Qcamber
Μέλος
- Όνομα
- Αντώνης
- Μοτό
- Dreambike: Εκτός κατηγορίας
Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.
Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Ακολουθεί σεντόνι και συγχωρέστε με εάν έχει ξανανοίξει παρόμοιο θέμα.
Καθότι πούλησα την μηχανή που είχα, είμαι στην αναζήτηση "καινούργιας". Προέρχομαι από κατηγορία τσοπερ (Virago 750) και πλέον σκέφτομαι να αγοράσω μια on-off - adventure.
Δεδομένα
Για V-strom επίσης, αλλά δε πιστεύω ότι θα βρω κάτι αξιολογο σε αυτά τα λεφτά.
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
Διαβάζω διάφορα για το transalp 650 (υψηλή κατανάλωση βενζίνης, κατανάλωση λαδιού κλπ). Δεν αμφισβητώ ότι ισχύει, άλλωστε το λένε πολλοί. Κατά πόσο όμως ισχύει; Θέλω να πω, με τι ταχύτητες συμβαίνουν αυτά; Έχω μάθει να μην κινούμαι γρήγορα και νευρικά, θα έχω τα ανάλογα αποτελέσματα; (Π.χ. με το virago η κατανάλωση κυμαινόταν εντός πόλης 6.5 l/100, εκτός μονοκαβαλος στο 4.5, δικαβαλος στο 5.5 με ταχύτητες έως 110, κατανάλωση λαδιού μηδέν.).
Όσον αφορά το καρέ του άξονα, πέρα από τον μηχανικό, πως καταλαβαίνει κανείς ότι ετοιμάζεται να συναντήσει τον δημιουργό του;
Για το f650 διαβάζω ότι είναι πολύ οικονομικο αλλά σχετικά άβολο για ψηλά αναστήματα. Τι ισχύει εδώ;; Υπάρχει γενικά κάτι που πρέπει να προσέξω;
Μην κολλήσετε στο θέμα injection και abs, με ενδιαφέρουν αντικειμενικές απόψεις.
Θα ήθελα τη γνώμη σας, καθώς και τις οποίες εμπειρίες είχατε/έχετε με τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες, καθώς και την όποια άλλη πρόταση έχετε πάνω στο θέμα.
Σας ευχαριστώ και συγγνώμη αν σας κούρασα. Καλούς δρόμους να έχουμε (όταν με το καλό τελειώσει η καραντίνα)
Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Ακολουθεί σεντόνι και συγχωρέστε με εάν έχει ξανανοίξει παρόμοιο θέμα.
Καθότι πούλησα την μηχανή που είχα, είμαι στην αναζήτηση "καινούργιας". Προέρχομαι από κατηγορία τσοπερ (Virago 750) και πλέον σκέφτομαι να αγοράσω μια on-off - adventure.
Δεδομένα
- Budget: 2000 με 2500€
- Ιδανικά θα ήθελα κάτω από 80000 με 90000χλμ αλλά δε με ενδιαφέρει και τόσο. Αλίμονο αν περίμενα κάτι τετοιο από τέτοιες μοτοσυκλέτες.
- Ιδανικά δε θα ήθελα να υπερβώ τα 750cc.
- Ύψος 1.90 και 95 κιλά
- Σκέψεις για μερικά ταξιδακια-εκδρομουλες με το έτερον ήμισυ πάνω από 100χλμ. (Με τριβαλιτσο ή χωρίς)
- Δε θα έλεγα όχι σε off road διαδρομές
- Transalp 650
- F650gs injection (μονόμπουζο ή δίμπουζο λίγο με απασχολεί), ιδανικά με abs.
Για V-strom επίσης, αλλά δε πιστεύω ότι θα βρω κάτι αξιολογο σε αυτά τα λεφτά.
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
Διαβάζω διάφορα για το transalp 650 (υψηλή κατανάλωση βενζίνης, κατανάλωση λαδιού κλπ). Δεν αμφισβητώ ότι ισχύει, άλλωστε το λένε πολλοί. Κατά πόσο όμως ισχύει; Θέλω να πω, με τι ταχύτητες συμβαίνουν αυτά; Έχω μάθει να μην κινούμαι γρήγορα και νευρικά, θα έχω τα ανάλογα αποτελέσματα; (Π.χ. με το virago η κατανάλωση κυμαινόταν εντός πόλης 6.5 l/100, εκτός μονοκαβαλος στο 4.5, δικαβαλος στο 5.5 με ταχύτητες έως 110, κατανάλωση λαδιού μηδέν.).
Όσον αφορά το καρέ του άξονα, πέρα από τον μηχανικό, πως καταλαβαίνει κανείς ότι ετοιμάζεται να συναντήσει τον δημιουργό του;
Για το f650 διαβάζω ότι είναι πολύ οικονομικο αλλά σχετικά άβολο για ψηλά αναστήματα. Τι ισχύει εδώ;; Υπάρχει γενικά κάτι που πρέπει να προσέξω;
Μην κολλήσετε στο θέμα injection και abs, με ενδιαφέρουν αντικειμενικές απόψεις.
Θα ήθελα τη γνώμη σας, καθώς και τις οποίες εμπειρίες είχατε/έχετε με τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες, καθώς και την όποια άλλη πρόταση έχετε πάνω στο θέμα.
Σας ευχαριστώ και συγγνώμη αν σας κούρασα. Καλούς δρόμους να έχουμε (όταν με το καλό τελειώσει η καραντίνα)