Αναλόγως επιθυμητής χρήσης.
Εγώ προτιμούσα το Aprilia για το πιο ON/off χαρακτήρα της συγκρινόμενο με το Τ700...
Τώρα μου αρέσει και το ΤΑ750 για τον ακόμη πιο ΟΝ/off χαρακτήρα της συγκρινόμενο με αυτούς των Τ700-Τuareg660.
Και η ανεμελιά του: "με ότι δεν υπάρχει, δεν ασχολείσαι". Αν είναι καλές οι αναρτήσεις παρά την απουσία ρυθμίσεων -πράγμα που δεν θα βλέπουμε πρώτη φορά σε Honda- όλα ΟΚ για εμένα. Έχοντας ότι έχω (τς,τς,τς) το ΤΑ750 είναι μια εξαιρετική μετριότητα με τον πήχη στο άνω τμήμα της παντού. Εγώ ιδανικά αυτό που θα ήθελα είναι ένας 19ρής μπροστά (ποιος θα το έλεγε ότι κοντεύει να εκλείψει το είδος), ένας 17ρής πίσω και tubeless. Αλλά τελικά.... όσο το λέπω τόσο το καλοβλέπω και ακόμη και η απουσία τους.... μάλλον δε θα ήταν και τόσο ανασταλτικός παράγοντας. Ερωτεύομαι εύκολα αφού (λένε οι φίλοι μου). Να βρω μόνο τα υπόλοιπα 10 χηνόπουλα και έναν χώρο να τη κρύβω τσάμπα, καθώς ήδη πληρώνουμε γκαράζ x2.
Α, ναι... δε σας είπα... ετοιμάζω test ride(s) και review(s).... σκουριάσαμε τελευταία.