Νέo Honda Transalp;!

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το 790/890 το σουλουπωσαν όμως με τα fillers.

Πέρα από την πλάκα, για commuting μια χαρά είναι το TΑ αλλά για κάτι παραπάνω στο δικό μου μέγεθος & γούστο τουλάχιστον δεν κάνει.

Στο εξωτερικό είναι το καλύτερο πακέτο μαζί με το Tuareg 660, θα πλήρωνα τις αναρτήσεις της Απριλια και το tubeless αντί για τα άλογα της Χόντα εννοείται.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ε όχι , τι έχεις πάθει ;

Είναι κακάσχημο , παίζει να είναι πιο άσχημο κ από 790 S

[mention]amyroukai [/mention]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τι να παθει ο ερμος;
Ερωτευεται ευκολα, τι να τον κανουμε;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στο εξωτερικό είναι το καλύτερο πακέτο μαζί με το Tuareg 660, θα πλήρωνα τις αναρτήσεις της Απριλια και το tubeless αντί για τα άλογα της Χόντα εννοείται.
Εγω και για τον σαφως πιο ον ΟΦ χαρακτηρα του απριλια
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αναλόγως επιθυμητής χρήσης.
Εγώ προτιμούσα το Aprilia για το πιο ON/off χαρακτήρα της συγκρινόμενο με το Τ700...
Τώρα μου αρέσει και το ΤΑ750 για τον ακόμη πιο ΟΝ/off χαρακτήρα της συγκρινόμενο με αυτούς των Τ700-Τuareg660.
Και η ανεμελιά του: "με ότι δεν υπάρχει, δεν ασχολείσαι". Αν είναι καλές οι αναρτήσεις παρά την απουσία ρυθμίσεων -πράγμα που δεν θα βλέπουμε πρώτη φορά σε Honda- όλα ΟΚ για εμένα. Έχοντας ότι έχω (τς,τς,τς) το ΤΑ750 είναι μια εξαιρετική μετριότητα με τον πήχη στο άνω τμήμα της παντού. Εγώ ιδανικά αυτό που θα ήθελα είναι ένας 19ρής μπροστά (ποιος θα το έλεγε ότι κοντεύει να εκλείψει το είδος), ένας 17ρής πίσω και tubeless. Αλλά τελικά.... όσο το λέπω τόσο το καλοβλέπω και ακόμη και η απουσία τους.... μάλλον δε θα ήταν και τόσο ανασταλτικός παράγοντας. Ερωτεύομαι εύκολα αφού (λένε οι φίλοι μου). Να βρω μόνο τα υπόλοιπα 10 χηνόπουλα και έναν χώρο να τη κρύβω τσάμπα, καθώς ήδη πληρώνουμε γκαράζ x2.

Α, ναι... δε σας είπα... ετοιμάζω test ride(s) και review(s).... σκουριάσαμε τελευταία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι 0,107 δευτερόλεπτα.

Στα 120 αυτό σημαίνει περίπου 3.5 μέτρα αν δεν έχω μπερδέψει τις μετατροπές. Και επειδή ξεκινούν από τα 50, στην πραγματικότητα θα είναι πολύ λιγότερο.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
κατω απο Tuareg στα 50-120.
Είναι αλήθεια ότι είναι καθοριστικός παράγων,η τεράστια αυτή διαφορά,για να μην πάρει κάποιος Χόντα.Οπως λέγαμε καί μεις οι ηλικιωμένοι,"είναι αρχηδιατηγεωμετρια οπουστηςκαθετου."
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Είναι 0,107 δευτερόλεπτα.

Στα 120 αυτό σημαίνει περίπου 3.5 μέτρα αν δεν έχω μπερδέψει τις μετατροπές. Και επειδή ξεκινούν από τα 50, στην πραγματικότητα θα είναι πολύ λιγότερο.
Και 90 κυβικά περισσότερα..
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
δεν ξέρω πόσο καιρό είναι πάνω αλλά τιμή Ελλάδας : 11500 το απλό και 11750 το ΄σπέσιαλ΄ χρώμα..

Για να δούμε..


edit: με ειχε προλάβει ο Αρχηγός στο#328
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και 90 κυβικά περισσότερα..
Μην τα λες σε εμένα
Καλά δεν νομίζω ότι κάποιος που πάει να πάρει κάποιο από τα 2, θα τον απασχολεί το 0.1" :p
:ha
Το δικό μου είναι πιο μεγάλο από το δικό σου τι δεν καταλαβαίνεις
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R





Έτσι το Transalp κάνει αυτό που περιμένεις από αυτό. Είναι ευέλικτο, εύκολο στη χρήση και εκπληκτικά ισχυρό. Ακούγεται πιο απλό από ό,τι είναι. Επιπλέον, το 2023 XL750 έχει εξαπλώσει αυτή την ευελιξία πολύ ευρύτερα. Μπορεί να πάει ακόμα περισσότερο στο δρόμο, χρειάζεται ακόμη λιγότερη προσπάθεια για να στρίψει σβέλτα και ο εξοπλισμός του είναι πιο πλούσιος από ποτέ. Μπορεί να μην πρόκειται για την εξέλιξη του κινητήρα που το καθιέρωσε πριν από μερικά χρόνια, αλλά για μια εντελώς νέα ιδέα που είναι πιο δυνατή, πιο εύκολη και πιο ευέλικτη.
 
Top Bottom