Νέος Boxer 1250 cc με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Βοηθάω...:D

Εγώ διαφωνώ ,αλλά είσαι καλό παλουκάρι κ δεν ήθελα να σου χαλάσω το χατήρι.:p

Τα αΛΛόγατα δεν είναι ποτέ αρκετα΄!!! :yew:
νταξ μωρέ, καλή καρδιά

:friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ετσι για την ιστορία...
Ενας μηχανικός της FIAT πρωτοστάτησε-παρουσίασε τον μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων στα τέλη της δεκαετίας του 60!
Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με μηχανικό VVT ήταν η Alfa Romeo spider του 1980!
Μετά ακολούθησαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές....;)
Αυτό δεν το ήξερα, ήμουν κι αλφίστι τότες :(
Τα Civic/CRX Vtec είχα για τα πρώτα. Τέλος πάντων, οι μεταβλητοί χρονισμοί είναι παλιά ιστορία πλέον, ακόμα και στις μηχανές. Πολύπλοκα και ακριβά, αλλά αποδοτικά συστήματα.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
O νέος κινητήρας θα εξοπλίζει όχι μόνο τη νέα GS/GS ADV αλλά και τα σημερινά R 1200ρια...R1250R πλέον αλλά και R1250RS, R1250RT.
O πίνακας δίνει στοιχεία και για το βάρος των μοντέλων!
Πηγή
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Χαχα...Το είδα και εγώ αλλά κάτι δεν πάει καλά με αυτούς τους αριθμούς...ακόμα και πλήρες υγρών, γίνεται να ζυγίζει τόσο ενώ το τωρινό φτάνει τα 240;!
Εδώ γίνεται αναφορά για 5 κιλά περισσότερα.
 

Πέτρος

Μέλος
Περιοχή
Μενίδι Αττική
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
BMW F 800 GS '15
Οταν ταβγαζε αυτα η Honda οι βαυαροι επαιζαν ακομα με καλαμακια και ωστηρια :muted:
δες ένα απόκομμα από την wikipedia ( μεταφρασμένο από την google ) για τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων :ida:,
και να θυμάσε ότι η HONDA έφτιαξε το πρώτο της παπί το 1958 όταν οι Βαυαροί φτιάχνανε ( και φτιάχνουν ) αεροπλάνα που έσπαγαν το φράγμα του ήχου


Ιστορία [ επεξεργασία ]
Ατμομηχανές [ επεξεργασία ]
Το ιστορικό της αναζήτησης μιας μεθόδου μεταβλητής διάρκειας ανοίγματος της βαλβίδας επανέρχεται στην ηλικία τωνατμομηχανών όταν η διάρκεια ανοίγματος της βαλβίδας αναφέρεται ως " διακοπή ατμού ". Ο μηχανισμός βαλβίδων Stephenson , όπως χρησιμοποιείται σε ατμομηχανές πρώιμης ατμόσφαιρας, υποστηρίζει μεταβλητές αποκοπές , δηλαδή μεταβάλλεται ο χρόνος κατά τον οποίο διακόπτεται η είσοδος ατμού στους κυλίνδρους κατά τη διάρκεια της διαδρομής ισχύος.
Πρώιμες προσεγγίσεις στις μεταβλητές των μεταβλητών αποκοπής που συνδέονται μεταξύ τους στις διακυμάνσεις εισαγωγής με μεταβολές στην αποκοπή των καυσαερίων. Η διακοπή εισόδου και εξάτμισης αποσυνδέθηκε από την ανάπτυξη της βαλβίδας Corliss . Αυτά χρησιμοποιήθηκαν ευρέως σε σταθερούς κινητήρες σταθερής ταχύτητας, με διακοπή εισόδου και συνεπώς ροπή, μηχανικά ελεγχόμενο από έναν φυγόκεντρο ρυθμιστή και βαλβίδες εκτόξευσης .
Καθώς τέθηκαν σε λειτουργία βαλβίδες τύπου poppet, τέθηκε σε λειτουργία ένα απλοποιημένο σύστημα βαλβίδων με χρήσηεκκεντροφόρου . Με τέτοιους κινητήρες, θα μπορούσε να επιτευχθεί μεταβλητή αποκοπή με μεταβλητά καμπύλα προφίλ που μετατοπίστηκαν κατά μήκος του εκκεντροφόρου από τον ρυθμιστή. [3]
Αεροσκάφη [ επεξεργασία ]
Ένα πρώιμο πειραματικό μοντέλο Clerget V-8, 200 hp από τη δεκαετία του 1910, χρησιμοποίησε έναν ολισθαίνοντα εκκεντροφόρο άξονα για να αλλάξει το χρονισμό της βαλβίδας. Ορισμένες εκδόσεις του ακτινικού κινητήρα του Bristol Jupiterστις αρχές της δεκαετίας του 1920 ενσωματώνουν το μεταβλητό σύστημα χρονισμού της βαλβίδας, κυρίως για να μεταβάλλουν το χρονισμό της βαλβίδας εισόδου σε συνδυασμό με υψηλότερες αναλογίες συμπίεσης. [4] Ο κινητήρας Lycoming R-7755 είχε σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων αποτελούμενο από δύο έκκεντρα που μπορούν να επιλεγούν από τον πιλότο. Ένας για την απογείωση, την επιδίωξη και τη διαφυγή, ο άλλος για την οικονομική κρουαζιέρα.
Αυτοκίνητο [ επεξεργασία ]
Η επιθυμία να είναι δυνατή η μεταβολή της διάρκειας ανοίγματος της βαλβίδας ώστε να ταιριάζει με την ταχύτητα περιστροφής ενός κινητήρα έγινε αρχικά εμφανής κατά τη δεκαετία του 1920 όταν τα μέγιστα επιτρεπτά όρια RPM γενικά άρχιζαν να αυξάνονται. Μέχρι αυτή την περίοδο, οι στροφές αδράνειας του κινητήρα και οι στροφές λειτουργίας του ήταν πολύ παρόμοιες, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανάγκη για μεταβλητή διάρκεια βαλβίδων. Ήταν στη δεκαετία του 1920 ότι άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα διπλώματα ευρεσιτεχνίας για άνοιγμα βαλβίδων μεταβλητής διάρκειας - για παράδειγμα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ΗΠΑ 1.527.456 .
Το 1958 η Porsche υπέβαλε αίτηση για ένα γερμανικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, επίσης αιτήθηκε και δημοσιεύθηκε ως βρετανικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας GB861369 το 1959. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας Porsche χρησιμοποίησε ένα ταλαντευόμενο έκκεντρο για να αυξήσει την ανύψωση και τη διάρκεια της βαλβίδας. Ο δεσμοδρομικός εκκεντροφόρος οδηγείται μέσω μίας ράβδου ώθησης / έλξης από έναν εκκεντρικό άξονα ή πλατφόρμα . Δεν είναι γνωστό αν έχει κατασκευαστεί ποτέ κάποιο πρωτότυπο εργασίας.
Η Fiat ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων για την κατοχύρωση διπλώματος ευρεσιτεχνίας με λειτουργικό αυτόματο σύστημα χρονισμού βαλβίδων που περιλαμβάνει μεταβλητή ανύψωση. Αναπτύχθηκε από τον Giovanni Torazza στα τέλη της δεκαετίας του '60, το σύστημα χρησιμοποίησε την υδραυλική πίεση για να μεταβάλλει το υπομόχλιο των ακόλουθων εκκέντρων (δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ΗΠΑ 3,641,988). [5] Η υδραυλική πίεση αλλάζει ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και την πίεση εισαγωγής. Η τυπική διακύμανση ανοίγματος ήταν 37%.
Η Alfa Romeo ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποίησε ένα μεταβλητό σύστημα χρονισμού βαλβίδων σε αυτοκίνητα παραγωγής (US Patent 4.231.330). [6] Τα μοντέλα με έγχυση καυσίμου του 1980 Alfa Romeo Spider 2000 είχαν μηχανικό σύστημα VVT. Το σύστημα σχεδιάστηκε από τον Ing Giampaolo Garcea στη δεκαετία του 1970. [7] Όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo Spider από το 1983 χρησιμοποίησαν ηλεκτρονικά VVT. [8]
Το 1987, η Nissan έκανε το ντεμπούτο της ηλεκτρονικής τεχνολογίας χρονιστή βαλβίδων NVCS στους κινητήρες DOHCVG20DET και VG30DE . [ παραπομπή που απαιτείται ] Το 1989, η Honda κυκλοφόρησε το σύστημα VTEC . [9] Ενώ το προηγούμενο Nissan NVCS αλλάζει τη φάση του εκκεντροφόρου, ο VTEC μεταβαίνει σε ξεχωριστό προφίλ έκκεντρου σε υψηλές στροφές κινητήρα για να βελτιώσει την μέγιστη ισχύ. Ο πρώτος κινητήρας VTEC της Honda παρήγαγε ήταν η B16Aπου εγκαταστάθηκε στην Integra , CRX , και Civic hatchback διαθέσιμο στην Ιαπωνία και την Ευρώπη. [ παραπομπή που απαιτείται ]
Το 1992, η Porsche εισήγαγε για πρώτη φορά το VarioCam , το οποίο ήταν το πρώτο σύστημα για συνεχή προσαρμογή (όλα τα προηγούμενα συστήματα χρησιμοποιούσαν διακριτική προσαρμογή). Το σύστημα απελευθερώθηκε στο Porsche 968 και λειτουργούσε μόνο στις βαλβίδες εισαγωγής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λεοπει ομως απο το κειμενο, το vanos της BMW.....
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Λείπει επίσης ο μηχανισμός των Αντικυθήρων, των αρχαίων Ελλήνων...

#ksekolate_reeeeeeeee :p
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
δες ένα απόκομμα από την wikipedia ( μεταφρασμένο από την google ) για τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων :ida:,
και να θυμάσε ότι η HONDA έφτιαξε το πρώτο της παπί το 1958 όταν οι Βαυαροί φτιάχνανε ( και φτιάχνουν ) αεροπλάνα που έσπαγαν το φράγμα του ήχου


Ιστορία [ επεξεργασία ]
Ατμομηχανές [ επεξεργασία ]
Το ιστορικό της αναζήτησης μιας μεθόδου μεταβλητής διάρκειας ανοίγματος της βαλβίδας επανέρχεται στην ηλικία τωνατμομηχανών όταν η διάρκεια ανοίγματος της βαλβίδας αναφέρεται ως " διακοπή ατμού ". Ο μηχανισμός βαλβίδων Stephenson , όπως χρησιμοποιείται σε ατμομηχανές πρώιμης ατμόσφαιρας, υποστηρίζει μεταβλητές αποκοπές , δηλαδή μεταβάλλεται ο χρόνος κατά τον οποίο διακόπτεται η είσοδος ατμού στους κυλίνδρους κατά τη διάρκεια της διαδρομής ισχύος.
Πρώιμες προσεγγίσεις στις μεταβλητές των μεταβλητών αποκοπής που συνδέονται μεταξύ τους στις διακυμάνσεις εισαγωγής με μεταβολές στην αποκοπή των καυσαερίων. Η διακοπή εισόδου και εξάτμισης αποσυνδέθηκε από την ανάπτυξη της βαλβίδας Corliss . Αυτά χρησιμοποιήθηκαν ευρέως σε σταθερούς κινητήρες σταθερής ταχύτητας, με διακοπή εισόδου και συνεπώς ροπή, μηχανικά ελεγχόμενο από έναν φυγόκεντρο ρυθμιστή και βαλβίδες εκτόξευσης .
Καθώς τέθηκαν σε λειτουργία βαλβίδες τύπου poppet, τέθηκε σε λειτουργία ένα απλοποιημένο σύστημα βαλβίδων με χρήσηεκκεντροφόρου . Με τέτοιους κινητήρες, θα μπορούσε να επιτευχθεί μεταβλητή αποκοπή με μεταβλητά καμπύλα προφίλ που μετατοπίστηκαν κατά μήκος του εκκεντροφόρου από τον ρυθμιστή. [3]
Αεροσκάφη [ επεξεργασία ]
Ένα πρώιμο πειραματικό μοντέλο Clerget V-8, 200 hp από τη δεκαετία του 1910, χρησιμοποίησε έναν ολισθαίνοντα εκκεντροφόρο άξονα για να αλλάξει το χρονισμό της βαλβίδας. Ορισμένες εκδόσεις του ακτινικού κινητήρα του Bristol Jupiterστις αρχές της δεκαετίας του 1920 ενσωματώνουν το μεταβλητό σύστημα χρονισμού της βαλβίδας, κυρίως για να μεταβάλλουν το χρονισμό της βαλβίδας εισόδου σε συνδυασμό με υψηλότερες αναλογίες συμπίεσης. [4] Ο κινητήρας Lycoming R-7755 είχε σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων αποτελούμενο από δύο έκκεντρα που μπορούν να επιλεγούν από τον πιλότο. Ένας για την απογείωση, την επιδίωξη και τη διαφυγή, ο άλλος για την οικονομική κρουαζιέρα.
Αυτοκίνητο [ επεξεργασία ]
Η επιθυμία να είναι δυνατή η μεταβολή της διάρκειας ανοίγματος της βαλβίδας ώστε να ταιριάζει με την ταχύτητα περιστροφής ενός κινητήρα έγινε αρχικά εμφανής κατά τη δεκαετία του 1920 όταν τα μέγιστα επιτρεπτά όρια RPM γενικά άρχιζαν να αυξάνονται. Μέχρι αυτή την περίοδο, οι στροφές αδράνειας του κινητήρα και οι στροφές λειτουργίας του ήταν πολύ παρόμοιες, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανάγκη για μεταβλητή διάρκεια βαλβίδων. Ήταν στη δεκαετία του 1920 ότι άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα διπλώματα ευρεσιτεχνίας για άνοιγμα βαλβίδων μεταβλητής διάρκειας - για παράδειγμα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ΗΠΑ 1.527.456 .
Το 1958 η Porsche υπέβαλε αίτηση για ένα γερμανικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, επίσης αιτήθηκε και δημοσιεύθηκε ως βρετανικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας GB861369 το 1959. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας Porsche χρησιμοποίησε ένα ταλαντευόμενο έκκεντρο για να αυξήσει την ανύψωση και τη διάρκεια της βαλβίδας. Ο δεσμοδρομικός εκκεντροφόρος οδηγείται μέσω μίας ράβδου ώθησης / έλξης από έναν εκκεντρικό άξονα ή πλατφόρμα . Δεν είναι γνωστό αν έχει κατασκευαστεί ποτέ κάποιο πρωτότυπο εργασίας.
Η Fiat ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων για την κατοχύρωση διπλώματος ευρεσιτεχνίας με λειτουργικό αυτόματο σύστημα χρονισμού βαλβίδων που περιλαμβάνει μεταβλητή ανύψωση. Αναπτύχθηκε από τον Giovanni Torazza στα τέλη της δεκαετίας του '60, το σύστημα χρησιμοποίησε την υδραυλική πίεση για να μεταβάλλει το υπομόχλιο των ακόλουθων εκκέντρων (δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ΗΠΑ 3,641,988). [5] Η υδραυλική πίεση αλλάζει ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και την πίεση εισαγωγής. Η τυπική διακύμανση ανοίγματος ήταν 37%.
Η Alfa Romeo ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποίησε ένα μεταβλητό σύστημα χρονισμού βαλβίδων σε αυτοκίνητα παραγωγής (US Patent 4.231.330). [6] Τα μοντέλα με έγχυση καυσίμου του 1980 Alfa Romeo Spider 2000 είχαν μηχανικό σύστημα VVT. Το σύστημα σχεδιάστηκε από τον Ing Giampaolo Garcea στη δεκαετία του 1970. [7] Όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo Spider από το 1983 χρησιμοποίησαν ηλεκτρονικά VVT. [8]
Το 1987, η Nissan έκανε το ντεμπούτο της ηλεκτρονικής τεχνολογίας χρονιστή βαλβίδων NVCS στους κινητήρες DOHCVG20DET και VG30DE . [ παραπομπή που απαιτείται ] Το 1989, η Honda κυκλοφόρησε το σύστημα VTEC . [9] Ενώ το προηγούμενο Nissan NVCS αλλάζει τη φάση του εκκεντροφόρου, ο VTEC μεταβαίνει σε ξεχωριστό προφίλ έκκεντρου σε υψηλές στροφές κινητήρα για να βελτιώσει την μέγιστη ισχύ. Ο πρώτος κινητήρας VTEC της Honda παρήγαγε ήταν η B16Aπου εγκαταστάθηκε στην Integra , CRX , και Civic hatchback διαθέσιμο στην Ιαπωνία και την Ευρώπη. [ παραπομπή που απαιτείται ]
Το 1992, η Porsche εισήγαγε για πρώτη φορά το VarioCam , το οποίο ήταν το πρώτο σύστημα για συνεχή προσαρμογή (όλα τα προηγούμενα συστήματα χρησιμοποιούσαν διακριτική προσαρμογή). Το σύστημα απελευθερώθηκε στο Porsche 968 και λειτουργούσε μόνο στις βαλβίδες εισαγωγής.
Ολες οι ιδεες εχουν πρωτογονες ριζες πολυ πισω .Το θεμα ειναι ποιος κ ποτε εκανε αυτες τις ιδεες πληρως λειτουργικες κ αξιοποιησιμες( και τις εβγαλε και στην παραγωγη βεβαιως βεβαιως).Ενα διπλωμα ευρεσιτεχνιας απο μονο του δεν λεει κ πολλα in real life.;):friendship::friendship:
 
Top Bottom