Νέος adventuras

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Μια χαρά περνάει και δύσκολα κομμάτια και κάνει και σκληρό χώμα.
Εδώ μέσα έχουμε τρεις από δαύτους.
Το λεν και στο χωριό μου... It's the Indian not the arrow !!!
 

Qcamber

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Dreambike: Εκτός κατηγορίας
Το africa από αξιοπιστία τι μπορείτε να μου πείτε;; Έχει "ασθένειες" που θα πρέπει να κοιτάξω;;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το africa από αξιοπιστία τι μπορείτε να μου πείτε;; Έχει "ασθένειες" που θα πρέπει να κοιτάξω;;
Ολα εχουν ασθενειες, εδω ο αλλος εδωσε ΚΤΜ και πηρε Βεστρομ για να γλιτωσει απο τη μανουρα της συντηρησης και δεν του λυνουν οι βιδες...
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
1." Φαγωμένος" άξονας γραναζιού. Το σημαντικότερο κ πιο ακριβό πρόβλημα σε AT.
2. Το μοτέρ του υπάρχει περίπτωση να καεί λάδια, από καθόλου έως πολλά...

Τα θέματα που είχε με ανορθωτή κ αντλία βενζίνης λύνονται πλέον μια κ καλή (εαν δεν τα έχει διορθώσει ο προηγούμενος).
 

Qcamber

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Dreambike: Εκτός κατηγορίας
Έχεις βρει καλό AT750 στα λεφτά που διαθέτεις???
Όχι. Διότι ακόμη δε μπορώ λόγω μέτρων να κάνω οποιαδήποτε κίνηση.

Και ίσα ίσα στην αρχή είχα σκεφτεί κυρίως για τα δύο που προανέφερα.

Παρ όλα αυτά με ενδιαφέρει να μάθω τα υπέρ και τα κατά για τα συγκεκριμένα μοντέλα. Όπως επίσης και το να μάθω εάν όντως καίει αλόγιστα.
:thnkg:
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Παρ όλα αυτά με ενδιαφέρει να μάθω τα υπέρ και τα κατά για τα συγκεκριμένα μοντέλα. Όπως επίσης και το να μάθω εάν όντως καίει αλόγιστα.
:thnkg:
Οποιαδηποτε μοτο εχει τα χουγια της.
Τα ΤΑ650 και ΑΤ750 εχουν παρομοιοτυπα
Αυτο που θα πρεπει να κοιταξεις σε αυτα τα δυο ειναι η κατασταση του αξονα βασικα και αν καιει λαδι.
Και τα δυο εχουν να κανουν με την συνεπεια των πρωην κατοχων τους στην συντηρηση της μηχανης,καθως και με την χρηση που τους εχουν κανει.
ΤΑ650 θα σου ειναι πιο ευκολο να βρεις καθαρο.
Σιγουρα και η συνολικη κατασταση τους(περιφερειακα-αναλωσιμα) θα παιξουν ρολο στο ζυγι.

Εννοειται οτι οποια μηχανη και να παρεις,οποιας εταιρειας,θα πρεπει να την δει μαστορας που εμπειστευσαι,ωστε να σου δωσει το ΟΚ.
Στα χρηματα που διαθετεις για ενα μεσαιας κατηγοριας on-off,θα πας για μηχανη κοντα στην 20ετια.
Πολλα τα χρονια,αρκετα τα χλμ,,ισως και πολλοι κατοχοι που θα την εχουν περασει.
 

Qcamber

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Dreambike: Εκτός κατηγορίας
Στα χρηματα που διαθετεις για ενα μεσαιας κατηγοριας on-off,θα πας για μηχανη κοντα στην 20ετια.
[/QUOTE]
Άρα μιλάμε για μπουμπούκι :p
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Στα χρηματα που διαθετεις για ενα μεσαιας κατηγοριας on-off,θα πας για μηχανη κοντα στην 20ετια.
Άρα μιλάμε για μπουμπούκι :p
[/QUOTE]
Θα του κάνεις ένα καλό σέρβις και θα φυσάει ,μη μασας
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Στα χρηματα που διαθετεις για ενα μεσαιας κατηγοριας on-off,θα πας για μηχανη κοντα στην 20ετια.
Άρα μιλάμε για μπουμπούκι :p
[/QUOTE]
Θελει προσεκτική επιλογή,και να ασχολείσαι προσωπικά με τη συντήρηση της μοτο,για να μη σου βγει ακριβό εν τέλει..
 

Qcamber

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Dreambike: Εκτός κατηγορίας
Θελει προσεκτική επιλογή,και να ασχολείσαι προσωπικά με τη συντήρηση της μοτο,για να μη σου βγει ακριβό εν τέλει..
Αυτό είναι έτσι κι αλλιώς μεσα στο πρόγραμμα
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Το africa από αξιοπιστία τι μπορείτε να μου πείτε;; Έχει "ασθένειες" που θα πρέπει να κοιτάξω;;
Καλησπέρα,

Μην τρομάξεις... :ha Αυτά είναι τα πάντα που μπορεί να βγάλει και κάποια από αυτά σε ειδική επετειακή έκδοση γκαντεμοβροντόσαυρου!
Αν καταλήξεις σε άφρικα στείλε πμ
 

Qcamber

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Dreambike: Εκτός κατηγορίας
Καλησπέρα,

Μην τρομάξεις... :ha Αυτά είναι τα πάντα που μπορεί να βγάλει και κάποια από αυτά σε ειδική επετειακή έκδοση γκαντεμοβροντόσαυρου!
Αν καταλήξεις σε άφρικα στείλε πμ
Ευχαριστώ πολύ για τη λίστα!! :like:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Να πω κ εγώ μια γνώμη. Καθότι η έκφραση σου ήταν, δεν λεω οχι σε χώμα, εγώ τ ακουω σαν να λες αμα τυχει θα κατέβω σε μια παραλια. Άρα εγώ προτεινω το super ten σαν καλυτερο μηχανάκι στην άσφαλτο από το χονδα, και εννοείται πως μπαίνει και χώμα. Είσαι 1.90/95 που για μένα είσαι από αυτή τη κατηγορία και πανω. Ασε τα Τ.Α να τα παρει κανένας που δεν έτρωγε μικρός το φαι του.. Δες και τα μεγάλα μπεμβε δεν είναι κακά :)
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Να πω κ εγώ μια γνώμη. Καθότι η έκφραση σου ήταν, δεν λεω οχι σε χώμα, εγώ τ ακουω σαν να λες αμα τυχει θα κατέβω σε μια παραλια. Άρα εγώ προτεινω το super ten σαν καλυτερο μηχανάκι στην άσφαλτο από το χονδα, και εννοείται πως μπαίνει και χώμα. Είσαι 1.90/95 που για μένα είσαι από αυτή τη κατηγορία και πανω. Ασε τα Τ.Α να τα παρει κανένας που δεν έτρωγε μικρός το φαι του.. Δες και τα μεγάλα μπεμβε δεν είναι κακά :)
Δυστυχως δεν υπαρχουν τα.......
....μουρμούρια για να τα φτασει .
Εδωσε ταβανι το δυομισάρι χιλιαρικα εξ αρχης
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για το ΧΤΖ750, να τονισω εδω οτι εχει κι αυτο τα "θεματακια" του. Οχι σαν ΚΤΜ φυσικα, προς θεου, αλλα εχει σημεια που θελουν προσοχη:

1) Καρμπυρατερ που ξεχειλιζουν/μπουκωνουν με καυσιμο το μοτερ, απο φαγωμενα πυραυλακια φλοτερ ή αρρυθμιστο φλοτερ, ή απο φαγωμενες βελονες/βελονοθηκες, παρα πολυ κλασσικο, αν δεις να κανει σκασιματα ή μπουκωματα κρυο τοτε να ξερεις πρεπει να βαλεις το χερι στην τσεπη.

2) Κοκκαλωμενοι λαιμοι/κολαρα εισαγωγης απο φιλτροκουτι προς καρμπυρατερ , με αποτελεσμα να μην κουμπωνουν σωστα και να τραβαει παραπανω αερα. Επισης αν κανεις το λαθος να βγαλεις φιλτροκουτι για αλλαγη φιλτρων ή ρυθμιση καρμπυρατερ και εχεις τα μαμα κοκκαλωμενα κολαρα, θες μια βδομαδα για να τα ξανατοποθετησεις...

3) Ανορθωτης. Ασ'το, δε λεω παραπανω, τον αλλαζεις μαζι με λαδια/φιλτρα. Καθε φορα.

4) Αν πας να δεις ΧΤΖ750, να ζητησεις να ανοιξει το καπακι του γραναζιου και να δεις αν το γραναζι ειναι πονταρισμενο στον αξονα. Δεν εχει ακριβως το ιδιο θεμα με τα ΧRV, ειναι θεμα γυφτιας ιδιοκτητη/μαστορα. Το παξιμαδι που σφιγγει το γραναζι ειναι για 1 αντε βαρια 2 αλλαγες γραναζιων, γιατι ειναι απο μαλακο υλικο. Στο 3ο σφιξιμο εχουν φαγωθει οι βολτες του, λασκαρει, και το γραναζι που χωροπηδαει τρωει τις βολτες του αξονα, με αποτελεσμα στην επομενη αλλαγη να μην πιανει ουτε καινουριο παξιμαδι και να τραβανε πονταρισιες να κολλησουν το γραναζι στον αξονα.

Αυτα σε ο,τι πρεπει να προσεξεις σε υποψηφιο μηχανακι. Τωρα, τα γενικα "ομορφα" του ΧΤΖ ειναι:

1) Εχει 30 λιτρα ντεποζιτο. Ασε τι λεει η Γιαμαχα, αμα το γεμισεις καλα και υπομονετικα χωραει 29~30 λιτρα, ειδικα αν ανοιξεις προσεκτικα την τρυπουλα εξαερωσης στο στομιο βενζινης λιγο μεγαλυτερη. Εχει και λογο ομως που εχει 30 λιτρα ντεποζιτο, γιατι τα καιει σε 300 χιλιομετρα, ειδικα αν ειναι αρρυθμιστο. Με ρυθμισμενα καρμπυρατερ εχω δει και 6/100 στην εθνικη, με 100χαω μεση ταχυτητα...

2) Θα εχεις την ευτυχια να οδηγεις το μοναδικο μηχανακι που φτιαχτηκε ποτε με καλυτερο και πιο αποδοτικο στο φρεναρισμα πισω φρενο απ'οτι το διπλο μπροστινο... Πραγματικα ΜΑΚΡΑΝ τα χειροτερα φρενα σε ο,τι μηχανακι εχω οδηγησει. Και εχω και βεσπα 50αρα του '70...

3) Αμορτισερ μπετον απο τη μανα του, με ελατηριο για 500κιλα φορτιο, πιρουνι σωβρακο απο τη μανα του, μια μυγα να κατσει στο τιμονι δινει σαγκ δυναμικο 2εκ...

4) Το πιο καταπληκτικο και χωρις πλακα αυτο που θα σου δημιουργησει το μεγαλυτερο προβλημα>>>>

Δεν εχει σελα για 2 ατομα, εχει σελα για 1.5 ατομο. Σοβαρα σου μιλαω, αν και το εταιρον ημισυ εχει μποι τοτε θα εχετε θεμα. Ειμαι και εγω 1.90 , η συζυγος 1.80, και ο μονος λογος που χωραμε και οι δυο ειναι επειδη εχω γεμισει το μπροστινο τμημα της σελας για να καθομαι πιο μπροστα και πιο ψηλα, οποτε εχει λιγο παραπανω χωρο και για εκεινη. Οσο ημουν πιο αδυνατος χωρουσαμε ετσι, τωρα αναγκαζεται να καταλαμβανει και ενα μικρο τμημα της σχαρας για να χωραει κι εκεινη...

5) Ο λογος που γεμισα τη σελα, να καθομαι πιο μπροστα. Το τιμονι του ειναι σαν του ξαδερφου του , του TDM. Ειναι καμια 10αρια χιλιομετρα πιο μπροστα απ'οσο θα επρεπε να ειναι...
 

Qcamber

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Dreambike: Εκτός κατηγορίας
Δυστυχως δεν υπαρχουν τα.......
....μουρμούρια για να τα φτασει .
Εδωσε ταβανι το δυομισάρι χιλιαρικα εξ αρχης
Η αλήθεια είναι ότι βλέπω κάτι 1100 σε χαμηλή τιμή (1800 με 2100) αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα χρειάζονται πολύ μάζεμα
 
Top Bottom