Νέο KΤΜ 6Χ0 adventure?

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ετοιμαζουν καινούργιο δικυλινδρο 650 adventure για το 2025.
Αμάν με αυτό το μούτρο... το έχουμε δει σε πόσα μοντέλα, δεν έχουν κάτι φρέσκο να δείξουν;
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Του χρόνου θα βγάλουμε 590, του παρα χρόνου 490 αλλά επειδή υπάρχει το 390 το καίμε. Μετά θα αρχίσουμε ξανά από το 990 το οποίο θα του μειώσουμε τα κυβικά σε 890, 790, 690. Αλλά αυτά τα έχουμε κάνει ρε ργτ.

-Αφεντικο μας τελείωσαν τα εις 90...
-να το πούμε 650?
-Δεν είναι κακή ιδέα. Κάτσε να πάρω τηλέφωνο τον Χρούντι Β. Μπάκσι να ρωτήσω αν έχουν ελεύθερη καμμιά σειρά παραγωγής.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Του χρόνου θα βγάλουμε 590, του παρα χρόνου 490 αλλά επειδή υπάρχει το 390 το καίμε. Μετά θα αρχίσουμε ξανά από το 990 το οποίο θα του μειώσουμε τα κυβικά σε 890, 790, 690. Αλλά αυτά τα έχουμε κάνει ρε ργτ.

-Αφεντικο μας τελείωσαν τα εις 90...
-να το πούμε 650?
-Δεν είναι κακή ιδέα. Κάτσε να πάρω τηλέφωνο τον Χρούντι Β. Μπάκσι να ρωτήσω αν έχουν ελεύθερη καμμιά σειρά παραγωγής.
Ας το εβγαζαν τουλάχιστον 640 σαν αντικατασταση του παλιου lc4, σε δικυλινδρο, το έχουν ξεφτυλισει λίγο με τα μοντέλα είναι η αλήθεια.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ας το εβγαζαν τουλάχιστον 640 σαν αντικατασταση του παλιου lc4, σε δικυλινδρο, το έχουν ξεφτυλισει λίγο με τα μοντέλα είναι η αλήθεια.
Θα ήταν ωραίο να το έβγαζαν 640.

Αλλά κάτι ξέρουν αυτοί για να τα κάνουνε έτσι. Αφού πουλάει η εταιρία τότε όλα καλά.
Άσε που αν αλλάξουν μπροστινό φερινγκ και προβολείς μπορεί να είναι και όμορφη μοτοσυκλέτα. Τα 650 cc είναι ωραία κυβικά για τέτοια μοτοσυκλέτα. Είμαι περίεργος να δω τι θα κάνουν .

Εχουν πλέον πολύ σοβαρό ανταγωνισμό.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Θα ήταν ωραίο να το έβγαζαν 640.

Αλλά κάτι ξέρουν αυτοί για να τα κάνουνε έτσι. Αφού πουλάει η εταιρία τότε όλα καλά.
Άσε που αν αλλάξουν μπροστινό φερινγκ και προβολείς μπορεί να είναι και όμορφη μοτοσυκλέτα. Τα 650 cc είναι ωραία κυβικά για τέτοια μοτοσυκλέτα. Είμαι περίεργος να δω τι θα κάνουν .

Εχουν πλέον πολύ σοβαρό ανταγωνισμό.
Αυτα τα μουτρα..... Ειναι αυτό που λέμε που πας με τετοια μούτρα :roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συγνώμη στη λεζάντα λέει ο αντικαταστάτης του 490??! Εννοεί αντικατέστησε τα Renderings και τις θεωρίες τους μια χαρά!!

Εν τω μεταξύ 390 (έστω ντεμέκ) 650, 790,890 , τώρα και 990. Πιο πολύ μπέρδεμα πάει να κάνει η KTM στη γκάμα της παρά ουσία μου φαίνεται. Ο κόσμος θέλει ένα τύπου 450ΜΤ σοβαρό Adventure, ένα πιο βαρβάτο ταξιδιάρικο 790 ή 890 και ένα Heavy Duty 1290 για τους λάτρεις. Και οκ το ειδικό 690R εχει ένα δικό του κοινό. Όλα τα ενδιάμεσα τωρα 650 και 990 κουραφέξαλα. Δεν ξέρω τί κάνουν ακριβώς.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Συγνώμη στη λεζάντα λέει ο αντικαταστάτης του 490??! Εννοεί αντικατέστησε τα Renderings και τις θεωρίες τους μια χαρά!!

Εν τω μεταξύ 390 (έστω ντεμέκ) 650, 790,890 , τώρα και 990. Πιο πολύ μπέρδεμα πάει να κάνει η KTM στη γκάμα της παρά ουσία μου φαίνεται. Ο κόσμος θέλει ένα τύπου 450ΜΤ σοβαρό Adventure, ένα πιο βαρβάτο ταξιδιάρικο 790 ή 890 και ένα Heavy Duty 1290 για τους λάτρεις. Όλα τα ενδιάμεσα τωρα 650 και 990 κουραφέξαλα. Δεν ξέρω τί κάνουν ακριβώς.
«Η KTM ξέρει»
Ελαφρός σαρκασμός, αλλά πόσες φορές έχει ακουστεί αυτό σε κουβέντες μας;
Μην είσαι βλάσφημος λοιπόν φίλε Βαγγέλη! Χαχα
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
«Η KTM ξέρει»
μεσα απο τα χερια μου το πηρες!
εγω το πιστευω αυτο οτι η καθε εταιρια ξερει τι κανει ή τι την συμφέρει και που απεθυνεται δεν ειναι χαζοι.
Μη ζουμε στο μικροκοσμο μας υπαρχουν και αλλες χωρες και αλλα θελω.
πχ enduro εβγαζε (βγαζει) απο 50cc μεχρι 950cc. To 400exc με το 450 και το 500 ειχαν τρελες διαφορες μεταξυ τους στο βουνο , το 500 για εμας δεν εκανε αλλα για τους αμερικανους-αυστραλους ηταν χρησιμο.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
μεσα απο τα χερια μου το πηρες!
εγω το πιστευω αυτο οτι η καθε εταιρια ξερει τι κανει ή τι την συμφέρει και που απεθυνεται δεν ειναι χαζοι.
Μη ζουμε στο μικροκοσμο μας υπαρχουν και αλλες χωρες και αλλα θελω.
πχ enduro εβγαζε (βγαζει) απο 50cc μεχρι 950cc. To 400exc με το 450 και το 500 ειχαν τρελες διαφορες μεταξυ τους στο βουνο , το 500 για εμας δεν εκανε αλλα για τους αμερικανους-αυστραλους ηταν χρησιμο.
Στα enduro ειναι οκ εχεις δίκιο, περι Αμερικής κ Αυστραλίας,αλλες αγορές - αλλες απαιτησεις, στα on off όμως 790/890/990 θα εχουν ιδια ιπποδύναμη πρπ και για ιδια χρηση νομίζω.Το 650 πάντως ειναι ωραία κυβικά για on off και δικυλινδρο οπως ειπε κ ο kordix.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το 890 πάει περίπατο μετά την έλευση του 990, το βλέπω να ταξιδέψει για Κίνα όπως το παλιό 790.
Α οκ. Δεν έχω παρακολουθήσει το 990 και οτι προορίζεται για αντικαταστάτης του 890
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
στα on off όμως 790/890/990 θα εχουν ιδια ιπποδύναμη πρπ και για ιδια χρηση νομίζω.
Το 790 made in china γνωριζουμε γιατι βγηκε και ποιες οι διαφορες με το 890, για το 990 δεν ξερω ισως να βγει και για το ονομα!
τελος παντων θα τα δουμε ολα στο μελλον
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
390
650
790
990
1390

Μια χαρά "απόσταση" μεταξύ τους.
Αν υπήρχε παράλληλα με το απλό 390 και ένα 390 R να το πω, με 21-18 και πιο ψηλό θα ήταν καλύτερα.
Το 650 θα μου άρεσε σε μονοκύλινδρο και ελαφρύ, μια μοτοσυκλέτα δηλαδή σαν σύχρονο αντικαταστάτη του 640 adventure. Σίγουρα όμως θα έβγαινε πολύ ακριβή. Οπότε η σκέψη του 650 δεν είναι κακή αλλά να φρεσκάρουν λίγο την εμφάνιση.

Η σειρά duke 200-250 και 390 είναι φοβερή, έχω καβαλήσει και είναι πολύ ωραίες καλο-στημένες και ολοκληρωμένες μοτοσυκλέτες. Νομίζω δεν έχουν αντίπαλο σε αυτά τα κυβικά.
 
Top Bottom