Πίσω μου σ'έχω...(GS EDITION)

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
.................. Επισης παρατηρησα στις τελευταιες βολτες οτι τα μοντελα 2010-2012 με τους δυο εκκεντροφορους ειναι πολυ πιο "ζωντανα" απο τα προηγουμενα 2004-2009 (εχω οδηγησει μονο τα 2009 με τα "χρυσα" πηρουνια και 2007). Συντομα ελπιζω να κανω ενα test-ride του Θοδωρη-Forester.

Το LC βεβαια παιζει αλλου οπως ειδα τις δυο φορες που το οδηγησα αλλα θαθελα ν'ακουσω και πιο εκτεταμενες αποψεις επι του θεματος απο κατοχους - και δε φαινεται ναχουμε αρκετους ακομη εδω μεσα.
Σε πρόσφατο "άνοιγμα" και ακριβώς ίδιο φόρτωμα με adve1200lc φιλου.......Μέχρι τα 170 ήμουν 4 μηχανές μπροστά.
Μάρτυρες μου γύρω στα 8 άτομα πίσω μας και το πουλί δίπλα στο lc
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Σε πρόσφατο "άνοιγμα" και ακριβώς ίδιο φόρτωμα με adve1200lc φιλου.......Μέχρι τα 170 ήμουν 4 μηχανές μπροστά.
Μάρτυρες μου γύρω στα 8 άτομα πίσω μας και το πουλί δίπλα στο lc
Πόσα χιλιόμετρα έχει το LC ;
Έχει ανοίξει ο κινητήρας του LC ;
.
.
Κλέβεις.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παίζει ρόλο και ο οδηγός, δεν υπάρχει περίπτωση το υγρόψυκτο να μένει πίσω σε οποιαδήποτε χιλιόμετρα απο το αερόψυκτο, προφανώς δεν έγιναν σωστά οι αλλαγές.

Έχω ανοίξει πολλές φορές κοντρούλα με το καινούργιο το υγρόψυκτο και πάει αεροπορία, είναι πολύ δυνατό και απο χαμηλά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και ορίστε και η απόδειξη με χρονόμετρα.. Φαίνεται και δια γυμνού οφθαλμού πόσο έχει ξεφύγει το υγρόψυκτο σε επιδόσεις. Στα 0-100km/h μόνο έχουν 1sec+ διαφορά! Άσε που απο 150km/h και πάνω δεν υπάρχει σύγκριση.


 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παίζει ρόλο και ο οδηγός, δεν υπάρχει περίπτωση το υγρόψυκτο να μένει πίσω σε οποιαδήποτε χιλιόμετρα απο το αερόψυκτο, προφανώς δεν έγιναν σωστά οι αλλαγές.

Έχω ανοίξει πολλές φορές κοντρούλα με το καινούργιο το υγρόψυκτο και πάει αεροπορία, είναι πολύ δυνατό και απο χαμηλά.
Ανοίξαμε σε όλες τις ταχύτητες.
Μην σας μπερδεύουν τα νούμερα.....μιλάμε για τεράστια ροπή στα χαμηλά, που το lc την έχει πολύ ψηλά.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Το βιντεο με το ελαιοψυκτο ειναι με το μοντελο με τους δυο εκκεντροφορους. Αν παιζει καποιο ρολο...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και ορίστε και η απόδειξη με χρονόμετρα.. Φαίνεται και δια γυμνού οφθαλμού πόσο έχει ξεφύγει το υγρόψυκτο σε επιδόσεις. Στα 0-100km/h μόνο έχουν 1sec+ διαφορά! Άσε που απο 150km/h και πάνω δεν υπάρχει σύγκριση.


Οκ.....την επόμενη θα τραβήξουμε βιδεο:D
Δεν λέω παπατζες φίλε. ....10 ατομα είμασταν. ;)
Και υπάρχουν μέσα εδω
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οκ.....την επόμενη θα τραβήξουμε βιδεο:D
Δεν λέω παπατζες φίλε. ....10 ατομα είμασταν. ;)
Και υπάρχουν μέσα εδω
αλοίμονο φίλε μου να λέω πως λες παπάτζες!!!

Αυτό που λέω είναι πως παίζει ρόλο ο οδηγός, χωρίς να θίγω τον άλλον οδηγό που άνοιξες μαζί του ή έκανε λάθος αλλαγές, ή το λυπόταν και δεν το έπαιξε κόφτες.

το υγρόψυκτο είναι αρκετά ισχυρότερο, δεν νομίζω να διαφωνουμε!

Και τυχαίναι να έχω οδηγήσει και το R1200R 2015 με το ίδιο μοτέρ και είναι πραγματικά εκπληκτικό σε δύναμη και τράβηγμα το μοτέρ, έχει ξεφύγει πολύ απο τον αεροψυκτο.

Εξάλλου 125hp το ένα, 103 αν θυμάμαι καλά το άλλο και φυσικά ΑΛΛΟ στροφάρισμα λόγω υγρόψυξης..

Δεν υπάρχει λογική πουθενά να περνάει μπροστά το αερόψυκτο. μονάχα θέμα οδηγού.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
αλοίμονο φίλε μου να λέω πως λες παπάτζες!!!

Αυτό που λέω είναι πως παίζει ρόλο ο οδηγός, χωρίς να θίγω τον άλλον οδηγό που άνοιξες μαζί του ή έκανε λάθος αλλαγές, ή το λυπόταν και δεν το έπαιξε κόφτες.

το υγρόψυκτο είναι αρκετά ισχυρότερο, δεν νομίζω να διαφωνουμε!
Αυτό λεω....μετα τα 170 δεν το βλεπω ;)

advφον!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό λεω....μετα τα 170 δεν το βλεπω ;)

advφον!!
Αν αυτός που οδηγούσε το υγρόψυκτο το πήγαινε όπως έπρεπε θα είχες μείνει ήδη 1-2 κολώνες πίσω μέχρι τα 170, το λέω τόσην ώρα διακριτικά αλλά δεν θες να συμφωνήσεις..:cool:

Δεν υπάρχει λογική και επιχείρημα πως μια μοτοσυκλέτα με μοτέρ που στροφάρει 1000-1500 στροφές παραπάνω και βγάζει σχεδόν 25 άλογα παραπάνω στα ίδια κιλά και με την ίδια διάταξη κινητήρα (συνεπώς παρόμοιο κατέβασμα ισχύος στο δρόμο) να μένει πίσω σε επιτάχυνση. Δεν γίνεται και δεν συμβαίνει απλά, ούτε ζήτημα παπάτζες είναι, ούτε θέμα εγωισμού.

Και για να ξεφύγω και απο την θεωρία έχω οδηγήσει και GS αερόψυκτο αλλά και to 1200R ¨οπως είπα παραπάνω και δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση σαν μοτέρ σε θέμα δύναμης και πως την βγάζουν. Έχω δηλαδή και ίδια εμπειρία.

Αν όμως κάνεις αλλάγες στις 6500RPM στο υγρόψυκτο, ναι θα μείνεις πίσω.. Και κάτι τέτοιο συνέβη εδώ όπως φαίνεται.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
υπαρχει και μια αλλη παραμετρος!!!
ποτε δεν εχουμε κανει ανοιγμα απο σταθερο σημειο παντα ανοιγουμε απο δευτερη η τριτη ταχυτητα !!!
και εγω ειμαι σιγουρος οτι αν γινει απο σταθερο σημειο τα πραματα θα μπουν στην θεση τους!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
υπαρχει και μια αλλη παραμετρος!!!
ποτε δεν εχουμε κανει ανοιγμα απο σταθερο σημειο παντα ανοιγουμε απο δευτερη η τριτη ταχυτητα !!!
και εγω ειμαι σιγουρος οτι αν γινει απο σταθερο σημειο τα πραματα θα μπουν στην θεση τους!!!
εγω δεν ξαναμιλαω.....
μιληστε εσεις που εισασταν μπροστα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
υπαρχει και μια αλλη παραμετρος!!!
ποτε δεν εχουμε κανει ανοιγμα απο σταθερο σημειο παντα ανοιγουμε απο δευτερη η τριτη ταχυτητα !!!
και εγω ειμαι σιγουρος οτι αν γινει απο σταθερο σημειο τα πραματα θα μπουν στην θεση τους!!!
Στέργιε αυτή είναι Η παράμετρος!!

Το αερόψυκτο βγάζει περίπου 11,7km ροπης στις 5700
Το υγρόψυκτο 1 κιλό παραπάνω και κάπου 1000 στροφές ψηλότερα.

Βλέπουμε λοιπόν πως στη ροπή έχουν μια διαφορά της τάξης των 8% ενώ στην ιπποδύναμη μια διαφορά σχεδόν 20%+

Και αν βάλεις το αερόψυκτο που είναι πιο ελαφρύ 10 κιλά και πιο χαμηλόροπο και βαλε και το πιο κοντό βήμα του αερόψυκτου είναι λογικό σε ένα άνοιγμα στις ροπές και στο περίπου 2α ή περίπου 3η να πάρει και κεφάλι.

Άσε που το κεφάλι που παίρνει απ ότι είπατε έιναι για λίγο γιατί μετά εξαφανίζεται το καινούργιο.

Στήστα τώρα όπως πρέπει απο στάση να γράφουν ένα 400άρι και στο τερματισμό το υγρόψυκτο θα έχει πάρει εύκολα 6-7 μηχανές διαφορά(να μην πω παραπάνω)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
εγω δεν ξαναμιλαω.....
μιληστε εσεις που εισασταν μπροστα
Μην ξαναμιλάς...:D
Έχεις ανοίξει και με τα αποτελέσματα που λες! Αυτό είναι δεδομένο.
Πάμε να ανοίξουμε και να οδηγώ εγώ το LC?
Θα γίνει ότι σου λένε από πάνω. 1000% και βάζω στοίχημα ,ότι έχω και δεν έχω.
Ούτε με το διπλοέκκεντρο έχεις κάποια τύχη και το είδες (κι ας φορούσες χωμάτινα κι εγώ ασφάλτινα, από 80-140 που ανοίξαμε δεν παίζει ρόλο, κι αν παίζει ΟΚ, θα έμενες 3-4 μηχανές πίσω αντί για 10).

Το LC είναι "αλλού" σε επιδόσεις, από στάση μέχρι τέρμα και σε ενδιάμεσα ανοίγματα, σε όλο το φάσμα στροφών και με όλες τις σχέσεις.
Εδώ σε ενδιάμεσα ανοίγματα χάνει το ΚΤΜ 1190 από το LC. Ήμαρτον που λένε... ;)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Στέργιε αυτή είναι Η παράμετρος!!

Το αερόψυκτο βγάζει περίπου 11,7km ροπης στις 5700
Το υγρόψυκτο 1 κιλό παραπάνω και κάπου 1000 στροφές ψηλότερα.

Βλέπουμε λοιπόν πως στη ροπή έχουν μια διαφορά της τάξης των 8% ενώ στην ιπποδύναμη μια διαφορά σχεδόν 20%+

Και αν βάλεις το αερόψυκτο που είναι πιο ελαφρύ 10 κιλά και πιο χαμηλόροπο και βαλε και το πιο κοντό βήμα του αερόψυκτου είναι λογικό σε ένα άνοιγμα στις ροπές και στο περίπου 2α ή περίπου 3η να πάρει και κεφάλι.

Άσε που το κεφάλι που παίρνει απ ότι είπατε έιναι για λίγο γιατί μετά εξαφανίζεται το καινούργιο.

Στήστα τώρα όπως πρέπει απο στάση να γράφουν ένα 400άρι και στο τερματισμό το υγρόψυκτο θα έχει πάρει εύκολα 6-7 μηχανές διαφορά.
συμφωνω απολυτα
μονο που εγω ριχνω και στο lc (εχω πανω ολο το συστημα απο 1200s)
 
Top Bottom