Έφτασε λοιπόν η ώρα και για εμένα!!
Μετά από πολλά μπερδέματα στο μυαλό σχετικά με το τι κυβικά, τι βάρος, τι χρήση, σε ποιο budget και με το car.gr να έχει ανεβάσει τα καθημερινά hits του δραματικά τους τελευταίους μήνες σε διάφορες κατηγορίες, εμφανίστηκε μπροστά μου ένα μηχανάκι που όταν ξεκίνησα το ψάξιμο δεν μπορώ να πω πως ήταν από τις πρώτες μου επιλογές (αν και αρκετοί φίλοι εδώ το αναφέρατε ως πρόταση). Παρένθεση στην ιστορία, από την στιγμή που πήρα την απόφαση να μπω χώμα, η σύζυγος μου είχε πει πως στη δουλειά έχει έναν συνάδελφο που έρχεται με ένα χωμάτινο μηχανάκι , πως πάει συνέχεια βουνά χρόνια τώρα κλπ...οπότε και είπαμε να τον ρωτήσει μπας και μας βοηθήσει να βρούμε τίποτε από χέρι. Το ότι το είπαμε βέβαια δεν σημαίνει πως έγινε οπότε ο συνάδελφος δεν ρωτήθηκε ποτέ..
Επιστρέφοντας στην ιστορία , και αφού το F5 κόντεψε να λιώσει από τις ανανεώσεις στο car, βλέπω ένα KTM σε ομολογουμένως ΠΟΛΥ καλή κατάσταση και αναλογικά με το τι παίζει στην αγορά καλή τιμή. Βουρ μύνημα στον Elio ο οποίος μου είπε πως μάλλον το ξέρει το μηχανάκι και αν είναι αυτό που πιστεύει είναι όντως προσεγμένο. Τηλέφωνο στον πωλητή λοιπόν ο οποίος όντας χωμάτινος με κανονικά enduro μηχανάκια είχε πάρει το KTM για κανένα εκδρομικό στο χώμα το οποίο δεν έγινε ποτέ και κατέληξε μια στο τόσο να το χρησιμοποιεί σαν commuter. Μου μίλησε πολύ καθαρά για το ιστορικό της μηχανής, τι έχει γίνει στο μηχανάκι, για τι χρήση κάνει και τι δεν κάνει οπότε είχα μια πολύ καλή βάση όσον αφορά τον ιδιοκτήτη. Ενθουσιασμένος και εγώ που επιτέλους θα μπορέσω να κλείσω τα tabs του car από το κινητό και το pc, λέω στη γυναίκα πως μάλλον βρέθηκε το επόμενο, το έχει ένα παλικάρι έτσι και έτσι και της το δείχνω. Ως γυναίκα -που εξ εργοστασίου δουλεύει πολύστροφα και συνδυαστικά σε σχέση με το μονόπατο, πρωτόγονο τρόπο που δουλεύουμε τα αγοράκια- κατάφερε κατευθείαν να ενώσει την εικόνα με τις πληροφορίες στο μυαλό της και με ρωτάει: Πως τον είπες? Δώσ'μου το νούμερό του. Λονγκ στορ' σιορτ που λένε και στη Λάρ'σα, ο συνάδελφος αποφάσισε πως αφού βουνό με αυτό δεν πάει γιατί έχει το TPI, αν χρειαστεί να κινηθεί έχει και ένα scooter, κρίμα είναι να κάθεται το KTM ας το πάρει κάποιος που θα το χρησιμοποιήσει.
Για τα τυπικά, έλεγχο στο μηχανικό και όπως αναμενότανε άψογο στα όλα του. Btw το μηχανάκι το έφερε στο συνεργείο ο πατέρας του παλικαριού, πολύ ωραίος τύπος, μηχανόβιος και χωμάτινος και ο ίδιος με ένα XR250 στην ΠΕΝΑ! Προχωρήσαμε φυσικά στα διαδικαστικά που έγιναν τσακ μπαμ και το μηχανάκι μεταφέρθηκε στον προσωρινό του χώρο μέχρι να του βρούμε μια μόνιμη στέγη.
Μπορώ να πω πλέον με χαρά πως είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός KTM LC4 640 του 2003 με 43Κ πραγματικά χιλιόμετρα!
Θέλει δουλίτσα για να γίνει αμιγώς χωμάτινο αλλά αυτά θα συζητηθούν topic του tc-drift
Μετά από πολλά μπερδέματα στο μυαλό σχετικά με το τι κυβικά, τι βάρος, τι χρήση, σε ποιο budget και με το car.gr να έχει ανεβάσει τα καθημερινά hits του δραματικά τους τελευταίους μήνες σε διάφορες κατηγορίες, εμφανίστηκε μπροστά μου ένα μηχανάκι που όταν ξεκίνησα το ψάξιμο δεν μπορώ να πω πως ήταν από τις πρώτες μου επιλογές (αν και αρκετοί φίλοι εδώ το αναφέρατε ως πρόταση). Παρένθεση στην ιστορία, από την στιγμή που πήρα την απόφαση να μπω χώμα, η σύζυγος μου είχε πει πως στη δουλειά έχει έναν συνάδελφο που έρχεται με ένα χωμάτινο μηχανάκι , πως πάει συνέχεια βουνά χρόνια τώρα κλπ...οπότε και είπαμε να τον ρωτήσει μπας και μας βοηθήσει να βρούμε τίποτε από χέρι. Το ότι το είπαμε βέβαια δεν σημαίνει πως έγινε οπότε ο συνάδελφος δεν ρωτήθηκε ποτέ..
Επιστρέφοντας στην ιστορία , και αφού το F5 κόντεψε να λιώσει από τις ανανεώσεις στο car, βλέπω ένα KTM σε ομολογουμένως ΠΟΛΥ καλή κατάσταση και αναλογικά με το τι παίζει στην αγορά καλή τιμή. Βουρ μύνημα στον Elio ο οποίος μου είπε πως μάλλον το ξέρει το μηχανάκι και αν είναι αυτό που πιστεύει είναι όντως προσεγμένο. Τηλέφωνο στον πωλητή λοιπόν ο οποίος όντας χωμάτινος με κανονικά enduro μηχανάκια είχε πάρει το KTM για κανένα εκδρομικό στο χώμα το οποίο δεν έγινε ποτέ και κατέληξε μια στο τόσο να το χρησιμοποιεί σαν commuter. Μου μίλησε πολύ καθαρά για το ιστορικό της μηχανής, τι έχει γίνει στο μηχανάκι, για τι χρήση κάνει και τι δεν κάνει οπότε είχα μια πολύ καλή βάση όσον αφορά τον ιδιοκτήτη. Ενθουσιασμένος και εγώ που επιτέλους θα μπορέσω να κλείσω τα tabs του car από το κινητό και το pc, λέω στη γυναίκα πως μάλλον βρέθηκε το επόμενο, το έχει ένα παλικάρι έτσι και έτσι και της το δείχνω. Ως γυναίκα -που εξ εργοστασίου δουλεύει πολύστροφα και συνδυαστικά σε σχέση με το μονόπατο, πρωτόγονο τρόπο που δουλεύουμε τα αγοράκια- κατάφερε κατευθείαν να ενώσει την εικόνα με τις πληροφορίες στο μυαλό της και με ρωτάει: Πως τον είπες? Δώσ'μου το νούμερό του. Λονγκ στορ' σιορτ που λένε και στη Λάρ'σα, ο συνάδελφος αποφάσισε πως αφού βουνό με αυτό δεν πάει γιατί έχει το TPI, αν χρειαστεί να κινηθεί έχει και ένα scooter, κρίμα είναι να κάθεται το KTM ας το πάρει κάποιος που θα το χρησιμοποιήσει.
Για τα τυπικά, έλεγχο στο μηχανικό και όπως αναμενότανε άψογο στα όλα του. Btw το μηχανάκι το έφερε στο συνεργείο ο πατέρας του παλικαριού, πολύ ωραίος τύπος, μηχανόβιος και χωμάτινος και ο ίδιος με ένα XR250 στην ΠΕΝΑ! Προχωρήσαμε φυσικά στα διαδικαστικά που έγιναν τσακ μπαμ και το μηχανάκι μεταφέρθηκε στον προσωρινό του χώρο μέχρι να του βρούμε μια μόνιμη στέγη.
Μπορώ να πω πλέον με χαρά πως είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός KTM LC4 640 του 2003 με 43Κ πραγματικά χιλιόμετρα!
Θέλει δουλίτσα για να γίνει αμιγώς χωμάτινο αλλά αυτά θα συζητηθούν topic του tc-drift