Μοτο-Βιομηχανίες (Οικονομικά μεγέθη)

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
-Μεταφέρθηκε σε νέο θέμα το παρόν post μαζί με τις σχετικές απαντήσεις για να μην χαλάμε το θέμα του Transalp-

Η Kawasaki έχει την δυνατότητα να βγάλει ότι μοτοσυκλέτα θέλει όπως φυσικά και η Honda και άλλες εταιρείες.

Η διαφορά που έχει η Kawasaki με την Honda είναι πως πρόκειται για κατασκευαστή σε πολλές περιπτώσεις πολύ υψηλής τεχνολογίας εξαρτημάτων και εξειδικευμένων εξαρτημάτων.

Ασχολείται με την ναυπηγική, με την διαστημική τεχνολογία, με την αεροναυπηγική, σιδηροδρόμους κλπ.

Η Honda απο την άλλη έχει την αυστηρά βιομηχανική της προσέγγιση και εξειδίκευση και αυτή με πελάτες στη τεχνολογία, στην αεροναυπηγική και στον βιομηχανικό εξοπλισμό αλλά η ύπαρξη της βασίζεται περισσότερο στην εξειδίκευση της στις μεταφορές και την λιανική πώληση σε ιδιώτες γι αυτό και εξάλλου κάνει σαφώς μεγαλύτερους κύκλους εργασιών και νούμερα σε μονάδες και φυσικά έχει μεγάλη εισχώρηση σε αγορές μεγάλες με φτηνά οχήματα όπως Ινδία απο την Kawasaki Heavy Industries.

Ενδεικτικά η Honda Industries σαν όμιλος βρίσκεται περίπου σε ένα ετήσιο Revenue στα 120 δις δολλάρια και η Kawasaki Heavy Industries στα 12 δις δολλάρια. Συγκριτικά η Ducati βρίσκεται στο μόλις 1 δις δολλάρια.

Μιλάμε για κολοσσούς ο καθένας στην εξειδίκευση του. Απο εκεί και πέρα τα δ.σ. τους αποφασίζουν πού θα διοχετευουν τα κεφάλαια τους. H εξέλιξη όμως για την Kawasaki ηρθε το 2021 όταν η Kawasaki Heavy Industries αποφάσισε για λίγους εταιρικού διαχωρισμού και αυτονομίας αποφάσεων να δημιουργήσει την Kawasaki Motors ως ανεξάρτητη εταιρεία και παρακλάδι της KWHIN. Το 2022 ως αυτόνομη εταιρεία η Kawasaki Motors έγραψε περίπου 4 δις δολλάρια τζίρο, περίπου 4 φορές επάνω απο την Ducati.

Είναι μια νέα εποχή για την kawasaki, με νέους ανθρώπους, νέες συνεργασίες και επιτέλους αυτονομία αποφάσεων. Σημασία έχει για εμάς τους μοτοσυκλετιστές πως η εταιρεία έχει αποδείξει πως έχει προτεραιότητα την τεχνολογία και την καινοτομία. Σίγουρα η Honda είναι κολοσσός με τεράστιες δυνάμεις αλλά το να πουλάει 50 εκατομμύρια μοτοσυκλετάκια 125 και 200 κυβικά στην Ασία εμάς ως μοτοσυκλετιστές δεν μας αγγίζει ως αποτέλεσμα. Εμάς μας αγγίζουν οι οραματιστές και οι καινοτόμοι γι αυτό και πιστεύω πως ο κόσμος της μοτοσυκλέτας έχει περισσότερα να περιμένει απο εταιρείες όπως η Ducati και η Kawasaki παρά η Honda.

Η Honda Motorcycles αυτόνομα για να έχουμε μια σύγκριση μεγεθών έκανε το 2022 35 δις δολλαρια τζίρο.

Έχουμε λοιπόν 1 δις η Ducati, 4 δις Kawasaki, 35 δις Honda, η Suzuki κάπου 3 δις, η yamaha Νομίζω 12 δις κλπ

Αν βάλουμε στην εξίσωση τα νούμερα που πουλήθηκαν το 2022 έχουμε κατα προσέγγιση

Ducati 62.000 κομμάτια, Kawasaki 456.000 κομμάτια, Honda 17.600.000 κομμάτια, suzuki 1.780.000 κομμάτια, yamaha 4.500.000 κομμάτια.

που σημαίνει περίπου ΜΕΣΟΣΤΑΘΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΠΩΛΗΘΕΝ ΔΙΚΥΚΛΟ :

Ducati: 16.243$, Kawasaki: 8.771$, Honda: 1.988$, Suzuki: 1685$, Yamaha:2.666$

Τα νούμερα αυτά είναι και δείχνουν με σαφήνεια τί στρατηγική έχει κάθε κατασκευαστής και τί εξειδίκευση.

Για κάθε Ducati που πουλιέται η Honda πρέπει να πουλήσει 8 μηχανακια απο αυτά που πουλάει κατα μέσο όρο για να κάνει τον ίδιο τζίρο και 4.5 για κάθε Kawasaki. Τώρα τα περιθώρια κέρδοςς είναι άλλη ιστορία. Εν ολίγοις η Ducati και η KAwasaki δεν πουλάνε σκούτερ και μοτοσυκλετάκια 125 για την Ινδία και Κίνα και προφανώς δεν κάνουν τους ίδιους τζίρους με την Honda. Σίγουρα η Honda έχει να εκμεταλλευτεί απο αυτό για να έχει μεγαλύτερα διαθέσιμα κεφάλαια ενδεχομένως σε R&D για μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και τεχνολογίες. Ας κρίνει ο καθένας ή ας ψάξει πόσο επενδύει κάθε κατασκευαστής και τί αποτελέσματα έχει φέρει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάντως, είμαι σχεδόν θιγμένος που δεν βλέπω ΚΤΜ στην ανάλυση.

Αλλά, αυτοί είστε...
:cool:
Έλα Γιωργάρα εδώ είμαστε σε στεναχώρεσα..:hungover:

KTM GROUP 2022, 2,4δις $ τζίρος, 375.000 μονάδες, 6.400$ μέσος όρος πώλησης μονάδας
BMW MOTORRAD 2022, 2,δις $ τζίρος, περίπου 200.000 μονάδες, 10.000$ μέσος όρος πώλησης μονάδας
Piaggio Group 1.5 δις $ τζίρος. Aprilia τζίρος 53 εκατομμύρια! 6.000 μονάδες. 8.800$ μέσος όρος πώλησης μονάδας.

Πραγματικά μικρό μαγαζί είναι η Aprilia. Νομίζω έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ας βάλουμε και κάνα δυο Κινέζους να δούμε που βρίσκονται.

LONCIN (VOGE) 1.7δις $, 1.400.000 μοτοσυκλέτες, 1.214$ ανα μονάδα

CFMOTO 400 εκατ $, περίπου 200.000 μονάδες, 2.000$ ανα μονάδα

Qianjiang Group( Benelli, QJmotor) περίπου 18 δις $ ετήσιο τζίρο του γκρούπ
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Όσα και να είναι τα πουλημενα μικρων κυβικών μοτοσυκλετάκια της Honda,πάλι πουλάει περισσότερα μεγάλα από την οποία άλλη ευρωπαϊκή εταιρία.Όχι;

Έχασε από το πρεστίζ της για τα τόσα "Ασιατικά";
ΟΧΙ.

Να της τα χώσουμε γιατί είναι αυτόνομη,έχει πλάνο και ξέρει να σταθεί;
Εκτός κι αν πρέπει να την χτυπάμε γιατί δεν δεν σώθηκε από Γερμανούς... Κινέζους... Ινδούς κλπ;;;


Άλλοι είχαν κι έχουν ψηλοτερα τον αμανέ από εκεινη..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όσα και να είναι τα πουλημενα μικρων κυβικών μοτοσυκλετάκια της Honda,πάλι πουλάει περισσότερα μεγάλα από την οποία άλλη ευρωπαϊκή εταιρία.Όχι;

Έχασε από το πρεστίζ της για τα τόσα "Ασιατικά";
ΟΧΙ.

Να της τα χώσουμε γιατί είναι αυτόνομη,έχει πλάνο και ξέρει να σταθεί;
Εκτός κι αν πρέπει να την χτυπάμε γιατί δεν δεν σώθηκε από Γερμανούς... Κινέζους... Ινδούς κλπ;;;


Άλλοι είχαν κι έχουν ψηλοτερα τον αμανέ από εκεινη..
Δεν νομίζω πώς είπε κάποιος κάτι τέτοιο! Η Honda είναι ένας κολοσσός. Εγώ αν σχολίασα κάτι είναι πως τα οικονομικά μεγέθη και ο αριθμός των πωλήσεων δεν έχει άμεση σχέση με την δυναμική μιας εταιρεία να βγάλει μια ποθητή μοτοσυκλέτα ή να παρουσιάζει κάτι καινοτόμο.

Και επειδή η Honda ως βιομηχανία τα μεγάλα νούμερα και τα μεγάλα κέρδη τα κάνει πουλώντας σκουτερ και μοτοσυκλετάκια ως 200 κυβικά όταν έρθει η ώρα των αποφάσεων για διάφορα Project για μοτοσυκλέτες μεγάλων κυβικών, άλλα μυαλα αποφασίζουν στα διάφορα διοικητικά συμβούλια απο τα μυαλά άλλων εταιρειών όπως Ducati π.χ.

Συνεπώς είπα ως προσωπική άποψη πως δεν περίμένω έτσι κι αλλιώς απο την Honda να επενδύσει στο ουάου factor ή στο πάθος του μοτοσυκλετιστή όπως εταιρείες με μικρότερη οικονομική επιφάνεια οι οποίες όμως στο καταστατικό τους και στο DNA τους έχουν άλλο προσανατολισμό απ ότι η Honda. Όπως η Ducati, η Kawasaki, η Aprilia ακόμα και η BMW. Γιατί όταν έρθει ένα τέτοιο Project στο τραπέζι στο δ.σ άντε να πείσεις τους μετόχους και τα μέλη να ασχοληθούν και να χαλάσουν τον χρόνο τους με τέτοιες ΄΄ανοησίες΄΄!!

Νομίζω η πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι η Aprilia που με 53 εκατομμύρια ετήσιο τζίρο κατάφερε για μένα να φτιάξει ένα πιο ωραίο, ολοκληρωμένο και ενδιαφέρον on-Off απο την Honda και να το πουλάει και στα ίδια λεφτά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θέλουμε και investment recommendation για τις εισηγμένες παρακαλώ!. Buy, Sell, Hold κτλ ομορφίες :ha
Άσε μωρέ στους χαρτογιακάδες θα τους ανοίξουμε και τα μάτια..:p Έχουμε πολλά μάτια στο advride ο τζάμπας πέθανε..:hungover:
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
διαιρείς τον αριθμό των πωλήσεων με τα έσοδα τα οποία περιλαμβάνουν ήδη το markup κάθε εταιρείας.
άδικο. Η Ducati τρέχει με πολυ διαφορετικό markup απο οτι η Kawasaki και αυτό σου δίνει μια στρεβλή εικόνα για το κόστος.
Δηλαδή στην ουσία ενσωματώνεις το περιθώριο κέρδους στο ίδιο το κόστος

παρ όλα αυτά πολυ χρήσιμα τα απόλυτα μεγέθη και σε ευχαριστούμε
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Συνεπώς είπα ως προσωπική άποψη πως δεν περίμένω έτσι κι αλλιώς απο την Honda να επενδύσει στο ουάου factor ή στο πάθος του μοτοσυκλετιστή όπως εταιρείες με μικρότερη οικονομική επιφάνεια οι οποίες όμως στο καταστατικό τους και στο DNA τους έχουν άλλο προσανατολισμό απ ότι η Honda. Όπως η Ducati, η Kawasaki, η Aprilia ακόμα και η BMW. Γιατί όταν έρθει ένα τέτοιο Project στο τραπέζι στο δ.σ άντε να πείσεις τους μετόχους και τα μέλη να ασχοληθούν και να χαλάσουν τον χρόνο τους με τέτοιες ΄΄ανοησίες΄΄!!
Η αναφορά στην Κawasaki(εκ Japan) δεν "σώζει" κατ'εμέ την ωραία γραμμένη άποψή σου Βαγγέλη μου.

Σηκώνεις το δάχτυλο στην Honda για ατολμία και υποκλίνεσαι στο DNA κάποιων εταιριών(όχι όλων) που μέχρι πριν λίγα χρόνια έκανες αίτημα,έπαιρνες αριθμό πρωτοκόλλου και πέρναγε στην ολομέλεια της Βουλής για το αν θα πας βόλτα χωρίς πρόβλημα... Τόσο απλά.


Περισσότερο το λοιπόν με σέβεται κάποιος που το προϊόν του δεν θα με χτυκιασει και θα μου κάνει τη δουλειά για την οποία το επέλεξα, παρά αυτός που θα παίξει με την σπληστία μου για 'πριόνι",το οποίο θα κάνει πιο "πριόνι" αργότερα για να ξανατσιμπισω και να με έχει στην τσίτα.Και μη μου πεις ότι δεν επενδύουν εκεί οι εταιρίες που αναφέρεις;
Ακόμα και η "κυρίλα" της BMW.

Εκτός κι αν στην Ducati,την Aprilia,την BMW μιλάμε για πελατες που ανοίκουν στην ελίτ των μοτοσυκλετιστών και οι άλλοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Το ουάου factor των εταιριών που λες και το πάθος του μοτοσικλετιστή.. Ψάχνουμε να γεμίσουμε δικά μας κενά βλέποντας "χαρακτήρα" στα μηχανάκια.
Χαρακτήρα το λοιπόν έχουν οι άνθρωποι.Τα έμψυχα.Οχι τα άψυχα.

Γι'αυτό κάποιος μπορεί να είναι ευτυχισμένος και να κάνει παοαδες με αυτό που άλλοι Βαγγέλη μου βρίσκουν "άχρωμο".Γιατί αυτός καταστάλλαξε και οι άλλοι ακόμη ψάχνουν.
Αυτός γελάει και οι άλλοι γκρινιάζουν..

Μπήκαμε και στην ψυχολογία τώρα και βάρυνε το πράγμα.

Συμφωνώ το λοιπόν ότι διαφωνούμε στην προσέγγιση του καθενός μας για το πως κρίνουμε μια εταιρία..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
διαιρείς τον αριθμό των πωλήσεων με τα έσοδα τα οποία περιλαμβάνουν ήδη το markup κάθε εταιρείας.
άδικο. Η Ducati τρέχει με πολυ διαφορετικό markup απο οτι η Kawasaki και αυτό σου δίνει μια στρεβλή εικόνα για το κόστος.
Δηλαδή στην ουσία ενσωματώνεις το περιθώριο κέρδους στο ίδιο το κόστος

παρ όλα αυτά πολυ χρήσιμα τα απόλυτα μεγέθη και σε ευχαριστούμε
Δεν έκατσα ρε συ να κάνω case study σε κάθε εταιρεία ούτε να γράψω πτυχιακή. Πέντε νούμερα μάζεψα από το νετ για να έχουμε μια εικόνα για το revenue κάθε εταιρείας πάνω κάτω και περίπου τον όγκο πωλήσεων σε μονάδες.

Άμα είναι τώρα να κάτσω να ψάξω mark up, gross profit να πιάσω τότε να δω το παίζει και με τα logistics, ας βάλουμε και το συνάλλαγμα στη μέση και τον πληθωρισμό ας μιλήσουμε και για τελωνειακούς δασμους και που βρίσκονται τα εργοστάσια κάθε εταιρείας. Ας βάλουμε και προμηθευτές μέσα ας κάψουμε λίγο τον εγκέφαλό μας και ας ψάξουμε καμιά βδομάδα για στοιχεία να ισιωσουμε!!

Σπύρο το νήμα ανοικτό είναι! Αν κάποιος θέλει να διορθώσει τα στοιχεία και να κάνει μια διαφορετική προσέγγιση εδώ είναι! Δεν κάνω παρουσίαση,κουβέντα κάνουμε!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η αναφορά στην Κawasaki(εκ Japan) δεν "σώζει" κατ'εμέ την ωραία γραμμένη άποψή σου Βαγγέλη μου.

Σηκώνεις το δάχτυλο στην Honda για ατολμία και υποκλίνεσαι στο DNA κάποιων εταιριών(όχι όλων) που μέχρι πριν λίγα χρόνια έκανες αίτημα,έπαιρνες αριθμό πρωτοκόλλου και πέρναγε στην ολομέλεια της Βουλής για το αν θα πας βόλτα χωρίς πρόβλημα... Τόσο απλά.


Περισσότερο το λοιπόν με σέβεται κάποιος που το προϊόν του δεν θα με χτυκιασει και θα μου κάνει τη δουλειά για την οποία το επέλεξα, παρά αυτός που θα παίξει με την σπληστία μου για 'πριόνι",το οποίο θα κάνει πιο "πριόνι" αργότερα για να ξανατσιμπισω και να με έχει στην τσίτα.Και μη μου πεις ότι δεν επενδύουν εκεί οι εταιρίες που αναφέρεις;
Ακόμα και η "κυρίλα" της BMW.

Εκτός κι αν στην Ducati,την Aprilia,την BMW μιλάμε για πελατες που ανοίκουν στην ελίτ των μοτοσυκλετιστών και οι άλλοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Το ουάου factor των εταιριών που λες και το πάθος του μοτοσικλετιστή.. Ψάχνουμε να γεμίσουμε δικά μας κενά βλέποντας "χαρακτήρα" στα μηχανάκια.
Χαρακτήρα το λοιπόν έχουν οι άνθρωποι.Τα έμψυχα.Οχι τα άψυχα.

Γι'αυτό κάποιος μπορεί να είναι ευτυχισμένος και να κάνει παοαδες με αυτό που άλλοι Βαγγέλη μου βρίσκουν "άχρωμο".Γιατί αυτός καταστάλλαξε και οι άλλοι ακόμη ψάχνουν.
Αυτός γελάει και οι άλλοι γκρινιάζουν..

Μπήκαμε και στην ψυχολογία τώρα και βάρυνε το πράγμα.

Συμφωνώ το λοιπόν ότι διαφωνούμε στην προσέγγιση του καθενός μας για το πως κρίνουμε μια εταιρία..
Δεν χρειαζόταν μωρέ να γράψεις όλο αυτό για να πεις απλά πως θες και αγαπάς Honda για την αξιοπιστία. Δεν ειναι μυστικό. Αν κάναμε μια πρόχειρη δημοσκόπηση σε ιδιοκτήτες Honda θα έβαζαν την αξιοπιστία και την μεταπώληση ως πρώτο λόγο αγοράς.

Το θέμα είναι,γιατί αυτή η υποσυνείδητη η ενσυνείδητη επιλογή σου να χρησιμοποιείς αυτό το κριτήριο αγορας σε καθιστά αυτομάτως ενισχυμένα χαρούμενο έναντι αγοραστών άλλων εταιρειων και επιπλέον γιατί αυτό συνδέεται με την ενδεχόμενη ωριμότητα σου? Γιατί πρέπει να αποδεχτουμε αυτό που λες? Δεν είναι θέμα διαφωνίας. Είναι ένα σύνηθες φαινόμενο τα δικά μας θέλω να τα προβάλλουμε πάνω στους άλλους και μάλιστα υποτιμώντας τους. Εγώ ποτέ δεν υποτίμησαν έναν ιδιοκτήτη Honda η έναν υποψήφιο ιδιοκτήτη. Υπήρξα κι εγώ ιδιοκτήτης. Επισήμανα πως η άποψη μου είναι πως η Honda ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει ισως άλλες προτεραιότητες από το να ασχολείται με τον πιο παθιασμένο αναβάτη στην αγορά και να ικανοποιεί τα δικά του θέλω και ενδεχομένως επικεντρώνει τους πόρους της και τα project της σε μοτοσυκλέτες όπως ένα transalp. Εύκολα αποδεκτό, εκτενώς δοκιμασμένο ενδεχομένως για την αξιοπιστία του και εύκολο και ισορροπημένο. Γιατί αυτός που ικανοποιείται από αυτό το προϊόν να θίγεται όπως εσύ όταν υπάρχουν καταναλωτές που βάζουν άλλες προτεραιότητες σε μια αγορά?

Γιατί υποτιμάς ως κενό ενδιαφέροντος και ρηχό κάποιον ο οποίος μπορεί να επιδιώκει σε μια μοτοσυκλέτα τον παράγοντα ενθουσιασμού? Η εν τέλει να κρίνει πως δεν τον καλύπτει ο παράγοντας ενθουσιασμού από ένα μοντέλο συγκεκριμένο της honda? Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να κλείσουν πολλές εταιρειες. Αν οι άνθρωποι δεν υποκινουνταν στην ζωή από τον ενθουσιασμό,την ομορφιά,το ιδιαίτερο δεν θα ειμασταν πολύ γκρι??

Έγραψες πως για πολλές μάρκες μέχρι πριν μερικά χρόνια έκανες αίτηση να βγάλουν μια βόλτα χωρίς πρόβλημα. Άρα αυτό έχει πλέον επιλυθεί? Έχουν φτάσει και άλλες μάρκες το επιθυμητό για εσένα επίπεδο αξιοπιστίας? Η ζούμε ακόμα την εποχή που μόνο τα Honda δε χαλάνε?

Εν κατακλείδι εγώ δεν έχω το ανάστημα να κουνήσω δε καμία Honda κανένα δάκτυλο ούτε την πρόθεση. Παρουσίασα κάποια νούμερα και έκανα μια προσωπική εκτίμηση πως λόγω βιομηχανικής φιλοσοφίας της Honda και βιομηχανικής διείσδυσης σε αγορές πολύ μεγάλες με προσφορά προϊόντων οικονομικών σε προδιαγραφές με πωλήσεις εκατομμυρίων είναι πιο δυσκίνητος όμιλος ενδεχομένως όταν ένας project leader προσπαθήσει να προτείνει κάτι πιο ρηξικέλευθο η τολμηρό.

Και είπα επίσης πως από άλλους κατασκευαστές περιμένω στο μέλλον να δούμε πιο τολμηρά και παθιασμένα project.

Ο μόνος λόγος να διαφωνήσεις μαζί μου είναι αν πιστεύεις ότι η Honda αντιθέτως δεν έχει αυτό το προφίλ. Πάνω σε αυτό έστησα μια κουβεντα. Γιατί αν διαφωνείς μαζί μου επειδή τολμαω να έχω άλλες επιθυμίες σε μια μοτοσυκλετα από τις δικές σου και να προτιμώ το εταιρικό προφίλ (επί της παρούσης) κάποιας άλλης εταιρείας ακούγεται κάπως περισσότερο ως νουθεσία και μάλιστα το αυταρεσκο ντύσιμο της με την επίφαση της προσωπικής σου ευτυχίας έναντι άλλων φαιδρων που ακόμα ψάχνονται άσκοπως ακουγεται λίγο άσχημο.

Εν πασει περιπτώσει οι ιδιοκτήται Honda με τι θα είστε ευχαριστημένοι? Να αποδεχτούμε κάθε προϊόν του κολοσσού ως προϊόν ευτυχίας για τον κάθε δυστυχή και το κάλλος του κάθε προϊόντος του κολοσσού αδιαπραγματευτο όπως και η εγγυημένη καλή του λειτουργία στον αιώνα τον άπαντα?!

Παραδίνομαι. Αποδέχομαι όλα τα παραπάνω και ζητώ ταπεινά συγνώμη που ασεβησα επάνω στο μεγαλείο του κολοσσού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Η αναφορά στην Κawasaki(εκ Japan) δεν "σώζει" κατ'εμέ την ωραία γραμμένη άποψή σου Βαγγέλη μου.

Σηκώνεις το δάχτυλο στην Honda για ατολμία και υποκλίνεσαι στο DNA κάποιων εταιριών(όχι όλων) που μέχρι πριν λίγα χρόνια έκανες αίτημα,έπαιρνες αριθμό πρωτοκόλλου και πέρναγε στην ολομέλεια της Βουλής για το αν θα πας βόλτα χωρίς πρόβλημα... Τόσο απλά.


Περισσότερο το λοιπόν με σέβεται κάποιος που το προϊόν του δεν θα με χτυκιασει και θα μου κάνει τη δουλειά για την οποία το επέλεξα, παρά αυτός που θα παίξει με την σπληστία μου για 'πριόνι",το οποίο θα κάνει πιο "πριόνι" αργότερα για να ξανατσιμπισω και να με έχει στην τσίτα.Και μη μου πεις ότι δεν επενδύουν εκεί οι εταιρίες που αναφέρεις;
Ακόμα και η "κυρίλα" της BMW.

Εκτός κι αν στην Ducati,την Aprilia,την BMW μιλάμε για πελατες που ανοίκουν στην ελίτ των μοτοσυκλετιστών και οι άλλοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Το ουάου factor των εταιριών που λες και το πάθος του μοτοσικλετιστή.. Ψάχνουμε να γεμίσουμε δικά μας κενά βλέποντας "χαρακτήρα" στα μηχανάκια.
Χαρακτήρα το λοιπόν έχουν οι άνθρωποι.Τα έμψυχα.Οχι τα άψυχα.

Γι'αυτό κάποιος μπορεί να είναι ευτυχισμένος και να κάνει παοαδες με αυτό που άλλοι Βαγγέλη μου βρίσκουν "άχρωμο".Γιατί αυτός καταστάλλαξε και οι άλλοι ακόμη ψάχνουν.
Αυτός γελάει και οι άλλοι γκρινιάζουν..

Μπήκαμε και στην ψυχολογία τώρα και βάρυνε το πράγμα.

Συμφωνώ το λοιπόν ότι διαφωνούμε στην προσέγγιση του καθενός μας για το πως κρίνουμε μια εταιρία..
Εσυ πολυ καλα τα λες. Το ποπολο ομως εχει την ψυχολογικη αναγκη να κατατασει τα υποκειμενα και αντικειμενα σε γενικως καλλιτερα και γενικως χειροτερα. Το φαινομενο Μρ Μιστερ ειναι κανονας, οχι εξαιρεση :rolleyes:
Τωρα πχ σ αυτο το φορουμ η μαζικη ψυχωση αφορα στο τρανσαλπ :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εσυ πολυ καλα τα λες. Το ποπολο ομως εχει την ψυχολογικη αναγκη να κατατασει τα υποκειμενα και αντικειμενα σε γενικως καλλιτερα και γενικως χειροτερα. Το φαινομενο Μρ Μιστερ ειναι κανονας, οχι εξαιρεση :rolleyes:
Τωρα πχ σ αυτο το φορουμ η μαζικη ψυχωση αφορα στο τρανσαλπ :D
Το φαινόμενο μιστερ μιστερ εκπροσωπεί καμμένους Χοντάκηδες οι οποίοι με παρωπίδες στα μάτια αρνούνται να κάνουν έστω μια τυπική σύγκριση των μοντέλων της honda με τον ανταγωνισμό και αρκούνται A priori να κατατάξουν κάθε μοντέλο της εταιρείας στην κορυφή της πυραμίδας, ανεξαρτήτως προδιαγραφών και απόδοσης. Σαν να υπάρχει ένα είδος υπαρξιακής εξάρτησης απο αυτή τη μάρκα!

Όταν οποιοσδήποτε άλλος τολμήσει να κριτικάρει το προιόν αναγάγεται σε δυστυχή που παλευει με την ανυπαρξία του ή σε άσχετο μπροστά σε ένα προιόν ανώτερης αδιαμφησβήτητης ποιότητας και πιστότητας. Συνήθως οι συγκεκριμένοι έχουν και πολύ λίγες εικόνες γενικά απο τον ανταγωνισμό και βασίζονται σε λόγια τρίτων και εικασίες. ΄Με υγιώς σκεπτόμενους ανθρώπους απο την άλλη ο διάλογος ποτέ δεν ήταν πρόβλημα.

Τα αντικείμενα μπορούν να καταταχθούν σε καλύτερα και χειρότερα χρησιμοποιώντας πραγματικές μεταβλητές. Και ακόμα και αν κάποιο απο αυτά είναι αδύνατον να αριστευσει σε κάθε τομέα για τον οποίο κρίνεται τότε σίγουρα μπορεί να βγάλουμε το διακριθέν αντικείμενο σε κάθε τομέα κάτι που να βοηθήσει τον ενδεχόμενο αγοραστή να το επιλέξει έναντι άλλου. Και όταν και αυτό δεν λύσει τον γρίφο, οι ανθρώπινες αισθήσεις θα βοηθήσουν την επιλογή (αισθητική, οικειότητα, ενθουσιάσμός).

Για τα υποκείμενα απο την άλλη οι άνθρωποι συνήθως επιλέγουν αξιακά κριτήρια να τα κατατάξουν, ηθικούς παράγοντες και εν τέλει την επικοινωνιακή χημεία. Φυσικά τα κριτήρια καθενός διαφέρουν. Αν ρωτάς εμένα στα πλαίσια αξιολόγησης, όταν ένας συνομιλητής μου επιλέγει μια λέξη όπως το πόπολο (όχλος) για να περιγράψει τους συνομιλητές του τότε θα πρέπει να αναρωτηθώ γνωρίζει την ετυμολογία της λέξης που χρησιμοποίησε ή συνειδητά επέλεξε να είναι αγενής και προσβλητικός?
 
Τελευταία επεξεργασία:

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Εν πασει περιπτώσει οι ιδιοκτήται Honda με τι θα είστε ευχαριστημένοι? Να αποδεχτούμε κάθε προϊόν του κολοσσού ως προϊόν ευτυχίας για τον κάθε δυστυχή και το κάλλος του κάθε προϊόντος του κολοσσού αδιαπραγματευτο όπως και η εγγυημένη καλή του λειτουργία στον αιώνα τον άπαντα?!

Παραδίνομαι. Αποδέχομαι όλα τα παραπάνω και ζητώ ταπεινά συγνώμη που ασεβησα επάνω στο μεγαλείο του κολοσσού.
Ιδιοκτήτης απροβλημάτιστου BMW R1150GS με περίπου 78.000χλμ Ευάγγελε,όχι Honda.Εξαιρετικό αν και Σπαρτιάτικο!

Εσύ βλέπεις το σθένος μου να μην αποδεχτώ αμάσητες συγκρίσεις που δεν μπορούν να γίνουν έτσι απλά και σκέφτεσαι τον κλασικό κολλημένο ιδιοκτήτη Χ μάρκας.
Πρότεινα και στον φίλο πριν λίγες μέρες 3 επιτυχημένα μοντέλα Honda για πρώτη μοτοσυκλέτα και ενίσχυσα μάλλον το παραπάνω.


Στο έγραψα ξανά.
Στα 50μου... Τρίτεκνος.. Πολύ μετρημένο πορτοφόλι.. Δημόσιος Λειτουργός που έχει δει/βιώσει πολλά.. Σίγουρα όχι πρόβατο πολιτικό ή του marketing..

Οπότε μην παραδίνεσαι Βαγγέλη.

Ο οποίος κολοσσός πρέπει να παρουσιάζει κέρδος για να επιβιώνει.Αν ήσουν στην Ινδια κλπ θα άναβες λαμπάδες που κάποιος μεγάλος φρόντισε να έχεις φτηνή κι αξιόπιστη μετακίνηση.Αντ'αυτού βρίσκεις αφορμή να υποτιμήσεις την Honda και κατ'εοεκταση τους κατοίκους.Αλυσιδα πάει.Δεν το ανέφερες για καλό..
Οι άλλοι κολοσσοί που είναι;Απαξιούν;Είναι υπεράνω;
Το πλήρωσαν ή θα το πληρώσουν Βαγγέλη.

Εκτος κι αν για εταιρίες που φαληρησαν και άλλαξαν πόσα χέρια πρέπει να βρίσκω λόγους να τις κάνω Μυθικές.Σκεφτηκες ποτέ αυτές οι εταιρίες ονείρων,ουάου factor,πόσους υπαλληλους-προμηθευτες κλπ κρέμαγαν κάθε φορά που άλλαζαν χέρια-άκλειναν/άνοιγαν-έψαχναν κεφάλαια;
Μάλλον όχι.

Σε πήγα λίγο αλλού για να δεις πίσω από το γραπτό.


Καλή δύναμη παιδί!!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αν ρωτάς εμένα στα πλαίσια αξιολόγησης, όταν ένας συνομιλητής μου επιλέγει μια λέξη όπως το πόπολο (όχλος) για να περιγράψει τους συνομιλητές του τότε θα πρέπει να αναρωτηθώ γνωρίζει την ετυμολογία της λέξης που χρησιμοποίησε ή συνειδητά επέλεξε να είναι αγενής και προσβλητικός?
Πρωτον, η ετυμολογια της λεξης ποπολο ειναι "λαος", η λεξη οχλος ειναι μια ερμηνεια αυτης, και δευτερον, οπως ειπε και ο Αινσταϊν, η ανθρωπινη βλακεια ειναι απειρη. Προσωπικα, δεν εχω (πλεον) ουτε ενα κυτταρο απο πολιτικαλ κορερκτνεςς στον χαρακτηρα μου και αδιαφορω πληρως αν γινομαι συμπαθης η οχι.
Και τελος, εν προκειμενω δεν προσεβαλα κανενα συνομιλητη διοτι δεν αναφερθηκα σε κανεναν συγκεκριμενα. Το ποπολο ομως εχει κατι να πει για την μυγα. Οχι βεβαια πως θα εχανα και τον υπνο μου αν το εκανα, απλα συνηθως λεω δε βαριεσαι τωρα, που να εξηγεις. Το φαινομενο non binary, με αλλα λογια η γενικοτερη επανασταση της ηλιθιοτητας, ειναι τοσο γενικευμενο που το αυτονοητο ειναι πλεον επανασταση.
Βεβαια, επειδη ακομα δεν εχω καταληξει στο αν οι μοιρες, σκεψεις και πραξεις των ανθρωπων ειναι προκαθορισμενες και σε ποιο βαθμο απο το μπιγκ μπανγκ η οχι, περιοριζομαι απλα στο να λεω τον μαλάκα μαλάκα χωρις να επισυναπτω ευθυνες και αλλα τετοια ηθικοπλαστικα. Οποτε οποιος αισθανεται προσβεβλημενος μπορει να χαλαρωσει! :p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πρωτον, η ετυμολογια της λεξης ποπολο ειναι "λαος", η λεξη οχλος ειναι μια ερμηνεια αυτης, και δευτερον, οπως ειπε και ο Αινσταϊν, η ανθρωπινη βλακεια ειναι απειρη. Προσωπικα, δεν εχω (πλεον) ουτε ενα κυτταρο απο πολιτικαλ κορερκτνεςς στον χαρακτηρα μου και αδιαφορω πληρως αν γινομαι συμπαθης η οχι.
Και τελος, εν προκειμενω δεν προσεβαλα κανενα συνομιλητη διοτι δεν αναφερθηκα σε κανεναν συγκεκριμενα. Το ποπολο ομως εχει κατι να πει για την μυγα. Οχι βεβαια πως θα εχανα και τον υπνο μου αν το εκανα, απλα συνηθως λεω δε βαριεσαι τωρα, που να εξηγεις. Το φαινομενο non binary, με αλλα λογια η γενικοτερη επανασταση της ηλιθιοτητας, ειναι τοσο γενικευμενο που το αυτονοητο ειναι πλεον επανασταση.
Βεβαια, επειδη ακομα δεν εχω καταληξει στο αν οι μοιρες, σκεψεις και πραξεις των ανθρωπων ειναι προκαθορισμενες και σε ποιο βαθμο απο το μπιγκ μπανγκ η οχι, περιοριζομαι απλα στο να λεω τον μαλάκα μαλάκα χωρις να επισυναπτω ευθυνες και αλλα τετοια ηθικοπλαστικα. Οποτε οποιος αισθανεται προσβεβλημενος μπορει να χαλαρωσει! :p
πρώτον η λέξη popolo σημαίνει λαός στα Ιταλικά. Διαχρονικά στα Ελληνικά χρησιμοποιείται ως υποτιμητικός χαρακτηρισμός για τον όχλο. Πόσο μάλλον όταν η ίδια η φύση του κειμένου φωνάζει ειρωνεία.

Μπορώ να σε διαβεβαιώσω πώς δεν είμαι κι εγώ κάθόλου πολιτικαλ κορέκτ ειδικά με κάτι άτομα σαν εσένα. Καταρχήν δεν είσαι κομιστής του αυτονόητου. Αν βγάλουμε το αυτό και το αντικαταστήσουμε με το α πιθανόν να κομίζεις αυτό το οποίο απ ότι φαίνεται το έχεις σπουδάσει κιόλας πιθανώς λόγω οικειότητας.

Το στρίβειν δια του αρραβώνος είναι χαρακτηριστικό πτωνών με πούπουλα που κακαρίζουν. Αν έχεις κατι να πεις σε κάποιον πες το ευθέως. Το να προσπαθείς να αλλοιώσεις την ετυμολογία λέξεων κατα το δοκούν για να δικαιολογήσεις την αγένεια σου είναι επίσης χαρακτηριστικό των άνωθεν πτηνών.

Έγινες και κριτής της ανθρώπινης βλακείας. Είστε τόσο καβαλημένοι μερικοί που έχετε χάσει το σκαμνί απο κάτω σας. Αν έχεις να πεις κάτι μοτοσυκλετιστικό πες το. Αλλιώς απόψεις όπως τις εκφράζεις έχουν την ίδια αξία με το περιεχόμενο κωλόχαρτου μετά απο διάρροια.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom