AggelakasK
Μέλος
ΣΚ λοιπον και σκεφτομαι τι να κανω ...Δεν ανοιγω την μιζα να την καθαρισω ? Εχει να καθαριστει 2, ισως και 3 χρονια ....Οχι οτι ειχα κανενα θεμα , μια χαρα επαιρνε χωρις δισταγμους και περιεργους θορυβους . Πατημα και μπρααπ! Τεσπα λεω και ενοψει καλοκαιριου ας το κανω ..
Ξεκιναω ξήλωμα , μιας και η θεση της μιζας , στο KTM βρισκεται αναμεσα απο το V . Εκει δηλαδη που "βραζει" ...
Εξω πλαστικα , εξω τεποζιτα , εξω φιλτρο αερα, εξω καρμπυρατερ , εξω παραφλου (ευκαιρια για φρεσκο) , εξω σωληνωσεις ψυγειου και βουαλα
Αυτο ευθυνεται για το γεγονος οτι δεν σπρωχνουμε ...και βρισκεται
αναμεσα στην Σκυλα και Χαρυβδη με θερμοκρασιες αρκετα υψηλες...και μια απο πανω
η βρωμα ειναι απο τις αναθυμιασεις ...ευκαιρια δοθησεις θα γινει και το απαραιτητο τσεκ των βαλβιδων (εδω που φτασαμε ) θα πεσει και ενα καλο καθαρισμα ...αλλα προχωραμε στο αρχικο πλανο μιζας
η μιζα γινεται φιτυλια ευκολα ....
η μπιχλα ειναι φανερη και αρχιζει το καθαρισμα με καθαρη βενζινη και φυσημα , ωσπου ανακαλυπτω ....
Εδωωωω ειμαστε !!!!! το κρακ του μαγνητη καθως και το κομματι που λειπει (το οποιο εχει γινει ρινισμα) με φερνει σε φαση ξενερας οσο τιποτε αλλο! οι αλλοι 3 ειναι οκ ! καθαριζω καλα για να εχω καλυτερη εικονα ...
Μετα απο καλο καθαρισμα εχω καλυτερη εικονα , η ρωγμη δεν παει μεχρι κατω (δεν εχει φτασει στην κολλα ) το σπασιμο , ειναι ενα ωραιοτατο σπασιμο . Τι κανουμε τωρα ? Την ξανακουμπωνω με την ευχη να κρατησει? Παμε για αλλαγη στο σωμα (ουτε καν , αυτο δινεται ολοκληρο) . Για καινουργια υπολογιζω γυρω στα 350ευρω ...μεταχειρισμενη γυρω στα 100-120 ευρω , αλλα 2 που εχω βρει στο car δεν με αφηνουν να τις ανοιξω να δω τους μαγνητες ...Αυτο συμβαινει εξαιτιας της θεσης της μιζας που βραζει.. πιθανον να το επαθα καπως ετσι...
Η ουσια ειναι πως ειμαι στο ψαξιμο ...Εχει καποιος αντιμετωπισει παρομοιο θεμα?
Συνεχιζοντας το καθαρισμο στα καρβουνακια , στατορες κτλ..
πριν
και μετα ...
εκανα οτι μπορουσα ! επανηλθε !
οπως και αυτο με καποια "μερεμετια "
πριν με την μπιχλα
μετα ...ειχα καποιες φθορες που επισκευασα με παστα υψηλων θερμοκρασιων
και ειμαι σε αναμονη , ελπιζωντας να βρω μια μτχ , που ο πωλητης να μου επιτρεψει να την ανοιξω , μπροστα του βεβαια , για να τσεκαρω την κατασταση των μαγνητων κυριως ! Οποιος εχει καποια ιδεα καλοδεχουμενη !
Ξεκιναω ξήλωμα , μιας και η θεση της μιζας , στο KTM βρισκεται αναμεσα απο το V . Εκει δηλαδη που "βραζει" ...
Εξω πλαστικα , εξω τεποζιτα , εξω φιλτρο αερα, εξω καρμπυρατερ , εξω παραφλου (ευκαιρια για φρεσκο) , εξω σωληνωσεις ψυγειου και βουαλα
Αυτο ευθυνεται για το γεγονος οτι δεν σπρωχνουμε ...και βρισκεται
αναμεσα στην Σκυλα και Χαρυβδη με θερμοκρασιες αρκετα υψηλες...και μια απο πανω
η βρωμα ειναι απο τις αναθυμιασεις ...ευκαιρια δοθησεις θα γινει και το απαραιτητο τσεκ των βαλβιδων (εδω που φτασαμε ) θα πεσει και ενα καλο καθαρισμα ...αλλα προχωραμε στο αρχικο πλανο μιζας
η μιζα γινεται φιτυλια ευκολα ....
η μπιχλα ειναι φανερη και αρχιζει το καθαρισμα με καθαρη βενζινη και φυσημα , ωσπου ανακαλυπτω ....
Εδωωωω ειμαστε !!!!! το κρακ του μαγνητη καθως και το κομματι που λειπει (το οποιο εχει γινει ρινισμα) με φερνει σε φαση ξενερας οσο τιποτε αλλο! οι αλλοι 3 ειναι οκ ! καθαριζω καλα για να εχω καλυτερη εικονα ...
Μετα απο καλο καθαρισμα εχω καλυτερη εικονα , η ρωγμη δεν παει μεχρι κατω (δεν εχει φτασει στην κολλα ) το σπασιμο , ειναι ενα ωραιοτατο σπασιμο . Τι κανουμε τωρα ? Την ξανακουμπωνω με την ευχη να κρατησει? Παμε για αλλαγη στο σωμα (ουτε καν , αυτο δινεται ολοκληρο) . Για καινουργια υπολογιζω γυρω στα 350ευρω ...μεταχειρισμενη γυρω στα 100-120 ευρω , αλλα 2 που εχω βρει στο car δεν με αφηνουν να τις ανοιξω να δω τους μαγνητες ...Αυτο συμβαινει εξαιτιας της θεσης της μιζας που βραζει.. πιθανον να το επαθα καπως ετσι...
Η ουσια ειναι πως ειμαι στο ψαξιμο ...Εχει καποιος αντιμετωπισει παρομοιο θεμα?
Συνεχιζοντας το καθαρισμο στα καρβουνακια , στατορες κτλ..
πριν
και μετα ...
εκανα οτι μπορουσα ! επανηλθε !
οπως και αυτο με καποια "μερεμετια "
πριν με την μπιχλα
μετα ...ειχα καποιες φθορες που επισκευασα με παστα υψηλων θερμοκρασιων
και ειμαι σε αναμονη , ελπιζωντας να βρω μια μτχ , που ο πωλητης να μου επιτρεψει να την ανοιξω , μπροστα του βεβαια , για να τσεκαρω την κατασταση των μαγνητων κυριως ! Οποιος εχει καποια ιδεα καλοδεχουμενη !