλεπω ομορφη ,τη γουσταρω γιατι μου κανει τα γουστα...Δεν με "πιεζει" οικονομικα σε κοστος χρησης και συντηρησης...ολα καλα.

Και οσο για την παντα επικαιρη ερωτηση "ποσο θα την κρατησω" πραγματικα δεν θα απαντησω...Συνδιαστικη πολλων παραγοντων και καταστασεων η απαντηση,θεμα στιγμης και θεμα συμβιωσης...Τα παντα ρει και ετσι πρεπει,ετσι θελω γιατι με κανει και νοιωθω ζωντανος στη μοτοκινηση...Ονειρα δεν σταματανε ποτέ,Ονειρα παντα υπαρχουν αλλά κοιταζω το κατα δυναμιν να ευχαριστιεμαι κι οτι μου ερχεται δίπλα μου...

Δεν ξερω αν ειναι για ολους ή αντικειμενικα το ιδανικο OnOff μια F800GS αλλά τωρα που μιλαμε εγω τη βλεπω ως πολυ καλη επιλογη για οσα θελω και μπορω σημερα.
Τα χιλιομετρα συνεχιζονται...η αγαπημενη μου F8 μού προσφερει στιγμες απολαυσης και καθαριζει το μυαλο απο έγνοιες και σκοτουρες...Την αγαπαω και συνεχιζουμε...

Σεντονι εγραψα...παιζει να σε κουρασε.Αλλά καμμια φορα αν ενα θεμα μού αγγιζει χορδες...ξεχνιεμαι...και γουσταρω :)
Τα είπες ολα και νομιζω οτι αγγιξες πολλούς βαθια μεσα μας!
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Ολα τα παρα πανω........η μοναδικη μου απιστια ηταν για εναν χρονο που ειχα ενα kawasaki gtr1400( ετσι για να μην θεωρουμαι κολλημενος) το οποιο οταν πουλησα με τα χιλια ζορια, εκανα παρτυ.......αλλωστε εχω δηλωσει εδω και πολλα χρονια οτι εαν την μοτοσυκλετα που θα εχω, δεν μπορω να την εχω παντα μαζι μου,( εκει που θελω να παω), απλα δεν θα εχω μοτοσυκλετα....
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
η πραγματικοτητα ειναι οτι ο καθε δρομος-τερεν θελει το δικο του ειδηκο μηχανακι !!!
αν εχεις δυναμη αγοραζεις τα δεοντα!!!
αν δεν εχεις μπαινεις στην φιλοσοφια του --με τα παντα πας παντου---οσο μπορεις πιο προσεχτικα!!!
ομως πιο ολοκληρωμενο μοτο για ολες τις δουλειες με οικονομια!!!!!!!!!!!!! και αξιοπρεπεια σε ολα τα επιπεδα (διπλος μονος παγκαζια χωμα ασφαλτο ταξιδια) το f 800 gs bmw
ολα τα παραπανω αποτελουν την προσωπικη μου γνωμη!!!
 

sinister

Μέλος
Όνομα
Πανος
Μοτό
Tuono factory
RSV1000R
WR250R
Κατα την ταπεινη μου αποψη οι οδηγοι on-off-dualsport μηχανων χωριζονται σε καποιες κατηγοριες και αναλογα με το σε ποια ανηκουν τοτε αλλαζει κ η μηχανη που ειναι καταλληλη.
Η πρωτη κατηγορια ειναι αυτοι που κανουν χλμ σε εθνικες οδους κ καπου καπου πατανε κ εναν χωματοδρομο για καποια μετρα για ναβγουν σε μια παραλια ή σε καποιο δυσβατο μερος.Αυτοι νομιζω οτι θελουν ενα μηχανακι τυπου 800gs.
H δευτερη κατηγορια ειναι αυτοι που κανουν λιγα χλμ ασφαλτου μεχρι να μπουν σε χωματινα μονοπατια προκειμενου να φτασουν στον προορισμο τους απο χωμα κυριως. Αυτοι θελουν ελαφρια μηχανακια 250-500 κυβικα που να τα πετας κατω,να κλωτσας τη χουφτα να ερθει στη θεση της κ να συνεχιζεις.
Και η τριτη κατηγορια χιλιομετροφαγων για τα γνωστα ανω των 1000κιβυκων μηχανων, που ξεκινανε να ταξιδευουν χωρις να ξερουν ποτε θα σταματησουν κ τι δρομους θα συναντησουν.

Για ολους ομως θα πρεπει να ισχυουν καποια πραγματα οπως τα διαστηματα service,δεν μπορεις να λες ενα μηχανακι on-off και να εισαι με το ωρομετρο ανα χειρας. Προσωπικα αφου εχω λυσει το θεμα του "τουριστικου" με το tuono το ιδανικο on-off ανηκε στην δευτερη κατηγορια κ ετσι ηρθε κ το wr στα χερια μου. Οταν το βαρεθω βεβαια κ ερθει η ωρα να το αλλαξω θεωρω οτι το πιο ολοκληρωμενο on-off για την Ελλαδα ειναι το KTM 690 adventure R.Ελαφρυ με δυναμη κ δυνατοτητα να μαζεψει χλμ,μιλωντας παντα για την ελλαδα βεβαια.
Μεγαλωνοντας κ ωριμαζοντας καταλαβα οτι τα μηχανακια δεν κανουν τον αναβατη,αλλα ο αναβατης τα μηχανακια,οπως επισης οτι ο μεσος αναβατης ειναι πολυυυυυ μακρυα απο τα ορια μιας μεσης μηχανης,αρα δεν μας φταινε ουτε τα 2psi που ειχαμε παραπανω ουτε γιατι το 50αρι marzocchi δεν ηταν καλα ρυθμισμενο ουτε ενα σωρο δικαιολογιες.
 

Papadopaidi

Μέλος
Περιοχή
Patras
Όνομα
Παύλος
Μοτό
R1150GS '00 (ABS)
Dual use μπορούν να γίνουν τα πάντα όμως
στέκομαι κ στην ικανότητα του αναβάτη που έγραψε
πιο πάνω ο Πάνος(sinister)"τα μηχανακια δεν κανουν τον αναβατη,
αλλα ο αναβατης τα μηχανακια,οπως επισης οτι ο μεσος αναβατης
ειναι πολυυυυυ μακρυα απο τα ορια μιας μεσης μηχανης,αρα δεν μας φταινε
ουτε τα 2psi που ειχαμε παραπανω ουτε γιατι το 50αρι marzocchi δεν ηταν
καλα ρυθμισμενο ουτε ενα σωρο δικαιολογιες." Αντικειμενικά
το καλύτερο είναι αυτό που γουστάρει ο καθένας αλλά
στην πραγματικότητα αν είμαι "κουλομαρία" δεν φταιει το
gs σε τπτ. Τα πάντα μπορούν να γίνουν με όλες τις
μοτόρες απλά δεν θα γίνουν άνετα κ με ευκολία παντού.
Δυστυχώς δεν μας επιτρέπουν τα οικονομικά μας
να έχουμε όσο τροχοφόρα θέλουμε κ κάνουμε
πολλά που δεν πρέπει με αυτά που ήδη κατέχουμε.
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
......αυτό το forum με φέρνει πονοκέφαλο και με τραυματίζει την ψυχολογία μου !!
Ανοίγετε κάτι θέματα που δεν μπορώ να ξεκολλήσω !!
ON-OFF ..... Ήθελα να ξέρω ποιος φούστης ανακάλυψε αυτή την κατηγορία και τραβιέμαι κοντά στα 20 χρόνια κι ακόμη δεν έχω ξεκαθαρίσει τι θέλω. Πάντως όποιο μηχανάκι να δω (από τα γενικής χρήσης) θα κοιτάξω αν με γεμίζει στο χώμα και στην άσφαλτο.
Μέχρι στιγμής μένω σ' αυτά που έχω μέχρι να πάρω το καθ' υποδεικνυόμενο,σύμφωνα με τα αναλυτικά test ride αλλά και κριτικές αναβατών που τριγυρίζουν στο μυαλό μου !!!
 

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
Για μένα το θέμα μοτοσυκλέτα είναι μονόδρομος, εκτός αν αγοράσω 2. Θέλω μηχανή στην πόλη, στην βόλτα, στο ταξίδι, και φυσικά για το πάθος μου.

Βόλτα στα βουνά. Χωρις τη βόλτα στα βουνά καλύτερα να μη καβαλήσω μηχανή.

Οπότε μόνο ON OFF. μου αρέσουν πολλά άλλα μοντέλα, αλλά να έχω μηχανή και να μη μπορώ να την χαρώ δεν λέει.
 
Top Bottom