-Μεταφέρθηκε σε νέο θέμα το παρόν post μαζί με τις σχετικές απαντήσεις για να μην χαλάμε το θέμα του Transalp-
Η Kawasaki έχει την δυνατότητα να βγάλει ότι μοτοσυκλέτα θέλει όπως φυσικά και η Honda και άλλες εταιρείες.
Η διαφορά που έχει η Kawasaki με την Honda είναι πως πρόκειται για κατασκευαστή σε πολλές περιπτώσεις πολύ υψηλής τεχνολογίας εξαρτημάτων και εξειδικευμένων εξαρτημάτων.
Ασχολείται με την ναυπηγική, με την διαστημική τεχνολογία, με την αεροναυπηγική, σιδηροδρόμους κλπ.
Η Honda απο την άλλη έχει την αυστηρά βιομηχανική της προσέγγιση και εξειδίκευση και αυτή με πελάτες στη τεχνολογία, στην αεροναυπηγική και στον βιομηχανικό εξοπλισμό αλλά η ύπαρξη της βασίζεται περισσότερο στην εξειδίκευση της στις μεταφορές και την λιανική πώληση σε ιδιώτες γι αυτό και εξάλλου κάνει σαφώς μεγαλύτερους κύκλους εργασιών και νούμερα σε μονάδες και φυσικά έχει μεγάλη εισχώρηση σε αγορές μεγάλες με φτηνά οχήματα όπως Ινδία απο την Kawasaki Heavy Industries.
Ενδεικτικά η Honda Industries σαν όμιλος βρίσκεται περίπου σε ένα ετήσιο Revenue στα 120 δις δολλάρια και η Kawasaki Heavy Industries στα 12 δις δολλάρια. Συγκριτικά η Ducati βρίσκεται στο μόλις 1 δις δολλάρια.
Μιλάμε για κολοσσούς ο καθένας στην εξειδίκευση του. Απο εκεί και πέρα τα δ.σ. τους αποφασίζουν πού θα διοχετευουν τα κεφάλαια τους. H εξέλιξη όμως για την Kawasaki ηρθε το 2021 όταν η Kawasaki Heavy Industries αποφάσισε για λίγους εταιρικού διαχωρισμού και αυτονομίας αποφάσεων να δημιουργήσει την Kawasaki Motors ως ανεξάρτητη εταιρεία και παρακλάδι της KWHIN. Το 2022 ως αυτόνομη εταιρεία η Kawasaki Motors έγραψε περίπου 4 δις δολλάρια τζίρο, περίπου 4 φορές επάνω απο την Ducati.
Είναι μια νέα εποχή για την kawasaki, με νέους ανθρώπους, νέες συνεργασίες και επιτέλους αυτονομία αποφάσεων. Σημασία έχει για εμάς τους μοτοσυκλετιστές πως η εταιρεία έχει αποδείξει πως έχει προτεραιότητα την τεχνολογία και την καινοτομία. Σίγουρα η Honda είναι κολοσσός με τεράστιες δυνάμεις αλλά το να πουλάει 50 εκατομμύρια μοτοσυκλετάκια 125 και 200 κυβικά στην Ασία εμάς ως μοτοσυκλετιστές δεν μας αγγίζει ως αποτέλεσμα. Εμάς μας αγγίζουν οι οραματιστές και οι καινοτόμοι γι αυτό και πιστεύω πως ο κόσμος της μοτοσυκλέτας έχει περισσότερα να περιμένει απο εταιρείες όπως η Ducati και η Kawasaki παρά η Honda.
Η Honda Motorcycles αυτόνομα για να έχουμε μια σύγκριση μεγεθών έκανε το 2022 35 δις δολλαρια τζίρο.
Έχουμε λοιπόν 1 δις η Ducati, 4 δις Kawasaki, 35 δις Honda, η Suzuki κάπου 3 δις, η yamaha Νομίζω 12 δις κλπ
Αν βάλουμε στην εξίσωση τα νούμερα που πουλήθηκαν το 2022 έχουμε κατα προσέγγιση
Ducati 62.000 κομμάτια, Kawasaki 456.000 κομμάτια, Honda 17.600.000 κομμάτια, suzuki 1.780.000 κομμάτια, yamaha 4.500.000 κομμάτια.
που σημαίνει περίπου ΜΕΣΟΣΤΑΘΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΠΩΛΗΘΕΝ ΔΙΚΥΚΛΟ :
Ducati: 16.243$, Kawasaki: 8.771$, Honda: 1.988$, Suzuki: 1685$, Yamaha:2.666$
Τα νούμερα αυτά είναι και δείχνουν με σαφήνεια τί στρατηγική έχει κάθε κατασκευαστής και τί εξειδίκευση.
Για κάθε Ducati που πουλιέται η Honda πρέπει να πουλήσει 8 μηχανακια απο αυτά που πουλάει κατα μέσο όρο για να κάνει τον ίδιο τζίρο και 4.5 για κάθε Kawasaki. Τώρα τα περιθώρια κέρδοςς είναι άλλη ιστορία. Εν ολίγοις η Ducati και η KAwasaki δεν πουλάνε σκούτερ και μοτοσυκλετάκια 125 για την Ινδία και Κίνα και προφανώς δεν κάνουν τους ίδιους τζίρους με την Honda. Σίγουρα η Honda έχει να εκμεταλλευτεί απο αυτό για να έχει μεγαλύτερα διαθέσιμα κεφάλαια ενδεχομένως σε R&D για μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και τεχνολογίες. Ας κρίνει ο καθένας ή ας ψάξει πόσο επενδύει κάθε κατασκευαστής και τί αποτελέσματα έχει φέρει.
Η Kawasaki έχει την δυνατότητα να βγάλει ότι μοτοσυκλέτα θέλει όπως φυσικά και η Honda και άλλες εταιρείες.
Η διαφορά που έχει η Kawasaki με την Honda είναι πως πρόκειται για κατασκευαστή σε πολλές περιπτώσεις πολύ υψηλής τεχνολογίας εξαρτημάτων και εξειδικευμένων εξαρτημάτων.
Ασχολείται με την ναυπηγική, με την διαστημική τεχνολογία, με την αεροναυπηγική, σιδηροδρόμους κλπ.
Η Honda απο την άλλη έχει την αυστηρά βιομηχανική της προσέγγιση και εξειδίκευση και αυτή με πελάτες στη τεχνολογία, στην αεροναυπηγική και στον βιομηχανικό εξοπλισμό αλλά η ύπαρξη της βασίζεται περισσότερο στην εξειδίκευση της στις μεταφορές και την λιανική πώληση σε ιδιώτες γι αυτό και εξάλλου κάνει σαφώς μεγαλύτερους κύκλους εργασιών και νούμερα σε μονάδες και φυσικά έχει μεγάλη εισχώρηση σε αγορές μεγάλες με φτηνά οχήματα όπως Ινδία απο την Kawasaki Heavy Industries.
Ενδεικτικά η Honda Industries σαν όμιλος βρίσκεται περίπου σε ένα ετήσιο Revenue στα 120 δις δολλάρια και η Kawasaki Heavy Industries στα 12 δις δολλάρια. Συγκριτικά η Ducati βρίσκεται στο μόλις 1 δις δολλάρια.
Μιλάμε για κολοσσούς ο καθένας στην εξειδίκευση του. Απο εκεί και πέρα τα δ.σ. τους αποφασίζουν πού θα διοχετευουν τα κεφάλαια τους. H εξέλιξη όμως για την Kawasaki ηρθε το 2021 όταν η Kawasaki Heavy Industries αποφάσισε για λίγους εταιρικού διαχωρισμού και αυτονομίας αποφάσεων να δημιουργήσει την Kawasaki Motors ως ανεξάρτητη εταιρεία και παρακλάδι της KWHIN. Το 2022 ως αυτόνομη εταιρεία η Kawasaki Motors έγραψε περίπου 4 δις δολλάρια τζίρο, περίπου 4 φορές επάνω απο την Ducati.
Είναι μια νέα εποχή για την kawasaki, με νέους ανθρώπους, νέες συνεργασίες και επιτέλους αυτονομία αποφάσεων. Σημασία έχει για εμάς τους μοτοσυκλετιστές πως η εταιρεία έχει αποδείξει πως έχει προτεραιότητα την τεχνολογία και την καινοτομία. Σίγουρα η Honda είναι κολοσσός με τεράστιες δυνάμεις αλλά το να πουλάει 50 εκατομμύρια μοτοσυκλετάκια 125 και 200 κυβικά στην Ασία εμάς ως μοτοσυκλετιστές δεν μας αγγίζει ως αποτέλεσμα. Εμάς μας αγγίζουν οι οραματιστές και οι καινοτόμοι γι αυτό και πιστεύω πως ο κόσμος της μοτοσυκλέτας έχει περισσότερα να περιμένει απο εταιρείες όπως η Ducati και η Kawasaki παρά η Honda.
Η Honda Motorcycles αυτόνομα για να έχουμε μια σύγκριση μεγεθών έκανε το 2022 35 δις δολλαρια τζίρο.
Έχουμε λοιπόν 1 δις η Ducati, 4 δις Kawasaki, 35 δις Honda, η Suzuki κάπου 3 δις, η yamaha Νομίζω 12 δις κλπ
Αν βάλουμε στην εξίσωση τα νούμερα που πουλήθηκαν το 2022 έχουμε κατα προσέγγιση
Ducati 62.000 κομμάτια, Kawasaki 456.000 κομμάτια, Honda 17.600.000 κομμάτια, suzuki 1.780.000 κομμάτια, yamaha 4.500.000 κομμάτια.
που σημαίνει περίπου ΜΕΣΟΣΤΑΘΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΠΩΛΗΘΕΝ ΔΙΚΥΚΛΟ :
Ducati: 16.243$, Kawasaki: 8.771$, Honda: 1.988$, Suzuki: 1685$, Yamaha:2.666$
Τα νούμερα αυτά είναι και δείχνουν με σαφήνεια τί στρατηγική έχει κάθε κατασκευαστής και τί εξειδίκευση.
Για κάθε Ducati που πουλιέται η Honda πρέπει να πουλήσει 8 μηχανακια απο αυτά που πουλάει κατα μέσο όρο για να κάνει τον ίδιο τζίρο και 4.5 για κάθε Kawasaki. Τώρα τα περιθώρια κέρδοςς είναι άλλη ιστορία. Εν ολίγοις η Ducati και η KAwasaki δεν πουλάνε σκούτερ και μοτοσυκλετάκια 125 για την Ινδία και Κίνα και προφανώς δεν κάνουν τους ίδιους τζίρους με την Honda. Σίγουρα η Honda έχει να εκμεταλλευτεί απο αυτό για να έχει μεγαλύτερα διαθέσιμα κεφάλαια ενδεχομένως σε R&D για μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και τεχνολογίες. Ας κρίνει ο καθένας ή ας ψάξει πόσο επενδύει κάθε κατασκευαστής και τί αποτελέσματα έχει φέρει.
Τελευταία επεξεργασία: