Μπαταρία !!!! Τι Προτείνετε ?

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Η τάση στην διάρκεια λειτουργίας της μίζας πρέπει να είναι > 9,5 Volt

Η τάση με σβηστή μηχανή πρέπει να είναι > 12 - 12,5 V (η μπαταρία βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας)
Η τάση με αναμμένη μηχανή πρέπει να είναι > 13,4 - 14,2 V (η μπαταρία φορτίζεται)

Μετρώντας την τάση της μπαταρίας σε κατάσταση ηρεμίας μπορούμε να δούμε αν χρειάζεται ή όχι φόρτιση.

Τάση > 12,6 V Η μπαταρία είναι φορτισμένη πάνω από 80% και δεν χρειάζεται φόρτιση
Τάση = 12,45 V έως 12,6 V Η μπαταρία είναι φορτισμένη 70% - 80%. Η φόρτιση δεν είναι απαραίτητη αλλά είναι χρήσιμη
Τάση = 12,1 V έως 12,45 V Η μπαταρία είναι φορτισμένη 47% - 70% και χρειάζεται φόρτιση
Τάση > 10,6 V έως 12,1 V Η μπαταρία είναι φορτισμένη 0% - 47% και χρειάζεται σίγουρα φόρτιση
Τάση < 10,6 V Η μπαταρία πιθανότατα να έχει καταστραφεί αφού σε τόσο χαμηλή τάση δημιουργούνται καταστρεπτικές χημικές αντιδράσεις στο εσωτερικό της (οξείδια του μολύβδου κρυσταλλικά αδιάλυτα στις πλάκες της μπαταρίας).
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ξερει κανεις την κατώτερη τιμη που πρεπει να βλεπουμε σε ενα Βολτομετρο κατα την μιζια ώστε να ξερουμε τι μας γινεται;;
Εννοω οτι όταν εχουμε Βολτομετρο πέφτουν τα βολτ όταν μιζαρουμε, μεχρι ποσα βολτ ειναι τα "επιτρεπόμενα" που πρεπει να βλεπουμε;
Φιλαράκι να ρωτήσουμε κανέναν ηλεκτρολόγο για να μάθουμε.
Περίμενα ότι κάποιος θα απαντούσε, αλλά θα ρωτήσω μάστορα. Καλή απορία, και χρήσιμη σαν γνώση πιστεύω. Επανέρχομαι.... ;)
Η τάση στην διάρκεια λειτουργίας της μίζας πρέπει να είναι > 9,5 Volt

Η τάση με σβηστή μηχανή πρέπει να είναι > 12 - 12,5 V (η μπαταρία βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας)
Η τάση με αναμμένη μηχανή πρέπει να είναι > 13,4 - 14,2 V (η μπαταρία φορτίζεται)

Μετρώντας την τάση της μπαταρίας σε κατάσταση ηρεμίας μπορούμε να δούμε αν χρειάζεται ή όχι φόρτιση.

Τάση > 12,6 V Η μπαταρία είναι φορτισμένη πάνω από 80% και δεν χρειάζεται φόρτιση
Τάση = 12,45 V έως 12,6 V Η μπαταρία είναι φορτισμένη 70% - 80%. Η φόρτιση δεν είναι απαραίτητη αλλά είναι χρήσιμη
Τάση = 12,1 V έως 12,45 V Η μπαταρία είναι φορτισμένη 47% - 70% και χρειάζεται φόρτιση
Τάση > 10,6 V έως 12,1 V Η μπαταρία είναι φορτισμένη 0% - 47% και χρειάζεται σίγουρα φόρτιση
Τάση < 10,6 V Η μπαταρία πιθανότατα να έχει καταστραφεί αφού σε τόσο χαμηλή τάση δημιουργούνται καταστρεπτικές χημικές αντιδράσεις στο εσωτερικό της (οξείδια του μολύβδου κρυσταλλικά αδιάλυτα στις πλάκες της μπαταρίας).
Τωρα δεν εχω καμμία απορία!!! Σε ευχαριστούμε!!


Πέρασα από μαγαζί με μπαταρίες και το ρώτησα.
Γενικά ότι είπε ο Γιάννης @jmar_oulis ισχύει, αλλά δεν είναι και τόσο "δεδομένα" τα πράγματα....
Μου είπε ότι λογικά η τάση πέφτει 1 με 2 Volt max, όταν η μπαταρία είναι καλή κι αναλόγως το μηχανάκι. Σε Χάρλευ και Ντουκάτι, μπορεί να πέσει και στα 6,5 volt. Σε κάποια γιαπωνέζικα πέφτει max 1 Volt.
Χοντρικά το >9,5 είναι σωστό!
Πάντα έχει σχέση με την κατάσταση της μπαταρίας και τον τύπο της μηχανής.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Πέρασα από μαγαζί με μπαταρίες και το ρώτησα.
Γενικά ότι είπε ο Γιάννης @jmar_oulis ισχύει, αλλά δεν είναι και τόσο "δεδομένα" τα πράγματα....
Μου είπε ότι λογικά η τάση πέφτει 1 με 2 Volt max, όταν η μπαταρία είναι καλή κι αναλόγως το μηχανάκι. Σε Χάρλευ και Ντουκάτι, μπορεί να πέσει και στα 6,5 volt. Σε κάποια γιαπωνέζικα πέφτει max 1 Volt.
Χοντρικά το >9,5 είναι σωστό!
Πάντα έχει σχέση με την κατάσταση της μπαταρίας και τον τύπο της μηχανής.
Εγω το μικροτερο που εχω δει ειναι 9.48V κατα την μιζια σε πολυ κρυο. Οποτε στα 1200gs καπως ετσι πρεπει να ναι...
:ok:
 
Top Bottom