Νέο KΤΜ 6Χ0 adventure?

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Αυτό που όλο λέμε ποιο μηχανακι είναι σωστό και τι λείπει από την αγορά και πόσο λάθος κάνουν οι εταιρείες, και από την άλλη οι εταιρείες ακολουθούν το χαβά τους και βγάζουν μηχανάκια ο,τι να ναι και αυξάνουν κατακόρυφα τα κέρδη τους (βλ.ΚΤΜ) ........ να το κοιτάξουμε παίδες.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Αυτό που όλο λέμε ποιο μηχανακι είναι σωστό και τι λείπει από την αγορά και πόσο λάθος κάνουν οι εταιρείες, και από την άλλη οι εταιρείες ακολουθούν το χαβά τους και βγάζουν μηχανάκια ο,τι να ναι και αυξάνουν κατακόρυφα τα κέρδη τους (βλ.ΚΤΜ) ........ να το κοιτάξουμε παίδες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό που όλο λέμε ποιο μηχανακι είναι σωστό και τι λείπει από την αγορά και πόσο λάθος κάνουν οι εταιρείες, και από την άλλη οι εταιρείες ακολουθούν το χαβά τους και βγάζουν μηχανάκια ο,τι να ναι και αυξάνουν κατακόρυφα τα κέρδη τους (βλ.ΚΤΜ) ........ να το κοιτάξουμε παίδες.
Να πούμε πως κάνει λάθος μια πολυεθνική νόημα δεν έχει βέβαια ούτε λέει κατι. Το αν ταυτιζόμαστε όμως εμείς προσωπικά με την εταιρεία και τις αποφάσεις της το ξέρουμε για τον καθένα μας. αλλά και οι πολυεθνικές βασίζονται στο τι θέλουν οι πελάτες τους. Το ποσό δίνει σημασία στον πελάτη κάθε εταιρεία ίσως διαφέρει σε ένα βαθμό και τι μηχανισμούς έχει να το ψάξει.

Αν θέλουμε όμως να κρίνουμε κάποια πράγματα εκ του αποτελέσματος να έχεις ένα ολόκληρο internet να ασχολείται με την παρουσίαση του νέου himalayan των 6000€ και την έλευση του νέου 450mt και κανείς στην adventure κοινότητα να μην ασχολείται με κάτι αντίστοιχο της ktm που έχτισε όνομα στο χώμα δεν το λες και φυσιολογικό. Και ας πουλάει όσα 390 θέλει (που δεν ξέρω πόσα και αν είναι αυτά που θέλει να πουλάει)

Και το 650 που εξελίσσει η ktm είναι μάλλον η απάντηση που ετοιμάζει σε ένα πιο προσιτο και ελαφρύ adventure tourer.

Από την άλλη άνθρωποι είναι και αυτοί. Μην νομίζετε πως μαζεύονται εκεί στα διοικητικά συμβούλια τους και δίνουν συγχαρητήρια ο ένας στον άλλον πόσο γ@ματοι είναι. Δεν είναι καθόλου απίθανο ο Pierer να ρίχνει καντηλια σε project leaders και αντίστοιχους υπεύθυνους αγορών και marketing όταν βλέπουν άλλες εταιρείες να κάνουν ντόρο στα χωράφια τους. Οι πολυεθνικές είναι ένα δυναμικό περιβάλλον βιομηχανοποίησης και κεφαλαιοποίησης μεν αλλά εντυπώσεων και χτισιμο market leader νοοτροπίας δε. Κεφάλια πέφτουν,καρέκλες τρίζουν καθημερινά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να μάθουμε λίγο πόσο πουλάει το Himalayan και πόσο το 390 στον δυτικό κόσμο έστω και να δούμε αν έχει όντως λόγο να ανησυχεί κάποιος για την καρέκλα του;
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Να πούμε πως κάνει λάθος μια πολυεθνική νόημα δεν έχει βέβαια ούτε λέει κατι. Το αν ταυτιζόμαστε όμως εμείς προσωπικά με την εταιρεία και τις αποφάσεις της το ξέρουμε για τον καθένα μας. αλλά και οι πολυεθνικές βασίζονται στο τι θέλουν οι πελάτες τους. Το ποσό δίνει σημασία στον πελάτη κάθε εταιρεία ίσως διαφέρει σε ένα βαθμό και τι μηχανισμούς έχει να το ψάξει.

Αν θέλουμε όμως να κρίνουμε κάποια πράγματα εκ του αποτελέσματος να έχεις ένα ολόκληρο internet να ασχολείται με την παρουσίαση του νέου himalayan των 6000€ και την έλευση του νέου 450mt και κανείς στην adventure κοινότητα να μην ασχολείται με κάτι αντίστοιχο της ktm που έχτισε όνομα στο χώμα δεν το λες και φυσιολογικό. Και ας πουλάει όσα 390 θέλει (που δεν ξέρω πόσα και αν είναι αυτά που θέλει να πουλάει)

Και το 650 που εξελίσσει η ktm είναι μάλλον η απάντηση που ετοιμάζει σε ένα πιο προσιτο και ελαφρύ adventure tourer.

Από την άλλη άνθρωποι είναι και αυτοί. Μην νομίζετε πως μαζεύονται εκεί στα διοικητικά συμβούλια τους και δίνουν συγχαρητήρια ο ένας στον άλλον πόσο γ@ματοι είναι. Δεν είναι καθόλου απίθανο ο Pierer να ρίχνει καντηλια σε project leaders και αντίστοιχους υπεύθυνους αγορών και marketing όταν βλέπουν άλλες εταιρείες να κάνουν ντόρο στα χωράφια τους. Οι πολυεθνικές είναι ένα δυναμικό περιβάλλον βιομηχανοποίησης και κεφαλαιοποίησης μεν αλλά εντυπώσεων και χτισιμο market leader νοοτροπίας δε. Κεφάλια πέφτουν,καρέκλες τρίζουν καθημερινά.
Γιατί αυτοί είναι.

 

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Είναι γρίφος για δυνατούς λύτες. Γιατί όσο κατεβαίνεις σε κατηγορία τόσο μειώνονται τα περιθώρια κέρδους αλλά ταυτόχρονα όσο ανεβαίνουν οι τιμές των μοτοσυκλετών τόσο ο κόσμος στρέφεται σε μικρότερες μοτοσυκλέτς με πιο προσιτές τιμές και αντίστοιχα λιγότερη συντήρηση. Αν σε αυτό αθροίσεις τα μειωμένα όρια ταχύτητας ( ειδικά στην Ευρώπη ) και την τάση για "έχω κάτι για να τα κάνω όλα" ( ακόμα και αυτά που φαντάζομαι και δεν θα κάνω ποτέ ) αποκτάει όλο και περισσότερο νόημα το downsizing. Κάπου εκεί σκάνε τα αλάνια που λένε μονοκύλινδρο για χώμα και δικύλινδρο για ταξίδια και αρχίζουν κι άλλοι γρίφοι... Και για να το χαώσω ακόμα πιο πολύ στην εξίσωση μπαίνουν και οι influencer ταξιδευτές , άραγε πχ το himalayan θα είχε τέτοια απήχηση χωρίς την Itchy Boots ή αντίστοιχα τα BMW χωρίς τους McGregor κ Boorman κοκ ? Και δεν μιλάω για εμάς του και καλά "μυημένους" αλλά για άσχετο κόσμο που παίρνει πχ πρώτη μοτοσυκλέτα Tenere επειδή είδε Pol Tarres στου youtube.
Αλλά και πιο συγκεκριμένα για τις κατηγορίες adventure και dualsport την ζημιά την έχει κάνει η Honda και θα εξηγηθώ γιατί. Στην κατηγορία μικρό dualsport μέχρι να έρθει το Voge Rally έπαιζε μόνη της με το CRF250-300 , οπότε όλοι έπαιζαν στο πάνω κομμάτι με περισσότερο δρόμο - ταξίδι και λιγότερο χώμα ( Versys X-300, 390 Adventure ) , ενώ και το Africa παίζει ένα σκαλί κάτω από GS και ένα πάνω από 890 Adventure , Tiger χώνεται και ένα τσακ πιο κάτω η τριλογία Transalp,Tenere, V-Strom , 790 Adventure οπότε έχεις μια τεράστια τρύπα.... Αυτή του μικρού δικύλινδρου 450 - 650 που θα κοστίζει 4ψήφιο αριθμό ευρώ...Και τι κάνει η Honda ? Αντί να δώσει ένα NX500 πραγματικά χωμάτινο ( δλδ 200mm ανάρτηση και ζάντες με ακτίνα κι ας ήταν 19-17 οι τροχοί...) ντύνει το CB500Χ με άλλα ρούχα. Οπότε η πορεία του CFMoto 450 mt ξαφνικά θα γίνει δείκτης. Αν πουλήσει σαν ζεστό ψωμί ( πράγμα διόλου απίθανο ) η Yamaha θα τραβάει τα βυζιά της που δεν έβγαλε ένα Tenere 300 τόσο καιρό με το μοτέρ των R3-MT03, η Honda κλασσικά θα ρίξει το χαρτί της αξιοπιστίας αλλά οι αυστριακοί από την στιγμή που δεν θέλουν να είναι μαζί με όλους ( και επειδή πιάστηκαν μαλάκες που έριξαν άκυρο στο 490 ) θα παίξουν το χαρτί του πιο δυνατού base δικύλινδρο για αυτό και 6Χ0 τώρα. Και ειδικά αν το καταφέρουν με χαμηλότερη τιμή από τα σημερινά μεσαία Tenere, Transalp, VStrom με παρόμοια ιπποδύναμη αποκτά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον.
Κρατάω βέβαια και μια κρυφή ελπίδα πως ενόψει Dakar θα παρουσιάσουν ως νέο μοντέλο (390 Adventure R ? ) το πρωτότυπο που έχει κυκλοφορήσει εδώ και καιρό για να το συνδέσουν με το Dakar και την αγωνιστική αίγλη της εταιρείας.
Άιντε να δούμε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ξεχνάμε ότι δικύλινδρο 650 υπάρχει και τα σπάει κ λέγεται tuareg...

Συνεχίστε που λέει κ μια ψυχη
Ναι αλλά αυτό υπάρχει και δεν είναι απλά ένα μουλάρι δοκιμών και 10 rendering από πίσω να σου αφήνουν αυτή τη γλυκιά υπόσχεση πως το μηχανάκι των ονείρων σου είναι σε λίγους μήνες/χρόνια κοντα οπότε δε χρειάζεται να βιαστείς να σηκωθείς απ' το καναπέ!!Και αν έχει φτάσει 2024 ktm είναι. Όπως περιμέναμε 15 χρόνια για αντικατάστατη του 990 και άλλα 12 για νέο τενερε και άλλα 15 για το νέο Άφρικα και άλλα 15 για το νέο τρανσαλπ.

Φχαριστουμε πολύ μεγάλες εταιρείες!!ας χαρίζετε δεκαετίες να ονειρευόμαστε μηχανάκια που ΜΠΟΡΕΙ να βγάλετε!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό που όλο λέμε ποιο μηχανακι είναι σωστό και τι λείπει από την αγορά και πόσο λάθος κάνουν οι εταιρείες, και από την άλλη οι εταιρείες ακολουθούν το χαβά τους και βγάζουν μηχανάκια ο,τι να ναι και αυξάνουν κατακόρυφα τα κέρδη τους (βλ.ΚΤΜ) ........ να το κοιτάξουμε παίδες.
Δυστυχώς η επικαιρότητα φίλε μου Γιάννη είδες πως έρχεται και δίνει απαντήσεις...

Φτωχό 2023 για την ktm και όσο και να κατηγορούν τα επιτόκια και την Ευρώπη η πρώτη απάντηση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η λάθος προιοντικη τοποθέτηση και οι μικρότερες πωλήσεις από τους στόχους.

Πάνε τώρα πάλι τα τεποζιτα ψηλά,ετοιμάζουν αρον άρον 390 χωμάτινο καλό για το 2025 και θυμονται το 990.

Στο ίδιο ""εχθρικό"" περιβάλλον δραστηριοποιείται η bmw και κάθε χρόνο σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

Συνεπώς οι άνθρωποι και οι αποφάσεις κάνουν το αποτέλεσμα. Και όσο μικροί και να είμαστε εμείς κάτι βλέπουμε.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Facebook
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ποια επικαιρότητα βρε Βαγγέλη, από τότε που διαβάζω φόρουμ μοτοσυκλέτας, αν θυμάμαι από το 2012 στο moto.gr διαβάζω ότι οι εταιρίες δεν βγάζουν τα μηχανάκια που πρέπει και τι καλά που θα ήταν να έβγαζαν ένα μονοκύλινδρο/δικυλινδρο τύπου adve με μεγάλη αυτονομία/ανεμοκάλυψης κτλ και γενικά έναν αρνητισμο απέναντι σε κάθε νέο μοντέλο, και από την άλλη έχεις εταιρείες όπως η ktm που την τελευταία 10ετια έχει κάνει άλματα επιχειρηματικότητας.

Οκ, μετά από μια 10ετια έπεσαν ελαφρώς οι πωλήσεις.
Klain my pouts.

Οι οικονομικοί αναλυτές της κάθε εταιρείας θεωρώ ότι πιάνουν καλύτερα τον παλμό του καταναλωτή ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, από τον Γιάννη τον μπακαουκα, τον Βάγγο το αλάνι και τον Κώστα τον μπιχτη.

*Οποιαδήποτε ομοιότης με πραγματικά γεγονότα ή χαρακτήρες είναι τυχαία :p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ποια επικαιρότητα βρε Βαγγέλη, από τότε που διαβάζω φόρουμ μοτοσυκλέτας, αν θυμάμαι από το 2012 στο moto.gr διαβάζω ότι οι εταιρίες δεν βγάζουν τα μηχανάκια που πρέπει και τι καλά που θα ήταν να έβγαζαν ένα μονοκύλινδρο/δικυλινδρο τύπου adve με μεγάλη αυτονομία/ανεμοκάλυψης κτλ και γενικά έναν αρνητισμο απέναντι σε κάθε νέο μοντέλο, και από την άλλη έχεις εταιρείες όπως η ktm που την τελευταία 10ετια έχει κάνει άλματα επιχειρηματικότητας.

Οκ, μετά από μια 10ετια έπεσαν ελαφρώς οι πωλήσεις.
Klain my pouts.

Οι οικονομικοί αναλυτές της κάθε εταιρείας θεωρώ ότι πιάνουν καλύτερα τον παλμό του καταναλωτή ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, από τον Γιάννη τον μπακαουκα, τον Βάγγο το αλάνι και τον Κώστα τον μπιχτη.

*Οποιαδήποτε ομοιότης με πραγματικά γεγονότα ή χαρακτήρες είναι τυχαία :p
Ναι μάλλον στους 300 που πάνε ΟΑΕΔ στην Αυστρία θα ήταν μέσα και κάποιοι οικονομικοί αναλυτές! Άνθρωπους έχουν Γιάννη και οι εταιρείες.

Ο λόγος που άκουγες αρνητισμό απο το 2012 για τις εταιρείες είναι επειδή όταν σταμάτησε η ΚΤΜ το 640ADV δεν το ξαναέβγαλε ΠΟΤΕ. Όταν σταμάτησε η Yamaha με τελευταίο το TTR600 Belgarda σοβαρό χώματος έβγαλε τότε το 2008 ένα κακό και χλιαρό tenere 660 και το 20019 πλεον το 700. Honda, kawasaki, Suzuki άφαντες στα Adventure.

Φυσικά και θα γκρινιάζαμε. Και ήρθε 2016 έβγαλε η RE το himalayan. Ήρθε το 2019 έβγαλε η Yamaha to 700. Στο ενδιάμεσο τα φορουμ συντηρούνταν οι αναβατες με 800/990 και μεταχειρισμένα 15+ ετών απο αγγελίες.

Και ήρθε λοιπόν το 2019-2020 και η ΚΤΜ βγαζει ένα μισοασφάλτινο 390, πουθενά αντικαταστατης του 640 Adv ακομα και μετά ζητάει 15+ για βαρύ on off.

Στο ενδιάμεσο οι εξελίξεις την προσπέρασαν και εταιρείες απο την Ανατολη έβγαλαν αυτά που ο ηγέτης δεν μπορεσε να βγάλει. Και ώ εκ του θαύματος 2023 κακή χρονιά στον ισολογισμό απολύσεις και αναζήτηση λύσεων σε Κίνα-Ινδία.

Και να σου πω και κάτι. Δεν είμαστε και αγράμματοι. ¨Εχουμε κι εμείς κάποιες σπουδές το κάτι τις μας. Ξέρουμε και τί είναι ο ισολογισμός και η κεφαλαιοποίηση και η προιοντική τοποθέτηση και τα περιθώρια κερδους και άλλα και ας είμαστε και αλάνια!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως για να τα λέμε και αυτά, για αδράνεια δεν την κατηγορείς την εταιρεία, για έλλειψη πωλήσεων επίσης μέχρι τώρα δηλαδή γιατί ο Πίρερ σε συνεντεύξεις ήταν περήφανος που έσπαγε ρεκόρ πωλήσεων κάθε χρόνο.

Η πίτα σπάει σε πολλά πολλά μικρά κομμάτια πια με τόση παροχή προϊόντων που πάνε να πιάσουν κάθε πιθανό και απίθανο niche και η ΚΤΜ λίγο έχει πέσει στην παγίδα του ονόματος της και της σιγουριάς πως ό,τι και να βγει από το εργοστάσιο θα πουλήσει.


Επίσης για να τα λέμε και αυτά, από αυτούς που γκρινιάζουν όπως λέει ο Aldebaran πόσοι μπορούν να πάνε ταμείο και πόσοι απλά παραπονιούνται γιατί ΑΝ μπορούσαν να ψωνίσουν ΘΑ είχαν πρόβλημα με το εισιτήριο για την Ιθάκη τους; Η δική μου εμπειρία λέει ότι οι δεύτεροι είναι πολύ περισσότεροι από τους πρώτους.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Δύσκολο και το 24 λέει. Ωχ ωχ ωχ. Consolidation to the core λέει. Ωχ ωχ και ξανά ωχ. Μειώσεις και κοψίματα εκατομυρίων της ταξησ διψήφιου αριθμού. Αλί αλί και τρισαλι!!!
οι πωλήσεις στα ίδια όμως ποσοστά αναμένονται.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Δύσκολο και το 24 λέει. Ωχ ωχ ωχ. Consolidation to the core λέει. Ωχ ωχ και ξανά ωχ. Μειώσεις και κοψίματα εκατομυρίων της ταξησ διψήφιου αριθμού. Αλί αλί και τρισαλι!!!
οι πωλήσεις στα ίδια όμως ποσοστά αναμένονται.
Τα περναει δύσκολα ο PIERER, δεν βγαίνει... :roflmao:
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Ε
Τα περναει δύσκολα ο PIERER, δεν βγαίνει... :roflmao:
Εγω διάβαζα για τον Pierer και έκανα συνειρμούς για την κακομοίρα την ελλαδιτσα και το οικονομικό περιβάλλον που ζούμε. Εξού και τα βογκητά οργασμικου τύπου! Χαχα
Για γέλια και για κλάματα….
 
Top Bottom