Ειδικά στη κατηγορία των On/Off μου ταιριάζουν στη φιλοσοφία τους πιο πολύ οι μοτοσυκλέτες made in Japan. Από εκεί και πέρα όμως δεν φοράμε παρωπίδες. Όπως τα έγραψα και αλλού τα έβαλα κάτω και μελέτησα τα δεδομένα.Πάει δηλαδή το "made in Japan";;;
Γιατι όχι?Μια ερώτηση τώρα άσχετη με το θέμα αλλά σχετική με συμμετέχοντες σε αυτό. Επιτρέπετε η εγγραφή στο forum σε άτομα κάτω των 18 ετών;
ΔιορθωσηΕιδικά στη κατηγορία των On/Off μου ταιριάζουν στη φιλοσοφία τους πιο πολύ οι μοτοσυκλέτες made in Japan. Από εκεί και πέρα όμως δεν φοράμε παρωπίδες. Όπως τα έγραψα και αλλού τα έβαλα κάτω και μελέτησα τα δεδομένα.
Αρχικά να κάνουμε τη κοινή παραδοχή ότι το σωστό είναι να το περιμένουμε να το δούμε ζωντανά, να το κάνουμε κανά test ride, να το αγοράσουν μερικοί σύντροχοι και να αρχίσουμε να έχουμε μια αυθεντική άποψη περί τίνος πρόκειται. Τότε και μόνο τότε θα μπορούμε να αξιολογήσουμε αν θα αξίζει τα λεφτά του συνυπολογίζοντας τις συνθήκες ακρίβειας που έχουν προκύψει.
Για να δούμε όμως ποιες είναι ακριβώς οι συνθήκες ακρίβειας που έχουν προκύψει, κάνοντας συγκρίσεις εντός της μεσαίας κατηγορίας.
Tenere 700, είχε 10.000 (σε προσφορά ηλεκτρονικής προ-παραγγελίας) και ταυτοχρόνως πρώτη επίσημη τιμή -πριν 3 χρόνια- ήταν τα 10.500 και αυτά θα κρατήσουμε ως αρχική τιμή αγοράς. Σήμερα έχει 11.200. Δηλαδή 11.200-10.500 = 700 ευρώ διαφοράς.
Tuareg 660, είχε 12.200 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε (Δεκ.'21) και έχει 12.300 σήμερα, ένα χρόνο μετά (και εντός του χρονικού διαστήματος στο οποίο έχει προκύψει ο πόλεμος στην Ουκρανία). Δηλαδή 12.300-12.200 = 100 ευρώ διαφοράς.
Καλό λοιπόν είναι να εξετάζουμε και να συγκρίνουμε προσεκτικά για να μην την πατάμε ως καταναλωτές. Το γράφω γιατί διαβάζω κάποια σχόλια που εύκολα δικαιολογούν αυξημένες τιμές μέχρι και 2.000 ευρώ ενώ δεν υπάρχουν τέτοιες αυξήσεις, τουλάχιστον στη μεσαία κατηγορία και συγκρίνοντας παρόμοιες μοτοσυκλέτες.
Παρακάτω... είναι σωστό ότι πρέπει να περιμένουμε να δούμε πριν κρίνουμε αλλά η πείρα μας δείχνει ότι για να δώσεις ένα σωστό On/Off θέλεις τουλάχιστον μια ποδιά, την οποία ποδιά η Honda την χρεώνει επιπλέον 850 ευρώ, και ο ανταγωνισμός την διαθέτει ως στάνταρ. Θα μου πεις να πάρεις μια after market που τα πιθανότερο είναι να έχει τη μισή τιμή αλλά και πάλι πρέπει να συγκρίνουμε με ίσους όρους και η ύπαρξη ποδιάς από το εργοστάσιο για μια On/Off είναι σα να συζητάμε για καθρέπτες (γνώμη μου). Επομένως -για εμένα τουλάχιστον- η τιμή του Transalp 750 διαμορφώνεται στα 12.350 και εγώ θα επέλεγα να βάλλω μόνο την εργοστασιακή γιατί παρατήρησα ότι όπως περνάει κάτω από την εξάτμιση είναι δύσκολη άσκηση η τοποθέτηση της χωρίς επιπλέον κάγκελα.
Με την ευκαιρία της αναφοράς της ποδιάς... Είδα πως η απουσία της ποδιάς κρύβει εντέχνως μια άλλη αδυναμία της μοτοσυκλέτας. Αν την είχαν τοποθετημένη ως στάνταρ θα ήταν αναγκασμένοι να ανακοινώσουν ακόμη μικρότερο ύψος κινητήρα από το έδαφος (και πάλι αιτία είναι η διαδρομή της εξάτμισης).
Άρα η Transalp 750 είναι ακριβότερη από τη Tuareg 660 με τα πλουσιότερα ηλεκτρονικά και σημαντικά ακριβότερη από τη φτωχότερη σε ηλεκτρονικά Tenere 700.
Το αν το όνομα Honda, το δίκτυο Σαρακάκη και τελικά το συνολικό πακέτο που προσφέρει η νέα Transalp 750 μπορεί να δικαιολογήσει τη τιμή της έναντι του ανταγωνισμού μένει να το δούμε όπως πολύ σωστά ανέφερες στη πράξη, όταν δλδ κυκλοφορήσει δρόμους.
Να πω εδώ ότι την έβλεπα πολύ ζεστά τη Transalp 750 και στη θεωρητική τιμή που είχε διαρρεύσει αρχικά -στα 10.700- την θεωρούσα αρκετά ανταγωνιστική.
Στα 11.700 όμως "φεύγει" αρκετά... χωρίς να φαίνεται ότι πλην του δυνατού κινητήρα της και της θεωρητικής αξιοπιστίας της, να προσφέρει κάτι άλλο σημαντικότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στα Specs τουλάχιστον φαίνεται πως το Tuareg 660 συνεχίζει να είναι πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα με πλούσια ηλεκτρονικά, Tubeless ελαστικά, αναπαυτική σέλα (όπως ομολογούν οι περισσότεροι κάτοχοι) και ζωηρότατο μοτέρ για τη κατηγορία.
παντως το τρασαλπ δινει μεγαλη <εσωτερικη>μαχαιρια στο μεταχειρω αφρικα 1000...Ειδικά στη κατηγορία των On/Off μου ταιριάζουν στη φιλοσοφία τους πιο πολύ οι μοτοσυκλέτες made in Japan. Από εκεί και πέρα όμως δεν φοράμε παρωπίδες. Όπως τα έγραψα και αλλού τα έβαλα κάτω και μελέτησα τα δεδομένα.
Αρχικά να κάνουμε τη κοινή παραδοχή ότι το σωστό είναι να το περιμένουμε να το δούμε ζωντανά, να το κάνουμε κανά test ride, να το αγοράσουν μερικοί σύντροχοι και να αρχίσουμε να έχουμε μια αυθεντική άποψη περί τίνος πρόκειται. Τότε και μόνο τότε θα μπορούμε να αξιολογήσουμε αν θα αξίζει τα λεφτά του συνυπολογίζοντας τις συνθήκες ακρίβειας που έχουν προκύψει.
Για να δούμε όμως ποιες είναι ακριβώς οι συνθήκες ακρίβειας που έχουν προκύψει, κάνοντας συγκρίσεις εντός της μεσαίας κατηγορίας.
Tenere 700, είχε 10.000 (σε προσφορά ηλεκτρονικής προ-παραγγελίας) και ταυτοχρόνως πρώτη επίσημη τιμή -πριν 3 χρόνια- ήταν τα 10.500 και αυτά θα κρατήσουμε ως αρχική τιμή αγοράς. Σήμερα έχει 11.200. Δηλαδή 11.200-10.500 = 700 ευρώ διαφοράς.
Tuareg 660, είχε 12.200 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε (Δεκ.'21) και έχει 12.300 σήμερα, ένα χρόνο μετά (και εντός του χρονικού διαστήματος στο οποίο έχει προκύψει ο πόλεμος στην Ουκρανία). Δηλαδή 12.300-12.200 = 100 ευρώ διαφοράς.
Καλό λοιπόν είναι να εξετάζουμε και να συγκρίνουμε προσεκτικά για να μην την πατάμε ως καταναλωτές. Το γράφω γιατί διαβάζω κάποια σχόλια που εύκολα δικαιολογούν αυξημένες τιμές μέχρι και 2.000 ευρώ ενώ δεν υπάρχουν τέτοιες αυξήσεις, τουλάχιστον στη μεσαία κατηγορία και συγκρίνοντας παρόμοιες μοτοσυκλέτες.
Παρακάτω... είναι σωστό ότι πρέπει να περιμένουμε να δούμε πριν κρίνουμε αλλά η πείρα μας δείχνει ότι για να δώσεις ένα σωστό On/Off θέλεις τουλάχιστον μια ποδιά, την οποία ποδιά η Honda την χρεώνει επιπλέον 850 ευρώ, και ο ανταγωνισμός την διαθέτει ως στάνταρ. Θα μου πεις να πάρεις μια after market που τα πιθανότερο είναι να έχει τη μισή τιμή αλλά και πάλι πρέπει να συγκρίνουμε με ίσους όρους και η ύπαρξη ποδιάς από το εργοστάσιο για μια On/Off είναι σα να συζητάμε για καθρέπτες (γνώμη μου). Επομένως -για εμένα τουλάχιστον- η τιμή του Transalp 750 διαμορφώνεται στα 12.350 και εγώ θα επέλεγα να βάλλω μόνο την εργοστασιακή γιατί παρατήρησα ότι όπως περνάει κάτω από την εξάτμιση είναι δύσκολη άσκηση η τοποθέτηση της χωρίς επιπλέον κάγκελα.
Με την ευκαιρία της αναφοράς της ποδιάς... Είδα πως η απουσία της ποδιάς κρύβει εντέχνως μια άλλη αδυναμία της μοτοσυκλέτας. Αν την είχαν τοποθετημένη ως στάνταρ θα ήταν αναγκασμένοι να ανακοινώσουν ακόμη μικρότερο ύψος κινητήρα από το έδαφος (και πάλι αιτία είναι η διαδρομή της εξάτμισης).
Άρα η Transalp 750 είναι ακριβότερη από τη Tuareg 660 με τα πλουσιότερα ηλεκτρονικά και σημαντικά ακριβότερη από τη φτωχότερη σε ηλεκτρονικά Tenere 700.
Το αν το όνομα Honda, το δίκτυο Σαρακάκη και τελικά το συνολικό πακέτο που προσφέρει η νέα Transalp 750 μπορεί να δικαιολογήσει τη τιμή της έναντι του ανταγωνισμού μένει να το δούμε όπως πολύ σωστά ανέφερες στη πράξη, όταν δλδ κυκλοφορήσει δρόμους.
Να πω εδώ ότι την έβλεπα πολύ ζεστά τη Transalp 750 και στη θεωρητική τιμή που είχε διαρρεύσει αρχικά -στα 10.700- την θεωρούσα αρκετά ανταγωνιστική.
Στα 11.700 όμως "φεύγει" αρκετά... χωρίς να φαίνεται ότι πλην του δυνατού κινητήρα της και της θεωρητικής αξιοπιστίας της, να προσφέρει κάτι άλλο σημαντικότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στα Specs τουλάχιστον φαίνεται πως το Tuareg 660 συνεχίζει να είναι πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα με πλούσια ηλεκτρονικά, Tubeless ελαστικά, αναπαυτική σέλα (όπως ομολογούν οι περισσότεροι κάτοχοι) και ζωηρότατο μοτέρ για τη κατηγορία.
Ναι διόρθωσα τη τιμή του Transalp 750 δε ξέρω πως κόλλησα με το 11.700.Διορθωση
Transalp 750=11.500
Tenere 700=11.600
Ήταν μάλλον κρύο αστείο για τον mr.mister που μας πετσόκοψε... είναι πολυσύνθετο το χιούμορ μου....Γιατι όχι?
Και στο κάτω κάτω δεν μπορεί να πιστοποιηθεί η πραγματική ηλικία ενός μέλους.
Εδώ το πουλί και λέει ότι είμαστε συνομιληκοι....η πατσαβουρογρια.
11.200 εχουν μερικα 22αρια χωρις TFT 5” που τους εχουν μεινει σε μπλε χρωμαΝαι διόρθωσα τη τιμή του Transalp 750 δε ξέρω πως κόλλησα με το 11.700.
Για το Tenere 700 δεν είχα πάρει είδηση ότι πήρε κι άλλη αύξηση αν και στο CAR συνεχίζουν αρκετοί έμποροι και το έχουν 11.200.
Η γνώμη μου είναι πως δε μπορείς ποτέ να συγκρίνεις μια καινούρια μοτοσυκλέτα με μια μεταχειρισμένη. Αν το Africa 1100 στοίχιζε 14 χιλιάρικα καινούριο να το συζητάγαμε.παντως το τρασαλπ δινει μεγαλη <εσωτερικη>μαχαιρια στο μεταχειρω αφρικα 1000...
Ενα θα σας πω μαγκες= Στο δυναμομετρο εχουν τα ιδια αλογα Transalp 750-Africa Twin 1100. Aπλα το Africa εχει τρελη ροπη χαμηλα.παντως το τρασαλπ δινει μεγαλη <εσωτερικη>μαχαιρια στο μεταχειρω αφρικα 1000...
Καλή πληροφορία αυτή, γιατί δεν ήταν και λίγα.11.200 εχουν μερικα 22αρια χωρις TFT 5” που τους εχουν μεινει σε μπλε χρωμα
Κοιτά, επειδή "εγώ" μια μεσαία ή μια μεγάλη On/Off τη βλέπω για απλές χωμάτινες διελεύσης, άντε και για μεσαίας δυσκολίας χώματα ναι έχει μια σημασία για εμένα ο κινητήρας να προσφέρει λίγο fun to ride στην άσφαλτο. Για τον ίδιο λόγο όμως θα ήθελα με αυτά τα χαρακτηριστικά κινητήρα να έχει 19/17 τροχούς και tubeless, εκεί είναι που δεν τα βρίσκω με το TA750.Ενα θα σας πω μαγκες= Στο δυναμομετρο εχουν τα ιδια αλογα Transalp 750-Africa Twin 1100. Aπλα το Africa εχει τρελη ροπη χαμηλα.
Προβοκάτωρ!!!Μια ερώτηση τώρα άσχετη με το θέμα αλλά σχετική με συμμετέχοντες σε αυτό. Επιτρέπετε η εγγραφή στο forum σε άτομα κάτω των 18 ετών;
11.700 έχει η έκδοση που περνάει από Μαρτίνο απροβλημάτιστα...Ναι διόρθωσα τη τιμή του Transalp 750 δε ξέρω πως κόλλησα με το 11.700.
Για το Tenere 700 δεν είχα πάρει είδηση ότι πήρε κι άλλη αύξηση αν και στο CAR συνεχίζουν αρκετοί έμποροι και το έχουν 11.200.
Get a life.Μηνύματα 15
Αγγελία 1
Τρολ χόντα φάνμποι 14
Καλά πάει αυτό.
Χμ, τον λένε Άγγελο, έχει κάτι κοινό με άλλο ένα χόντα φάνμποι...
Εγώ το λέω ξεκάθαρα τουλάχιστον, το είδα, το καβάλησα, δεν μου άρεσε, τέλος.
έχω και life, και life λεμόνι στο ψυγείο και ΔΥΟ χόντα έξω από το σπίτι!Get a life.