g1ann1s
Μέλος
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- Kawasaki Versys 650
Ανοίγω ένα θέμα στο οποίο θα πρότεινα να δημιουργηθεί ένας μικρός μπούσουλας για όποιον σκέφτεται ή έχει ίσως αρχίσει ένα project ανακατασκευής της μοτοσυκλέτας του. Απ' όσο έχω δει πολλοί από το forum βάζουν χέρι στα μηχανάκια τους και θα ήταν πολύ καλή βοήθεια η συνδρομή τους στο τι θα χρειαστεί κάποιος που δεν το έχει ξανακάνει.
Ας μπω τώρα και στο δικό μου σκεπτικό το οποίο προς το παρόν είναι μόνο σκεπτικό και απέχει λίγο από το κομμάτι της υλοποίησης για πολλούς λόγους. Έχω ένα Bmw F650 gs Dakar του 2005 εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου. Δεν μπορώ να πω ότι έχω κάνει τα χλμ της ζωής μου πάνω του ή τα ταξίδια. το χρησιμοποιώ ως commuter για την πόλη όπου δεν είναι η απόλυτα ικανοποιητική χρήση της. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να κάνω και την είσοδο στο χώμα σιγά σιγά στο επερχόμενο μάθημα του Χελιώτη μέσω του forum.
Το σίγουρο είναι πως με την χρήση που κάνω έχω καταλάβει ότι το μηχανάκι πάσχει σε θέμα αναρτήσεων (λες και δεν το ξέρατε). Δεν μου δίνει την εμπιστοσύνη που χρειάζομαι. Εντάξει δεν αποζητώ το τέλειο γιατί δεν θα είχα και τι να το κάνω αλλά θα ήθελα να ήταν λίγο λιγότερο σουμιές αν γινόταν. Άρα πρώτο που σκέφτονται πολλοί μάλλον που έχουν το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι η αλλαγή ίσως ενός μπροστινού. Οπότε υπάρχει κάτι τέτοιο στο μυαλό μου. Αυτό ίσως συνεπάγεται αλλαγή και πίσω ανάρτησης ώστε να έρθει σε μία καλή ισορροπία.
Επόμενο που έχει μπει στο μυαλό μου είναι για λόγους καθαρά αισθητικούς. Από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη είχαν στάξει υγρά μπαταρίας σε ένα κομμάτι του πλαισίου και με χαλάει αρκετά όταν το βλέπω όπως και τα ξεθωριασμένα σε κάποια σημεία πλαστικά ή γρατζουνισμένα. Και τέλος η εικόνα του μοτέρ το οποίο έχει γεμίσει φουσκάλες και έχει χαλάσει το χρώμα του πρόβλημα που συνάντησα σε αρκετά παρόμοια μοντέλα και όλοι θεωρούν ως κάτι που συμβαίνει γενικά.
Καταλήγοντας λοιπόν και μαζεύοντάς τα όλα στο μυαλό μου σκέφτομαι ένα γενικό γδύσιμο της μηχανής και ξεκίνημα από εκεί και μετά σταδιακά. Βαψίματα σε πλαίσιο, ψαλίδι κτλ. πλαστικά και μοτέρ. καθαρισμός των πάντων ώστε να λάμψουν. Μετατροπή μπροστινού σε USD (πρωτότυπη ιδέα εε; πιθανόν από ΚΤΜ 950 Adv που έχω δει ότι παίζει έξω. Τελικά μάλλον και αυτό για αισθητικούς λόγους το σκέφτομαι και για το challenge. Πιθανόν αν ξεφύγει πολύ σε κόστος ίσως βρω λύση με τα υπάρχοντα καλάμια να γίνει κάτι. Το πίσω αμορτισέρ είναι ένα ερωτηματικό στο μυαλό μου ακόμα. Μεγάλο project για τα δεδομένα μου. Ιδανικά θα ήθελα να του έδινα και έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στην εμφάνιση πιο κοντά στις καταβολές του αλλά δευτερεύον.
Τώρα οι ερωτήσεις.
Σεντόνι το αρχικό ποστ. Ζητώ συγνώμη και γνώμες.
Ας μπω τώρα και στο δικό μου σκεπτικό το οποίο προς το παρόν είναι μόνο σκεπτικό και απέχει λίγο από το κομμάτι της υλοποίησης για πολλούς λόγους. Έχω ένα Bmw F650 gs Dakar του 2005 εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου. Δεν μπορώ να πω ότι έχω κάνει τα χλμ της ζωής μου πάνω του ή τα ταξίδια. το χρησιμοποιώ ως commuter για την πόλη όπου δεν είναι η απόλυτα ικανοποιητική χρήση της. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να κάνω και την είσοδο στο χώμα σιγά σιγά στο επερχόμενο μάθημα του Χελιώτη μέσω του forum.
Το σίγουρο είναι πως με την χρήση που κάνω έχω καταλάβει ότι το μηχανάκι πάσχει σε θέμα αναρτήσεων (λες και δεν το ξέρατε). Δεν μου δίνει την εμπιστοσύνη που χρειάζομαι. Εντάξει δεν αποζητώ το τέλειο γιατί δεν θα είχα και τι να το κάνω αλλά θα ήθελα να ήταν λίγο λιγότερο σουμιές αν γινόταν. Άρα πρώτο που σκέφτονται πολλοί μάλλον που έχουν το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι η αλλαγή ίσως ενός μπροστινού. Οπότε υπάρχει κάτι τέτοιο στο μυαλό μου. Αυτό ίσως συνεπάγεται αλλαγή και πίσω ανάρτησης ώστε να έρθει σε μία καλή ισορροπία.
Επόμενο που έχει μπει στο μυαλό μου είναι για λόγους καθαρά αισθητικούς. Από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη είχαν στάξει υγρά μπαταρίας σε ένα κομμάτι του πλαισίου και με χαλάει αρκετά όταν το βλέπω όπως και τα ξεθωριασμένα σε κάποια σημεία πλαστικά ή γρατζουνισμένα. Και τέλος η εικόνα του μοτέρ το οποίο έχει γεμίσει φουσκάλες και έχει χαλάσει το χρώμα του πρόβλημα που συνάντησα σε αρκετά παρόμοια μοντέλα και όλοι θεωρούν ως κάτι που συμβαίνει γενικά.
Καταλήγοντας λοιπόν και μαζεύοντάς τα όλα στο μυαλό μου σκέφτομαι ένα γενικό γδύσιμο της μηχανής και ξεκίνημα από εκεί και μετά σταδιακά. Βαψίματα σε πλαίσιο, ψαλίδι κτλ. πλαστικά και μοτέρ. καθαρισμός των πάντων ώστε να λάμψουν. Μετατροπή μπροστινού σε USD (πρωτότυπη ιδέα εε; πιθανόν από ΚΤΜ 950 Adv που έχω δει ότι παίζει έξω. Τελικά μάλλον και αυτό για αισθητικούς λόγους το σκέφτομαι και για το challenge. Πιθανόν αν ξεφύγει πολύ σε κόστος ίσως βρω λύση με τα υπάρχοντα καλάμια να γίνει κάτι. Το πίσω αμορτισέρ είναι ένα ερωτηματικό στο μυαλό μου ακόμα. Μεγάλο project για τα δεδομένα μου. Ιδανικά θα ήθελα να του έδινα και έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στην εμφάνιση πιο κοντά στις καταβολές του αλλά δευτερεύον.
Τώρα οι ερωτήσεις.
- Έχω βρει service/repair manual για bmw F650 gs το οποίο όμως δεν ξέρω αν αλλάζει για τα δίμπουζα μοντέλα, ούτε αναφέρει ποιας χρονολογίας είναι. Γνωρίζει μήπως κάποιος σχετικά ;
- Τι εργαλεία χρειάζονται για μία τέτοια εργασία ;
- Τι διαφορές υπάρχουν σε κόστος για τις διάφορες βαφές για το πλαίσιο και στον κινητήρα ; Ηλεκτροστατική ας πούμε ή απλή βαφή;
- Τα ηλεκτρολογικά είναι κάτι που φοβάμαι αρκετά. Πρέπει όντως να τα φοβάμαι ή χαλαρά και όλα γίνονται ;
- Από που ξεκινάμε ;
Σεντόνι το αρχικό ποστ. Ζητώ συγνώμη και γνώμες.