Το λινκ που έβαλες δεν δείχνει σχεδιάγραμμα ...μόνο ΤζουΤζούκι παρτς...λέει...Κώστα λέω μετά απο καιρό να κάνω μια τρέλα στην ζωή μου και να βάλω καινούργια λάστιχα .Ευχαριστώ πάντως
Θυμάσαι που μου είχες αλλάξει τα o'ring στην πάνω τάπα?Απο τότε τα έχω ξαναλλάξει άλλη μια φορά(όταν έβαλα και τσιμούχες/ξύστρες) και η διαρροή παραμένει.'Οταν άνοιξα το πηρούνι υπήρχε πολύ λάδι μέσα στον θάλαμο που βρίσκεται η βέργα επαναφοράς(που δεν θα έπρεπε να υπάρχει).99,9% ευθύνεται το Νο34 o'ring στο σχεδιάγραμμα http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/a/
Και επειδή βαριέμαι αφόρητα να ξανασχοληθώ με δαύτο θα το πάω στον μαστροΜήτσο(τον γνωστό) να το σενιάρει.
Το φρένο δεν ξέρω τι έχει,η μανέτα σχεδόν τερματίζει χωρίς σωστή πέδηση.Θα τσεκάρω τα τακάκια και αν είναι οκ θα εστιάσω στην τρόμπα.
Λες για όλα αυτά να φταίει ο mitch?Θα του ζητάω 5 ευρώ για κάθε φωτογραφία που με βγάζει και ελπίζω να μην του περισσευουν
..."μέσα στον θάλαμο που βρίσκεται η βέργα επαναφοράς" .οντως δεν θα'πρεπε να υπάρχει λάδι.
Οπότε δεν φταίει το τσιμουχάκι της τάπας.
Στο κάτω μέρους του θαλάμου επαναφοράς ,μέσα στον οποίο δουλεύει η βέργα που ρυθμίζει (ανοιγοκλείνει) το εύρος της οπής που ρυθμίζει την επαναφορά ,
υπάρχει "καρφωμένος" ένας κώνος που κλείνει την βαλβίδα επαναφοράς ,κι ένα τσιμουχάκι.
Εκεί πρέπει να είναι το πρόβλημα.
Οσο για το φρένο ,για τρόμπα μου κάνει ,οπότε πας για σετάκι επισκευής.
Τελευταία επεξεργασία: